مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

هويت جنسي

در اين بخش از مقاله استريت چيست به بررسي هويت جنسي مي پردازيم. هويت جنسي به معناي شناخت فرد از اميال جنسي اش هست. هويت جنسي براي اولين بار در سه يا چهار سالگي در كودك شكل مي گيرد؛ زماني كه او اولين احساس دختر بودن يا پسر بودن را دارد. در اين سنين كودك شروع به تقليد نقش بزرگسال نيز مي كند مثلا دختري كه لوازم آرايشي مادرش را استفاده مي كند يا پسر بچه اي كه براي خودش ريش و سبيل مي كشد. هويت جنسي در اثر همانندسازي با والد جنس موافق صورت مي گيرد. به همين دليل بسياري از كودكان بازي هاي مربوط به جنسيت خود را انجام مي دهند. فرهنگ، خانواده، مذهب و جامعه در تعيين هويت جنسي افراد سهم بسزايي دارند. در طي اين روند، فرد الگوهاي متناسب با جنسيت خود را فرا گرفته و مي تواند مثل انسان سالم با اطمينان بگويد من مرد هستم يا زن. براي كسب اطلاع بيش تر در زمينه هويت جنسي كليك كنيد.

استريت چيست | اختلال هويت جنسي

اين اختلال به معني نپذيرفتن جنسيت زيستي خود و نارضايتي از آن است. عوامل وراثتي، هورموني و مغزي در اين اختلال نقش دارند. هرچند عوامل روانشناختي و زيست شناختي نيز شناخته شده اند. خانواده و ارتباط والدين با كودكان در سير اين اختلال تاثير دارد. شيوع اين اختلال در مردها 4 درصد و زنان 2 درصد است. اين افراد از نوجواني، شروع به پوشيدن لباس هاي جنس مخالف، ميل به نشان دادن خود به عنوان فردي مخالف با جنسيت خود و زندگي با آن مي كنند. در بزرگسالي ممكن است با تغيير صفات ثانويه جنسي، عمل هاي جراحي و تغيير هورمون ها و تغييرات فيزيكي، گرايش خود را ابراز كنند. طبق پژوهش هاي صورت گرفته، در آسيب شناسي مادران اين افراد، مواردي از افسردگي و اختلالات شخصيت مرزي ديده شده است. همانطور كه محيط در شكل دادن به خيلي از رفتارهاي افراد نقش دارد، نقش و هويت جنسي انسان را هم تا حد زيادي تحت شعاع قرار مي دهد. درمان هاي شناختي رفتاري به بهبود اين اختلال كمك مي كنند.

استريت چيست | انواع گرايشات جنسي

در اين بخش از مقاله استريت چيست به بررسي انواع گرايش هاي جنسي مي پردازيم. انواع مختلفي از گرايش جنسي وجود دارد كه در ادامه به توضيح آن ها مي پردازيم:

1. هم جنس گرا

شخصي كه گرايش به هم جنس خود داشته باشد هم جنس گرا مي گويند. برخي پژوهش ها بر نقش عوامل زيستي در همجنس گرايي تاكيد ميكنند كه ريشه در طبيعت دارد كه اشاره مي كنند به اينكه همجنس گرايي در مردان به علت نبود آندروژن و در زنان به علت زياد شدن آندروژن است. هر چند برخي روانشناسان عوامل عاطفي و خانوادگي را در آن دخيل دانسته اند. در نظريه معروف بم، ناهمنوايي جنسيتي در كودكان (يعني گرايش به اسباب بازي و همبازي غير جنس خود) را پيش بيني كننده همجنس گرايي در بزرگسالي مي دانند. هم چنين همانندسازي با والدين در اين جهت گيري نقش دارد. مثلا مردان همجنسگرا رابطه بيش از حد نزديك با مادر و رابطه و فاصله بيشتر با پدر داشتند. براي كسب اطلاعات بيش تر در زمينه هم جنس گرايي كليك كنيد.

2. استريت چيست | نيمه جنس گرا

اين افراد زماني به رابطه جنسي مي پردازند كه شور و علاقه در آنان بوجود آمده باشد. اين افراد تنها زماني كه از لحاظ عاطفي و احساسي به فردي گره خورده باشند، ميل جنسي پيدا مي كنند.

3. دوجنس گرا

افراد دو جنس گرا در پيدا كردن هويت خود سردرگم هستند و در نهايت به يكي از اين دو گروه همجنسگرا يا دگر جنسگرا ميل پيدا مي كنند. افراد دوجنس گرا به ميزان يكسان به هر دو جنس تمايل ندارند. دو جنس گرايي با مشكلات زيادي روبرو هستند از جمله شيوع بيماري هايي هم چون ايدز، زيرا از يك سو با هم جنس رابطه برقرار ميكنند و از طرف ديگر با شريك جنسي خود. گاهي اين افراد ازدواج مي كنند و شركاي ديگر هم براي خود پيدا مي كنند و رابطه جنسي برقرار مي كنند. براي كسب اطلاعات بيش تر در زمينه دو جنسگرايي كليك كنيد.

4. زن همجنسگرا (لزبين

زن همجنسگرا كسي است كه به زن ديگري تمايل جنسي دارد و علاقه مند است كه با زنان رابطه جنسي برقرار كند. تمايلات عاطفي نيز معمولا معطوف به زنان است.

5. استريت

استريت (straight) كه نام ديگر آن دگرجنسگرايي است به معني تمايل مرد به زن و زن به مرد است كه از طبيعي ترين و سالم ترين گرايشات جنسي انسان هاست. دگر جنس گرايي ديدگاهي است كه سازگار با عوامل بيولوژيكي، روحي –رواني، هويت جنسي و اجتماعي بشر است. دگر جنسگرايي از تمايلات ديرينه بشر است كه اساس شكل گيري تمدن و ساختار خانواده مي باشد. اين گرايش به شكل ميل جنسي، برانگيختگي فيزيكي، روابط عاشقانه و خيال پردازي درباره فرد مورد علاقه است. در استريت يا دگرجنس گرايي زن و مرد براي يكديگر جاذبه دارند. هريك با ديگري آرامش مي يابد و دركنار هم به زيبايي تكميل مي شوند. در اين گرايش زن و مرد با وجود تفاوت هايي كه از لحاظ زيستي، ساختاري و رواني و مغزي با هم دارند اما مايل و راغب به يكديگرند. انسان سالم در كنار فردي از جنس مخالف آرامش مي يابد و فرقي نمي كند كه حتي در چه سني باشد. يك زن يا مرد بيوه يا مطلقه در سن شصت به بالا هم با وجود برخي مشكلات و ناتواني هاي جنسي باز هم به همدم و هم صحبتي از جنس ديگر نياز دارد. روابط عاطفي و صميمي بين دوجنس مخالف از نوع متفاوت با ساير روابط فرزند-والد يا معلم-شاگرد و خواهر-برادري است. اين ميل و گرايش را خدا در وجود زن و مرد قرار داده تا هم نيازهاي يكديگر را تكميل كنند و هم سبب بقاي نسل بشر شوند. شهوتي كه بين زن و مرد به هم وجود دارد، اگر در چهارچوب رابطه شرعي باشد، باعث لذت و علاقه بيشتر بهم مي شود و اين لذت در هيچ خودارضايي يا همجنسگرايي بوجود نمي آيد.

استريت چيست | چرا فرد سالم دگر جنسگرا است؟

هر موجودي در جهان به مذكر و مونث يا نر و ماده تقسيم مي شود. توانايي ها و ويژگي هايي كه در يك جنس وجود دارد در جنس ديگر نيست و هريك با ديگري ميت واند اين كمبود را جبران كند. به عنوان مثال زن زيبايي، لطافت، غرور، تمايل به ايثارگري، روحيه مادرانه، داراي هوش كلامي برتر، نكته سنج و ريز بين و عاطفي تر است درحالي كه مردان داراي هوش منطقي بهتر، قدرت فيزيكي بيشتر، تفكر فضايي، رقابت جو و قانون مدارتر هستند. اشتراكاتي كه زن و مرد دارند سبب نفاهم آنان و تفاوت هايي كه دارند زمينه ساز خود شكوفايي و برآورده كردن نيازهاي يكديگر را فراهم مي كند. اين تفاوت ها در مسائل علمي، ورزشي و كاري هم خود را نشان مي دهد. بنابراين كساني كه در كارهاي علمي يا فرهنگي از عقايد و باورهاي هر دوجنس استفاده مي كنند از تمام زوايا به آن مي نگرند. رابطه سالم زن و مرد مي تواند علاوه بر ارضاي نيازهاي غريزي و عاطفي رشد معنوي و فردي را در هر دو بوجود آورد.

مزاياي داشتن گرايش طبيعي جنسي

ادر اين بخش از مقاله استريت چيست به بررسي مزاياي داشتن گرايش جنسي طبيعي مي پردازيم. فرادي كه دگرجنسگرا هستند و رابطه اي سالم با جنس مخالف دارند، كمتر دچار بيماري هاي روحي- رواني مي شوند. برقراري رابطه جنسي در بستر شرعي و قانوني باعث استرس كمتر، كاهش افسردگي ب دليل ترشح هورمونهاي اكسي توسين، سلامت قلب و عروق، زيبايي و تناسب اندام، سلامت پروستات در مردان و كاهش درد مي شود. هم چنين اين افراد اعتماد به نفس بالاتر و طول عمر طولاني تري خواهند داشت. براي اطلاع بيش تر در زمينه گرايشات جنسي كليك كنيد.

انواع ناهنجاري هاي جنسي

در اين بخش از مقاله استريت چيست به بررسي نابهنجاري هاي جنسي مي پردازيم. نابهنجاري هاي جنسي رفتارهايي هستند كه به موجب آنها فرد خيال پردازي هاي مكرر رفتار جنسي يا ميل جنسي دارد، كه اشياي بي جان، كودكان، عذاب دادن همسر يا تحقير شريك جنسي اش را شامل مي شود. ويژگي اصلي اين اختلالات اين است كه اين افراد به قدري به هدف خود وابسته هستند كه بدون آن نمي توانند تحريك جنسي شوند. افراد داراي نابهنجاري جنسي مدام مشغله فكري در مورد انجام دادن كارهاي خود دارند و ميل آنان به اين رفتارهاي جنسي به قدري هست كه باعث مي شود هر هدفي را جز رسيدن به ارضاي جنسي ناديده بگيرند. ناهنجاري هاي جنسي معمولا در سنين نوجواني ظاهر مي شود و به ندرت در افراد 60 سال به بالا ديده مي شود.انواع ناهنجاريهاي جنسي عبارتند از:

1. استريت چيست | اختلال ميل جنسي هايپواكتيو در مردان

در اين اختلال فرد به طور مكرر افكار يا خيالپردازيه اي كم دارد يا اصلا ندارد و همچنين ميل زيادي به فعاليت جنسي در او نيست. قضاوت در اين مورد به عهده روانپزشك يا روانشناس باليني است.

2. اختلال ميل برانگيختگي جنسي در زنان

در اين مورد علاقه فرد به فعاليت جنسي كاهش يافته و يا افكار و خيالات جنسي در او اصلا وجود ندارد. هم چنين فرد براي فعاليت جنسي پيش قدم نمي شود. هيجانات جنسي در او ايجاد نمي شود و فراواني و شدت احساس هاي بدني در اندام هاي تناسلي او كاهش يافته است.

3. اختلال ارگاسم زنانه

زنان از نظر نوع و شدت تحريكي كه باعث ارگاسم مي شود تفاوت دارند. در اين اختلال تاخير مكرر يا مستمر ارگاسم يا فقدان كامل آن بعد از تحريك جنسي وجود دارد و رنج زيادي براي او بوجود مي آورد. به ارگاسم رسيدن يا نرسيدن زن به رفتار همسرش بستگي دارد. برخي مردان در طول رابطه جنسي فكر مي كنند اگر زن در رابطه به ارگاسم نرسد يعني بي تجربه هستند و همين باعث تظاهر زنان به ارگاسم رسيدن مي شود.اين اختلال معمولا بعد يائسگي است. تنبيه شدن هاي دوران كودكي و دريافت اطلاعات ناقص يا غلط درباره قاعدگي احتمال ابتلا به اين اختلال را افزايش مي دهد.

4. استريت چيست | اختلال بچه بازي

اين افراد با ديدن كودك يا نوجوان تحريك جنسي مي شوند.اين افراد خيال پردازي هاي جنسي مكرر، شديد، تمايلات جنسي يا رفتارهايي كه فعاليت جنسي با كودك نابالغ را دربرميگرد، نشان مي دهند.اين اختلال با افرادي كه سو استفاده جنسي از كودك مي كنند و يا زنا با محارم دارند و مزاحمت هاي جنسي ايجاد مي كنند متفاوت است. زيرا اين ها جز اختلالات رواني نيستند و جرم محسوب مي شود. در اين اختلال احتمال سو استفاده جنسي از دختران سه برابر پسران است و در خانواده هاي فقير بيشتر شايع است. فعاليت هاي جنسي افراد داراي اختلال بچه بازي شامل اين موارد است: برهنه كردن كودك، دستمالي كردن اندام او و يا تجاوز به آنها. اين افراد از رفتار خود پشيمان نمي شوند و عذاب وجدان نمي گيرند. حداقل سن براي آسيب شناسي آنها 16 سال و بايد 5 سال هم بزرگتر از قرباني باشند. براي كسب اطلاع بيش تر در زمينه سكس با بچه كليك كنيد.

5. اختلال زوفيليك

اختلال زوفيليا به معني تماس جنسي بين انسان و حيوان است. اين اختلال بيشتر در افراد ساكن روستا يا ساكنان مزارع بزرگ در آمريكا به چشم مي خورد.حيواناتي كه قرباني اين افراد مي شوند شامل:گوسفند، بز، الاغ، اردك، غاز، سگ و گربه مي شوند.

6. اختلال كوپروفيليك

اين اختلال مربوط به افرادي مي شود كه از تماس با ادرار و مدفوع تحريك جنسي مي شوند.اين افراد از تماشاي فرد هنگام تخليه مدفوع، يا از مدفوع كردن روي يك فرد ديگر لذت مي برند. در موارد نادري هم هستند كساني كه از تخيله مدفوع فرد ديگر روي خودشان لذت ببرند.

7. استريت چيست | اختلال كليزمافيليك

يك نوع غير معمولي از رفتار جنسي است كه فرد از تنقيه لذت جنسي مي برد. سابقه اين افراد نشان مي دهد كه در دوران نوزادي مادراني داشته اند كه از سر دلسوزي آنها را بسيار تنقيه مي كردند. اين محبت مادري عمل تنقيه را برايشان لذت بخش كرده و بتدريج در بزرگسالي خود را به شكل اين اختلال جنسي نشان داده است. تنقيه براي آنها جايگزيني براي ارتباط جنسي سالم با همسر تبديل مي شود.

9. اختلال نكروفيليك

اين اختلال بسيار نادر است. فرد از جماع يا نگاه كردن به جسد انسان لذت مي برد.اين نوع پارافيليا در مردان مشاهده مي شود. اين نوع افراد ممكن است براي رسيدن به خواسته جنسي خود نبش قبر كنند يا به عمد در سردخانه ها و آرامگاه ها مشغول بكار شوند. براي گسب اطلاع بيش تر از اختلال مرده خواهي كليك كنيد.

10. اختلال عورت نمايي

افرادي كه به نشان دادن آلت خود مي پردازند، اميال و خيالپردازي هايي دارند كه با اين كار تحريك جنسي مي شوند. اين تمايلات گاهي آنقدر شدت مي گيرد كه فرد فكر مي كند مجبور است كه آلت خود را به ديگران نشان دهد و اين فشار خود مشكلات قانوني و اجتماعي بوجود مي آورد. اين اختلال در اوايل بزرگسالي شروع مي شود و در طول عمر ادامه مي يابد. معمولا سابقه افسردگي يا سو مصرف مواد در آنان وجود دارد. اين اختلال بيشتر در افراديست كه در روابط با جنس مخالف مشكل دارند و بطور كلي از مشكلات ميان فردي در رنج اند. آنها عورت خود را در پارك ها، مكان هاي عمومي، بازارها يا حتي كوچه هاي خلوت كه قربانياني پيدا مي كنند، نشان مي دهند. اين افرادا آلت خود را معمولا به زنان و كودكان نشان مي دهند ولي اسيب جسماني به آنان نمي رسانند.

11. اسكاتولوجياي تلفني

تماس هاي تلفني به منظور رسيدن به هدف هاي جنسي از سوي برخي روانشناسان اختلال شناخته مي شود. اين افراد با تماس تلفني از اينكه قربانيان را ترسانده يا شوكه كنند لذت مي برند. تماس گيرندگان اكثرا مردهايي هستند كه عقده حقارت دارند و با اين تماس به اوج لذت جنسي مي رسند. قربانياني كه در دام اين افراد مي افتند و واكنش هيجاني زيادي نشان مي دهند، احتمال تماس گرفتن دوباره اين افراد بيشتر مي شود. بهترين راه عدم واكنش هيجاني به فرد داراي اين اختلال است.

12. اختلال تماشاگري جنسي

افراد داراي اين اختلال از ديدن برهنگي يا فعاليت جنسي ديگران كه خبر ندارند در معرض ديد قرار دارند، تحريك جنسي مي شوند.اين اختلال شايع ترين اختلال ناهنجاري جنسي است.

13. استريت چيست | اختلال يادگارپرستي

اين افراد با يك شي تحريك جنسي مي شوند. در اختلال مربوط ديگري بنام عضوخواهي فرد با قسمت هاي خاصي از بدن تحريك جنسي مي شود. فرد يادگار را با شرطي سازي ياد گرفته كه به وسيله آن با قسمت خاصي از بدن شي را تداعي مي كند. در اين اختلال فرد ارزش بالايي به آن شي يا جنس مي دهد و يا نيروهاي خارق العاده براي آن قائل مي شوند. افراد مبتلا به اختلال يادگارپرستي به شدت علاقه دارند آن شي را بدست آورند و يا حتي از همسر خود بدزدند مثل لباس زير او. اين افراد شي مورد نظر را به دست گرفته، به بدن خود مي مالند و بو مي كشند تا به تحريك جنسي برسند. اكثر اين اشيا چيزهايي هستند كه با رابطه جنسي ارتباط دارند مثل لباس هاي زير، كفش، چكمه،جوراب، سوتين و. . اختلال يادگارپرستي معمولا در دوره نوجواني يا قبل آن بوجود مي آيد.

14. اختلال مالش دوستي

اين افراد ميل جنسي زيادي و خيال پردازي زياد در مورد ماليدن خود به فرد يا نوازش كردن دارند و معمولا در مكان هاي شلوغ قرار مي گيرند تا از اين طريق بتوانند خود را به قربانيان بمالند. اين كار را فرد طوري انجام مي دهد كه تظاهر كند غير عمد بوده و يا فرد ديگري آن را انجام داده است. اختلال مالش دوستي در مردان بيشتر شايع است.

15. اختلال مازوخيسم جنسي

اصطلاح مازوخيسم يعني لذت بردن از رنج كشيدن. افراد مبتلا به اختلال مازوخيسم جنسي با رنج كشيدن، كتك خردن يا برده شدن در رابطه جنسي لذت مي برند.

16. اختلال ساديسم جنسي

اين افراد با كتك زدن، آزار دادن و رنج جسماني يا رواني به فرد دادن كه با خيال پردازي و ميل زياد آشكار مي شود به لذت جنسي مي رسند. اين اختلال معمولا بين دو فرد شكل مي گيرد كه يكي از آنها ساديسم باشد و از كتك زدن لذت ببرد و ديگري مازوخيسم و از تسلط و كنترل فرد ديگرتحريك شود. اين اعمال مي تواند موارد زير را شامل شود:بستن چشم ها،كتك زدن، شلاق زدن،نيشگون گرفتن، سوزاندن، چاقو زدن، خفه كردن، شكنجه دادن و حتي بريدن. اعمال تسليم كردن فرد مواردي مثل مجبور كردن فرد به خزيدن روي زمين يا نگه داشتن او در قفس را دربرمي گيرد.

17. اختلال مبدل پوشي جنسي

مبدل پوشي به معناي رفتار لباس پوشيدن جنس ديگر است. اين اختلال بيشتر در مدان ديده مي شود. فرد با مبدل پوشي تحريك مكررو شديد جنسي مي شود. عوامل زمينه ساز اين اختلال شامل تجربه هاي جنسي با افراد همجنس، به راحتي تحريك جنسي شدن و استفاده زياد از ***گرافي مي باشد. علت هيجان جنسي اين است كه لباس هاي جنس مخالف سمبل يا نماد خود آن فرد هستند نه اينكه خود به خود باعث تحريك جنسي شوند.

18. استريت چيست | بي ميلي جنسي

بي ميلي جنسي بدين معني است كه فرد از فعاليت جنسي لذت نمي برد و هيچ گونه علاقه اي نشان نمي دهد و به نوعي سردمزاجي را نشان مي دهد. اين مورد هم در خانم ها و هم آقايان ديده مي شود. انواع بي ميلي شامل بي ميلي جنسي اوليه و ثانويه مي شود. مسائلي مثل اضطراب، افسردگي، مشكلات اقتصادي، خيانت، اعتماد به نفس كم، باورهاي كليشه اي، ترس از حاملگي و سابقه تجربه بد جنسي مي باشد. مصرف برخي داروها و جراحي ها و هم چنين بيماري هاي جسماني در بي ميل شدن جنسي نقش دارد.

ضرورت مشاوره و روان درماني براي اختلالات جنسي

از آنجا كه بسياري از اختلالات جنسي ريشه در مسلئل روانشناختي دارد لذا رجوع به درمانگر بسيار ضروري است. اضطراب، افسردگي، سو استفاده عاطفي و جنسي دوران كودكي و يا غفلت، مشكلات ميان فردي، سابقه طرد يا از دست دادن مي تواند در بروز ناهنجاري هاي جنسي دخيل باشد. در حال حاضر بسياري از روانشناسان از رويكردهاي چند وجهي براي درمان انحرافات جنسي استفاده مي كنند. روانكاوي هم يكي از درمان هاي رايج براي اين اختلالات است كه روي كشمكش ها و تنش هاي دروني و تمايلات واپس رانده جنسي تاكيد مي كند. با اين حال اكثر درمان ها بر اساس اصول رفتارگرايي قرار دارند و براي از بين بردن نشانه هاي انحرافات جنسي بكار مي روند. با زوج درماني نيز مي توان اكثر مشكلات را حل كرد البته به شرطي كه علت اصلي اختلالات جنسي باشد. براي بسياري از روجين اختلال هاي جنسي نشان دهنده ناتواني در برقراري ارتباط و بيان افكار و احساساتشان است. آنها با يكديگر در مورد چگونه تحريك شدن و لذت بردن صحبت نمي كنند و برخي شرم دارند. زوج درمانگر با آموزش برقراري ارتباط و مهارت هاي جنسي به حل اين مسئله كمك مي كند. متخصصان حامي هنر زندگي در خدمت شما هستند تا به صورت حضوري و تلفني در اين زمينه ياري تان كنند. براي كسب اطلاع بيش تر در زمينه مشاوره تلفني كليك كنيد.

منبع: استريت چيست ؟

براي دريافت مشاوره در زمينه استريت چيست ؟ مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: استريت چيست ؟،
موضوع:
[ ۹ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۱۷:۵۷ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی