مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

زودانزالي در زنان

رابطه جنسي لذت بخش زماني حاصل مي‌شود كه زن و مرد در آن همزمان به ارگاسم برسند؛ زود انزالي از جمله كژكاري‌هاي جنسي محسوب مي‌شود و اثرات سوئي را بر روابط عاطفي زوجين اعمال مي‌كند. براي كسب اطلاعات در مورد كژكاري جنسي كليك كنيد.

هميشه صحبت از زود انزالي مردان و راهكارهايي براي برطرف شدن آن زياد است. اما در خصوص زنان كمتر به آن پرداخته شده‌است. با اينكه درصد كمي از زنان به عارضه زود انزالي مبتلا هستند، اما بايد به زود انزالي زنانپرداخته شود. قبل از اينكه به فكر درمان باشيد، لازم است علل اين اتفاق را در خود بررسي كنيد تا بهترين درمان را انتخاب كنيد.

 

علت‌هاي بروز زود انزالي در زنان

معمولاً زنان با مشكلي به نام زودانزالي رو به رو نمي‌شوند، چون به طور معمول زنان ديرتر از مردان از لحاظ جنسي ارضا مي‌شوند. به همين دليل اگر زناني با اين مشكل دست و پنجه نرم مي‌كنند بهتر است علت آن را بدانند تا بتوانند روي خود كنترل داشته باشند.

1. تماشاي فيلم‌ها و تصاوير پورن

برخي از زنان تمايل به ديدن فيلم‌هاي پورن دارند. اين فيلم‌ها مستقيماً در بخش احساسي افراد تأثير مي‌گذارد و باعث مي‌شود بخواهند كه سريع به نياز جنسي خود پاسخ دهند. از اين رو به خودارضايي روي مي‌آورند و در مدت زمان كوتاهي به اوج هيجان رسيده و زود ارضا مي‌شود. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه خود ارضايي زنان كليك كنيد.

اين موضوع روي رابطه جنسي‌ نيز تأثير مي‌گذارد و آن حالت، فرد را ياد فيلم‌هاي پورن مي‌اندازد و سريع ارضا مي‌شود در حالي كه همسرش هنوز به اوج لذت نرسيده است. تماشاي بيش از حد فيلم‌هاي پورن به مرور زمان تبديل به اختلال جنسي در فرد مي‌شود و كنترل كردن و درمان آن به شدت سخت مي‌شود. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد اختلالات جنسي كليك كنيد.

2. تنش و استرس از عوامل زود انزالي زنان

استرس عامل هر مشكلي است چه مشكلات رواني و چه مشكلات جسمي و جنسي. اين مورد با زودانزالي نيز در ارتباط است. اگر شما در محيط كار تنش‌هاي شديدي را دريافت مي‌كنيد و استرس جزء ثابتي از كار شماست، بدانيد اين روي انزال شما تأثير مي‌گذارد. هنگامي كه در محيط كار استرس داريد مي‌خواهيد هر چه زودتر كار را تمام كنيد و به منزل برويد. اين استرس روي رفتار جنسي شما نيز تأثير مي‌گذارد. يعني مي‌خواهيد از زمان شروع رابطه جنسي تا اتمام آن اين پروسه را سريع‌تر كنيد. به همين دليل زود، انزال مي‌شويد.

3. رژيم غذايي نادرست

بسياري از زنان به رژيم غذايي خود اهميت نمي‌دهند. به خصوص كار و مشغوليت‌هاي روزانه را بهانه كرده و هميشه با بي كيفيت‌ترين غذاها از بدن خود پذيرايي مي‌كنند. با فست فودها، نوشيدني‌هاي گازدار، غذاهاي فريز شده و... وعده‌هاي غذايي خود را پُر مي‌كنند. غذا عامل مهمي در سلامت جسمي، جنسي و به خصوص روحي افراد است. وقتي اين سه عامل دچار اختلال شوند روي انزال شما تأثير مستقيم مي‌گذارد.

4. نارضايتي از شكل و ظاهر بدن از عوامل زود انزالي زنان

برخي از زنان نسبت به اندام و به خصوص اندام‌هاي جنسي‌شان احساس خوبي ندارند و يا ناراضي هستند. حتي براي اين موضوع خود را تحت عمل‌هاي سخت زيبايي نيز قرار مي‌دهند. نارضايتي از اندام‌هاي خود و استرس ناشي از عدم علاقه‌ي همسر به اين اندام‌ها منجر به بروز زود انزالي زنان مي‌شود.

 

درمان زود انزالي در زنان

1. تماشاي فيلم‌هاي پورن را كنار بگذاريد

اگر با اين مشكل رو به رو هستيد و اين دست از فيلم‌ها را تماشا مي‌كنيد، آن را ترك كرده و سعي كنيد در حين رابطه جنسي به فيلم‌هاي پورن و تصاوير آن فكر نكنيد. ذهن خود را جاي ديگري متمركز كنيد. شايد اوايل برايتان سخت باشد اما به مرور زمان هم ديدن اين فيلم‌ها را ترك مي‌كنيد و هم زودانزالي از شما دور مي‌شود.

2. كاهش استرس براي درمان زود انزالي در زنان

سعي كنيد آرامش خود را حفظ كنيد چه در محيط كار و چه در رابطه جنسي. در محيط كار اگر آرامش داشته باشيد كارها را آهسته‌تر و بدون شتاب انجام مي‌دهيد. يادتان باشد رابطه جنسي نيز براي برطرف كردن نياز جنسي است و اين به خاطر لذت بخش بودن آن است كه انجام مي‌شود. اگر بتوانيد آرامش خود را حفظ كنيد در موقع مناسب ارضا مي‌شويد و كيفيت رابطه‌تان حفظ مي‌شود.

3. تغذيه مناسب در درمان زود انزالي زنان

اگر نگاهي گذرا به تاريخ و تاريخ پزشكي ايران داشته باشيم، اين دست از مشكلات يعني زودانزالي به ندرت در كتاب‌ها ديده مي‌شود، چون در آن زمان تغذيه بشر نسبت به زمان حال سالم‌تر بوده و همين مورد در بهداشت رواني و جنسي آنان تأثير گذاشته است. خوردن نوشيدني‌هاي گازدار به دليل وجود مقدار بيش از اندازه شكر روي ذهن شما تأثير مي‌گذارد و باعث مي‌شود تنش‌هايي را در خود احساس كنيد و به جاي لذت بردن از رابطه جنسي، سريع ارضا شويد.

به تغذيه خود به طور جدي اهميت بدهيد، اين موردي نيست كه بتوان از آن چشم پوشي كرد. سعي كنيد از مواد غذايي اُرگانيك و تازه استفاده كنيد تا هم جسم سالمي داشته باشيد و هم با اين دست از مشكلات يعني زودانزالي رو به رو نشويد.

4. بدن خود را دوست بداريد

از روش‌هاي درمان زود انزالي زنان اين است كه افكار خود را تغيير دهيد. اندام هيچ زني شبيه زن ديگر نيست هر چقدر هم سعي كنيد نمي‌توانيد خود را به عكس زناني كه روي جلد مجلات هستند نزديك كنيد. هر كسي زيبايي‌هاي خاص خود را دارد كه غيرقابل كپي كردن است. اگر اندام خود را دوست داشته باشيد، طرف مقابل شما هم آن را دوست خواهد داشت. بدن هر انسان و هر زني محترم است و بايد مورد ارزش قرار گيرد.

اما تا وقتي خودتان آن را نپذيريد، نبايد انتظار داشته باشيد كه ديگران نظر مثبتي نسبت به اندام شما داشته باشند. پس به جاي فكر و خيال در اين مورد خود را دوست داشته باشيد و براي اندام جنسي خود احترام قائل شويد. سعي كنيد تمركز خود را روي كيفيت رابطه جنسي قرار دهيد نه اينكه بخواهيد سريع به انتهاي آن برسيد.

5. مشاوره جنسي در درمان زود انزالي زنان

بيشتر مشكلاتي كه باعث مي‌شود زنان زودانزالي را تجربه كنند، داشتن انديشه اشتباه در مورد خودشان و رابطه جنسي است. مشكلات رواني در اين خصوص بيشترين نقش را دارند. براي اينكه بتوانيد اين مشكلات را حل كنيد بايد از نظرات مشاوران خِبره در اين رابطه استفاده كنيد. البته اولين قدم را بايد خودتان برداريد، يعني بخواهيد كه اين تغيير اتفاق بيفتد و نسبت به رفع زودانزالي مشتاق باشيد، در اين صورت مي‌توانيد آن را درمان كنيد. در اين زمينه مشاوره جنسي شما را در انتخاب بهترين روش‌هاي درمان زود انزالي و يادگيري تكنيك‌هاي افزايش كيفيت رابطه جنسي ياري مي‌دهد.

 

سؤالات متداول

چه زماني براي درمان زودانزالي بايد به پزشك مراجعه كنيم؟

در موارد نادري انزال زودرس ممكن است به دليل وجود برخي بيماري‌هاي زمينه‌اي مثل ديابت، ام اس يا التهاب مجراي ادرار (اورتريت) اتفاق بيفتد. به همين دليل اگر دچار زودانزالي هستيد و به خصوص اگر علائم آن به شكل ناگهاني و يك دفعه بروز كرده‌اند لازم است براي درمان به پزشك مراجعه كنيد.

آيا مي‌توان از دارو استفاده كرد؟

استفاده از هر نوع دارويي چه خوردني و چه مالشي بايد تحت نظر مستقيم پزشك متخصص صورت گيرد. از مصرف خودسرانه هرگونه دارويي جداً خودداري كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه زودانزالي زنان مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : زود انزالي زنان | علل و راه‌هاي از بين بردن زود انزالي در زنان

امتیاز:
بازدید:
برچسب: زود انزالي زنان،
موضوع:
[ ۸ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۴:۵۸ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی