مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

ميك لاو چيست؟

در تعريف از واژه ميك لاو (make love) بايد گفته شود ميك لاو به حالتي از ارتباط بين زوجين گفته مي شود كه همراه با رابطه صميمي و نزديكي عاطفي و روحي در بين زوجين هست و اين ارتباط نزديك از اين جهت بسيار حائز اهميت است كه مي تواند باعث ارضاي طرفين از نظر عاطفي شود و از همين رو بسيار به نزديكي افراد با يكديگر مي پردازد. اگر قرار باشد معادل فارسي براي واژه ميك لاو به كار برده شود بايد گفت ميك لاو در واقع مي تواند همان عشق بازي باشد با اين تفاوت كه در ميك لاو به هيچ عنوان هدف اصلي ايجاد و بر قراري رابطه جنسي نخواهد بود.

مي تواند منجر به رابطه جنسي و سكس شود اما از نظر اهداف، هدفي براي بر قراري رابطه جنسي در واژه و همچنين در عمل ميك لاو وجود نخواهد داشت. در عمل ميك لاو، زوجين با يكديگر به نوازش، لمس كردن و همچنين ابراز عشق و علاقه هم به صورت كلامي و هم به صورت عملي پرداخته و از اين طريق مي توانند طرف مقابل و همسر خود را از نظر عاطفي ارضا كنند. با توجه به اين دانش كه ارضاي طرفين از نظر عاطفي بسيار موثرتر از ارضاي دو طرف از نظر جنسي خواهد بود و مي تواند باعث به وجود آمدن احساس نزديكي بيشتر در بين طرفين باشد، مي توان گفت انجام ميك لاو بسيار اهميت بيشتري نسبت به بر قراري رابطه جنسي خواهد داشت.

 

ويژگي هاي ميك لاو

ميك لاو در روابط زناشويي افراد بسيار پر اهميت است و از ويژگي هاي مثبت بسياري برخوردار است. از اين رو بايد به ويژگي هاي ميك لاو پرداخته شود و با افزايش دانش نسبت به انجام دادن ميك لاو در زوجين، با برخورداري از ويژگي هاي اين عمل سطح عاطفي و نزديكي خود با همسر را افزايش داده و همين طور باعث افزايش كيفيت سطح زندگي مشترك در بين افراد شود. ميك لاو مي تواند همچنين باعث افزايش عشق و علاقه در بين زوجين شده و افراد را ترغيب كند تا براي عشق و بهبود كيفيت زندگي خويش بخواهند به انجام هر چه بيشتر اين عمل روي آورند. ميك لاو همچنين باعث عميق تر شدن عشق و ماندگار تر شدن علاقه افراد نسبت به همديگر مي شود.

امروزه متاسفانه در اجتماعات قابل مشاهده است كه افراد پس از مدتي علاقه و عشق خود نسبت به شخصي را از دست مي دهند و اين منجر به جدايي افراد از يكديگر مي شود. از همين رو انجام ميك لاو مي تواند باعث شود افراد به سادگي عشق در اعماق پيچيدگي آن پي برده و بتوانند عشق و رابطه با دوامي براي خود به وجود آورند. ميك لاو مي تواند به افراد احساس خوب هديه دهد. اين احساس مي تواند باعث شود افراد تمايل بسيار بيشتري نسبت به انجام دادن ميك لاو داشته باشند تا نسبت به برقراري رابطه جنسي.

همچنين انجام عمل ميك لاو مي تواند به نحوي باعث بهبود روابط جنسي، روابط كلامي و روابط ميان فردي شود كه اين خود مي تواند يكي از تاثير گذار ترين ويژگي هاي ميك لاو باشد. در واقع مي توان اين گونه بيان كرد كه ميك لاو در خلال خود داراي عناصر وجودي خواهد بود كه چيزي فراتر از بدن است و همين امر مي تواند باعث شود ميك لاو بسيار مهم تر و حياتي تر از رابطه جنسي و سكس شود. با انجام ميك لاو افراد نمي توانند از همديگر جدا شده و به ازبين رفتن زندگي مشتركشان حتي فكر كنند. براي كسب اطلاع بيش تر در زمينه سرد شدن رابطه زناشويي كليك كنيد.

 


ميك لاو چيست | ميك لاو چگونه انجام مي گيرد؟

در اين بخش از مقاله ميك لاو چيست به بررسي روش انجام ميك لايو مي پردازيم. بايد اين نكته ذكر شود كه ميك لاو به هيچ عنوان حتي شبيه فيلم هاي پورن هم نخواهد بود. از اين جهت كه در صنعت پورن، حتي اگر نوازشي هم مشاهده شود اما به هيچ نحو اين نوازش شباهتي به نوازش در ميك لاو ندارد. زيرا در فيلم هاي پورن عشق بازي كه بر قرار است، هدف آن تنها رسيدن به سكس خواهد بود و از همين رو مي توان گفت كه ميك لاو اين تفاوت را دارا است كه هيچ گونه هدفمندي براي بر قراري رابطه جنسي پس از ابراز عشق و نوازش هاي كلامي و عملي نخواهد داشت.

در انجام عمل ميك لاو مي توان اين گونه اظهار داشت كه افراد مي توانند با ايجاد يك محيط كاملا عاشقانه و به دور از شلوغي، ايجاد يك محيط با آرامش زياد، حتي افراد مي توانند با كمتر كردن روشنايي اتاق خواب باعث القاي هر چه بيشتر عشق و آرامش شوند.

روش انجام عشق بازي

روشن كردن شمع در اطراف اتاق به گونه اي كه بتواند نشانگر عشق باشد و همچنين ايجاد يك موسيقي عاشقانه و بي كلام با صداي اندك مي تواند باعث به وجود آمدن فضاي ميك لاو شود. زوجين مي توانند كنار يكديگر نشسته و به بوسه هاي عميق با يكديگر بپردازند. در جريان ميك لاو ابراز عشق و علاقه به نحوي هم به صورت كلامي با بيان جملات عاشقانه و همچنين به صورت عملي با انجام كار هاي عاشقانه همانند نوازش مو ها و همچنين نگاه هاي خيره به يكديگر انجام مي شود.

اين ها مواردي هستند كه در انجام ميك لاو مي توانند اهميت داشته باشند. بايد دوباره به اين نكته متذكر شد كه در ميك لاو به هيچ عنوان خواستار بر قراري رابطه جنسي نخواهد بود. ميك لاو تنها خواستار ارضاي طرفين از نظر عاطفي است و از همين رو نمي توان گفت كه هدف ميك لاو سكس است زيرا سكس در واقع خواستار ارضاي جنسي افراد است. به همين دليل در بسياري از موارد مي توان شاهد بود كه ميك لاو به سكس و بر قراري رابطه جنسي منتهي نمي شود. براي اطلاع بيش تر از عشق بازي با همسر كليك كنيد.


سكس چيست؟

سكس يا بر قراري رابطه جنسي كه در فرهنگ هايي به آن آميزش جنسي هم گفته مي شود، بُعد ديگري از عشق است كه البته همراه با اهداف شهواني و نياز هاي جنسي افراد خواهد بود. سكس در واقع به اهميت بدني و جسمي و جنسي عشق اشاره دارد كه البته بايد گفت براي تداوم روابط زناشويي و زندگي مشترك افراد بسيار اهميت دارد. سكس مي تواند يك عمل كاملا جنسي بوده و حتي در بسياري از مواقع به دور از ويژگي هاي علاقه و عشق انجام بگيرد. سكس بر قراري رابطه جنسي خواهد بود كه مي تواند به نياز جنسي افراد و غريزه توجه كند و نياز هاي جنسي افراد را ارضا كند‌.

سكس در نوع خود يكي از الزامات زندگي مشترك خواهد بود و بايد اين گونه شرح داد كه سكس نيازمندي افراد به بر قراري رابطه جنسي و بر طرف كردن اين نياز را پاسخ مي دهد و از همين رو همانند عادات و نياز هاي به غذا براي رفع گرسنگي و همچنين نياز به آب براي رفع تشنگي، نياز به خواب براي رفع خستگي و نياز به هورمون هايي براي رفع استرس و اضطراب، نياز به سكس براي رفع نياز جنسي انسان ها هم اهميت بسياري خواهد داشت. سكس تاكيد بر ابزار بدني و جسمي دارد و از همين رو با تاكيد بر نياز جنسي افراد به غريزه انسان ها پاسخ مي دهد و به همين دليل نمي تواند پاسخگوي نياز هاي عاطفي افراد به يكديگر باشد. براي اطلاع بيش تر در زمينه رابطه جنسي كليك كنيد.

 

ويژگي هاي سكس

سكس در واقع عملي براي پاسخگويي به غريزه انسان است. از همين رو از ويژگي هاي جسمي او مي توان به بالانس شدن هورمون هاي بدن افراد، تنظيم وضعيت جسمي و همچنين كسب و افزايش آرامش در بدن شود. از لحاظ خلق و خو با توجه به كاهش استرس، مي تواند بر كيفيت خلق و خوي افراد تاثير مثبت داشته باشد. وجود سكس در هر رابطه اي بسيار اهميت بخش است و يك زندگي زناشويي موفق براي تداوم خود نيازمند به برقراري رابطه ي جنسي مي باشد. سكس در بسياري از موارد مي تواند بدون عشق و علاقه باشد زيرا صرفا پاسخي به غريزه طبيعي انسان است و از همين رو در بسياري از مواقع مي تواند بدون وجود عشق و علاقه به وجود آيد.

سكس مي تواند با انجام مستمر از طرف زوجين، به بهبود روابط بين زوجين انجام شود. زوجين مي توانند با انجام روابط جنسي به دوام و تمايل خود به انجام دوباره رابطه جنسي و سكس بيفزايند و همين امر موجب مي شود كه نزديكي بسيار بيشتري بين زوجين اتفاق افتد. بايد به اين موضوع پرداخته شود كه سكس در واقع امري لذت بخش براي هر دو جنس به حساب مي آيد. سكس مي تواند شرايط زندگي مشترك افراد را به سمت شرايطي مطلوب كشانده و باعث شود زوجين خواستار فرزند آوري شوند.

همان طور كه قابل مشاهده است تنها روش براي فرزند آوري برقراري رابطه جنسي است؛ از همين رو از جمله ويژگي هاي مهم و تاثير گذار سكس كه در حيطه جامعه شناسي و مردم شناسي نيز مورد بررسي قرار گرفته است، فرزند آوري و افزايش جمعيت جهاني است. امروزه مشاهده مي شود كه در كشور هايي كه جمعيت آن ها رو به پيري است، افراد اين جوامع را به فرزند آوري ترغيب مي كنند پس اين مساله در موضوع جامعه شناسي و موضوع پيري جامعه كه امروزه از جمله موضوع هاي مهم در روانشناسي خواهد بود مي تواند بسيار پر اهميت باشد. براي اطلاع از زمان مناسب بچه دار شدن كليك كنيد.

تفاوت ميك لاو و سكس

در اين بخش از مقاله ميك لاو چيست به بررسي تفاوت ميك لاو و سكس مي پردازيم. براي بيان تفاوت هاي ميان ميك لاو و سكس بايد ابتدا به اين موضوع اشاره كرد كه در بسياري از مواقع و به دليل نبود سواد جنسي مورد نياز، اكثر افراد اين دو عمل را با يك معني واحد معنا مي كنند. از همين رو نمي توانند به درك تفاوت ميان اين دو عمل پر اهميت در بحث روابط جنسي و روابط زناشويي افراد دست يابند.

ميك لاو در واقع به نتيجه ارضاي عاطفي افراد دست مي يابد در صورتي كه سكس تنها به ارضاي جنسي افراد دست مي يابد. ارضاي عاطفي افراد به مراتب مي تواند بسيار مهم تر از ارضاي جنسي باشد. ميك لاو با هدف جنسي و برانگيختگي جنسي همراه نخواهد بود و تنها با هدفي والاتر از برانگيختگي جنسي است بنام ارضاي عاطفي و ايجاد و افزايش و حتي ابراز عشق به طرف مقابل.

در مقابل سكس تنها به ارضاي جنسي و با هدف برانگيختگي جنسي در هر دو طرف صورت مي گيرد. ميك لاو با هدف سكس انجام نمي گيرد اما اگر ميك لاو تبديل به يك سكس موفق در افراد شود، مي توان گفت اين يكي از بهترين اتفاقات براي روابط زوجين خواهد بود و باعث مي شود افراد به هيچ عنوان به دنبال طلاق و جدايي و حتي خيانت نباشند. زيرا در اين رابطه افراد هم از نظر عاطفي و هم از نظر جنسي به برانگيختگي و ارضا رسيده و تا حد بسيار زيادي به يكديگر نزديك مي شوند.

امروزه بسيار مشاهده مي شود كه افراد از يكديگر طلاق عاطفي گرفته و تنها وجه ارتباطشان با يكديگر اين است كه در يك خانه به همزيستي مسالمت آميز با يكديگر پرداخته اند. بايد دانست كه سكس مي تواند بسيار باعث شود كه افراد از نظر جنسي و ميك لاو بتواند باعث شود كه افراد از نظر عشق و علاقه و احساس به يكديگر نزديك شده و احتمال طلاق عاطفي را در افراد كاهش مي دهد. براي اطلاع از طلاق عاطفي كليك كنيد.

ميك لاو چيست | سخن آخر

به عنوان سخن آخر بايد به اين موضوع اشاره شود كه اگر افراد بتوانند در زندگي زناشويي خود با وجود همه محدوديت هايي كه برايشان وجود دارد، به انجام ميك لاو با يكديگر بپردازند و به ميك لاو و سكس نگاه مشتركي نداشته باشند، زندگي زناشويي شان بسيار موفق رو به جلو خواهد رفت. ميك لايو تمايل افراد براي نزديكي به يكديگر را افزايش داده و همچنين ميزان صميميت در بين زوجين را بسيار بالا مي برد. مي توان اين گونه بيان كرد كه انجام ميك لاو بدون هدف سكس مي تواند مخصوصا براي خانم ها بسيار لذت بخش باشد.

زيرا خانم ها به سكس بدون عشق و علاقه تمايلي ندارند و حتي مي تواند برايشان دردناك باشد. اما سكسي كه قبل و بعد از آن ميك لاو داشته باشد و به نحوي افراد بتوانند به عشق بازي و برقراري رابطه اي عاشقانه با يكديگر بپردازند، بسيار لذت بخش تر بوده و روابط ميان زوجين را بهبود مي بخشد. از سوي ديگر توصيه مي شود براي حل مشكلات جنسي و زناشويي خود از متخصص كمك بگيريد. براي كسب اطلاعات در زمينه مشاوره تلفني كليك كنيد.

منبع: ميك لاو چيست؟

براي دريافت مشاوره در زمينه ميك لاو چيست؟ مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ميك لاو چيست؟،
موضوع:
[ ۲ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۱۷:۲۷ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی