مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

روانشناسي موفقيت

اغلب مردم تصور مي‌كنند براي موفقيت تنها بايد كار و تلاش كرد. كتاب‌هاي روانشناسي موفقيتيك نگاهي كلي‌تر به اين موضوع مي‌كند. در روانشناسي موفقيت تلاش سخت تنها يك طرف معادله است و طرف ديگر موفقيت كه اغلب فراموش مي‌شود، نگرش درست مي‌باشد. بدون داشتن نگرش درست شما هرگز به موفقيت دست نخواهيد يافت.

نگرش صحيح همه چيز را درست مي‌كند. اين نگرش شماست كه تعيين مي‌كند شما موفق يا ناموفق هستيد. افكار و نگرش تان به شما مي‌گويند كه باختيد و يا اينكه در مسير درستي تا موفقيت قرار داريد. مقاله رازهاي موفقيت در زندگي به شما براي يافتن يك ديدگاه جديد كمك مي‌كند.

 

كتاب‌هاي روانشناسي موفقيت

در اينجا برخي از پرفروش‌ترين و بهترين كتاب‌هاي روانشناسي را به شما معرفي كرده ايم. در ادامه توضيحاتي درباره هر كدام از اين 5 كتاب براي سهولت در انتخاب آن‌ها ارائه داده ايم:

1- قدرت عادت | نويسنده:  چارلز دوهينگ | ترجمه: پروين بيات

"همه‌ي ما در برخي مواقع، به‌عمد انتخاب‌هايي مي‌كنيم و بعد، ديگر به آن‌ها فكر نمي‌كنيم؛ اما همچنان به انجام دادنشان ادامه مي‌دهيم."

آيا در صورتي كه بتوانيد الگو عادتي را پيدا كنيد، قدرت تغيير  آن‌ها را نيز خواهيد داشت؟! اين كتاب در سال 2012 توسط مجله تايمز معرفي شد. كتاب قدرت عادت ادعا مي‌كند مي‌توانيد عادات جديد بسازيد تا نتايج تازه دريافت كنيد. اين كتاب كه بر اساس پژوهش‌ها و مصاحبه‌هاي زيادي با دانشمندان و مديران تحقيقات شركت‌ها نوشته شده است، بر اين عقيده است كه ذهن انسان به دليل تقليد كوركورانه از اطرافيان، از اطلاعات اضافه اي پر شده است تا جايي كه ديگر قدرت تصميم گيري خود را از دست داده است. چنانچه اين الگوهاي غلط را در دست بگيرد و بتواند آگاهانه رفتار كند، در مسير موفقيت قرار مي‌گيرد.

2- جادوي فكر بزرگ | نويسنده: جوزف شوارتز | ترجمه: ژنا بخت آور

براي رسيدن به موفقيت لازم است به موفقيت خودتان ايمان داشته باشيد. منظورمان از ايمان هم بسيار ساده است "من اعتقاد دارم كه من از عهده اين كار بر مي‌آيم". همين نوع فكر موجب مي‌شود تا قدرت، مهارت و انرژي لازم براي حركت را هم بدست بياوريد. وقتي باور داشته باشيد مي‌توانيد كاري را انجام بدهيد، پس راهش را نيز پيدا خواهيد كرد.

اين كتاب سه روش تقويت نيروي ايمان را پيشنهاد مي‌دهد:

1- فكر به پيروزي به جاي شكست

2- مدام به ياد بياوريد كه قوي‌تر از چيزي هستيد كه فكر مي‌كنيد

3- بزرگ بيانديشيد

3- هفت عادت مردمان موثر | نويسنده : استفان كاوي | ترجمه:  گيتي خوشدل

براي رسيدن به موفقيت به يك نقشه كلي نياز خواهيد داشت. در كتاب هفت عادت مردمان موثر نويسنده تلاش كرده تا زندگي افراد نابغه را بررسي كند تا عادات تاثيرگذار آن‌ها را دريابد. اين عادات موثر افراد نابغه، مي‌تواند يك الگو براي موفقيت شما باشند. اگر خواهان دستيابي به موفقيت مالي و ارتباطي هستيد، مي‌توانيد هفت عادت زير را انجام داده و خود را متمايز كنيد:

  1. عامل باشيد
  2. به صورت ذهني از پايان شروع كنيد
  3. اولويت‌هاي ابتدايي را در ابتدا انجام دهيد
  4. به عنوان برنده فكر كنيد
  5. اول خوب گوش كنيد
  6. از انرژي گروهي استفاده كنيد
  7. اره را تيز كنيد

4- توهماني كه مي‌انديشي | نويسنده: جيمز آلن | ترجمه:  گيتي خوشدل

در كتاب توهماتي كه مي‌انديشي قدرت انديشه بر ذهن، كلام، سلامتي، در تحقق روياها و… بررسي شده است. هركس آنچنان است كه در دل خود فكر مي‌كند. انديشه همه هستي انسان را در بر مي‌گيرد. به راستي آدمي هماني است كه فكر مي‌كند. پس باور كنيد تا ببينيد كه منش او حاصل جمع تمام انديشه‌هاي اوست.

نويسنده كتاب توهماتي كه مي‌انديشي به بررسي قدرت فكر بر تمام قسمت‌هاي زندگي پرداخته است. بر اساس اين كتاب در مي‌يابيد كه چرا به هر چيز كه فكر كنيد به همان تبديل خواهيد شد. به راستي آدمي هماني است كه فكر مي‌كند. منش انسان، تمام زندگي انسان را در بر مي‌گيرد. به قولي "اگر ذهن آدمي از انديشه‌هاي پليد آلوده باشد، به درد گرفتار آيد همانگونه كه چرخ از پس گاو نر…".

5- قورباغه را قورت بده | نويسنده:  برايان تريسي | ترجمه:  اشرف رحماني

برايان تريسي سبك فكري خوبي دارد و كتاب هايش در سراسر جهان، مخاطبان زيادي را به خود جلب كرده است. او به شما مي‌آموزد چگونه به مديريت زمان و انرژي آشنايي داشته باشيد و بتوانيد بر هدف خود متمركز شويد. در اين كتاب مي‌آموزيد كه چگونه با شرايط سخت كنار بياييد و چطور روحيه اي جنگنده و موفق را در خود رشد بدهيد.

اگر بتوانيد روحيه و نگاه اين كتاب را دريابيد و عملي كنيد، كارهاي خود را ديگر به دقيقه 90 موكول نمي‌كنيد و به سادگي به ساختن عادت‌هاي مثبت مي‌پردازيد. در نظر برايان تريسي شما براي انجام كارهايتان به سه ويژگي (تصميم گيري، اراده و انضباط) نياز داريد. او اعتقاد دارد گاهي اوقات بايد خودتان را تحت فشار بگذاريد تا توانمندي هايتان نمايان شود.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه موفقيت و معرفي بهترين كتاب روانشناسي موفقيت مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : معرفي كتاب هاي روانشناسي موفقيت

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۵۲:۴۱ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی