مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

آمادگي روحي براي ازدواج چه اهميتي دارد؟ براي دستيابي به آمادگي كافي، چه مهارت‌هايي را بايد آموخت؟ ازدواج يكي از سرنوشت سازترين تصميم‌هاي زندگي افراد در زندگي محسوب مي‌شود. براي اينكه بتوانيد در اين تصميم موفق شويد و زندگي مشترك رضايت‌مندانه اي را تجربه كنيد، بايد بتوانيد قبل از تصميم گيري مقدمات آن را فراهم نماييد. وضعيت روحي و رواني مناسب يكي از مقدمات اصلي براي انتخاب درست محسوب مي‌شود. با آگاهي از نكات اساسي در ازدواج و كمك گرفتن از روانشناس مي‌توانيد اين آمادگي را در خود ايجاد كرده و ازدواج موفق خود را شروع كنيد. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه ازدواج موفق كليك كنيد.

منبع: آمادگي ازدواج

 

آمادگي روحي براي ازدواج | نكات بسيار مهم

بهتر است قبل از هر اقدامي به جوانب ازدواج فكر كنيد. مثلاً اينكه هدف مردان از ازدواج چيست؟ براي اينكه ازدواج موفقي داشته باشيد بايد مسير پيش روي خود را به درستي ترسيم كنيد تا بتوانيد به خوبي با شرايط جديد سازگار شويد. براي كسب اطلاع از هدف مردان از ازدواج كليك كنيد.

آگاهي از نكات اساسي در نشان دادن مسير آينده به شما كمك خواهد كرد. شما با در نظر گرفتن اين نكات مي‌توانيد آمادگي لازم جهت ازدواج را در خود ايجاد كنيد و در انتخاب همسر آينده‌تان بهتر عمل نماييد.در ادامه به برخي از اين نكات اشاره خواهيم كرد:

۱- آمادگي روحي براي ازدواج | برنامه‌ريزي آينده

برنامه ريزي يكي از راهكارهاي بسيار موثري است كه به شما كمك مي‌كند براي رويدادهاي آينده خود هميشه آماده باشيد. هنگام تصميم براي ازدواج با همسر آينده خود در مورد چشم انداز ۵ تا ۱۰ سال آينده زندگيتان بحث و برنامه ريزي نماييد. اين كار به شما كمك مي‌كند كه نه تنها از آينده پيش روي خود آگاهي بيشتري كسب كنيد بلكه درحال حاضر نيز بتوانيد تصميم بهتري براي زندگي خود بگيريد. براي كسب اطلاعات در زمينه انتخاب همسر كليك كنيد. 

۲- به تفاوت ها احترام بگذاريد

يكي از موضوعات بسيار مهمي كه توجه نكردن به آن در آينده به اختلافات و تعارضات زناشويي زيادي منجر خواهد شد، پذيرش و احترام گذاشتن به تفاوت‌هاست. تغيير دادن همسر بعد از ازدواج كار مشكلي است.  پيش از ازدواج اين آمادگي را در خود به وجود آوريد كه همه افراد منحصر به فرد و متفاوت هستند. شما با وجود همه تفاهم‌هايي كه با همسر آينده خود داريد، در عين حال در جنبه‌هاي مختلفي از  نگرش‌ها، عقايد، عادات، سبك زندگي و شخصيت خود با يكديگر تفاوت‌هايي را تجربه خواهيد كرد. در نتيجه پذيرش اين مساله را در خود ايجاد كنيد و براي مواجهه مناسب با آن آماده باشيد. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه تغيير دادن همسر بعد از ازدواج كليك كنيد. 

۳-آمادگي روحي براي ازدواج | پذيرش تغييرات

اگر شما نسبت به بروز تغيير در زندگي خود از انعطاف كافي برخوردار نباشيد، قدرت سازگاري كمي در شرايط جديد خواهيد داشت و وقتي در زندگي مشترك قرار بگيريد، نمي‌توانيد به راحتي با سختي‌ها و چالش‌هاي آن كنار بيايد. انعطاف پذيري نسبت به تغييراتي كه در زندگي تجربه خواهيد كرد فرصت رشد بيشتري دراختيار شما خوهد گذاشت.
اگر فكر مي‌كنيد كه در زمينه سازگاري با تغييرات و شرايط جديد زندگي هميشه با مشكل مواجه مي‌شويد، مراجعه به يك روانشناس به افزايش قدرت سازگاري و در نتيجه انعطاف پذيري بيشتر شما كمك زيادي خواهد كرد.

۴- مسئوليت هاي خود را بشناسيد

پس از ازدواج، نقش و مسئوليت‌هاي شما در زندگي به ميزان زيادي تغيير خواهد كرد. به همين خاطر پيش از ازدواج در مورد مسئوليت‌ها و وظايفي كه قرار است در زندگي مشترك به عهده بگيريد با همسر آينده خود گفت و گو كنيد. شناخت مسئوليت‌ها خود به تنهايي در افزايش آمادگي براي ازدواج نقش بسزايي خواهد داشت. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه آمادگي براي ازدواج كليك كنيد.

۵- تمرين صبر كردن

با قرار گرفتن در زندگي مشترك طبيعتا مسئوليت‌ها و مشكلات بيشتري را در زندگي تجربه خواهيد كرد. براي آنكه بتوانيد به خوبي از پس اين مسائل بربياييد نياز به صبوري بيشتري داريد. صبور بودن يكي از ويژگي‌هاي رفتاري است كه يك شبه حاصل نمي‌شود. به همين خاطر لازم است قبل از شروع زندگي مشترك در موقعيت‌هاي مختلف زندگي خود آن را تمرين كنيد.

۶- از مشاوره پيش از ازدواج بهره ببريد

مشاوره پيش از ازدواج كمك بسيار زيادي در جهت ايجاد آمادگي روحي رواني براي كساني كه قصد ازدواج دارند فراهم مي‌كند. مشاوره پيش از ازدواج به شما مي‌آموزد تا با فرد مورد نظر خود گفت و گوي سالمي در مورد انتظاراتتان از يكديگر داشته باشيد، بتوانيد با ترس‌هاي خود در مورد آينده مبارزه كنيد و آينده پيش روي خود را با ديد بازتري در كنار هم ترسيم نماييد. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه مشاوره قبل از ازدواج كليك كنيد. 

مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي

همانطور كه گفته شد با كمك گرفتن از روانشناس مي‌توانيد آمادگي روحي و رواني براي ازدواج را در خود ايجاد كنيد. اما امروزه به دليل مشغله‌هاي كاري و مالي، امكان شركت در جلسات مشاوره حضوري براي بسياري از افراد وجود ندارد. در اين شرايط مشاوره تلفني بهترين گزينه پيش روست. شما مي‌توانيد در هر كجا كه هستيد، با مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي تماس بگيريد و با روانشناسان و متخصصان اين مركز صحبت نماييد. 

براي دريافت مشاوره در زمينه آمادگي روحي براي ازدواج مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق شماره 02122018502 و يا از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: آمادگي ازدواج

امتیاز:
بازدید:
برچسب: آمادگي ازدواج،
موضوع:
[ ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۵:۰۸:۱۳ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی