مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

زنان با اعتماد به نفس چگونه ظاهر مي شوند؟

هر يك از حالت ها و ژست هاي بدني شامل حركات دست، سر، ارتباط چشمي و حركات كلي بدن اطلاعاتي را در مورد ويژگي هاي شخصي و افكار شما به ديگران منتقل مي كنند. در نتيجه اگر مي خواهيد فردي قدرتمند و با اعتماد به نفس باشيد و ديگران نيز همين برداشت را از شما داشته باشند؛ بايد زبان بدن را بشناسيد. در ادامه به يكسري راهكارها اشاره خواهيم كرد كه به شما كمك مي كنند مانند ديگر زنان با اعتماد به نفس رفتار كنيد:

1-دستان خود را روي ميز قرار دهيد

هنگامي كه براي قراري كاري مي رويد يا زماني كه قرار است پشت ميزي براي سخنراني قرار بگيريد؛ بهتر است كه دستان خود را پشت ميز پنهان نكنيد. بلكه دستان خود را روي ميز قرار دهيد. به آرنج هاي خود تكيه كنيد اين كار باعث مي شود تا قدرت و نيروي خود را كاملا در جلوي خود قرار دهيد و آن را به ديگران نشان دهيد. اما پنهان كردن دست ها در پشت ميز، نشانه اي از عدم اعتماد به نفس و تنش كافي باشد.

2- گاهي دست به سينه بايستيد

دست ها در نشان دادن ميزان اعتماد به نفس شما تاثير بسيار زيادي دارند. قرار دادن دست ها روي سينه و فشردن انگشتان در اين حالت به يكديگر يكي از ژست هاي رايجي است كه اطمينان و اعتماد به نفس بالاي شما را به ديگران نشان مي دهد. به همين خاطر مي توانيد گاهي از اين ژست استفاده كنيد اما استفاده دائمي از آن باعث مي شود كه تا حدي خشك و انعطاف ناپذير به نظر برسيد.

3- زنان با اعتماد به نفس حركات اضافه نمي كنند

زنان معمولا هنگامي كه عصبي هستند با موها يا طلا و جواهرات خود بازي مي كنند. يا به طور ناخودآگاه شروع به لمس گردن خود مي كنند. اين حركات اكثرا به عنوان عدم اطمينان و نداشتن اعتماد به نفس شناخته مي شوند. هنگامي كه عصبي و يا از چيزي ناراحت هستيد، به جاي اين حركات، تلاش كنيد با استفاده از تكنيك هايي نظير ريلكسيشن و تكنيك هاي تنفسي در جهت آرام سازي خود بكوشيد.

4- وسايل زيادي با خود حمل نكنيد

تحقيقات نشان مي دهند مردم افرادي كه بيش از يك وسيله را در دستان خود حمل مي كنند به عنوان افرد آشفته و فراموش كار شناخته مي شوند. به همين دليل  تا حد ممكن تلاش كنيد تا تنها يك كيف در دست داشته باشيد و براي مثال: گوشي، كيف پول، سوييچ ماشين و... را در طول زمان ملاقات خود هم زمان در دست نگيريد.

5- به نحوه ايستادن خود توجه كنيد و آن را اصلاح كنيد

نحوه ايستادن شما هسته اصلي ويژگي هاي زبان بدن است كه ميزان اعتماد به نفستان را به ديگران نشان مي دهد. سعي كنيد كه راست بايستيد. شانه هاي خود را اندكي باز كنيد تا خميده به نظر نرسيد. تمرين اين نحوه ايستادن و راه رفتن حتي در موقعيت هاي روزمره نظير زمان هايي كه براي خريد به فروشگاه مي رويد، كمك مي كند تا اين حالت بدني در شما به صورت يك عادت هميشگي در بيايد. اين تمرين خود به افزايش اعتماد به نفس در شما كمك مي كند و به ديگران اين احساس را منتقل مي كند كه شما از آن چه كه هستيد رضايت داريد و به آن افتخار مي كنيد.

 

زنان با اعتماد به نفس با چالش هاي زيادي رو به روست

اعتماد به نفس انسان تحت شرايط مختلفي مي تواند دچار آسيب و اختلال شود. به خصوص در زنان كه دائما تحت فشارها و قضاوت هاي اجتماعي قرار دارند اين اتفاق بيشتر رخ مي دهد. كاهش اعتماد به نفس به طور خودكار وضعيت هاي بدني شما را تحت تاثير قرار خواهد داد و در نتيجه در ارتباطات شما نيز اختلال ايجاد خواهد كرد.

اگر احساس مي كنيد كه در طول زمان به دليل شكست هاي شخصي يا انتقادهاي مكرر ديگران با آسيب هايي در زمينه اعتماد به نفس خود مواجه شده ايد، پيش از هر چيز نيازمند دريافت مشاوره روانشناسي براي درمان اين مشكل خود هستيد. چرا كه كمبود اعتماد به نفس در نهايت به مشكلاتي نظير افسردگي و انواع اختلالات اضطرابي منجر خواهد شد و پيشگيري از اين مشكلات به خدمات تخصصي روانشناسي نياز دارد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه زبان بدن زنان با اعتماد به نفس  مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره  9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : زنان با اعتماد به نفس | ويژگي ظاهري زنان با اعتماد به نقس

امتیاز:
بازدید:
برچسب: زنان با اعتماد به نفس،
موضوع:
[ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۵۴:۳۱ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی