مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

چگونه با يك دختر چت كنيم كه عاشقمان شود | چگونه با يك دختر دوست شويم؟

يكي از مشكلاتي كه امروزه در جوامع مدرن با آن دست و پنجه نرم مي‌كنند، دوستي با جنس مخالف است‌. در اكثر پسران اين نگرش وجود دارد كه چگونه رفتار كنند تا به چشم دختر مورد علاقه شان بيايند و بتوانند با او وارد رابطه دوستانه شوند. بسياري از پسران تنها به اين موضوع مي انديشند و گمان مي‌كنند كه تنها با وارد شدن آن دختر در زندگي آن‌ها و ايجاد يك رابطه دوستانه مي‌توانند مراحل رابطه را طي كنند و آن را به يك رابطه عاشقانه تبديل كنند. اما در واقع اينطور نيست و هر مرحله از رابطه با جنس مخالف تفكرات خودش را دارد و پسران بايد نسبت به آن ها مسئوليت پذير باشند تا بتوانند يك رابطه موفق را با شخص دلخواهشان رقم بزنند.

در مرحله اول و براي اينكه شخصيت و وجود پسر بتواند به چشم بيايد، بايد سعي كند از نظر آن دختر شخصيت جذابي داشته باشد. شخصيت‌هايي از نظر دختران جذاب است كه براي رمزگشايي اين شخصيت‌ها دختران خود را وادار به تلاش كنند تا بتوانند آن شخصيت ها را بشناسند. به همين منظور پسر بايد اين نكته را بداند كه در مرحله اول نبايد خود را به مقدار زياد به دختر نزديك كند زيرا اين روش كاملا با شكست مواجه مي‌شود و دختر به اين نتيجه مي‌رسد كه شخصيت پسر برايش برهنه شده است و چيز قابل توجهي در افكار و عقايد و در نهايت شخصيت پسر براي شناخت وجود ندارد.


چگونه به تداوم رابطه دوستانه كمك كنيم؟

يكي ديگر از مراحل مهم در موضوع عاشق كردن دختران اين است كه بدانيد براي تداوم رابطه خود و تبديل آن به يك رابطه عاشقانه بايد نكاتي را رعايت و به آن‌ها عمل كنيد. اين نكات مي‌توانند براي به وجود آمدن يك رابطه با دوام ضروري باشند زيرا پسران را وادار مي‌كنند كمي بيشتر به نوع رفتار و حرف زدن خودشان اهميت دهند و به اين نتيجه برسند كه وقتي در حال گفت و گو و اصطلاحا چت با يك دختر هستند نبايد مانند وقت‌هايي كه با دوستان و رفيقان خود در حال صحبت هستند، صحبت كنند و بايد نوع حرف زدنشان را بهبود بخشند تا براي آن دختر جذابيت بيشتري داشته باشند.

تداوم دوستي و تبديل آن به رابطه عاشقانه نياز دارد كه حد تعادل را رعايت كند. نه آنقدر به دختر نزديك شود كه يك شخصيت سست عنصر از خود نشان دهد و نه آنقدر از دختر دور شود كه گويي همزمان با چند نفر ديگر در ارتباط بوده و آن دختر تنها يكي از گزينه هاي مدنظر است. به اين ترتيب رعايت يك حد تعادل در رابطه با دختران مي تواند پسران را از جذابيت بالاتري در نگاه آن دختر تبديل كند و اين مي تواند يك نقطه عطف در روابط دوستانه و تبديل آن ها به روابط عاشقانه باشد.

حرف‌هاي عاشقانه توسط پسران در همان ابتدايي ترين روزهاي رابطه مي‌تواند باعث ايجاد اين نگرش شود كه پسر از نيازمندي براي يك رابطه رنج مي‌برد و از همين رو تلاش مي‌كند كه خود و احساسش را ثابت كند. پس نبايد در اين مرحله راجع به مسائل عاشقانه صحبت به عمل آيد و يا اينكه بايد با توجه به شناختي كه از دختر به وجود آمده بدانيد با گفتن يك شعر عاشقانه و يا ارسال يك موزيك عاشقانه، ذهنيت غلط در دختر براي شناسايي شخصيت پسر شكل نمي‌گيرد.

1. چگونه با يك دختر چت كنيم كه عاشقمان شود | فعاليت روزانه را بازگو كنيد

در ابتداي رابطه با دختران بايد اين نكته را بدانيد كه براي حفظ آن رابطه در مراحل اول بايد با دختران در مورد فعاليت هاي روزانه صحبت كنيد. كارها و فعاليت‌هاي خود را به آن‌ها بگوييد و بخواهيد با نقطه نظر هاي مشترك در مورد فعاليت روزانه خود به يك تفاهم دور از هم برسيد. اين نكته مي‌تواند به اين خاطر حائز اهميت باشد زيرا دختران غالبا مشتاق هستند كه در مورد فعاليت‌هاي روزانه خود با كسي صحبت كنند و اگر پسر اين نگرش را براي دختر به وجود آورده باشد كه مي‌تواند به راحتي در مورد فعاليت‌هاي روزانه و اتفاقاتي كه برايش افتاده با آن پسر گفت‌و‌گو كند. مي‌توان اين نويد را داد كه تا حدي به پسر اعتماد كرده و مي‌تواند از او به عنوان يك شخص مهم در زندگي‌اش نام ببرد حتي اگر همچنان رابطه عاشقانه‌اي برايشان اتفاق نيفتاده باشد.

اينكه دختران بدانند در گوشه‌اي از جهان يك نفر وجود دارد كه گوش شنوا برايشان دارد به آن‌ها آرامش و امنيت خاطر مي‌دهد و مي‌توانند به آن پسر اعتماد كنند و خواستار اين باشند كه مسائل مهم‌تري از زندگي خود را به آن پسر بگويند‌. اگر در اين مرحله اين اتفاق بيفتد كه هر دو جنس فعاليت‌هاي روزانه خود را با اشتياق به همديگر بگويند و براي هم گوش شنوا باشند به اين معني است كه صميميت در حال شكل گرفتن است و جذابيت پسر براي دختر به وجود آمده. پس پسران بايد در اين مرحله گوش شنوا باشند و خود را به نحوي خسته و آزرده از صحبت‌هاي دختر نسبت به فعاليت روزانه خويش، جلوه ندهند زيرا در اين صورت براي دختر از شخصيت قابل اعتمادي بهره مند نمي شوند. براي اطلاع از مهارت گوش دادن كليك كنيد.

2. ايجاد صميميت به تدريج

اينكه پسران مي خواهند به محض ايجاد رابطه با دختران به نحوي صميمي شوند و بخواهند از هر موضوعي با دختران صحبت كنند و تصور مي كنند كه اين اقدام مي تواند به جذابيت بيشتر آن ها در نگاه دختران تبديل شود، يك نگرش كاملا اشتباه است به نحوي كه در اين نگرش شخصيت پسر براي دختر جذابيت ندارد بلكه از ديد آن دختر قصد و نيت بدي توسط پسر به وجود مي آيد كه همين امر موجب دوري و ايجاد فاصله از طرف دختر مي گردد. از همين رو بايد دقت شود كه ايجاد صميميت بايد به مرور زمان به وجود آيد به نحوي كه خود دختر هم به خود اين اجازه را دهد كه بخواهد صميميت بيشتري را با پسر تجربه كند.

اين موضوع بسيار حائز اهميت است كه پسران با ايجاد صميميت با دختران مي‌توانند رابطه را به سمت يك رابطه عاشقانه پيش ببرند و اين اتفاقا مي‌تواند باعث شود كه از محبوبيت بيشتري در نگاه دختران بهره‌مند شوند. از همين رو وجود روابط عاشقانه نيازمند شناخت و جذابيت شخصيت خواهند بود. اگر بخواهيد از اين مرحله بيش از حد تصور خود را صميمي جلوه دهيد و از هر موضوعي در موقع صحبت كردن براي تداوم صحبت استفاده كنيد، مي تواند باعث دوري شود زيرا فرد تصور مي‌كند كه با شخصي در رابطه است كه به نحوي از شخصيت پاييني برخوردار است و چگونگي رفتار با يك دختر را نمي‌داند. از همين رو ايجاد صميميت كه بسيار امر مهمي تلقي مي‌شود بايد به مرور اتفاق افتد. براي اطلاع از صميميت بين زوجين كليك كنيد.

3. چگونه با يك دختر چت كنيم كه عاشقمان شود | نيازمند او نباشيد

اگر بخواهيد براي جلب توجه با دختران به گونه اي باشيد كه بخواهيد از مشكلات و نيازمندي هايتان صحبت كنيد و به گونه اي بخواهيد حس ترحم را در دختر زنده كنيد كه به نحوي دلش برايتان بسوزد بايد گفت كه اين روش بسيار مي تواند در تخريب روابط موثر باشد زيرا دختران عموما خواستار عشق ورزيدن و عاشق شدن با پسري هستند كه بتوانند به اون تكيه كنند و آن پسر بتواند به غير از موضوع عشق و علاقه امنيت خاطر را در زندگي براي آن دختر به ارمغان آورد. از همين رو بايد اين نكته را گفت كه هيچ گاه به خصوص در مراحل ابتدايي نبايد طوري وانمود كرد كه گويا پسر نيازمند به وجود دختر است.

زيرا در اين صورت دختر گمان مي كند كه او تكيه گاه پسر شده و در ايجاد صميميت بيشتر و در ايجاد احساس عاطفي دچار مشكل مي شود زيرا تصور مي كند كه آن پسر نمي تواند تكيه گاه مناسبي براي او باشد. اين نكته از اهميت بالايي برخوردار است زيرا بسياري از پسران تفكرشان بر اين است كه با ايجاد احساس ترحم در نزد دختر مي توانند باعث شوند دختر توجه بيشتري به آن ها معطوف كند اما اين يك ذهنيت كاملا اشتباه است زيرا اين تفكر را به وجود مي آورد كه نمي توان در زندگي به او تكيه كرد. براي اطلاع از راه هاي جلب اعتماد كليك كنيد.

چگونه دختر را عاشق خود كنيم؟

مراحلي كه در بالا گفته شد، مي توانند از اين نظر از اهميت بالايي برخوردار باشند كه مراحل پايه در ايجاد يك رابطه عاطفي تلقي مي شوند. از همين رو رعايت موارد مذكور بسيار اهميت دارد و اينكه چگونه اين مراحل را به پايان ببريد تا در راه ارتقاي شخصيت خود در نزد دختر بتوانيد شخصيت قابل ملاحظه اي داشته باشيد. اين مرحله هم مراحل ريز تري را دارا مي باشد كه سعي بر آن شده مهم ترين آن ها باز گو شود:

1. احترام

بايد هميشه و در همه مراحل رابطه عاطفي با دختران به آن ها احترام بگذاريد و با آن ها به نحوي رفتار كنيد كه خود را در نزد شما يك ملكه تصور كنند. از همين رو بايد اين نكته را در نظر بگيريد كه وجود احترام در رفتار و گفتارتان با دختران مي تواند جذابيت شما را دو چندان كند. زيرا در اين مرحله دختر به اين نتيجه مي رسد كه با فردي وارد رابطه شده كه احترام به ديگران برايش از اهميت خاصي برخوردار است و همين امر موجب ارتقاي شخصيت فرد مي شود.

پسران بايد ياد بگيرند كه در هر مرحله از رابطه با حفظ احترام به دختران رفتار كنند و اين خود موجب احترام متقابل توسط دختران مي شود زيرا دختران غالبا همانند آينه اي هستند كه انعكاس رفتار پسران را در رفتار خود نشان مي دهند‌. از همين رو وجود احترام در روابط دوستانه و از آن مهم تر روابط عاشقانه و عاطفي از اهميت بسيار بالايي برخوردار خواهد بود. براي اطلاع بيشتر از احترام به همسر كليك كنيد.

2. چگونه با يك دختر چت كنيم كه عاشقمان شود | همدم خوبي باشيد

دختران بياد بدانند پسري كه با او در رابطه به سر مي برند فردي است كه بدون قضاوت و نگاه قضاوتي به آن ها گوش مي دهد و مي توانند با اطمينان خاطر از راز هاي زندگي گذشته و حتي زندگي خانوادگيشان با آن پسر صحبت كنند. دختران عموما نياز دارند كه بخواهند با فرد دلخواهشان صحبت كنند و اين انتظار را از پسر دارند كه به حرف آن ها نه تنها گوش كند بلكه آن ها را بفهمد و از درك بالايي در هنگام صحبت كردن دختران در مورد مشكلات و راز هاي زندگي او برخوردار باشد.

اين درك كردن دختر توسط پسر مي تواند در ارتقاي جذابيت شخصيتي او در نزد دختر اهميت قابل توجهي داشته باشد زيرا باعث مي شود در نگاه دختر يك تكيه گاه محكم باشد و دختر از او يك اسطوره بسازد و اين مي تواند موجب شود كه احساس راحتي بيشتري در دختران نسبت به پسران به وجود آيد كه اين موضوع مي تواند يك نقطه عطف بزرگي در روابط عاطفي همراه داشته باشد. البته بايد به اين نكته هم اشاره كرد كه حتي پسران هم پس از مدتي نياز دارند كه دختر سنگ صبور آن ها باشد و آن ها را بفهمد و از طرف دختر درك شوند.

مسئله درك شدن توسط هر دو جنس در يك رابطه عاطفي از اهميت بالايي بر خوردار است زيرا هر انساني روز ها و لحظه هايي را در زندگي تجربه مي كند كه با وجود اينكه شخصيت قوي دارد اما نيازمند كسي است كه بتواند به راحتي با او صحبت كند و از طرف او بدون قضاوت درك شود. از همين رو اين موضوع در هر دو جنس حائز اهميت خواهد بود.

3. به عشق به عنوان چيزي مقدس نگاه كنيد

اين كه پسران بتوانند عشق را امري مقدس به شمار آورند، موجب مي شود كه در ارتباطشان با فردي كه او را معشوقه خود معرفي مي كنند، از راستگويي بهره مند باشند و دختران اين تفكر را نداشته باشند كه حرف ها و صحبت كردن پسر از عشق تنها يك دروغ است براي وابسته كردن دختران. بايد اين نكته را در نظر گرفت كه براي صحبت در مورد عشق از وجود مسائل جنسي در گفتارتان پرهيز كنيد زيرا صحبت در مورد مسائل جنسي به شدت مي تواند رابطه عاطفي و عاشقانه را تضعيف كند. البته اين موضوع بيشتر بر مي گردد به اين كه هر دو فرد تا چه ميزان از همديگر شناخت پيدا كرده اند.

اين موضوع بايد با تدريج مورد بحث قرار گيرد زيرا موضوع رابطه جنسي عمدتا براي بعد از ازدواج مطرح مي گردد و پسراني كه در الگوي عشق خود به عشق مثلثي كه در يكي از اضلاع آن موضوع شهوت و ايجاد رابطه جنسي بيان شده است، مي تواند باعث ايجاد نگرشي در دختران شود كه اين عشق بيشتر بر پايه مسائل جنسي و در عموم بر پايه هوس استوار شده است. براي اطلاع بيشتر از رابطه جنسي كليك كنيد.

در اين مرحله پسران بايد از عشق خود نسبت به آن دختر دفاع كنند و بتوانند از جملات عاشقانه استفاده كنند. گفتن جمله دوستت دارم مي تواند يك جمله ي تكراري باشد اما از نظر دختران بسيار اهميت دارد ولي بايد اشاره كرد كه بيان اين جمله در مقياس بالا مي تواند احساس مقدسي كه در پرده اين جمله هست را در نزد دختران از بين ببرد و از همين رو ايجاد اعتدال حتي در بيان جمله دوستت دارم هم مي تواند بسيار اهميت داشته باشد. براي اطلاع از ابراز عشق كليك كنيد.

سخن آخر

در آخر بايد به جمع بندي اين نكته بپردازيم كه وجود عشق مي تواند در زندگي همه افراد چه جنس مذكر و چه جنس مونث بسيار قابل توجه باشد و يك تازگي و نشاط به زندگي تكراري افراد ببخشد كه خود اين امر مي تواند موجب شود كه افراد بخواهند در زندگي خود از اين مسائل استفاده كنند و از احساسشان صحبت كنند. بايد بدانيد كه عشق نيازمند صداقت است و از همين رو بايد به تقويت شخصيت خود كمك كنيد و بخواهيد يك شخصيت داراي ارزش براي خود بسازيد و از آن براي عنوان احساس عشق در ديگران استفاده كنيد.

بيان جملات عاطفي مي توانند انسان ها را تحت تاثير قرار دهند پس بايد بدانيد كه با بيان اين جملات مي توانيد انسان ها را به خود وابسته كنيد. اين را بدانيد كه دل بستن تنها به اين خاطر اهميت دارد كه در پرده آن صداقت در گفتار و در عمل همراه باشد. اگر در بيان احساساتتان به ديگران نا توان هستيد بايد بدانيد كه با مراجعه به مشاوران و روانشناسان مي توانيد خود را و شخصيت خود را تقويت كنيد. به اميد روز هايي كه تقدس عشق براي هميشه مقدس بماند تا انسان ها به سادگي بتوانند از صداقت در گفتار و عمل همديگر آگاه باشند. متخصصان حامي در خدمت شما هستند تا در اين زمينه ياري تان كنند. براي اطلاع بيش تر از مشاوره تلفني كليك كنيد.

 

منبع: چگونه با يك دختر چت كنيم كه عاشقمان شود

براي دريافت مشاوره در زمينه چگونه با يك دختر چت كنيم كه عاشقمان شود مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۳ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۰۷:۵۸ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی