مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

شناخت با بدن همسر | زنان و اهميت معاشقه 

زنان براي رسيدن به سطح مناسبي از برانگيختگي به زمان بيشتري نسبت به مردان نياز دارند. به همين دليل معاشقه و پيش نوازي براي آن‌ها از اهميت بسزايي برخوردار است. نوازش‌هاي جنسي به آن‌ها كمك مي‌كند تا به آمادگي لازم براي تجربه يك رابطه جنسي رضايت بخش دست پيدا كنند.

براي آن كه عشق بازي شما و همسرتان به بهترين شكل پيش برود لازم است كه شما با نقاط حساس بدن همسر، چرخه پاسخ جنسي، نحوه تحريك و لمس مناسب آن‌ها آشنا باشيد. آشنايي با اين نقاط و لمس آن‌ها در طول رابطه جنسي، سطح رضايت و لذت را در هردوي شما بالا خواهد برد.

 

شناخت بدن همسر | مردان و نقش عشق ورزي

بسياري از افراد فكر مي‌كنند كه تنها زنان به معاشقه نياز دارند؛ يا اين عمل فقط كاري است كه مردان براي افزايش لذت در زنان انجام مي‌دهند و  تأثير چنداني بر عملكرد جنسي مردان ندارد. در حالي كه اين نظر كاملاً اشتباه است. بسياري از مشكلات جنسي مردان نظير زود انزالي يا ناتواني در تجربه ارگاسم از طريق معاشقه كافي تا حد بسيار زيادي بهبود پيدا مي‌كند.

معاشقه و نوازش‌هاي جنسي پيش از دخول براي مرداني كه دچار زود انزالي هستند  فرصت كافي را فراهم مي‌كند تا به آمادگي كافي براي برقراري رابطه كامل جنسي دست پيدا كنند و بتوانند انزال را به تأخير بياندازند.

هم‌چنين با وجود تجربه انزال در اكثر مردان، بسياري از آن‌ها اوج لذت جنسي يا ارگاسم كه با انقباض عضلات تحتاني مشخص مي‌شود را تجربه نمي‌كنند. آشنايي با نقاط حساس بدن مردان و تحريك آن‌ها به مردان كمك مي‌كند تا به سطح بالاتري از برانگيختگي و لذت جنسي برسند و با احتمال بيشتري ارگاسم را نيز تجربه كنند.

 

آشنايي با تغييرات جسمي در بدن زن

زنان و مردان از نظر جسمي با تغييرات هورموني و شيميايي متفاوتي رو به رو هستند. چرخه قاعدگي در زنان باعث مي‌شود كه آن‌ها در طول ماه دستخوش تغييرات خلقي گوناگوني بشوند براي مثال آن‌ها در اواخر اين چرخه يعني در روزهاي نزديك به شروع قاعدگي دچار خلق پايين، غمگيني، تحريك پذيري، عصبانيت و كاهش ميل جنسي مي‌شوند. همه اين علائم مي‌توانند در طول هفته قاعدگي و حتي در سال هاي يائسگي نيز ادامه پيدا مي‌كنند. در صورتي كه اين علائم بسيار شديد باشد و عملكرد روزانه زن را به هم بريزد احتمالاً او به سندروم ملال پيش از قاعدگي دچار است و نياز به روان درماني و در برخي موارد دارو درماني دارد. اين تغييرات در طول ماه حتي بر روي نقاط حساس بدن زن نيز تاثير مي‌گذارد.

آگاهي از اين تغييرات خلقي به شما كمك خواهد كرد تا بتوانيد راحت‌تر با همسرتان كنار بياييد و مراقبت بيشتري را از او به عمل بياوريد. اين مراقبت و حمايت‌ها از جانب شما به ميزان زيادي در بهبود حالات روحي ناخوشايند همسرتان تأثير مي‌گذارد. برايآشنايي با بدن زنان با كمك مشاوره جنسي اقدام نماييد.

 

آشنايي با تغييرات جسمي در بدن مرد

جالب است بدانيد تنها زنان نيستند كه در اثر چرخه قاعدگي خود دچار تغييرات خلقي و هورموني مي‌شوند. بلكه مردان نيز با چرخه‌اي مشابه رو به رو هستند كه روحيات آن‌ها را به ميزان زيادي تحت تأثير قرار مي‌دهد. چرخه مردان درست مانند زنان نشان دهنده عملكرد طبيعي دستگاه توليد مثل است. خوب است بدانيد مردان نيز در برخي قسمت هاي بدن‌شان بيشتر احساس جنسي دارند. پس براي ارتباط كامل با همسر خود، از نقاط تحريك پذير مردان نيز اطلاع كسب كنيد.

علائم مربوط به چرخه هورمون‌هاي جنسي در مردان به پريود مردانه معروف است. كاهش و نوسانات مربوط به هورمون تستوسترون در برخي از روزها گاه منجر به بروز علائم زير مي شود:

- استرس

- تجربه مشكلاتي در خواب

- ايجاد تغييراتي در اشتها و رژيم غذايي

- عصبانيت

- حساسيت بيش از حد و تحريك پذيري

- احساس افسردگي و غمگيني

 

براي دريافت مشاوره در زمينه شناخت بدن همسر مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : شناخت بدن همسر از نانِ شب واجب‌تر! (چند نكته اساسي)

امتیاز:
بازدید:
برچسب: شناخت بدن همسر،
موضوع:
[ ۳ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۳۸:۳۶ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی