مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

تاريخچه طالع بيني بر اساس ماه تولد

يكي از شاخه‌هاي بزرگ و برجسته علم در زمان‌هاي قديم، پيش‌بيني حوادث و رويدادهاي طبيعي بر اساس شرايط قرار گرفتن ماه و خورشيد بود كه به آن علم نجوم گفته مي‌شد. در ايران باستان و همچنين تمدن اسلامي، نيروهاي آسماني تأثير خود را از طريق ماه و خورشيد برجهان مادي اعمال مي‌كردند.

اگرچه شايد در دنياي امروز صحبت از طالع بيني با تمسخر مواجه شود ولي بايد دانست كه يك‌زماني اين موضوعات بسيار جدي و كاربردي بوده است و به‌عنوان ابزاري براي شناسايي جهان، كارايي بسيار زيادي داشته است اما غلبه فنّاوري و تجربه‌گرايي بر دنياي مدرن، ذهن همه ما را نسبت به اين‌گونه مسائل بدبين كرده است.

 

خصوصيات مردان متولد تيرماه

حالا كه تا حدودي در مورد فلسفه طالع بيني بر اساس ماه تولد صحبت شد، سعي مي‌كنيم باهم ويژگي‌هاي افراد متولد تير را مرور كنيم. به اين موضوع توجه داشته باشيد كه انسان‌ها داراي خصوصيات متنوعي هستند و نمي‌توان آن‌ها را در يك چهارچوب خاص بسته‌بندي كرد، پس مراقب باشيد تا در دام پيش‌فرض‌هاي مربوط به مردان متولد تيرماه گرفتار نشويد.

1. دمدمي‌مزاج بودن مردان متولد تيرماه

شايد مهم‌ترين خصوصيت مردان متولد تيرماه عدم ثبات هيجاني باشد. اين افراد را نمي‌توان به‌راحتي پيش‌بيني كرد. گاهي اوقات به‌شدت مهربان و خوش‌برخورد هستند و گاهي اوقات سرد و نامهربان. دليل اين موضوع را تأثير زياد ماه بر آن‌ها عنوان كرده‌اند. به دليل اينكه ماه موجب جزر و مد و بالا و پايين رفتن آب مي‌شود فرض كرده‌اند كه اين افراد نيز در زندگي خود تحت تأثير ماه عمل مي‌كنند و از نوسانات هيجاني رنج مي‌برند.

2. احساساتي بودن مردان متولد تيرماه

در نگاه اول وقتي با مردان متولد تيرماه برخورد مي‌كنيد تصور شما اين است كه آن‌ها افرادي سرد و بي‌روح هستند. در واقع بايد به زبان روان‌شناسي آن‌ها را داراي عاطفه سطحي طبقه‌بندي كرد به اين معنا كه اين افراد از درون هيجانات بسيار زيادي را تجربه مي‌كنند اما توانايي ابراز درست آن‌ها را ندارند و به همين دليل سعي مي‌كنند هيجانات خود را مخفي نگه‌دارند.

اين موضوع وقتي‌كه با آن‌ها ارتباط محكم‌تري برقرار كنيد و بعد از اينكه توانستند به شما اعتماد كنند، كاملاً براي شما روشن خواهد شد. افراد متولد تيرماه افرادي ديرجوش اما متعهد هستند و بعد از اينكه رابطه مستحكم شد آن‌ها مي‌توانند همه هيجانات خود را براي شما به نمايش بگذارند و در كنار شما بسيار فعال و پرانرژي باشند.

3. رگ خواب مردان متولد تير | مسئوليت‌پذير و متعهد بودن مردان متولد تيرماه

افراد متولد تيرماه نسبت به سنت‌ها و آداب‌ و رسوم بسيار جدي و سخت‌گير هستند و هنگامي‌كه نسبت به موضوعي علاقه‌مند مي‌شوند تمام تلاش خود را براي رسيدن به آن انجام مي‌دهند. در زمينهٔ روابط ميان فردي نيز همين خصوصيت را نشان مي‌دهند.

اين افراد معمولاً به‌سختي مي‌توانند به ديگران نزديك شوند اما اگر بتوانيد دل آن‌ها را به دست بياوريد، ديگر نگراني خاصي وجود ندارد؛ زيرا آن‌ها براي خودشان و تصميمات مهم زندگي‌شان ارزش بسيار زيادي قائل هستند و به‌راحتي از خواسته‌هاي خود عقب‌نشيني نمي‌كنند. در اينجا بايد اضافه كرد كه متولدين تيرماه بسيار خانواده‌دوست، مهربان و در روابط خود وفادار هستند.

4. باادب و بانزاكت بودن مردان متولد تيرماه

يكي ديگر از ويژگي دوست‌داشتني مردان متولد تيرماه مؤدب بودن آن‌هاست. اين افراد هرچند گاهي اوقات بدخلق و سخت‌گير مي‌شوند اما تا حد امكان به اطرافيان خود بي‌احترامي نمي‌كنند. به‌عنوان‌مثال اگر به خانمي علاقه‌مند شوند به‌هيچ‌وجه در كنار او حركات و الفاظ زشت استفاده نمي‌كنند. اين ويژگي را مي‌توان از مقايسه رفتار او هنگام بودن با فرد موردعلاقه و ديگر دوستان و آشنايان به‌وضوح مشاهده كرد.

5. رگ خواب مردان متولد تير | علاقه به حرفه و كسب درآمد مردان متولد تيرماه

براي متولدين تيرماه پيشرفت بيشتر از همه‌چيز به معناي كسب درآمد بيشتر است. در زندگي آن‌ها تفريح و مسافرت و استراحت در درجه دوم اولويت قرار دارد. آن‌ها تمام تلاش خود را مي‌كنند تا بتوانند به درآمد بيشتر دست پيدا كنند و در شغل و حرفه خود پيشرفت بيشتري داشته باشند. معمولاً مشكلات مالي در متولدين تيرماه بسيار كمتر از متولدين ماه‌هاي ديگر وجود دارد.

6. خجالتي بودن مردان متولد تيرماه

در حضور ديگران بودن و در مركز توجه قرار داشتن باعث اضطراب در اين افراد مي‌شود و به همين دليل تمايل دارند زمان بيشتري را در خلوت بگذرانند و يا در كنار دوستان و خانواده نزديك باشند. يكي از دلايل ديرجوش بودن آن‌ها همين خجالتي بودن است. البته نبايد خجالتي بودن را با ترسو بودن اشتباه گرفت زيرا اين افراد نسبت به احساسات خود توجه زيادي دارند و اگر از جانب ديگران مورد تحقير و بي‌احترامي قرار بگيرند از حق خود دفاع خواهند كرد.

7. صرفه‌جو و اقتصادي بودن مردان متولد تيرماه

متولدين تير در حساب‌وكتاب دقت زيادي مي‌كنند اما به‌هيچ‌وجه خسيس نيستند. اگرچه در ظاهر خسيس به نظر مي‌رسند اما در مواقع ضروري به شما نشان خواهند داد كه تا چه حد مي‌توانند از دارايي‌هاي مادي خود براي آرامش و رفاه بيشتر خود و ديگران استفاده كنند. به كيفيت بيشتر از كميت اهميت مي‌دهند و دوست دارند پول خود را به بهترين شكل ممكن هزينه كنند.

8. رگ خواب مردان متولد تير | درون‌گرا بودن مردان متولد تيرماه

شايد زيربنايي‌ترين ويژگي متولدين تيرماه درون‌گرا بودن آن‌ها باشد. اين افراد حتماً در طول روز بايد زماني را با خود خلوت كنند. آن‌ها به احساسات و عواطف خود اهميت زيادي مي‌دهند و رشد و پيشرفت شخصي از هر چيز ديگري برايشان مهم‌تر است.

معمولاً دوستان كمي در اطراف خود دارند اما با آن‌ها بسيار نزديك و صميمي هستند. باكساني دوست مي‌شوند كه به آن‌ها شبيه باشند و ارزش‌هاي آن‌ها را قبول داشته باشند. در تصميمات مهم به درون خود مراجعه مي‌كنند و براي علايق خود و ديگران احترام زيادي قائل هستند. به گل و موسيقي و شعر علاقه زيادي دارند و در تنهايي احساس لذت و آرامش بيشتري نسبت به مكان‌هاي شلوغ و مهماني‌ها دارند.

9. كم‌حرف بودن مردان متولد تيرماه

با توجه به اينكه متولدين تيرماه درون‌گرا هستند پس عجيب به نظر نمي‌رسد اگر آن‌ها تمايلي به گفت‌وگو و صحبت‌هاي طولاني نداشته باشند. نكته جالب در مورد آن‌ها اينكه توانايي بسيار زيادي در انتقال مطالب با كمترين كلمات دارند. به‌عبارت‌ديگر مي‌توانند موضوعات بسيار مهم را در كوتاه‌ترين جملات جمع‌بندي كنند و معناي مطالب را به مخاطب خود انتقال دهند.

10. كينه‌جو بودن مردان متولد تيرماه

شايد اين ويژگي براي شما خوشايند نباشد اما متولدين تيرماه بسيار نسبت به بدي‌هايي كه در حق آن‌ها صورت گرفته است سخت‌گير و كينه‌جو هستند. آن‌ها معمولاً درگذشته زندگي مي‌كنند و دل‌بستگي فراواني به ريشه‌هاي گذشته خود دارند و از فكر كردن به گذشته لذت مي‌برند به همين دليل اگر درگذشته اتفاق بدي را تجربه كرده باشند، نسبت به كساني كه در آن اتفاق شريك بوده‌اند تا هميشه كينه‌جو هستند و نمي‌توانند فراموش كنند.

11. رگ خواب مردان متولد تير | دل‌بستگي زياد به مادر

يكي از ويژگي‌هايي كه در اكثر مردان متولد تيرماه مشاهده مي‌گردد علاقه به مادر است. آن‌ها حتي اگر چندين بچه داشته باشند بازهم هنوز يك پسربچه هستند و تمايل دارند ديگران به آن‌ها توجه داشته باشند و از آن‌ها مراقبت كنند. اين ويژگي مي‌تواند در طول زندگي مشترك با آن‌ها براي شما دردسرآفرين باشد زيرا مدام در ذهن خود شما را با مادرش مقايسه مي‌كند و دوست دارد شما را شبيه او كند.

در اينجا صحبت‌هاي بالبي كه سبك‌هاي دل‌بستگي را مطرح كرده است مي‌تواند توصيف دقيق‌تري از اين افراد به دست دهد. او معتقد است كه اگر مادر فردي حمايت گر و مورد اعتماد باشد فرزندان مي‌توانند در بزرگ‌سالي به ديگران اعتماد كنند و در جامعه فردي مستقل و مسئوليت‌پذير باشند اما اگر مادر رفتار متناقضي داشته باشد به اين صورت كه گاهي اوقات حمايت‌كننده و گاهي تردكننده باشد فرزندان آن‌ها توانايي اعتماد كردن به ديگران را از دست مي‌دهند و در بزرگ‌سالي در برقراري رابطه درست با ديگران به مشكل دچار مي‌شوند. براي كسب اطلاع در زمينه دلبستگي كليك كنيد.

افراد متولدين تيرماه به‌گونه‌اي رفتار مي‌كنند كه انگار هنوز به مادر خود نياز دارند و اگر مادر نباشد نمي‌توانند مشكلات وزندگي خود را كنترل كنند و به همين دليل در هنگام بزرگ‌سالي به دنبال جانشيني مناسب براي مادر هستند تا بتوانند امنيت ازدست‌رفته را برگردانند. براي اطلاع از مقايسه دلبستگي و وابستگي كليك كنيد.


چگونه با مردان متولد تيرماه رفتار كنيم؟

حالا كه خصوصيات اصلي افراد متولد تيرماه را مرور كرديم، سعي مي‌كنيم بر اساس آن‌ها به شما كمك كنيم تا بتوانيد رفتار درستي در مقابل آن‌ها داشته باشيد.

1. ايجاد احساس همدلي و درك مشترك

افراد متولد تيرماه معمولاً تمايل زيادي به صحبت كردن ندارند و به همين دليل درك آن‌ها براي ديگران سخت و مشكل است و همين موضوع باعث مي‌شود كه احساس تنهايي كنند. براي اينكه بتوانيد درك درستي از آن‌ها پيدا كنيد نياز به زمان و شناسايي علايق متولدين تيرماه بسيار مهم است.

اگر احساس كنند كه شما سعي داريد آن‌ها را درك كنيد و نسبت به آن‌ها شناخت بيشتري پيدا كنيد، بسيار خوشحال مي‌شوند و همين موضوع باعث مي‌شود كه به شما علاقه پيدا كنند و در مورد خود بيشتر صحبت كنند و شما را به‌عنوان جزو مهمي از زندگي‌شان در نظر بگيرند. براي اطلاع از مهارت همدلي كليك كنيد.

2. رگ خواب مردان متولد تير | صداقت و راست‌گويي

يكي ديگر از موضوعاتي كه بايد در رفتار خود لحاظ كنيد صداقت و راست‌گويي در ارتباط با اين افراد است. آن‌ها از عدم صداقت متنفر هستند و اگر در رفتار و كلام شما دوگانگي مشاهده كنند خيلي سخت مي‌توانند ارتباط خود را با شما ادامه دهند. هرگز به آن‌ها دروغ نگوييد و تا حد امكان همه موضوعات را شفاف و روشن به آن‌ها توضيح دهيد. براي اطلاع از صداقت در زندگي زناشويي كليك كنيد.

3. احترام به عقايد و ارزش‌ها

مطمئن باشيد كه مردان متولد تيرماه نسبت به ارزش‌ها و باورهاي خود بسيار سخت‌گير هستند و اگر قصد داريد در كنار آن‌ها باشيد بايد نسبت به تصميمات و خواسته‌هاي آن‌ها با احترام برخورد كنيد. البته اين موضوع به معناي اطاعت بي‌چون‌وچرا نيست بلكه به معناي ايجاد درك و فهم متقابل و مشترك هست.

4. رگ خواب مردان متولد تير | دوري از تجمل و اسراف

همان‌طور كه در خصوصيات افراد متولد تيرماه مشاهده كرديد آن‌ها نسبت به اسراف نگاه بدي دارند. اگر از آن دسته افرادي هستيد كه به خوش‌گذراني و صرف پول زياد براي تفريح و لذت علاقه‌مند هستيد، توصيه مي‌كنيم با افراد تيرماهي ازدواج نكنيد. هرچند كه خصوصيات ذكرشده دقيق و علمي نيستند اما حتماً در تصميمات خود به آن‌ها توجه داشته باشيد.

5. محبت كلامي و خوش‌صحبت بودن

افراد متولد تيرماه به جذابيت‌هاي كلامي شما بيشتر از جذابيت ظاهري و يا رفتاري شما جلب مي‌شوند. آن‌ها دوست دارند كه يك رفيق راه و هم‌كلام هميشگي داشته باشند كه بتوانند همه حرف‌ها و درد دل‌هاي خود را بيرون بريزند و مشاهده اين ويژگي در شما آن‌ها را بسيار خوشحال مي‌كند و باعث مي‌شود كه به شما علاقه‌مند گردد.

6. رگ خواب مردان متولد تير | باوقار و متانت رفتار كردن

اگر در بيرون از خانه و مهماني باوقار و متانت رفتار كنيد احتمال اينكه شما را فردي مستقل و هدفمند در نظر بگيرد و براي شما شخصيتي جذاب و دوست‌داشتني تصور كند بيشتر است. از شوخي و خنده با غريبه خوشش نمي‌آيد و تصور مي‌كند كه شما آدمي سطحي هستيد پس تا حد امكان به لباس پوشيدن و ارتباطات خود در بيرون از خانه توجه داشته باشيد.


مردان متولد تير از چه كساني خوششان نمي‌آيد؟

_آن‌ها از آدم‌هاي وراج و پرحرف متنفر هستند و تحمل هم‌نشيني با آن‌ها را ندارند. همان‌طور كه گفته شد متولدين تير اكثراً افرادي درون‌گرا هستند كه نياز به آرامش و سكوت دارند و اگر نياز آن‌ها به آرامش ناديده گرفته شود ناراحت مي‌شوند.

_ديگر ويژگي منفي ازنظر آن‌ها بروز بيش‌ازحد هيجانات است. اگر افراد بيش از در نشان دادن هيجانات خود اغراق كنند موجب مي‌شود كه متولدين تيرماه تصور كنند كه اين افراد سطحي و غيرقابل‌اعتماد هستند و نمي‌توان آن‌ها را جدي گرفت.

_تحمل سرزنش و گلايه‌هاي پي‌درپي براي هركسي سخت است. اين ويژگي در متولدين تيرماه بيشتر وجود دارد زيرا آن‌ها نسبت به انتقاد حساسيت زيادي دارند و اگر بيشتر از حد معمول با آن‌ها جروبحث داشته باشيد خيلي زود از شما فاصله مي‌گيرند.

توصيه‌هايي براي همسران مردان متولد تير

_به دليل نياز به آرامش و سكوت در افراد متولد تيرماه حتماً در مهمان‌نوازي و دعوت‌ها به نظرات همسر خود احترام بگذاريد.

_نياز آن‌ها را به‌تنهايي جدي بگيريد زيرا اين افراد اگر تنهايي‌شان ناديده گرفته شود آرامش خود را از دست مي‌دهند و ممكن است به‌طورجدي از شما ناراحت شوند.

_در برخورد با آن‌ها مثبت نگر و خوش‌بين باشيد زيرا آن‌ها به آدم‌هاي مأيوس و نااميد نگاه خوبي ندارند.

_اين افراد فقط با افراد صميمي و نزديك خود احساس آرامش مي‌كنند. اگر در كنار شما شوخ‌طبعي نشان داد سعي كنيد آن را تقويت كنيد زيرا باعث نزديكي بيشتر او به شما خواهد گرديد.


كهن‌الگوي آپولو (خداي خورشيد) از ديدگاه يونگ | شبيه مردان متولد تيرماه

براي اينكه مطالب مطرح‌شده در اينجا را ارزيابي كنيم بهتر است آن‌ها را با ديدگاه‌هاي نوين روان‌شناسي در اين زمينه كمي مقايسه كنيم و براي اين كار سعي كرده‌ايم ويژگي‌هاي مردان متولد تير را با كهن‌الگوي آپولو در نظريات يونگ مقايسه كنيم. كهن‌الگوها ويژگي‌هايي هستند كه در ناخودآگاه جمعي ما وجود دارد و در طول تاريخ اين ويژگي‌ها را از اجداد و گذشتگان خود به ارث برده‌ايم. اين ويژگي‌ها بدون آگاهي ما تأثير خود را بر رفتار ما مي‌گذارند و يكي از عوامل رفتارها و افكار ما هستند. براي اطلاع بيشتر از كهن الگوها كليك كنيد.

كهن‌الگوي آپولو يا خداي خورشيد شباهت زيادي به خصوصيات مردان متولد تيرماه دارد. اين كهن‌الگو به رفتارهايي اشاره دارد كه منظم و دقيق هستند. افرادي كه تحت كنترل اين الگو هستند معمولاً درون‌گرا و محافظه‌كار هستند. در تصميمات خود بسيار جدي هستند و به دنبال بهترين و ايده آل‌ترين چيزها هستند. اين افراد براي هر كاري به دنبال دليل هستند و در تصميمات خود محكم و پايدار نشان مي‌دهند. براي اطلاع بيش تر در زمينه درون گرايي كليك كنيد.

رگ خواب مردان متولد تير | سخن آخر

انسان‌ها موجودات بسيار پيچيده‌اي هستند زيرا علاوه بر آن چيزي كه از ژنتيك و همچنين از محيط مي‌گيرند توانايي استدلال و تفكر نيز در آن‌ها وجود دارد و مي‌توانند رفتار و افكار خود را بسته به موقعيت تغيير دهند؛ به همين دليل شناختن كامل افراد و برقراري ارتباط صحيح و پايدار با ديگران بسيار سخت و مشكل است. اگر مي‌خواهيد با ديگران وارد يك رابطه عميق و عاطفي بشويد به شما توصيه مي‌كنم كه حتماً از روان شناسان متخصص درزمينهٔ روابط عاطفي كمك بگيريد تا امكان شكست را به حداقل ممكن برسانيد. براي كسب اطلاعات در زمينه مشاوره تلفني كليك كنيد.

 

منبع: رگ خواب مردان متولد تير

براي دريافت مشاوره در زمينه رگ خواب مردان متولد تير مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: رگ خواب مردان متولد تير،
موضوع:
[ ۲ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۲۸:۳۴ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی