مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

رگ خواب مرد متولد بهمن

در مقاله ي امروز ابتدا فارغ از جنسيت نگاهي كلي به ويژگي هاي متولدين بهمن يا ماه فوريه ميلادي مي اندازيم و سپس به بررسي ويژگي هاي مرد متولد بهمن مي پردازيم. اينجا آن چه متولد بهمن را از ديگران متمايز مي كند، به شما نشان خواهيم داد. لازم به ذكر است كه ويژگي ها مي تواند از فردي به فرد ديگر متفاوت باشند.

ويژگي هاي كلي متولدين بهمن

بهمن ماهي ها مي خواهند ديگران آن ها را فراتر از يك نگاه صرفا تحريك آميز ببينند. آن ها به دنبال يك شريك منطقي و معقول هستند. به طور كلي مهربان هستند وخيرانديش. تقريبا بهترين دوستي كه مي توانيد به دنبالش باشيد بين متولدين بهمن پيدا مي كنيد. آن ها صادق و روراست و فوق العاده باهوش هستند. متولدين اين ماه سرد زمستاني، براي موفقيت در زندگي خود نيازي به ديگران ندارند و كاملاً مستقل عمل مي كنند. برخي از ويژگي ها به شرح زير است:

1. صريح و قابل اعتماد

متولدين اين ماه بسيار جسور و بسيار راستگو هستند. اين طور نيست كه آن ها نمي توانند دروغ بگويند اما صادق بودن براي آن ها بسيار مهم است. آن ها ترجيح مي دهند حقيقت ناخوشايند را بگويند تا چيزي را كه دروغ است به زبان بياورند. آن ها فارغ از اينكه صداقت شان چه عواقبي ممكن است به دنبال داشته باشد، هميشه به واقعيت ها پايبند هستند. به همين دليل برخي افراد معتقدند كه بهمن ماهي ها به احساسات ديگران توجه نمي كنند و ممكن است از آن ها اجتناب كنند. زيرا شنيدن حقيقت دشوار است.

2. منحصر به فرد و ثابت قدم

آن ها هميشه از قوانين و راه هاي خاص خود پيروي مي كنند و هرگز از آنچه ديگران انجام مي دهند كپي نمي كنند. اين باعث مي شود آن ها بسيار منحصر به فرد و ثابت قدم باشند. آن ها در تصميم گيري هاي خود اعتماد به نفس بالايي دارند. از اشتباهات و تجربيات خود مي آموزند. اين طور نيست كه آن ها عمداً كارها را متفاوت انجام دهند، بلكه اين افراد بنا به طبيعت اصلي خود چنين رفتار مي كنند.

3. مرموز

متولدين اين ماه دوست ندارند در مورد احساسات شان خيلي صريح صحبت كنند. در مورد مسائل خود بسيار صادق هستند. اما به راحتي درباره اش صحبت نمي كنند. به همين دليل گاهي سخت است آن ها را درك كنيد يا بدانيد كه آن ها در مورد چه چيزي فكر مي كنند. مرموز بودن جنبه مثبت هم دارد. اين ويژگي مطلوب براي جنس مخالف است. از آنجا كه آن ها چيزهاي زيادي در مورد خودشان فاش نمي كنند، ديگران را كنجكاو مي كنند كه واقعاً چه كسي هستند. همين باعث تمايل به شناخت بيشتر آن ها مي شود.


ويژگي هاي فكري و ذهني متولد بهمن

متولدين اين ماه تصورات و تخيلات گسترده اي دارند. ايده ها و نظرات هيجان انگيز زيادي هم دارند و مي توانند واقعاً خارج از چارچوب فكر كنند. بنابراين تعجب آور نيست كه بسياري از افراد متولد اين ماه دانشمندان، نويسندگان، مبتكران يا مخترعين هستند. در هر زمينه اي كه به اين مهارت نياز داشته باشد موفق هستند. حتي اگر اين توانايي از بدو تولد ديده نشود، در مقطعي نشان داده خواهد شد. زيرا تمام متولدين فوريه اين توانايي را در خود دارند.

توسعه برخي ايده هاي ذهني آن ها تقريباً غيرممكن است. براي اين منظور دائماً مسير خود را تغيير مي دهند. بسيار سخت كوش و تلخ به نظر مي رسند اما با توجه دقيق تر، خواهيد ديد كه همه اين ها پوسته هستند و اسباب ناراحتي جدي نيستند. آن ها بيش ازحد انديشمندانه و بيش از حد تحليل گرانه برخورد مي كنند. بايد براي همه چيز راه حل پيدا كنند. اگر ديديد كه مجلات را پرت مي كنند و مي چرخن ، احتمالاً به اين دليل است كه نمي توانند جواب يك جدول كلمات متقاطع را پيدا كنند.

وفاداري از ويژگي هاي خوب بهمن ماهي ها

گل بنفشه شاخصه وفاداري به عهد و پيمان و به خصوص وفاداري به همسر است. شايد از همين جهت گل ماه تولد بهمن نيز بنفشه است. متولدين فوريه بسيار وفادار، دلسوز و فداكار هستند. آن ها هر نوع رابطه اي را بسيار جدي مي گيرند، متعهد و اهل توجه هستند. اين ليست از ويژگي هاي مثبتي است كه نسبت به خانواده، كار، شركا، همكاران و عزيزانشان نشان مي دهند. به همين دليل است كه آن ها اغلب به عنوان يك فرد ايده آل در رابطه يا كار در نظر گرفته مي شوند. مردم مي توانند به آن ها وابسته باشند. آن ها حتي در شرايطي كه ديگران مفيد نيستند، مي توانند مفيد واقع شوند.

آن ها قوي هستند و لحظه را زندگي مي كنند

منظور توانايي هاي جسمي آن ها نيست، بلكه منظور اين است كه متولدين فوريه از نظر احساسي قوي هستند. قدرت آن ها نشان مي دهد كه قادر به كنترل احساسات خود هستند و مهم نيست كه چه وضعيتي است. حتي وقتي تحت تأثير شخصي يا چيزي قرار بگيرند، مي توانند به راحتي بر آن غلبه كنند. هچنين متولدين اين ماه بسيار عاشق پيشه هستند.

رگ خواب مرد متولد بهمن | زندگي در لحظه

متولدين فوريه مي توانند حواس شان را از آنچه در اطرافشان مي گذرد متوقف كرده و خوشحال باشند. آن ها دوست ندارند عجله كنند و بيشتر كارها را با سرعت خودشان انجام مي دهند؛ هربار يك قدم. اين به آن ها كمك مي كند تا نه تنها منطقي تر باشند و يا دانش بيش تري كسب كنند بلكه از چيزهاي اطراف خود نيز قدرداني كنند. آن ها هميشه قبل از اقدام يا تصميم گيري همه چيز را تجزيه و تحليل مي كنند. اين ويژگي حتي مي تواند ديگران را نيز درگير كند تا آن ها به آنچه در اطرافشان مي گذرد فكر كنند يا خوشحال شوند. براي اطلاع بيش تر از زندگي در لحظه كليك كنيد.

ديگر ويژگي هاي رفتاري بهمن ماهي ها

اصالت و خلاقيت متولدين ماه فوريه آن ها را به نوعي خاص و متفاوت تبديل مي كند. از آنجايي كه بسيار مستقل هستند، ترجيح مي دهند به جاي فقط عضويت در گروه به عنوان يك فرد برجسته و رهبر شناخته شوند. همه اين ها از آن ها يك شخصيت سرگرم كننده و داراي ذهنيت خوب مي سازد. مردم هرگز از آن ها خسته نمي شوند. همه دوست دارند در اطراف اين قبيل افراد باشند و حتي آرزو مي كنند به نوعي خودشان مانند آن ها باشند.

متولدين اين ماه مصمم‌اند و خود كنترلي دارند. آن ها در دستيابي به اهداف خود پافشاري مي كنند. مي توانند از عهده كارهاي چالش برانگيز برآيند. گاهي ممكن است مدتي طول بكشد امادر نهايت آن ها به هدف خود مي رسند و موانع را شكست مي دهند. آنچه مهم است اين است كه هرگز تسليم نمي شوند. هيچ سختي و مشكلي نمي تواند آن ها را متوقف كند. آن ها قوي هستند و مي دانند چه كاري بايد انجام دهند تا سرانجام موفق شوند.


ويژگي هاي منفي متولدين بهمن

در كنار همه خوبي ها به چند ويژگي اشاره مي كنيم كه مي تواند جزو بخش تاريك شخصيت بهمن ماهي ها باشد. درست مثل باقي افراد در ماه هاي مختلف. برخي از ويژگي ها به شرح زير است:

رگ خواب مرد متولد بهمن | فرمان پذير نيستند

آن ها به طرز باورنكردني عصيان مي كنند. به هيچ وجه نمي توانيد گام بعدي آن ها را پيش بيني كنيد. همچنين ممكن است شما را به عنوان شخصي سرد و بي تفاوت مورد حمله قرار دهند. حال آنكه خود نه از انتقاد استقبال مي كنند و نه اصولا معتقد به داشتن نكات منفي در خود هستند. متولدين فوريه به دو گروه تقسيم مي شوند.

گروه اول: يك گروه كساني هستند كاملا خجالتي و حتي ترسواند. آن ها بيش از حد حساس هستند و آنچه را كه واقعاً هستند در پشت نقاب سهل انگاري پنهان مي كنند.

گروه دوم: گروه ديگر متشكل از افرادي است كه بر خلاف گروه اول عمل مي كنند. همانطور كه گفته شد آن ها مي توانند نوآور باشند. اما اين واقعيت وجود دارد كه همه اين توانايي ها و استعدادها مي توانند منبع خطر از جانب آن ها باشند. آن ها آنقدر خواب مي بينند كه ارتباطشان با واقعيت قطع مي شود. خيلي دور از واقعيت روياهاي خود را شروع مي كنند. مايل به فداكاري هستند اما حتي آن را به سطح كاملا جديد مي رسانند. اگر احساس كنند به فداكاري احتياج داريد حاضرند به خود آسيب بزنند.

هر دوي اين گروه ها هر از چند گاهي بايد از دنيا و واقعيت جدا شوند، تجديد قوا كنند تا بتوانند هنگام بازگشت به درستي كار كنند. آن ها از اين متنفر هستند كه مردم در هر زمينه اي به آن ها مشاوره مي دهند زيرا احساس مي كنند هيچ كس حق ندارد آن ها را راهنمايي كند. معتقدند هر زمان كه بخواهند مي توانند هر كاري را كه بخواهند انجام دهند.

ويژگي منفي متولدين بهمن در روابط دوستانه

اگرچه آن ها به راحتي دوست مي شوند و به نظر اجتماعي مي رسند، اما آن افراد را لزوما دوست خود نمي دانند. فقط به اين دليل كه رفتار آن ها نسبت به كسي دوستانه به نظر مي رسد، به اين معني نيست كه آن ها را دوست خوب خود مي دانند. حتي گاهي اوقات باعث مي شوند مردم فكر كنند كه نگاه از بالا به پايين به آن ها دارند يا در مورد چيزي كه تخصصش را ندارند لاف مي زنند. گويي كه آن ها از هر كس ديگري در اين دنيا بهتر هستند.

حاضر نيستند وقت خود را به هر كسي اختصاص دهند. شما مي توانيد تاريك ترين قسمت بهمن ماهي را هنگام خيانت يا نااميدي مشاهده كنيد. آن ها انتظارات زيادي از افراد ديگر دارند. بنابراين نااميد شدن بيش ترين چيزي است كه به طور مداوم براي آن ها اتفاق مي افتد. براي اطلاع بيش تر در زمينه روابط اجتماعي كليك كنيد.

رگ خواب مرد متولد بهمن (ويژگي هاي شخصيتي)

آن ها به هيچ وجه پرخاشگر نيستند. برخي از اين مردان كاملاً وسواسي هستند و دليل آن ممكن است ترس آن ها از ميكروب و باكتري باشد. اگرچه ممكن است سعي كنند اين ترس را از شما پنهان كنند. اما اگر يك نگاه دقيق به اين مسئله بيندازيد متوجه خواهيد شد.

رگ خواب مرد متولد بهمن | درون گرايي

گاهي اوقات متولدين بهمن به منطقه امن و راحت خود فرو مي روند. صحبت با ديگران را متوقف مي كنند. احساس مي كنند كه ديگران بايد اين اجازه را به آن ها بدهند. بهتر است بگذاريد به حال خود بمانند و فضاي مورد نيازشان را به آن ها بدهيد. وقتي آماده شوند تا به زندگي عادي خود برگردند، حتما اين كار را مي كنند و به محيط زندگي برمي گردند. با وجود همه ي اين ها شيوه زندگي و نگرش آن ها با توجه به شرايطي كه در زندگي تجربه مي كنند تغيير مي كند. براي اطلاع بيش تر در زمينه درون گرايي كليك كنيد.

ويژگي هاي اجتماعي متولدين بهمن ماه

وقتي صحبت از فعاليت هاي گروهي مي شود، اگر آن ها بخشي از يك ورزش گروهي باشند، براي تك تك اعضاي آن گروه به يك اندازه ارزش قائل هستند. آن ها به هيچ وجه در فعاليت هاي گروهي هم قابل انتقاد نيستند. نمي خواهند آن تصوير كاملي كه ديگران از بهمن ماهي ها در ذهنشان است توسط كسي تخريب شود. تمام اعتماد و اطمينان خود را از دست مي دهند اگر چنين اتفاقي رخ دهد.

رگ خواب مرد متولد بهمن | روابط اجتماعي و دايره دوستانه

وقتي پاي دوستي در بين باشد، مي توانيد كاملا روي او حساب كنيد. او در تمام فراز و نشيب ها كنار شما خواهد بود. هميشه فقط در حد يك تماس با شما فاصله دارد. مردان متولد فوريه دوستان زيادي دارند. تعداد دوستان شان بي نهايت است. زياد حسادت نمي كنند اما مي توانند حسود باشند. يك ويژگي خوب يا بد اين است كه آن ها افراد ديگر را در اولويت خود قرار مي دهند.


زندگي عاشقانه و رمانتيك متولدين بهمن

از متولد بهمن نبايد انتظار داشته باشيد كه هميشه با احساسات شديد رفتار كند. آن ها با عينك هايي كه گل رز به آن ها اويخته شده است به ادم هاي زندگي خود نگاه مي كنند. به همين دليل تا زماني كه اشتباهي از ادم ها سر نزده و باعث ناراحتي عميق نشود به همه اعتماد دارند.

وقتي شما به زندگي عاشقانه ي آن ها مي آييد

يك پسر متولد فوريه ممكن است طوري رفتار كند كه انگار اصلاً علاقه اي به شما ندارد. ناگهان از شما مي خواهد با او ازدواج كنيد؛ كاملا غافلگيركننده. دليل آن اين است كه همان قدر كه دوست دارند ديگران در قلبشان را به روي او باز كنند، علاقه اي ندارند چيزي درباره زندگي شخصي خود فاش كنند. آن ها دائماً هر چيزي را كه ممكن است اشاره اي به زندگي آن ها داشته باشد، پنهان مي كنند. از منظر روانشناختي آن ها از سردرگمي افراد اطراف خود لذت مي برند. وقتي صحبت از رابطه مي شود، مي توانيم به شريك زندگي اطمينان دهيم كه آن ها هرگونه آرزوي شريك عاطفي را براورده مي كنند.

رگ خواب مرد متولد بهمن | رابطه با همسر و شريك عاطفي

وقت زيادي را براي بررسي ازدواج صرف مي كنند و به شدت بيماري وسواس دارند. شريك زندگي آن ها ممكن است با مشكل روبرو شود اما مساله اساسي اين است كه شما انتظار داريد آن ها مانند ساير مردان باشند؛ چنين توقعي براورده نخواهد شد. آن ها وقتي شما را نااميد مي كنند كه بفهميد هيچ چيزشان شبيه بقيه نيست. مردان متولد فوريه ممكن است قادر به ابراز عشق خود به شما نباشند و اين ممكن است گاهي توسط شريك زندگي سو تعبير شود. اما زندگي با اين مردان مي تواند به همان اندازه بدون ابراز عشق پرشور باشد.

شايد بدترين ويژگي آن ها اين واقعيت باشد كه تقريباً طول مي كشد تا ازدواج كنند اما دوباره به خصايص شريك زندگي آن ها هم بستگي دارد. از ان جايي كه آن ها با دوستانشان پيوند زيادي دارند و گاهي اوقات اين را عشق مي دانند، يك زن ايده آل براي آن ها كسي است كه بهترين دوست شان باشد.

پيشنهاد براي بهبود رابطه با مرد متولد بهمن

شما به عنوان يك شريك، بايد هنگام برقراري ارتباط بسيار محتاط باشيد. كلمه اي كه براي شما هيچ معني ندارد مي تواند منبع خيالات و فكرهاي ناراحت كننده ي بيش از حد آن ها باشد. دائماً به اين فكر مي كنند كه منظورتان از آن كلمه واحدي است كه گفتيد چه بوده است. مگر اينكه آن را شفاف كنيد و خيالش را از بابت منظورتان راحت كنيد.

زن مورد علاقه مرد متولد بهمن

براي اينكه شخص مورد علاقه او باشيد، بايد مرموز باشيد. يك كتاب باز هرگز چشم بيننده را به خود جلب نمي كند. همانطور كه قبلا ذكر كرديم، آن ها بيش از حد اهل تجزيه و تحليل هستند. بنابراين هر كاري كه به عنوان شريك زندگي آن ها انجام دهيد مدت ها در ذهن آن ها شكل مي گيرد و باقي مي ماند. مثلا از عطري كه استفاده كرده ايد گرفته تا لباسي كه مي پوشيد. ممكن است بخواهند عطر مورد علاقه تان را هديه بدهند. تا وقتي كه عطر را پيدا نكند، يك قدم هم عقب نشيني نمي كنند.

بعد از اينكه آن ها شريك زندگي خود را انتخاب كردند احساس امنيت مي كنند. به فكر چيزهاي مهم ديگري در زندگي خود مي افتند. قلب شكسته چيزي نيست كه آن ها بخواهند آن را بروز بدهند. آنان دل شكستگي هايشان را پنهان نگه مي دارند. زيرا نمي خواهند چيزي درباره خودشان فاش كنند. براي به دست آوردن دل مرد متولد بهمن ماه مي توانيد از افراد متخصص حامي هنر زندگي كمك بگيريد. براي كسب اطلاعات در زمينه مشاوره تلفني كليك كنيد.

 

منبع: رگ خواب مرد متولد بهمن

براي دريافت مشاوره در زمينه رگ خواب مرد متولد بهمن مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: رگ خواب مرد متولد بهمن،
موضوع:
[ ۴ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۰۱:۱۹ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی