مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

رابطه عاطفي در زنان

براي زنان روابط عاطفي از چند بخش تشكيل مي‌شود. معمولا زنان در روابط عاطفي بيشتر به دنبال حس امنيت هستند. اگر زنان احساس طرد شدن بكنند و يا به هر دليلي احساس امنيت در آن‌ها تامين نشود، بيشتر در خطر آسيب ديدن قرار مي‌گيرند. آسيب وارده به زنان آن‌ها را مضطرب كرده و ممكن است براي تخليه خود با فرد ديگري وارد رابطه احساسي شوند. براي اطلاع از انواع خيانت كليك كنيد.

معمولا خيانت زنان به صورت برقراري رابطه احساسي با فرد ديگر است و كمتر از مردان ارتباط جنسي را براي لذت جست و جو مي‌كنند. رابطه احساسي نيز يكي از انواع خيانت محسوب ميشود چرا كه به شاكله خانواده و روابط زناشويي آسيب‌هاي جبران ناپذيري وارد مي‌كند. زناني كه خيانت مي‌كنند اغلب از روابط جنسي با همسر خود اجتناب مي‌كنند. پيشنهاد مي‌كنيم براي رفع مشكلات جنسي مقاله روابط زناشويي را نيز مطالعه كنيد.

دلايل خيانت زنان

در ادامه برخي از علل خيانت زنان به همسرانشان را ذكر كرده‌ايم. همچنين براي اطلاع بيشتر مقاله علل خيانت زنان كمك بيشتري به شما مي‌كند.

1. خيانت به دليل اختلالات رواني

طيفي از اختلالات رواني وجود دارند كه باعث مي‌شود افراد به دنبال روابط موازي و ارتباطات مختلف بروند. اختلال دو قطبي يكي از مهم‌ترين اين اختلالات است. اين اختلال درواقع دو فاز مختلف دارد. يكي فاز افسردگي و ديگري شيدايي. زماني كه فرد در فاز شيدايي اختلال دوقطبي خود باشد ميل بالايي به ارتباطات مختلف دارد و در كنترل كردن تكانه‌هاي خشم و جنسي خود ناتوان مي‌شود. براي درك بهتر اين موضوع توصيه مي‌كنيم مقاله اختلالات رواني را مطالعه كنيد.

2. اختلالات شخصيتي چطور باعث خيانت مي شود

طيفي ديگر از بيماري‌هاي رواني وجود دارند كه به دليل اهميت و شيوع زياد در جامعه از آن‌ها به عنوان دسته‌اي جداگانه ياد مي‌كنيم. افرادي كه اختلالات شخصيتي مثل اختلال شخصيت مرزي دارند نيز اقدام به روابط متعدد اما با هدف ديگري دارند. آن‌ها براي نگه داشتن افراد مختلف در كنار خود و همچنين دستيابي به احساس امنيت وارد روابط متعدد همزمان مي‌شوند. براي آشنايي با اختلال شخصيت مرزي كليك كنيد.

3. خيانت به دليل نارضايتي و كم عمق بودن ارتباط عاطفي

در اين حالت نيز زنان مي‌توانند وارد روابط با شريكي جديد شوند اما معمولا اين روابط بيشتر به صورت غير جنسي بوده و حالت وابستگي عاطفي دارد. زماني كه زنان در ارتباط با شريك خود احساس طرد شدن داشته‌باشند، به سراغ فرد ديگري مي‌روند تا حس اعتماد به نفس خود را بازيابند.

اگر فرد مقابل از جنس مخالف باشد مي‌تواند حالت‌هاي احساسي متقابلي را فعال كرده و ارتباط صميمي‌تر شود. در اين حالت معمولا دو نفر زمان بيشتري را با هم سپري كرده و احساس طرد شدگي در زن از بين مي‌رود اما همزمان نيز زن نسبت به رابطه قبلي خود سردتر مي‌شود.

4. نقش فقر و موقعيت كاري در خيانت زنان

 متاسفانه با بالاتر رفتن فقر و مسائلي شبيه به آن نيز شاهد گسترش خيانت هستيم. ديده مي‌شود بعضي از زنان به دليل مشكلات مالي و يا ارتقا پيدا كردن در محل كار اقدام به برقراري رابطه جنسي خارج از ازدواج مي‌كنند. در ابتداي امر اكثر اين زنان مي‌پندارند كه با دادن سرويس جنسي مي‌توانند شغل خود را نگه داشته و يا موقعيت خود را در شرايط كار بهتر كنند اما پس از مدتي دچار احساساتي از قبيل گناه و خشم شده و نمي‌توانند محيط كار را تحمل كنند.

نشانه‌هاي خيانت زنان

در ادامه برخي از نشانه‌هاي زنان خيانت‌كار را شرح داده‌ايم. اين نشانه‌ها قطعي نيستند اما مي‌توانند ديدگاهي را در اختيارتان قرار دهند. همچنين در اين زمينه مي‌توانيد مقاله تشخيص خيانت همسر را مطالعه كنيد.

1. سردي سايه‌اي از خيانت زنان

سرد شدن در زنان فقط به صورت سردي در روابط جنسي نيست. اين سردي بيشتر در محبت كردن و روابط عاطفي اتفاق مي‌افتد. برعكس مردان كه سردي در رابطه آن‌ها شايد نشانه مهم بي ميلي به رابطه و خيانت باشد در زنان سردي در توجه و ارتباط گرم عاطفي بيانگر اين اتفاق است.

2. بيماري‌هاي مقاربتي ناشي از خيانت

ابتلا به بيماري هاي مقاربتي كه فرد قبلا به آن‌ها مبتلا نبوده مي‌تواند مهم‌ترين نشانه براي خيانت زنان باشد. زگيل‌هاي دهاني و تناسلي و يا بيماري‌هاي ديگر واژينال از جمله اين نشانه‌ها هستند. براي اطلاع از بيماري هاي مقاربتي كليك كنيد.

3. مخفي كاري و پنهان كاري در حين خيانت

 افراد هنگام برقراري رابطه ديگر علائم اضطراب را بيشتر نشان مي‌دهند و نگراني بيشتري به خاطر فاش شدن رازهاي خود دارند. درنتيجه انرژي بيشتري را صرف مخفي كردن مي‌كنند و ممكن است نسبت به محيط‌هايي كه در آن‌ها با شخص سوم قرار گذاشته‌اند يا ابزاري كه با آن‌ها اين ارتباط شكل و تداوم دارد مراقبت بيشتري نشان دهند.

4. خشم و يا محبت‌هاي غير معقول

ممكن است فرد بعد از داشتن رابطه احساس گناه كند و شريك خود را مقصر بداند. در نتيجه با او بد رفتاري كرده و يا براي جبران اين احساس گناه محبت غيرمعمولي را نسبت به همسر خود نشان مي‌دهد و به اصطلاح بيشتر از قبل به او سرويس مي‌دهد.

5. خيانت و تغيير در عادت‌هاي رفتاري

اين تغيير در چرخه‌هاي رفتاري خود را به صورت مسافرت‌ها و يا تفريحات به صورت تنها، دير آمدن‌ها و رفت و آمدهاي بدون توضيح نشان مي‌دهد. زماني كه درباره اين رفتارها صحبت مي‌شود معمولا فرد آن‌ها را انكار مي‌كند و يا روي آن مسائل حساسيت زياد از حد نشان مي‌دهد.

پس از ديدن نشانه‌هاي خيانت زنان چه بايد كرد؟

هر مردي با ديدن نشانه‌هاي خيانت همسرش برافروخته شده و با انواع احساسات منفي رو به رو مي‌‌شود. در اين ميان كنترل خشم بسيار دشوار و غيرممكن به نظر مي‌رسد و بسياري از افراد در اين زمان دست به كارهاي جبران ناپذيري مي‌زنند. توجه داشته‌باشيد كه واكنش عجولانه هم به شما و هم فرزندانتان آسيب مي‌زند. بهترين كار اين است كه در ابتدا علل خيانت را جستجو كنيد. مطالعه مقاله برخورد با خيانت زنان ديد بازتري را در اختيارتان قرار مي‌دهد.

با اين وجود خيانت مسئله‌اي است كه طبيعتا بسياري مردان نمي‌توانند فشارهاي رواني ناشي از آن را تحمل كنند و دچار سردرگمي و احساس شكست در زندگي خود مي‌شوند. در اين شرايط براي گرفتن بهترين تصميم و پيشگيري از آسيب‌هاي احتمالي لازم است به مشاوره خيانت مراجعه كنيد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه خيانت و خيانت زنان مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع:خيانت زنان | دلايل، نشانه‌ها و واكنش مناسب به خيانت زنان

امتیاز:
بازدید:
برچسب: خيانت زنان،
موضوع:
[ ۲۳ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۶:۲۶:۱۵ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی