مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

سكس تراپي و سكس تراپيست

سكس تراپي نوعي روان‌درماني است كه به افراد و زوجين كمك مي‌كند تا بتوانند عوامل مؤثر در رضايت جنسي را بشناسند و آن‌ها را ارتقا دهند. از جمله اين عوامل مي‌توان به مسائل پزشكي، مشكلات شخصي، عوامل درون فردي و ميان فردي اشاره كرد. هدف نهايي در سكس تراپي اين است كه افراد بتوانند از چالش‌هاي جسمي و عاطفي مرتبط با عملكرد جنسي عبور كنند و رضايت جنسي بالاتري را تجربه كنند. به اين منظور سكس تراپيست‌ها در جلسات درماني خود مشكلات جنسي زوجين را به دقت ارزيابي كرده و تلاش مي‌كنند تا با دريافت علل اين مشكلات، راه‌حل‌هاي عملي مناسب را به آن‌ها ارائه دهند. براي آگاهي بيشتر در زمينه درمان اختلالات جنسي كليك كنيد.

چه افرادي به سكس‌تراپي نياز دارند؟

تجربه مشكلات و اختلالات جنسي در طول عمر چه براي زنان و چه براي مردان موضوع رايجي محسوب مي‌شود. مطالعات نشان مي‌دهند كه 43 درصد زنان و 31 درصد زنان در طول عمر خود نوعي از مشكلات جنسي را تجربه مي‌كنند. از جمله  شايع‌ترين اين مشكلات مي‌توان به ديرانزالي، زودانزالي، بي‌ميلي جنسي، اختلالات نعوظ و ناتواني در پاسخگويي به مشكلات جنسي اشاره كرد.

سكس تراپيست‌ها با تشخيص اين مشكلات و ارائه درمان‌هاي مناسب به شما كمك مي‌كنند تا چالش‌هاي موجود در اين زمينه را پشت سر بگذاريد و زندگي جنسي رضايت بخش‌تري را تجربه كنيد. براي شناخت بيشتر در زمينه انواع اختلالات جنسي كليك كنيد.

سكس تراپي و سكس تراپيست| اهميت رابطه جنسي بر زندگي زوجين

زوجين با مراجعه به سكس تراپيست و درمان مشكلات جنسي به افزايش كيفيت زندگي زنانشويي خود كمك مي كنند. كيفيت رابطه جنسي غريزي نيست بلكه آموختني است. زوجيني كه نمي توانند نيازهاي جنسي يكديگر را برآورده كنند، زمينه نارضايتي و ناسازگاري در زندگي را فراهم مي كنند. بيماري هاي روان تني و اختلالات عصبي زوجين گاهي ريشه در مسائل جنسي دارد. بنابراين اهميت به رابطه جنسي و مراجعه به سكس تراپيست براي درمان، در افزايش رضايت زنانشويي موثر است.

سكس تراپي و سكس تراپيست| انواع درمان هاي جنسي

درمان ناتواني جنسي مردان
درمان ناتواني جنسي زنان
درمان واژينيسموس
درمان زود انزالي
درمان اختلال نعوظ
درمان دير انزالي
احساس گناه در روابط جنسي
درمان بي ميلي جنسي
درمان مشكلات مربوط به ارگاسم
درمان نارضايتي جنسي
درمان ناهنجاري هاي جنسي

سكس تراپي و سكس تراپيست | مهارت هاي لازم براي سكس تراپيست

سكس تراپ بايد از توانايي لازم براي روان درماني بروردار باشد، زيرا بيش تر مشكلات جنسي ريشه در شخصيت فرد و دوران كودكي او دارد. بنابراين صرف دارودرماني تاثير چنداني بر درمان ندارد بلكه نياز است در كنار آن از درمان هاي روانشناختي و روان پويشي استفاده شود تا اثرش طولاني مدت باشد. سكس تراپيست بايد با زوجين راحت صحبت كند و هيچ گونه قضاوتي در مورد آنان نداشته باشد.

سكس تراپي و سكس تراپيست | نكات مهم در مورد فرايند سكس تراپي

سكس تراپي نوعي روان درماني محسوب مي‌شود. به همين خاطر در جلسات سكس تراپي نيز مانند ساير جلسات روان‌درماني، درمان از طريق صحبت كردن در مورد تجربيات، نگراني‌ها، افكار و احساسات صورت مي‌گيرد. سكس تراپي مي‌تواند به صورت فردي و يا زوجي انجام شود. سكس تراپيست در جلسات زوجي فردي بي‌طرف است و قرار نيست كسي را مقصر جلوه دهد يا تلاش كند يكي از زوجين را قانع كند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه روان درماني كليك كنيد.

از جمله مهم‌ترين نكاتي كه در مورد فرايند سكس تراپي وجود دارد اين است كه اين درمان تنها از طريق مكالمه و گفت‌وگو ميان درمانجويان و درمانگر صورت مي‌گيرد. سكس تراپيست حق برقراري ارتباط جنسي با هيچ يك از درمانجويان خود را ندارد و هيچ گونه تماس يا مكالمه جنسي بين درمانگر و مراجع صورت نمي‌گيرد. متأسفانه عدم آگاهي در اين زمينه باعث سوءاستفاده بسياري از افراد سودجو و غيرحرفه‌اي در اين زمينه شده است. به همين دليل لازم است كه قبل از مراجعه به درمانگر حتماً در اين زمينه اطلاعات خود را افزايش دهيد و از حقوق خود و وظايف سكس تراپيست آگاه باشيد. فضاي حاكم بر جلسات درماني شما بايد بيشتر از هر چيز حمايت‌گرانه و آموزشي باشد و به شما كمك شود تا بتوانيد نگراني‌هاي خود را در مورد عملكرد جنسي دريابيد و با راه‌حل‌هاي مناسب از آن‌ها عبور كنيد. براي آشنايي بيشتر در زمينه مشاوره جنسي كليك كنيد.

سؤالات متداول درباره سكس تراپي و سكس تراپيست
- خدمات سكس تراپي توسط چه كساني ارائه مي‌شود؟

سكس تراپيست مي‌تواند يك روانشناس، روان پزشك يا يك زوج درمانگر باشد. اين متخصصان با آموزش ديدن حرفه‌اي در حيطه تشخيص و درمان مشكلات جنسي به سكس تراپي مي‌پردازند.

- براي درمان مشكلات جنسي حداقل به چند جلسه سكس تراپي نياز است؟

تعداد جلسات سكس تراپي و مدت زمان هر جلسه بسته به نوع مشكل شما متفاوت خواهد بود. زمان جلسات از 30 تا 50 دقيقه متغير است. همچنين تعداد دفعاتي كه شما بايد درمانگر خود را ديدار كنيد ممكن است به صورت هفتگي تعيين شود. هرچقدر روند بهبودي بهتر شود، فاصله بين جلسات افزايش خواهد يافت.

منبع: سكس تراپي و سكس تراپيست

براي دريافت مشاوره در زمينه سكس تراپي و سكس تراپيست مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: سكس تراپي و سكس تراپيست،
موضوع:
[ ۱۰ تير ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۵۰:۴۲ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی