مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

درباره ي مركز مشاوره روانشناسي تلفني حامي هنر زندگي 

مركز مشاوره روانشناسي هنرزندگي در جهت ارتقا سلامت جامعه با آموزش هاي نوين فردي و مشاوره هاي كاملا محرمانه توسط اساتيد دانشگاه ها و مشاوران مجرب سعي در بهبود زندگي فردي هر ايراني دارد. با توجه به تجربه بيست ساله ما در زمينه مشاوره روانشناسي به اين نتيجه رسيديم كه در بسياري از موارد مشاوره روانشناسي تلفنييك راه حل مفيد براي پاسخگويي به بسياري از سوالات شما مي باشد و از لحاظ پاسخگويي به سوالات از تمامي مزاياي مشاوره حضوري براي بسياري از مسائل برخوردار است. در سالهاي اخير با توجه به دغدغه هاي بسيار مردم و پيچيده شدن روابط اجتماعي، راهنمايي و مشاوره گرفتن از يك فرد متخصص (مشاور روانشناس) امري جدايي ناپذير در زندگي يكايك ما مي باشد. موسسه حامي هنر زندگي و خانه روانشناس ايران اميدوارند كه در راستاي بهبود سلامت فردي و اجتماعي به شما كمك كنند و با راهنمايي ها و مراقبت هاي مستمر و متخصصانه در محيطي آرامش بخش و دوستانه در موفقيت و آرامش شما سهمي اساسي را ايفا كنند.

خدمات مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي 

مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي آماده است كه پاسخگوي مشكلات و سوالات شما در زمينه هاي مختلف زندگي باشد. از جمله كلي ترين اين موضوعات مي توان به مشاوره خانواده، مشاوره زادواج،مشاوره جنسي، مشاوره مشكلات خانوادگي، مشاوره تربيت كودك، مشاوره افسردگي، مشاوره روابط زناشويي، مشاوره ترك اعتياد،مشاوره وسواس، مشاوره كنترل استرس، مشاوره روابط با جنس مخالف، مشاوره طلاق، مشاوره خيانت، مشاوره روان درماني، مشاوره زوج درماني، روان درماني و ... اشاره داشت. 

 


لزوم مشاوره روانشناسي    

امروزه اهميت و جايگاه استفاده از خدمات مشاوره‌اي و روانشناسي بيش از پيش بر ما نمايان است در حقيقت هرچه بر ميزان تحصيلات و آگاهي مردم افزوده مي‌شود و هرچه زمان به جلوتر گام برمي‌دارد، علاقه افراد جهت اخذ مشاوره و راهنمايي از مشاورين باتجربه و خبره (دكتر روانشناس) بيشتر و بيشتر مي‌شود. با توجه به شيوه‌هاي زندگي نوين و پيچيده ‌تر شدن شرايط زندگي و گسترش روابط، افراد با استرسها و فشارهاي بيشتري در زندگي روز مره خود مواجه اند، اين امر منجر به آن شده كه همه ما  لزوم مشورت و مراقبت جستن از يك مشاور روانشناس خوب در زندگي خود را امري لازم بدانيم.

 

اهداف نزديك راهنمايي و مشاوره روانشناسي

هدف نزديك راهنمايي، ياري كردن فرد در حل مسايل زندگي و رفع مشكلات مادي و خانوادگي، انتخاب رشته تحصيلي، شغل و ... مي باشد. در همه اين موارد، راهنمايي با توجه به اوضاع و احوال خانواده و جامعه اي كه فرد در آن زندگي ميكند و خصوصيات و كيفيات فرد به كمك و ياري شخص مي‌پردازد. در واقع در اين مرحله، راهنمايي پيشگيري و علاج واقعه قبل از وقوع است. زيرا با شناخت فرد و آشنا ساختن او با فرصت هاي مناسب و موقعيت‌ها، موارد موفقيت يا عدم موفقيت را برايش روشن مي سازد و مانع مي شود كه مساعي وقت، سرمايه مادي و معنوي خود را در راهي ناشناخته صرف كند.

 

هدف غايي و بلند مدت مشاوره روانشناسي و مشاوره خانواده

اما هدف غايي مشاوره روانشناسي آن است كه شخص بتواند با دانش و آگاهي به حل مسايل و مشكلات خويش بپردازد، در مراحل مختلف زندگي و پيشامدهاي آن، تصميمات عاقلانه و هوشيارانه اتخاذ نموده و هدف‌هاي با ارزشي براي خود انتخاب كند. بيهوده از شغلي به شغل ديگر نپردازد، از شاخه اي به شاخه ديگر نپرد. درواقع، هدف غايي مشاور روانشناس خوب ايجاد خودرهبري در فرد است. اهداف نزديك و غايي، در حقيقت جدا از يكديگر نيستند. راهنمايي آني و نزديك، شرط لازم و مكمل راهنمايي غايي و خود-رهبري است.

حامي هنر زندگي را با ما بياموزيد.

مركز مشاوره روانشناسي و روان درماني حامي هنر زندگي
(تنها مركز مشاوره تاييد شده ازسوي خانه روانشناس ايران جهت فعاليت در فضاي مجازي)

تماس همه روزه از ساعت 8 صبح تا 2 شب
براي دريافت مشاوره تلفني روانشناسي مي توانيد
از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.
شماره تلفن براي هماهنگي وقت حضوري : 22016024- 021

 
 
امتیاز:
بازدید:
[ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۳۹:۴۹ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی