مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

ويژگي‌هايي كه باعث جذب مردان به شما مي‌شوند

كاري كه در مرحله‌ي اول بايد براي جذب مرد مورد علاقه‌ي خود انجام دهيد اين است كه اطلاعاتي از او به دست آوريد. رفتارهاي او را زيرنظر بگيريد تا متوجه شويد فرد موردنظر چه ويژگي‌ها و علايقي دارد؛ چرا كه روش‌هاي جذب افراد مختلف با هم متفاوت است. برخي درون‌گرا و برخي برون‌گرا هستند. جذابيت دروني همان ويژگي هاي منحصر به فرد و امتياز فردي شماست كه باعث مي‌شود مردها به شما جذب شوند.

هرچه قدر مهارت هاي ارتباطي و ويژگي هاي شخصي خودتان را ارتقا ببخشيد، مردهاي بيشتري تمايل به شناخت شما و برقراري ارتباط با شما مي‌كنند. براي اين‌كه بفهميد چگونه پسري را عاشق خود كنيد با ادامه‌ي مطلب همراه باشيد.

چگونه يك پسر را عاشق خود كنيم |افزايش اعتماد به نفس

اصلي ترين ويژگي كه در ارتباط با ديگران شما را تبديل به فردي جذاب مي‌كند، اعتماد به نفس است. اهميت اين موضوع را مي‌توانيد در روابط ديگران با خودتان جستجو كنيد. حتما شما هم متوجه شده‌ايد كساني كه اعتماد به نفس بالايي دارند در نظرتان جذاب‌تر ديده‌ مي‌شوند. افراد با اعتماد به نفس در روابط عاشقانه موفق ترند و قدرت اصلي روابط دست آن‌هاست.

آيا خودتان از مردي خوشتان مي آيد كه اعتماد به نفس دارد و راحت صحبت مي‌كند يا فردي كه بي اعتماد به نفس است؟ به جذابيت و زيبايي، مهارت ها و ارزش هايتان باور داشته باشيد و اعتماد به نفس را در خودتان تقويت كنيد تا فرد موردنظر را عاشق خود كنيد. براي اطلاع از راه‌هاي افزايش اعتماد به نفس كليك كنيد.

جذابيت ظاهري

يكي از مواردي كه در ابتداي شكل گيري روابط موثر است، ظاهر بيروني شماست. در مرحله‌ي اول اين ظاهر است كه فردي را نسبت به شما جذب مي‌كند. براي جذابيت ظاهري لازم نيست به سراغ جراحي‌هاي زيبايي برويد؛ منظور ما از اين نوع جذابيت، آراستگي، پاكيزگي و به‌روز بودن است. نكته اي كه بايدر رعايت كنيد اين است كه سعي كنيد هميشه در بهترين وضعيت ظاهري خود باشيد و پوشش خود را متناسب با شرايط و محيط‌ها انتخاب كنيد.

تقويت ارتباطات كلامي

ارتباطات كلامي از انواع راه‌هاي ارتباطي هستند كه در جذابيت شما براي طرف مقابل بسيار تأثيرگذا است. فن بيان قوي و ارتباط كلامي موثر از اصلي ترين عوامل شروع و ادامه‌ي روابط مي باشد. بايد بتوانيد هنگام برقراري ارتباط چه در قالب پيام دادن و چه در صحبت هاي رو در رو تاثيرات لازم را در ناخودآگاه فرد بگذاريد و از ايجاد تنش و احساسات منفي جلوگيري كنيد. براي تقويت و پرورش ارتباطات كلامي راه‌كارهاي زيادي وجود دارد همچنين مشاوره روانشناسي در اين زمينه به شما كمك مي‌كند تا مهارت‌هاي ارتباطي خود را ارتقا ببخشيد.

چگونه يك پسر را عاشق خود كنيم | آشنايي با زبان بدن

با آشنايي به زبان بدن شما مي‌توانيد احساسات و افكار شخص مقابل را تحليل كنيد و بهترين واكنش را براي پاسخ دادن به او انتخاب كنيد. در اين صورت فرد احساس مي‌كند شما او را به خوبي درك مي‌كنيد و احساس صميميت بيشتري به او دست مي‌دهد. علاوه‌بر اين شما مي‌توانيد با زبان بدن تاثيرات عميقي بر شخص مقابل بگذاريد.

ايجاد معيارهاي مناسب

اگر به مردي كه مجذوبتان كرده خوب فكر كنيد متوجه مي‌شويد او معيارهايي دارد كه از نظر شما جذاب به حساب مي آيند . اگر مي‌خواهيد مردي را عاشق خود كنيد با بررسي زبان بدن و صحبت هاي او معيارهايي را كه برايش ارزش دارد جستجو كنيد و سعي كنيد آن ها را در خودتان به وجود آوريد.

 

اصول مهم براي عاشق كردن پسران

خوشرو باشيد

اكثر مردها عاشق زني مي‌شوند كه آرامش دارد و با لبخندهاي به موقع تصويري ماندگار از خودش در ذهن بقيه به جاي مي‌گذارد. سعي كنيد لبخندي گرم و سرشار از توجه داشته باشيد و همزمان به چشمان فرد مقابل نگاه كنيد. اين لبخند موجي از احساسات مثبت را نسبت به شما بر مي‌انگيزاند.

در مورد سرگرمي هايتان صحبت كنيد

در مورد فعاليت هايي كه دوست داريد و غالبا سعي مي‌كنيد آن ها را انجام دهيد صحبت كنيد. اينكه دوست داريد رمان بخوانيد يا ساعاتي در روز را صرف يوگا كنيد، فيلم و سريال ببينيد يا جملات انگيزشي را گوشه‌ي دفترچه‌تان يادداشت كنيد همگي جزو علايق شما به شمار مي‌آيند و باعث ايجاد صميميت بيشتر بين شما مي‌شوند. همچنين از اين طريق مي‌توانيد اشتراكات خود با مرد موردنظرتان را پيدا كنيد.

چگونه يك پسر را عاشق خود كنيم | از او مشورت بخواهيد

طبق تحقيقات اكثر مردها به گونه اي تربيت شده‌اند كه دوست دارند احساس مفيد بودن داشته باشند. راجع به چالش پيش روي خود با او صحبت كنيد يا براي برنامه ريزي يك اخر هفته ي جذاب با او مشورت كنيد و سعي كنيد او را مردي باهوش و قابل اتكا نشان بدهيد.

از گوشي موبايل خود كمي فاصله بگيريد

غرق شدن در فضاي مجازي باعث مي‌شود از خيلي از لحظات خوش در زندگي واقعي غافل شويد و توجه لازم را به دور و برتان نداشته باشيد. كمي از دنياي مجازي فاصله بگيريد. اين كار هم شما را باهوش تر نشان مي‌دهد و هم فرصت هاي بيشتري براي خلق لحظه‌هاي هيجان انگيز در اختيارتان قرار مي‌دهد. علاوه‌بر اين استفاده‌ي زياد از گوشي موبايل در هنگام صحبت با ديگران نشانه‌ي بي احترامي است و باعث فاصله‌ي شخص مورد نظر از شما مي‌شود.

چگونه يك پسر را عاشق خود كنيم | خودتان باشيد

مردها شيفته ي زناني مي‌شوند كه طبيعي و نرمال رفتار مي‌كنند و شخصيت منحصر به فرد خودشان را دارند. با يك شوخي به موقع باعث خنديدن طرف مقابل شويد يا به وقت نياز پاي در و دل هاي طرف مقابل بنشينيد اما در هر صورت از رفتار مصنوعي و يا تقليد جلوگيري كنيد. يك شخصيت طبيعي و با ثبات با وجود تمام نقص‌هايش بسيار دوست داشتني تر از شخصيت مصنوعي و تقليدكار است.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه راه‌هاي جذب مردان مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : چگونه يك پسر را عاشق كنيم | راه هاي نزديك شدن به پسر ها

امتیاز:
بازدید:
[ ۶ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۴۶:۵۷ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی