مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

 

بهترين كتاب تربيت كودك | تربيت كودك و اهميت آن

تربيت كودك يكي از مواردي است كه بسيار مورد توجه روانشناسان قرار دارد و تحقيقات زيادي در اين زمينه انجام شده است. علت اين توجه در اين است كه كودكي حساس‌ترين مرحله رشدي انسان مي‌باشد. در اين مرحله شخصيت فرد شكل مي‌گيرد و هر چيزي كه در بزرگسالي باعث مشكل مي‌شود نيز ريشه در اين دوران دارد. آگاهي از نحوه رشد، فكر كردن و رفتار كردن كودكان به والدين كمك مي‌كند كه بهترين روش تربيتي را براي پرورش فرزند خود انتخاب كنند. به همين دليل كتاب‌هاي زيادي در زمينه تربيت كودكان نوشته شده است كه والدين مي‌توانند با مطالعه آن‌ها به شناخت كافي از كودك خود برسند.

براي آگاهي بيشتر در زمينه تربيت كودك كليك كنيد.

 

بهترين كتاب تربيت كودك

كتاب‌هاي بسيار زيادي در زمينه فرزند پروري و تربيت كودك وجود دارد كه مي‌توانند در جهت كسب مهارت‌هاي فرزندپروري به والدين كمك كنند. برخي از بهترين كتاب تربيت كودك شامل موارد زير است.

چگونه با كودك رفتار كنم

در اين كتاب والدين به اين باور مي‌رسند كه رفتار و نوع نگرش كودكان قابل تغيير است و آن‌ها مي‌توانند با روش‌هاي صحيح، شخصيت مطلوبي براي كودك خود به وجود آورند. در اين كتاب به فصل‌هاي متعددي با عنوان‌هاي مراحل تغيير دادن رفتار كودكان، روش‌هاي اصلي تربيت، مشكلات صبحگاهي، مشكلات شبانگاهي، مشكلات هر روزه، ابتدايي‌ترين مشكلات دوران كودكي، مشكلات توالت رفتن و غيره اشاره شده است.

كودك، خانواده، انسان يكي از بهترين كتاب هاي تربيت كودك

اين كتاب بيان بسيار ساده و رواني دارد. محتواي اين كتاب به اين صورت است كه دو مادر براي تربيت بهتر فرزندان خود به روانشناس مراجعه مي‌كنند. آن‌ها تجربه خود را از اين آموزش به زباني ساده و خالي از پيچيدگي بازگو مي‌كنند. در اين كتاب گفته مي‌شود كه تربيت فرزند كار چندان راحتي نيست و به مهارت، علم و كمك متخصص نياز دارد. طبق آمارها كتاب كودك، خانواده، انسان يكي از بهترين و موفق ترين كتاب‌ها در زمينه تربيت كودك مي‌باشد.

براي شناخت بيشتر در زمينه مشاوره كودك كليك كنيد.

تربيت بدون فرياد

اين كتاب شيوه بسيار جديد و نويني دارد. كتاب چهار بخش دارد و در هر بخش نويسنده قدم به قدم روش‌هاي برقراري ارتباط خوب و موثر با فرزندان را آموزش مي‌دهد. در انتهاي اين كتاب شما مي‌توانيد خانه‌اي سرشار از آرامش براي خود و فرزندان‌تان بسازيد و در اين محيط مناسب به تربيت آن‌ها بپردازيد. نويسنده خواندن اين كتاب را به والدين، زوجيني كه قصد بچه دار شدن دارند و معلمان توصيه كرده است.

تربيت جنسي كودكان

يكي از نگراني‌هاي والدين اين است كه فرزندان‌شان در برابر خطرات آسيب ببينند و مورد سوءاستفاده قرار بگيرند. اين كتاب به والدين كمك مي‌كند تا فرزنداني با اعتماد به نفس تربيت كنند و در برابر شرايط خطرناك و مقابله با افراد سودجو، واكنش درستي از خود نشان دهند. با كمك اين كتاب والدين مي‌توانند فرزنداني با اعتماد به نفس و با جسارت تربيت كنند. با تربيت صحيح بخشي از نگراني والدين در زمينه آسيب ديدن فرزندان از بين خواهد رفت.

براي آگاهي بيشتر در زمينه تربيت جنسي كودكان كليك كنيد.

راهنماي والدين يكي از بهترين كتاب هاي تربيت كودك

اين كتاب در سه جلد تدوين شده است. نويسنده در مورد كتاب خود مي‌گويد كه در آن به راهنمايي والدين مي‌پردازد و به سوال‌هايي جواب مي‌دهد كه بسياري از والدين در طي سال‌ها در مورد تربيت فرزند از او پرسيده‌اند. پاسخ‌هاي داده شده مي‌تواند شكاف ميان منابع سنتي نصيحت و اطلاعات مربوط به خانواده و افراد صميمي يك خانه را پر كند. راه‌حل‌هايي كه در اين كتاب بيان شده است بر اساس نظريه ژان پياژه پژوهشگر معروف كودكان مي‌باشد.

اين بچه كه اومد زندگي ما بهم ريخت

تولد فرزند يكي از شيرين‌ترين اتفاقات در زندگي والدين است اما در عين حال مي‌تواند عجيب و سخت باشد. تولد كودك مسئوليت‌هاي بسيار زيادي را براي والدين به همراه دارد و ممكن است كه آن‌ها در مواجه با اين مسئوليت‌ها از زندگي زناشويي خود غافل شوند. برخي از زوجين پس از تولد فرزند با بحران‌هايي در زندگي‌شان مواجه مي‌شوند. اين كتاب به آن‌ها كمك مي‌كند كه جايگاه خود را در خانواده بازيابند و بنيان خانواده‌شان را حفظ كنند.

قدرت والدين يكي از بهترين كتاب هاي تربيت كودك

بسياري از والدين نمي‌دانند كه بايد والد قدرتمند و مسئول يا والدي دوست داشتني براي فرزند خود باشند. اين سوال وجود دارد كه والدين چگونه مي‌توانند رابطه‌اي دوستانه با فرزندشان برقرار كنند و در عين حال قدرتمند و مقتدر باشند. بسياري از افراد نگرانند كه با تمركز بر يكي از اين جوانب، جنبه ديگر رابطه‌شان را از دست بدهند. اين كتاب به اين سوال پاسخ داده است و به والدين كمك مي‌كند كه رابطه خوبي با فرزند خود داشته باشند و او را به بهترين نحو تربيت كنند.

براي آشنايي بيشتر در زمينه نكات حساس براي تربيت فرزند كليك كنيد.

شادترين كودك محله

نويسنده با استفاده از تجارب و تحقيقات خود مي‌گويد كه كودكان همچون افراد بي‌تمدني هستند كه با روش مخصوص و بي‌قانون خود فكر كرده و رفتار مي‌كنند. اين كتاب سرشار از راهكارهايي براي والدين پرمشغله است. در اين كتاب والدين مي‌آموزند كه چگونه رفتارهاي نامناسب كودكان را محدود كرده و رفتارهاي خوب آن‌ها را تقويت كنند. با راهكارهاي موجود در اين كتاب مي‌توانيد كودك غيرقابل كنترل خود را آرام كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه بهترين كتاب تربيت كودك مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : بهترين كتاب تربيت كودك | آشنايي با انواع بهترين كتاب‌هاي تربيت كودك

امتیاز:
بازدید:
برچسب: بهترين كتاب تربيت كودك،
موضوع:
[ ۱ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۰۳:۵۰ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی