مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

انجام تست روانشناسي عشق در ميان افرادي كه به تازگي رابطه خود را شروع مي‌كنند محبوبيت بالايي دارد. اغلب زوج‌هاي جوان مي‌خواهند نسبت به روحيات طرف مقابل خود آشنايي پيدا كنند و سرنوشت رابطه خود را بهتر بشناسند. در ميان انواع مختلفي از تست‌هاي عشق وجود دارد كه در ادامه يكي از معروف‌ترين تست‌ها را در اختيار شما قرار داده‌ايم. شما مي‌توانيد اين تست را به همراه شريك عاطفي خود انجام دهيد و سپس جواب‌هايتان را با يكديگر مقايسه كنيد. توجه داشته باشيد كه تست روانشناسي عشق مي‌تواند تا حدودي ميزان روابط عاطفي و عشق شما به همديگر را مقايسه كند و براي بررسي‌هاي بيشتر لازم است كه از مشاوره روانشناسي بهره ببريد و نتايج خود را با متخصصان در ميان بگذاريد.

منبع: تست عشق | چقدر از واقعي بودن عشق خود

 

تست روانشناسي عشق

موقعيتي كه در زير بيان شده است را تصور كنيد و براساس رفتاري كه در اين موقعيت انجام مي‌دهيد، به سوالاتي كه در ادامه آمده است پاسخ دهيد. تمامي سوالات مطرح شده مربوط به همين موقعيت هستند و در طول يك زمان مشخص، پشت سر هم اتفاق مي‌افتند. در نظر داشته باشيد كه در اين تست پاسخ صحيح يا اشتباهي وجود ندارد. شما صرفا مي‌بايست آنچه را بيشتر مي‌پسنديد، در نظر بگيريد.

فرض كنيد قرار است با كسي كه دوستش داريد به يك سفر خارج از شهر برويد و يك شب را در آنجا اقامت كنيد. اما محل قرارتان در اقامتگاهي است كه اجاره كرده‌ايد و هريك از شما قرار است به تنهايي به اقامتگاه بياييد. با درنظر گرفتن اين موقعيت، به سوالات پاسخ دهيد.

1- براي رسيدن به محل قرار، دو راه پيش پايتان وجود دارد. راه اول ساده و مستقيم است و خيلي زود به مقصد مي‌رسيد، درعين حال كسالت آور است و حوصله شما سر خواهد رفت. راه دوم اگرچه شما را ديرتر به مقصد مي‌رساند، اما سرگرم كننده است. كدام راه را براي رسيدن به قرار ملاقات انتخاب خواهيد كرد؟

2- در مسيري كه براي رسيدن به قرار ملاقاتتان مي‌رويد، تصميم مي‌گيريد از يك مغازه گل بخريد، شما مي‌توانيد از بين گل‌هاي قرمز و سفيد، انتخاب كنيد. اگر بخواهيد يك دسته گل درست كنيد، ترجيح مي‌دهيد:

الف) همه گل‌ها سفيد باشد

ب) همه گل‌ها سرخ باشد

ج) سفيد و قرمز را تركيب مي‌كنيد

3- پس از اينكه به محل قرار خود رسيديد، چه مي‌كنيد؟ آيا به دنبال دوستتان مي‌گرديد تا پيدايش كنيد يا از كارمندان اقامتگاه سراغش را مي‌گيريد؟

4- شما به محل قرارتان رسيده‌ايد اما او هنوز نيامده است. دسته گلي كه برايش تهيه كرده‌ايد را در كدام يك از اين دو نقطه قرار مي‌دهيد؟

الف) روي ميز، كنار پنجره

ب) روي تخت خواب

5- صبح روز بعد شما از خواب بيدار مي‌شويد و مي‌خواهيد به اتاق او برويد، به نظرتان او خواب است يا بيدار؟
6- با پايان سفرتان شما مي‌خواهيد به خانه بازگرديد، اين بار كدام مسير را انتخاب مي‌كنيد؟ از راه ساده و كوتاه باز مي‌گرديد يا راه طولاني و زيباتر؟

 

پاسخ تست روانشناسي عشق

پيش از آنكه به تفسير پاسخ‌ها نگاهي بياندازيم، بهتر است به اين موضوع اشاره كنيم كه اگرچه انجام اين تست‌ها مي‌تواند تا حدودي تناسب ميان شما و طرف مقابلتان را نشان بدهد اما اگر مي‌خواهيد تصميمات جدي براي شروع يك رابطه طولاني مدت و يا ازدواج بگيريد، مي‌بايست حتما بررسي‌هاي دقيق تري را در جلسات مشاوره پيش از ازدواج انجام دهيد. بررسي ميزان تناسب دو نفر و پذيرشي كه نسبت به يكديگر دارند، مي‌بايست زير نظر متخصصين حوزه روانشناسي خانواده صورت بگيرد. علاوه بر بررسي ميزان تناسب، شما و طرف مقابلتان مي‌بايست راهكارهايي را براي مديريت ارتباط و زندگي زناشويي آموزش ببينيد كه اين امر نيز به جلسات مشاوره نياز دارد.

براي آگاهي درباره روند دريافت مشاوره پيش از ازدواج كليك كنيد.

پاسخ سوال 1

جاده در سوال اول نشان دهنده طرز برخورد شما با عشق است. افرادي كه جاده ساده تر را انتخاب مي‌كنند معمولا سريع‌تر عاشق مي‌شوند اما افرادي كه مسير دوم را انتخاب مي‌كنند، ديرتر عاشق مي‌شوند.

پاسخ سوال 2 تست روانشناسي عشق

گل‌هاي قرمزرنگ نماد عشق و اهميتي است كه به طرف مقابلتان مي‌دهيد و گل‌هاي سفيدرنگ نشان دهنده انتظارات شما در يك رابطه از طرف مقابل هستند. اگر انتخاب كرده‌ايد كه همه گل‌ها يك رنگ باشند، شما فردي هستيد كه در يك رابطه صرفا به وظايف خودتان يا وظايف طرف مقابل توجه مي‌كنيد. اما اگر تصميم گرفته‌ايد كه از هر دو رنگ در تهيه دسته گل استفاده كنيد، شما به وظايف دو طرف توجه داريد، اينكه از كدام رنگ بيشتر در دسته گل قرار مي‌دهيد، نشان خواهد داد كه به كدام طرف بيشتر اهميت مي‌دهيد.

پاسخ سوال 3

با پاسخ به اين سوال شما نحوه كنار آمدنتان با مشكلات رابطه را مشخص مي‌كنيد. افرادي كه خودشان به دنبال طرف مقابل مي‌روند، افرادي هستند كه با مشكلات رابطه به خوبي مواجه مي‌شوند و مي‌خواهند آن‌ها را حل كنند. افرادي كه از ديگران سوال مي‌كنند معمولا به راحتي با مشكلات مواجه نمي‌شوند و درصورت بروز مشكل نيز دوست دارند از ديگران كمك بگيرند يا با آن‌ها درد و دل كنند.

پاسخ سوال 4 تست روانشناسي عشق

محل قرار دادن دسته گل، بيانگر اين است كه تا چه حد به ديدن طرف مقابلتان علاقه داريد. پنجره‌ها نماد ارتباط با فاصله هستند. اگر گل‌ها را روي ميز مي‌گذاريد به اين معناست كه نديدن طرف مقابلتان را تحمل خواهيد كرد. اما اگر دسته گل را روي تخت مي‌گذاريد، به اين معناست كه دوست داريد او را زياد ببينيد و تحمل دوري برايتان سخت است.

پاسخ سوال 5

اگر به نظرتان وقتي وارد اتاق مي‌شويد او هنوز خواب است، يعني طرف مقابلتان را همانطور كه هست مي‌پذيريد اما اگر انتظار داريد كه او بيدار باشد، يعني دوست داريد مطابق ميل شما رفتار كند.

پاسخ سوال 6

مسير بازگشت نشان دهنده مدت زماني است كه به عشق خود وفادار خواهيد ماند. اگر مسير كوتاه را انتخاب كنيد، احساسات شما مربوط به كوتاه مدت است. اما اگر انتخاب كرده‌ايد كه از راه طولاني‌تر به خانه برسيد، شما براي يك رابطه بلند مدت آمادگي داريد.

براي آگاهي بيشتر در زمينه روانشناسي عشق و عشق واقعي كليك كنيد.

 

مراجعه به متخصص

توجه داشته باشيد كه اين سوالات نوعي ارزيابي كلي هستند و به طور قطع وضعيت روانشناختي شما را نشان نمي‌دهند. در اين شرايط لازم است از يك روانشناس براي دريافت ارزيابي‌هاي دقيق‌تر و حرفه‌اي‌تر كمك بگيريد. ما در مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي اين امكان را براي شما فراهم كرده‌ايم تا بتوانيد به صورت تلفني به بررسي بيشتر روابط خود و عشقي كه ميانتان وجود دارد بپردازيد. همچنين مي‌توانيد با انجام ديگر تست‌هاي روانشناسي خودتان را در زمينه‌هاي مختلفي مورد سنجش قرار دهيد.

براي آگاهي بيشتر در زمينه مشاوره تلفني و تست روانشناسي كليك كنيد.

 

سوالات متداول

آيا تست روانشناسي عشق مي‌تواند تناسب ميان دو نفر را نشان بدهد؟

تا حدودي بله اما براي بررسي‌هاي بيشتر و نتيجه گيري‌هاي دقيق تر شما مي‌بايست از جلسات مشاوره استفاده كنيد. تست‌ها نمي‌توانند با قطعيت نتايج را پيش بيني كنند.

براي دريافت مشاوره در زمينه تست روانشناسي عشق مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: تست عشق | چقدر از واقعي بودن عشق خود

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۲۰:۲۶ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی