مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

كرم هاي تاخيري

اين نوع كرم ها همان طور كه از نامشان پيداست نزول مردان را به تاخير مي اندازند و در نتيجه باعث افزايش زمان رابطه جنسي و همچنين باعث افزايش رضايت جنس مخالف از ايجاد رابطه جنسي خواهد شد. كرم‌هاي تاخيري همچنين به جز عملكردي كه در زمينه افزايش ساعت رابطه جنسي دارند، مي‌توانند ساير مشكلات مردان اعم از مشكلات در نعوظ و همچنين كوتاهي و يا قطر كم آلت تناسلي را بهبود بخشند و همينطور باعث شوند كه جنس مخالف هم از رابطه جنسي رضايت كاملي داشته باشد و بتواند به ارگاسم رسد. البته بايد اين نكته را هم در نظر گرفت كه اسپري‌هايي هم در مورد به تاخير انداختن زمان انزال مردان در دسترس مي‌باشد كه البته اين اسپري‌ها باعث به وجود آمدن سوزش و درد در ناحيه تناسلي در مردان مي‌شود كه اين باعث نبود رضايت از اسپري‌هاي تاخيري مي‌شود‌.

همچنين كاندوم هايي وجود دارد كه مي تواند با ايجاد مكانيسمي در آلت تناسلي مردان، باعث به تاخير انداختن انزال شوند. وجه تمايز ميان كرم‌هاي تاخيري و اسپري‌ها و كاندوم هاي تاخيري در اين است كه كرم‌هاي تاخيري مي‌توانند موجب شوند برخي ديگر از مشكلات آلت تناسلي مردان بر طرف شوند و از همين رو عملكردهاي بيشتري نسبت به اسپري ها و كاندوم هاي تاخيري خواهند داشت. و همچنين درصد رضايت‌مندي مردان از كرم‌هاي تاخيري به مراتب بالاتر از اسپري ها و كاندوم هاي تاخيري خواهد بود. براي اطلاع بيش تر از كاندوم كليك كنيد.


تفاوت اسپري تاخيري با كرم تاخيري

در واقع مكانيسم هر دو مي تواند در بسياري از مواقع يكي باشد چرا كه هر دو با انجام ليدوكائين بر پوست باعث بي حس شدن آلت تناسلي افراد مي‌شود. اما درصد ليدوكائين موجود در اسپري‌هاي تاخيري و كرم هاي تاخيري متفاوت است و همين وجه تفاوت مي تواند باعث شود رضايت مندي از كرم هاي تاخيري نسبت به اسپري هاي تاخيري بيشتر باشد. در اسپري هاي تاخيري ميزان استفاده از ليدوكائين ۱۰ درصد است و اين درصد حتي مي تواند به سر شدن دندان انجامد و همين امر مي تواند باعث شود مشكلاتي در نعوظ براي افراد به وجود آيد. اما در كرم هاي تاخيري ميزان وجود ليدوكائين تنها ۲ درصد است و از همين رو اين چنين مشكلات را در بر نمي گيرد.

يكي ديگر از تفاوت ها ميان اسپري ها و كرم‌هاي تاخيري در اين است كه هنگام استفاده از اسپري‌هاي تاخيري سوزش در آلت تناسلي به وجود مي‌آيد ولي در استفاده از كرم‌هاي تاخيري اين سوزش به وجود نمي‌آيد و از همين رو ميزان رضايت مندي از كرم‌هاي تاخيري بيشتر است تا اسپري‌هاي تاخيري. استفاده از اسپري‌هاي تاخيري براي زماني توصيه مي‌شود كه افراد از زود انزالي شديد رنج مي‌برند از همين رو استفاده از اسپري‌هاي تاخيري با توجه به ميزان ليدوكائين بيشتر مي‌تواند اين حساسيت را از بين برده و انزال را به تاخير اندازد ولي استفاده از كرم‌هاي تاخيري مي‌تواند بهتر باشد چرا كه به كاهش حساسيت نعوظ ايرادي وارد نمي‌كند و حتي مي تواند به مشكلات ناشي از نعوظ هم كمك كرده و همين امر موجب مي‌شود ميزان استفاده از كرم‌هاي تاخيري بيشتر از اسپري‌هاي تاخيري باشد. براي اطلاع بيشتر از اسپري تاخيري كليك كنيد.


تفاوت كاندوم تاخيري با كرم تاخيري

كاندوم‌هاي تاخيري مي تواند با پخش درصدي از ليدوكائين و يا بنزوكائين باعث كاهش حساسيت در آلت تناسلي مردان شده و انزال را به تاخير اندازد. يكي از مزاياي ه استفاده از كاندوم هاي تاخيري اين است كه در استفاده از كاندوم هاي تاخيري هم انزال به تعويق مي افتد و هم مي توان از ايجاد بارداري نا خواسته امتناع كرد. از همين رو استفاده از كاندوم هاي تاخيري هم مي تواند مفيد باشد. اما وجه تفاوت ميان كاندوم هاي تاخيري و كرم هاي تاخيري در اين است كه كاندوم هاي تاخيري نمي توانند ميزان مواد سر كننده را در آلت تناسلي افراد به ميزان مشترك تقسيم كنند، از همين رو اين كاندوم هاي تاخيري تنها مي توانند باعث كاهش حساسيت در سر آلت تناسلي افراد شوند.

ولي كرم هاي تاخيري مي توانند بر همه ي قسمت هاي آلت تناسلي مردان اثر گذاشته و همه ي قسمت هاي آلت تناسلي را به يك ميزان سر كنند. از طرف ديگر امروزه استفاده از مواد گياهي براي به تاخير انداختن انزال زودرس در مردان با استفاده از كرم هاي تاخيري حاوي اين مواد گياهي به جاي استفاده از ليدوكائين مي تواند موجب شود ميزان رضايت مندي از اين كرم ها افزايش يابد از همين رو استفاده از كرم هاي تاخيري بيشتر توصيه مي شود. براي كسب اطلاع بيش تر در زمينه زودانزالي كليك كنيد.

مزاياي استفاده از كرم هاي تاخيري

استفاده از كرم هاي تاخيري مي تواند با مزايايي همراه باشد كه در ادامه به مهم ترين آن ها اشاره خواهيم كرد:

1. وجود امنيت در استفاده

از آنجايي كه تركيبات اين كرم ها معمولا از ليدوكائين و يا بنزوكائين هستند، از همين رو اين كرم‌هاي تاخيري با توجه به وجود بي حسي هاي موضعي كه درونشان است، مي توانند آلت تناسلي را سر كرده و انزال را به تاخير اندازند. از همين رو استفاده از آن ها هم براي مردان و هم براي زنان در روابط جنسي در ناحيه واژن مي تواند امن باشد و اين تركيبات بي حس كننده نمي توانند باعث ايجاد مشكلات مقاربتي و بيماري هاي بهداشتي شوند. از همين رو استفاده از آن ها كاملا امن بوده و شايد تنها براي افرادي كه حساسيت دارند كمي باعث ايجاد سوزش و يا خارش در ناحيه آلت تناسلي شود.

2. در دسترس بودن

معمولا كرم هاي تاخيري در هر داروخانه اي و حتي در اكثر سوپر ماركت هاي بزرگ در سطح شهر ها قابل خريداري هستند و براي استفاده از آن ها نياز به تجويز پزشك نيست. اين كرم هاي تاخيري مي‌توانند در هر زماني كه افراد به آن ها نياز داشتند به طور آسان در دسترس افراد باشند و از همين رو استفاده از آن ها به ويژه اين كه خطر زيادي هم براي افراد ندارند و باعث بروز بيماري نمي شوند، بسيار توصيه مي شود. اين كرم ها را حتي مي توان به صورت خريد اينترنتي خريداري و از آن ها استفاده كرد.

3. روشي بسيار راحت

استفاده از كرم هاي تاخيري يكي از آسان ترين روش ها براي درمان زود انزالي در افراد به كار برده مي شود كه البته تاثيرات بسيار زيادي از جمله افزايش ميزان خشنودي و رضايت از رابطه جنسي در هر دو جنس را به همراه خواهد داشت. استفاده آسان از اين كرم هاي تاخيري به اين صورت است كه تنها چند دقيقه قبل از ايجاد رابطه جنسي بايد آن ها روي آلت تناسلي قرار داد و پس از چند دقيقه شاهد ميزان به تاخير افتادن انزال خواهيد بود. از همين رو يك روش بسيار ساده در درمان زود انزالي استفاده از كرم هاي تاخيري خواهد بود. براي اطلاع بيش تر از درمان زودانزالي كليك كنيد.


معايب استفاده از كرم هاي تاخيري

در واقع اين كرم ها هم مانند ساير محصولات بهداشتي مي توانند از معايبي بهره مند باشد. مي توان گفت اين معايب به صورتي عوارض جانبي اين كرم ها هستند و از همين رو در اين بخش به بررسي عوارض جانبي استفاده مكرر از كرم هاي تاخيري مي پردازيم.

1. كاهش لذت رابطه جنسي

يكي از معايبي كه استفاده مكرر از كرم هاي تاخيري مي تواند داشته باشد، كاهش لذت خواهد بود. از آن جايي كه اين كرم هاي تاخيري با كاهش احساس در افراد همراه هستند از همين رو اين كرم ها اعصاب لمسي را و حساسيت اين اعصاب را كاهش داده و از همين رو زمان انزال را به تاخير مي اندازند. همين امر مي تواند موجب شود كه در هنگام استفاده از كرم هاي تاخيري از آن جايي كه اعصاب لامسه در آلت تناسلي افراد ضعيف شده اند، كاهش لذت در رابطه جنسي را ايجاد كنند كه اين يكي از معايب اساسي در استفاده مكرر از كرم ها و همچنين ساير محصولات تاخيري خواهد بود.

2. كاهش نعوظ

همان طور كه در بالا گفته شد اين كرم هاي تاخيري به خودي خود مي توانند موجب افزايش نعوظ و بهبودي اختلالات نعوظ در مردان شوند. اما استفاده بيش از اندازه از اين كرم ها با به كاهش حساسيت و سر شدن بيش از حد آلت تناسلي افراد مي تواند باعث شود كه اين افراد در نعوظ خود دچار مشكل شوند. از همين رو آن ها مجبور هستند براي رفع اين مشكل آلت تناسلي خود را شست و شو داده و تحمل كنند تا اين بي حسي موضعي بر طرف شود و دوباره بخواهند از اين كرم هاي تاخيري استفاده كنند. اين امر مي تواند در ابتداي رابطه جنسي كمي با كاهش تمايل در بين هر دو فرد همراه باشد كه مي تواند از مشكلات ناشي از كرم هاي تاخيري باشد. براي اطلاع بيش تر از بي ميلي جنسي كليك كنيد.


كرم تاخيري گودلايف

كرم تاخيري گودلايف يكي از انواع كرم‌هاي تاخيري است كه يك وجه تمايز عمده با ساير اين محصولات تاخيري دارد. اين كرم نه تنها بر انزال و زودانزالي مردان اثر گذاشته و ميزان رضايت‌مندي را از رابطه جنسي براي هر دو جنس بالا مي‌برد، مي تواند موجب شود كه حجم آلت تناسلي افراد به وسيله آن افزايش يابد. اين امر در افرادي كه آلت تناسلي كوچكي دارند و هنگام آميزش جنسي به جز تعداد محدودي از پوزيشن‌ها نمي‌توانند از هر پوزيشني در هنگام رابطه جنسي استفاده كنند، بسيار كمك كننده باشد.

اين كرم تاخيري با به كارگيري مكانيسمي در آلت تناسلي مردان مي‌تواند به افزايش حجم آلت تناسلي در مردان كمك كند. اين كرم تاخيري كه در واقع به صورت ژل عرضه مي شود، باعث بر طرف شدن مشكلات نعوظ در مردان شده و باعث مي شود رابطه جنسي و ميزان رضايت مندي از رابطه در هر دو جنس افزايش يابد. استفاده از كرم تاخيري گودلايف موجب مي شود كه بافت‌هاي آلت تناسلي از هم باز شوند و آلت تناسلي از افزايش اندازه بهره ببرد.

استفاده از كرم تاخيري گولايف به علت افزايش جريان خون در آلت تناسلي موجب مي شود كه آلت تناسلي افراد در هنگام نعوظ از سفتي و سختي بالايي برخوردار باشند و ميزان رضايت‌مندي از رابطه جنسي را افزايش دهد. استفاده از كرم تاخيري گودلايف مي‌تواند يك درمان قطعي و همچنين يك درمان با عوارض جانبي كم و يا بدون عوارض جانبي باشد. به همين دليل استفاده از اين كرم تاخيري كه با نام كرم تاخيري گودلايف شناخته شده، مي تواند به بهبود مشكلات در آلت تناسلي مردان و همچنين بهبود مشكلات در رابطه جنسي زوجين و همچنين افزايش ميزان رضايت مندي زوجين از رابطه جنسي كمك كند. براي اطلاع از رضايت زناشويي كليك كنيد.


سخن آخر

مشكلات جنسي افراد به ويژه در مردان كه شامل مشكل زود انزالي، مشكلات نعوظ و ساير مشكلات است، مي تواند باعث ايجاد بي ميلي و يا كاهش تمايل در انجام رابطه جنسي شود. از همين رو اين مشكلات مي توانند باعث ايجاد مشكلات جدي تر در روابط زناشويي افراد و زندگي مشترك افراد شوند. بي ميلي جنسي مي تواند موجب افزايش ميزان جدايي ها و طلاق هاي عاطفي شود به گونه اي كه امروزه تحقيقات روانشناسي نشان داده است كه عمده ترين مشكلات در روابط زناشويي و زندگي مشترك افراد مي تواند ريشه در اتاق خواب و مشكلات جنسي افراد داشته باشد.

ازهمين رو درمان اين مشكلات بسيار حائز اهميت است و مي تواند منجر به تمايل دوباره ي زوجين براي بر قراري رابطه جنسي با يكديگر و همچنين افزايش ميزان رضايت مندي از طرفين باشد. به همين دليل افرادي كه دچار اين چنين مشكلات جنسي هستند، مي توانند با درمان مشكلات جنسي خود از ايجاد مشكلات جدي در روابط زناشويي خود پرهيز كنند و همچنين تمايل طرف مقابل خود را حتي براي ادامه ي زندگي مشترك و نه فقط رابطه ي جنسي افزايش دهند. متخصصان حامي مي توانند در زمينه حل اين مسائل ياري تان كنند. براي اطلاع بيش تر در زمينه مشاوره تلفني كليك كنيد.

منبع: كرم تاخيري گودلايف

براي دريافت مشاوره در زمينه كرم تاخيري گودلايف مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: كرم تاخيري گودلايف،
موضوع:
[ ۱۵ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۲۹:۳۵ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی