مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

تست ميزان تمايلات جنسي يكي از ابزارهايي است كه مي‌تواند شور و اشتياق شما را در رابطه با همسر مورد ارزيابي قرار دهد. شور جنسي در رابطه عاطفي همواره يكي از عناصر بسيار مهم در نظر گرفته مي‌شود كه زوجين بايد بتوانند نگاه منعطفي به آن داشته باشند. به اين معني كه هرگز نبايد كيفيت رابطه عاطفي خود را تنها با تمايلات جنسي بسنجيد اما در عين حال هرگز هم نبايد نقش آن را دست كم بگيريد. در ادامه به سؤالاتي اشاره شده كه با پاسخ گويي به آن‌ها مي‌توان ميزان تمايلات جنسي را مورد سنجش قرار داد. در صورتي كه در پايان انجام تست ميزان تمايلات جنسي شما پايين ارزيابي شد، لازم است كه از مشاوره جنسي بهره مند شويد تا بتوانيد مشكلات خود را حل كرده و در رابطه جنسي خود همواره لذت را تجربه كنيد.
منبع: تست ميزان تمايلات جنسي | توان جنسي شما چقدر است

 

نحوه انجام تست ميزان تمايلات جنسي

ما در ادامه 25 عبارت را در اختيار شما قرار داده‌ايم كه مي‌توانند ميزان تمايلات جنسي شما را مورد ارزيابي قرار دهند. پس از خواندن هر عبارت لازم است يكي از گزينه‌هاي "هميشه"، "اكثراً"، "گاهي"، "به ندرت" و "هرگز" را انتخاب نماييد. براي دريافت نتيجه بهتر تلاش كنيد گزينه‌اي را انتخاب نماييد كه بيشتر و دقيق‌تر حال و احوال فعلي شما را نشان مي‌دهد.

1- حتي فكر كردن به رابطه جنسي با همسرم مي‌تواند مرا تحريك كند.

هميشه

اكثراً

گاهي

به ندرت

هرگز

2- سعي مي‌كنم از موقعيت‌هايي كه باعث اشتياق همسرم به رابطه جنسي مي‌شود بپرهيزم.

هميشه

اكثراً

گاهي

به ندرت

هرگز

3- در مورد رابطه جنسي خيال پردازي مي‌كنم.

هميشه

اكثراً

گاهي

به ندرت

هرگز

4- از لحاظ جنسي راحت تحريك نمي‌شوم.

هميشه

اكثراً

گاهي

به ندرت

هرگز

5- من بيشتر از همسرم براي رابطه جنسي اشتياق دارم.

هميشه

اكثراً

گاهي

به ندرت

هرگز

6- نمي‌توانم به راحتي در مورد مسائل جنسي روياپردازي كنم.

هميشه

اكثراً

گاهي

به ندرت

هرگز

7- براي داشتن رابطه جنسي با همسرم متمايل هستم.

هميشه

اكثراً

گاهي

به ندرت

هرگز

8- به رابطه جنسي تمايل زيادي دارم.

هميشه

اكثراً

گاهي

به ندرت

هرگز

9- در حين رابطه جنسي با همسرم از خيال پردازي‌هاي خود لذت مي‌برم.

هميشه

اكثراً

گاهي

به ندرت

هرگز

10- از نظر جنسي راحت تحريك مي‌شوم.

هميشه

اكثراً

گاهي

به ندرت

هرگز

11- فكر مي‌كنم تمايلات جنسي من بايد تقويت شود.

هميشه

اكثراً

گاهي

به ندرت

هرگز

12- فكر كردن به رابطه جنسي برايم لذت بخش است.

هميشه

اكثراً

گاهي

به ندرت

هرگز

13- خواهان رابطه جنسي هستم.

هميشه

اكثراً

گاهي

به ندرت

هرگز

14- نداشتن هفته‌ها رابطه جنسي با همسرم برايم آسان است.

هميشه

اكثراً

گاهي

به ندرت

هرگز

15- انگيزه كمي جهت رابطه جنسي با همسرم دارم.

هميشه

اكثراً

گاهي

به ندرت

هرگز

16- فكر مي‌كنم نسبت به ديگران از تمايلات جنسي كم‌تري برخوردار هستم.

هميشه

اكثراً

گاهي

به ندرت

هرگز

17- به راحتي مي‌توانم در مورد مسائل جنسي خيال پردازي كنم.

هميشه

اكثراً

گاهي

به ندرت

هرگز

18- من غريزه جنسي قوي دارم.

هميشه

اكثراً

گاهي

به ندرت

هرگز

19- از فكر كردن در مورد رابطه جنسي با همسرم لذت مي‌برم.

هميشه

اكثراً

گاهي

به ندرت

هرگز

20- براي داشتن رابطه جنسي با همسرم تمايل زيادي دارم.

هميشه

اكثراً

گاهي

به ندرت

هرگز

21- احساس مي‌كنم رابطه جنسي من و همسرم بخش مهمي از ارتباط ماست.

هميشه

اكثراً

گاهي

به ندرت

هرگز

22- فكر مي‌كنم از توان كمي براي داشتن رابطه جنسي با همسرم برخوردارم.

هميشه

اكثراً

گاهي

به ندرت

هرگز

23- از لحاظ جنسي به راحتي تحريك پذير نيستم.

هميشه

اكثراً

گاهي

به ندرت

هرگز

24- تمايل اندكي براي برقراري رابطه جنسي با همسرم دارم.

هميشه

اكثراً

گاهي

به ندرت

هرگز

25- سعي مي‌كنم از داشتن رابطه جنسي با همسرم بپرهيزم.

هميشه

اكثراً

گاهي

به ندرت

هرگز

نحوه نمره گذاري تست ميزان تمايلات جنسي

نمرات اين تست، دامنه‌اي بين عدد 25 تا 125 را نشان مي‌دهد. به اين ترتيب كه در هر سؤال براي انتخاب هر گزينه، عددي بين 1 تا 5 در نظر گرفته مي‌شود. براي اينكه بتوانيد به طور دقيق جواب تست خود را به دست بياوريد لازم است كه براي گزينه هميشه عدد 5، اكثراً عدد 4، گاهي عدد 3، به ندرت عدد 2 و هرگز عدد 1 را در نظر بگيريد. البته اين نمره گذاري در چند سؤال معكوس است. در واقع براي سؤالات 2، 4، 6، 11، 14، 15، 16، 22، 23، 24 و 25 شما بايد عكس نمره گذاري مطرح شده را انجام دهيد. به اين صورت كه براي گزينه هرگز نمره 5، براي به ندرت عدد 4، براي گاهي عدد 3، براي اكثراً عدد 2 و براي هميشه عدد 1 را در نظر بگيريد. در نهايت نمره همه سؤالات را با يكديگر جمع نماييد تا يك شاخص كلي به دست بياوريد.

براي اطلاع بيشتر در زمينه ميل جنسي در زنان و مردان كليك كنيد.

 

تفسير نمرات تست ميزان تمايلات جنسي

نمرات اين تست هرچقدر به عدد 125 نزديك‌تر باشد بالا بودن ميزان تمايلات جنسي را نشان مي‌دهد. براي بررسي‌هاي دقيق‌تر متخصصين جواب اين آزمون را به چهار دسته نمره تقسيم مي‌كنند كه به شرح زير مي‌باشند.

نمره 25 تا 50

اگر جواب تست عددي بين 25 تا 50 باشد تمايلات جنسي بسيار كم را در شما منعكس مي‌كند كه به احتمال زياد منجر به اختلالاتي در عملكرد زندگي زناشويي‌تان مي‌شود. در اين شرايط لازم است كه براي بهبود اوضاع از يك متخصص كمك بگيريد. مداخلات حرفه‌اي نظير روان درماني، سكس تراپي و مشورت گرفتن از يك پزشك از جمله مواردي هستند كه مي‌توانند براي بهبود ميل جنسي به شما كمك كنند.

براي آشنايي بيشتر در زمينه بي ميلي جنسي كليك كنيد.

نمره 51 تا 75

نمرات در اين دامنه نيز بيانگر ميل جنسي نسبتاً پايين هستند. شايد در اين شرايط شما هنوز به طور كل عملكرد جنسي خود را از دست نداده باشيد اما عدم پيگيري‌هاي لازم مي‌تواند باعث شود كه به سمت بي‌ميلي جنسي بيشتر پيش برويد و مشكلات جدي‌تري را در رابطه با همسر خود تجربه نماييد.

نمره 76 تا 100

نمرات بين 76 تا 100 سطح متوسط ميل جنسي را نشان مي‌دهد. در اين شرايط ممكن است هنوز با عملكرد كاملاً مطلوب فاصله داشته باشيد اما به طور كل مي‌توان گفت كه انگيزه جنسي خوبي داريد.

نمره 100 تا 125

اين نمرات منعكس كننده ميل جنسي بالا هستند. در واقع در اين شرايط شما از انگيزه جنسي كافي برخوردار هستيد و مي‌توانيد روابط زناشويي با كيفيتي را برقرار كنيد. با اين حال توجه داشته باشيد كه برخورداري از ميل و غريزه تنها بخشي از رابطه جنسي است و افراد براي اينكه تجربه مناسبي در اين زمينه كسب كنند لازم است بتوانند مهارت‌هاي ارتباطي خود را نيز پرورش دهند و در طول رابطه جنسي نيازها و خواسته‌هاي يكديگر را درك كنند.

براي شناخت بيشتر در زمينه رابطه جنسي كليك كنيد.

 

سخن آخر

توجه داشته باشيد كه اين سوالات نوعي ارزيابي كلي هستند و به طور قطع وضعيت روانشناختي شما را نشان نمي‌دهند. در اين شرايط لازم است از يك روانشناس براي دريافت ارزيابي‌هاي دقيق‌تر و حرفه‌اي‌تر كمك بگيريد. ما در مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي اين امكان را براي شما فراهم كرده‌ايم تا بتوانيد به صورت تلفني به بررسي بيشتر ميزان تمايلات جنسي در خود بپردازيد. همچنين مي‌توانيد با انجام ديگر تست‌هاي روانشناسي خودتان را در زمينه‌هاي مختلفي مورد سنجش قرار دهيد. 

براي آگاهي بيشتر در زمينه مشاوره تلفني و تست هاي روانشناسي كليك كنيد.

 

سؤالات متداول

- من ميل جنسي بسيار زيادي دارم به طوري كه روابط با همسرم من رو راضي نمي كنه و به ناچار به روابط ديگه‌اي كشيده مي‌شوم. بايد چه كار كنم؟

داشتن ميل جنسي بالا مي‌تواند علامتي از يك مشكل روانشناختي باشد. در برخي اختلالات فرد دچار افزايش انرژي شده و از نظر جنسي نيز تمايلات بالايي پيدا مي‌كند. اين مسئله در كنار ويژگي‌هايي مثل ريسك پذيري بالا مي‌تواند دائماً شما را در روابط فرا زناشويي و پرخطر درگير كند. براي بررسي دقيق‌تر مشكل خود لازم است كه از يك متخصص روانشناس باليني كمك بگيريد.

براي دريافت مشاوره در زمينه تست ميزان تمايلات جنسي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: تست ميزان تمايلات جنسي | توان جنسي شما چقدر است

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۴۹:۲۲ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی