مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

آيا بين عشق و هوس تفاوتي وجود دارد؟

جواب كوتاه اين سوال چنين است كه بله؛ عشق ريشه در صميميت معنوي، عاطفي و ذهني دارد اما هوس و شهوت ريشه در صميميت جنسي و جسمي دارد. شهوت بخشي از عشق است و زماني كه رابطه عشق و صميمت عاطفي داشته باشد، شهوت مي تواند به رشد و تقويت آن كمك بيش تري كند اما اگر عشق و صميميت وجود نداشته باشد، آن رابطه چندان دوامي نخواهد داشت.

هوس در مقابل عشق

در اين ببخش از مقاله نشانه هاي مردان هوس باز به بررسي عشق و هوس مي پردازيم:

هوس

هوس يك جذابيت شديد جنسي براي شخص ديگر است. در بهترين حالت، هوس مي تواند مانند اهرمي باشد كه ما را به سمت شريك زندگي سوق مي دهد و امكان ارتباط فيزيكي عميق را فراهم مي كند. در بدترين حالت ممكن، شهوت و هوس باعث مي شود عشقي پديدار نشود و صرفا برقراري رابطه جهت ارضاي نياز هوس باشد. بايد بدانيد كه مرد هاي هوس باز علاقه اي به رابطه طولاني مدت با شما ندارند و بعد از مدتي برايشان تكراري شده و شما را رها مي كنند.

نشانه هاي مردان هوس باز | عشق

عشق كمي پيچيده تر است. يكي از محبوب ترين موضوعات در ادبيات و هنر، عشق است كه در همه لذت ها و رنج هايش اغلب يك رمز و راز به نظر مي رسد، كه در طول تاريخ بشر به تعداد بي حد و حصر تعريف شده است. از منظر دلبستگي، عشق يك نياز اساسي انسان است كه ما را با افرادي كه بيشترين اهميت را برايمان دارند پيوند مي دهد. دلبستگي ايمن و عاشقانه با يك شريك رمانتيك شامل يك عشق، اعتماد و پذيرش عميق يك فرد با همه ي نقص ها و همه ي شرايطش است.

اما عشق و هوس يكسان نيستند و مي توانند در هر تركيبي، با يا بدون ديگري در درجات مختلف ظاهر شوند و حتي در طول زمان بين دو حالت در نوسان باشند. براي كسب اطلاع از عشق واقعي كليك كنيد.

ويژگي هاي مردان عاشق و مردان هوس باز

مردان هوس باز و مردان عاشق ويژگي هاي متفاوتي از يكديگر دارند كه در ادامه به بررسي اين ويژگي ها و تفاوت ها مي پردازيم:

مرد هوس باز: او مي خواهد زمان زيادي را در خانه بگذراند

حتي اگر مرد عاشق باشد هم احتمالاً زمان زيادي را با شما در خانه سپري مي كند، اما شهوت كمي متفاوت تر است زيرا خواهيد ديد كه مرد شما فقط در اتاق خواب وقت زيادي را با شما مي خواهد. اينكه او بخواهد زمان زيادي را در خانه بماند شايد براي شما خوشايند باشد اما احتمالاً فقط براي او همين در حد لذت اتاق خواب است.

او با دوستانتان ملاقات نكرده است، شما به ندرت به صورت زن و شوهر يا دوتا عاشق و معشوق بيرون مي رويد، به نظر مي رسد كه او فقط مي خواهد دائماً در نزديكي شما بنشيند و مشغول شود. اگر مي خواهيد اين گونه مردها را آزمايش كنيد، تعداد دفعات اتاق خواب و بيرون رفتن و مشاركت در خانه را ببينيد و يادداشت كنيد در نهايت بسنجيد كه او چگونه واكنش نشان مي دهد.

مرد عاشق: او تمام مدت به شما پيام مي دهد

در اين جا ما درباره ي تماس هاي مكرر صحبت نمي كنيم. اگر با كسي قرار مي گذاريد و او هميشه در حال ارسال پيامك به شما است، اين علاقه بيش از هوس است و احتمالا عاشق شماست. او همچنين فوراً براي شما پيام ارسال خواهد كرد. او مردي نيست كه باعث شود شما ساعت ها منتظر پاسخ بمانيد. او همچنين ممكن است ساعت 2 بامداد به شما پيام دهد و بگويد: “چه خبر چه كار ميكني و …؟” حتي اگر پيام هاي طولاني براي شما نفرستد، راهي پيدا مي كند تا در طول روز با شما ارتباط برقرار كند تا نشان دهد كه به شما فكر مي كند.

مرد هوس باز: از نظر جنسي سريع تر از نظر عاطفي و عاشقي پيش مي رود

اگر همه چيز از نظر جنسي خيلي سريع اتفاق افتاده باشد، اين شانس وجود دارد كه او فقط به خاطر هوس و شهوت در اين رابطه حضور داشته باشد. انتظار براي دويدن به اتاق خواب هيچ ضرري ندارد. با اختصاص دادن زماني به خود براي شناختن يكديگر، اين فرصت را خواهيد داشت كه ببينيد اهداف واقعي او چيست. پسري كه فقط در هوس است اگر به خواسته خود نرسد خيلي منتظر نمي ماند.

يادتان باشد كه عشق زمان مي برد، در حالي كه هوس سرعت بالايي دارد. مونيكا پاريخ، مربي معاشرت و روابط از موسسه عشق نيويورك مي گويد: “عشق درك مي كند كه يك ارتباط واقعي در طي مدت طولاني و در فصول مختلف زندگي ايجاد شده است.” يعني اگر مردي عاشق شما باشد سال ها براي شما صبر كرده و اوضاع را تحمل مي كند اما مرد هوس باز صرفا برايش سكس مهم است و عاطفه و علاقه شما برايش جذابيتي ندارد.

مرد هوس باز: شما هيچ علامت هاي عاشقي ديگري از طرف مردتان دريافت نمي كنيد

همان طور كه گفته شد هوس نيز بخشي از عشق است خصوصاً در ابتداي كار، زيرا به نظر مي رسد كه نمي توانيد از آن شخص سير شويد. پسري كه فقط در هوس است به زحمت با شما چت مي كند و شما را نمي شناسد. شخصي كه عاشق شما است، به تماشاي فيلم روي كاناپه با شما اكتفا مي كند و شما را دائما به اتاق خواب نمي كشاند.

مرد عاشق: هر عملي كه بتواند انجام مي دهد تا شما را داشته باشد

اگر پسري عاشق باشد، حتي اگر بداند كه نمي تواند براي شما كاري انجام دهد باز هم با شما در ارتباط خواهد بود. او از شما مي خواهد به سينما برويد يا براي شام بيرون برويد. پسري كه فقط به دنبال هوس با شما است ديگر زحمت انجام چنين كارهايي را به خود نمي دهد زيرا علاقه اي به گفتگوي طولاني با شما در هنگام شام يا مسائل ديگر ندارد.

به خاطر بسپريد پسري كه عاشق است، مي خواهد در مورد شما اطلاعات بيشتري كسب كند و به شما علاقه مند خواهد شد. اگر به او راجع به اتاق خواب هم نه بگوييد، باز هم روز بعد به سمت شما خواهد آمد اما مرد هوس باز فقط به فكر برقراري رابطه ي جسمي و لذت بردن از جسم شما است. براي اطلاع بيش تر در زمينه روابط جنسي كليك كنيد.

مرد هوس باز: او به ندرت به شما پيام مي دهد

آيا به ندرت از اين شخص پاسخي دريافت مي كنيد و ناگهان او در ساعت 11 شب پاسخ مي دهد؟ شما به او پيام مي دهيد، او ساعت ها پاسخ نمي دهد و سپس با پيام “متاسفم ، من مشغول بوده ام” مواجه مي شويد. لطفا هر توجيحي را باور نكنيد زيرا هر كس كه يك تلفن هوشمند داشته باشد، احتمالاً آن را هميشه همراه خود دارد و هيچ كس آنقدر شلوغ نيست كه نتواند در ۲۴ ساعت يك پيام به معشوقه خود بدهد.

اگر پسري واقعاً به شما علاقه مند است، بلافاصله به شما پيام مي دهد. اگر زماني كه در اتاق خواب نيستيد سخت مي توانيد او را كنترل كنيد و با او ارتباط برقرار نماييد، ممكن است فقط به شما به عنوان شريكي براي هوس و شهوت نگاه كند.


مرد عاشق: شما را به مهماني ها دعوت كرده و به ديگران نشان مي دهد

اگر او شما را به مركز شهر يا ملا عام مي آورد، پس احتمالاً جاي نگراني نداريد. وقتي شخصي به نظر مي رسد شما را “پنهان” مي كند، جاي نگراني وجود دارد. اگر او شروع به بيرون آوردن شما با دوستانش كند، مي توان گفت عاشق است و به فكر رابطه طولاني مدت با شماست اما اگر شما را فقط در شب ها به اتاق خواب يا منزل يكي از دوستان كه خانه نيستند يا مكاني خلوت دور از چشم بقيه دعوت مي كند، شما را طعمه اي براي هوس و شهوت خود قرار داده است. در اين حالات اگر قرار گرفتيد مي توانيد سريع جواب خود را بگيريد كه مرد شما عاشق شماست يا هوس باز است.

نشانه هاي مردان هوس باز: او هميشه مرموز عمل مي كند

اگر پسري مسائل و رويداد هاي روزانه اش را از شما پنهان مي كند، اين به طور كلي يك نشانه بد است. اما اگر او با شما رو راست است، احتمالاً مي خواهد در زندگي شما بماند. راه هايي كه او با شما راحت است فقط در مورد صحبت كردن نيست بلكه مي توانيد او را در مواقعي كه مثال ميزنيم چك و بررسي كنيد: آيا او از تلفن خود به صراحت در اطراف شما استفاده مي كند؟ آيا او حساب هاي خود در شبكه هاي اجتماعي را از شما پنهان مي كند؟ اين ها همه نكات كوچكي در مورد نحوه تفكر او درباره شماست. چشم هاي خود را براي ديدن اين سرنخ ها هميشه باز نگه داريد.

مرد هوس باز: او هميشه توسط زنان محاصره مي شود

اگر پسري شما را به عنوان هوس يا طعمه اي براي شهوت خود انتخاب كرده باشد، اين بدان معناست كه به دنبال تعهد نيست و احتمالاً به دنبال زن هاي ديگري نيز خواهد بود. اگر او هميشه در محاصره زنان است و بسيار اجتماعي است، ممكن است به اين خاطر باشد كه شما فقط يكي از بسياري از زن ها يا دختران در اطرافش هستيد.

مردي كه هميشه در محاصره زنان است احتمالاً براي تسخير همه آن ها احساس چالش مي كند. به هر حال اگر او عاشق واقعي باشد نبايد يك سري ارتباط با زنان ديگر داشته باشد. اگر او بخواهد به كسي متعهد شود، در بعضي مواقع بايد اين روابط قطع شود. براي كسب اطلاع از ترس از تعهد در رابطه كليك كنيد.

مرد عاشق: او به شما نشان مي دهد كه شما تنها دختري هستيد كه توي ذهنش است

تا آنجا كه زندگي او را مي بينيد، هيچ دوست دختر سابق ديگري وجود ندارد و هيچ علاقه مندي به زن ديگري در تصوير ذهني او وجود ندارد. اين نشان مي دهد كه او فقط به شما علاقه دارد. پسري كه به دنبال تعهد است به شما نشان مي دهد كه تمام علاقه اش مختص به خود شما است. اگر او شما را دوست داشته باشد تمام وقت خود را در اختيارتان مي گذارد و براي ديگران جايي براي وقت يا حتي فكر كردن هم وجود ندارد.

نشانه هاي مردان هوس باز: او مي خواهد شما را كنترل كند

وقتي عاشق هستيد، واقعاً نگران اين نيستيد كه شريك زندگي شما در چه زماني با شما رابطه برقرار كرده است يا اصلا متوجه گذر زمان نيستيد. “شيفتگي به دنبال كنترل است. عشق وقتي است كه كنترل را رها كنيد”

پريخ مي گويد: “عشق درك مي كند كه همه ما موجوداتي خودمختاري هستيم كه به دنبال تحقق فردي خود هستيم، كه اين مسئله ممكن است كاملاً مطابق با ديدگاه شما نباشد.” هر شخصي كه كنترل كند، منافع شما را در نظر نخواهد گرفت. او حتي نگران علايق شما نيست و هرگز از اينكه آيا به درستي از آن ها مراقبت مي كند هيچ نگراني ندارد.

مرد عاشق: شما در خانه او بدون مشغله جنسي در كنار هم زندگي مي كنيد

يك علامت عالي در مورد اينكه آيا شما به عنوان طعمه اي براي هوس و شهوت هستيد اين است كه آيا بدون مشغله در خانه او خوابيده ايد؟ اگر مي توانيد بدون برقراري ارتباط جنسي با هم بخوابيد، اين نشانه عشق است و نه هوس. اگر شما براي او فقط يك شريك “شهوت” هستيد، احتمالاً اجازه نمي دهد كاملاً بخوابيد. پسري كه شما را دوست داشته باشد خواه در كنار شما مشغول باشد خواه مشغول نباشد راحت و با امنيت به شما و خودش اجازه خوابي راحت را مي دهد.

نشانه هاي مردان هوس باز : به دعوا ها و مشاجره ها اهميتي نمي دهد

در بحث و گفتگو با مرد هوس باز چيزي براي از دست دادن نيست؛ به اين خاطر كه او فقط شما را براي هوس و شهوت خود مي خواهد. هنگامي كه شما در يك رابطه عاشقانه هستيد، براي آن رابطه وقت مي گذاريد و نكته هاي رابطه را مي سنجيد و با هم راجع به مسائل گفت و گو مي كنيد. حتي ممكن است در اين ميان دعوا و اختلاف نظر پيش بيايد.

در شيفتگي يا رابطه اي از سر هوس و شهوت، وقتي يكي از شريك ها به شريك ديگر آسيب مي رساند، تروما رابطه را از هم مي پاشد. اما در عشق، هر شريك زندگي ضربه را به عنوان كاتاليزوري براي فهم عميق تر مي بيند. پريخ توضيح مي دهد: اگر او هرگز علاقه اي به حل يك دعوا ندارد، احتمالاً به اين دليل است كه اهميتي به شما نمي دهد. براي اطلاع از دعواي بين زوجين كليك كنيد.

مرد عاشق: شما را براي ساعاتي حال خوب، كنار خودش در حضور بقيه دعوت مي كند

اگر او از شما بخواهد يك شب با او به ملاقات يكي از دوستان خود برويد يا از شما بخواهد در يك مراسم سال نو كه همه در آن جا هستند شركت كنيد، اين نشانه اين است كه او شما را براي بلند مدت مي خواهد. اين ها مواردي است كه نشان مي دهد كه اون به دنبال يك معشوقه ي واقعي مي گردد نه به عنوان شخصي براي براورد هاي نياز شهوتي خود.

مرد هوس باز: هر مكالمه اي كه داريد در مورد همان چيز مي چرخد و فراتر نمي رود

اگر مي خواهيد با او صحبت كنيد و او مرتباً در مورد اتاق خواب شوخي مي كند، پس او فقط يك چيز را در ذهن خود دارد. اين احتمالاً به اين دليل است كه تمام علاقه او به آن است كه نياز شهوت و هوس خود را با شما رفع كند. او نمي خواهد با شما گفتگوي عميق و معناداري داشته باشد. اين وضعيت ممكن است براي شما طاقت فرسا باشد زيرا كاملاً خارج از ابعاد عاشقانه است. امكان دارد دريابيد كه او چيزي براي گفتن ندارد كه در اطراف اتاق خواب بچرخد. اگر چنين است، او فقط يه مرد هوس باز است و علاقه اي به عاشقي با شما نخواهد داشت.

مرد عاشق: با يك ديگر مشكلات را برطرف مي كنيد و پشت هم هستيد

اگر شما به معناي واقعي كلمه معشوقه مرد مورد نظرتان باشيد به شما اطمينان مي دهيم كه هرگاه اتفاق بزرگي در زندگي او رخ دهد، هرگز شما را بي خبر نخواهد گذاشت و به همياري و همدلي شما احتياج خواهد داشت. پس وقتي اتفاق بدي رخ مي دهد، خواه از دست دادن شغل يا يكي از اعضاي خانواده، او به شما تكيه مي كند.

اگر او شما را اينگونه دوست دارد، به اين دليل است كه مي خواهد تا ابد در زندگي آينده او باقي بمانيد؛ همچنين اگر مشكلي براي شما پيش بيايد تمام تلاش خود را مي كند تا شما را از مخمصه بيرون بكشد و هميشه پشتيبان شما خواهد بود.

نشانه هاي مردان هوس باز | سخن آخر

دريافت اين مساله كه مرد مورد نظر يك فرد عاشق است يا هوس باز مي تواند گاهي سخت باشد و يا حتي خود فرد نتواند به راحتي اين مساله را هضم كند. در اين شرايط توصيه مي شود كه از يك فرد متخصص كمك بگيريد تا بدون هيچ تعصب و پيش داوري بتواند به شما كمك كند. متخصصان حامي هنر زندگي در خدمت شما هستند تا به صورت حضوري و تلفني در اين زمينه ياري تان كنند. براي كسب اطلاع بيش تر در زمينه مشاوره تلفني كليك كنيد.

منبع: نشانه هاي مردان هوس باز

براي دريافت مشاوره در زمينه نشانه هاي مردان هوس باز مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: نشانه هاي مردان هوس باز،
موضوع:
[ ۷ تير ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۲۲:۲۲ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی