مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

عشق در دختران

خانم ها بيشتر بر اساس احساسات خود عمل مي‌كنند و عاشق مي‌شوند؛ به همين دليل عشق در دختران مسئله ايست كه اگر اتفاق بيوفتد بسيار تاثير گذار و پايدار است و در صورتي كه به درستي بيان و فهميده شود مي‌تواند زمينه‌ساز ايجاد ارتباطي سالم و محكم باشد. دختران در عشق به دنبال فردي مي‌گردند كه مسئوليت خانواده را به دست او بدهند و به او تكيه كنند؛ معمولا خواستار شخصي مقتدر باغيرت و حمايت‌گر هستند.

عشق دختر به پسر براي آغاز و ادامه رابطه بسيار مهم و لازم است. اما دختر ها احساسات خود را سخت تر بيان مي‌كنند. اين موضوع ممكن است موجب آسيب هايي به رابطه شود. شايد شخص عشق زيادي به پارتنر خود داشته باشد اما در بيان آن به طور مؤثر مشكل داشته باشد و طرف مقابل هم نتواند به راحتي متوجه اين قضيه شود.

 

ابراز عشق و احساسات در دختران

گفتيم كه بروز عواطف در دختران عموما سخت و دشوار است مخصوصا اگر كه قرار باشد شروع كننده‌ي رابطه باشند. در بسياري از جوامع پيشنهاد دادن و ابراز عشق از سمت بانوان رايج نيست پس اگر دختري نسبت به يك شخص احساساتي داشته باشد به سختي مي‌تواند آن را بيان كند.

در بسياري مواقع دختران احساسات خود را ناديده مي‌گيرند. با وجود تمام عواطف و عشقي كه به شخص مقابل دارند آن را سركوب مي‌كنند. اما غيرممكن هم نيست كه احساسات خود را بيان كنند و يا شروع كننده ي يك رابطه عاطفي باشند. با اين وجود عواطف و احساسات دختران به طور ناخودآگاه در رفتارها و كارهايشان بروز پيدا مي‌كند.

 

نشانه‌هاي عشق دختر به پسر

خانم ها احساساتشان را پشت رفتارشان پنهان مي‌كنند و كمتر آن را مستقيما بيان مي‌كنند. براي فهميدن عشقشان به خودتان بايد رفتارهايشان را زير نظر بگيريد. در ادامه به بيان رفتارهايي كه نشان‌دهنده‌ي عشق آن‌ها به طرف مقابل است پرداخته‌ايم:

_دختر عاشق دوست دارد مدام در كنار شما باشد. هميشه همراه شماست و سعي ميكند جلوي چشمانتان باشد. حتي سعي ميكند اتفاقي جلوي راه شما قرار بگيرد و جوري برنامه ريزي ميكند كه شما او را ببينيد.

_براي بودن با شما هميشه وقتش آزاد است. هيچ گاه به شما نمي‌گويد كه برايتان وقت ندارد، سرش شلوغ است و يا نمي‌تواند براي شما وقتي را خالي كند. ممكن است حتي برنامه هاي خودش را لغو كند تا به شما برسد.

_دختري كه به شما علاقه دارد، در موردتان كنجكاو است. راجع به هر چيزي كه مربوط به شماست سوال مي‌كند و مي‌خواهد از آن سر در بياورد. ممكن است مدام از شما سوال بپرسد كه چه كار مي‌كنيد، مشغول چه‌ كارهايي هستيد و يا چه سرگرمي‌هايي داريد.

_وضعيت مالي شما برايش مهم است. دختر عاشق مي‌خواهد از وضع مالي شما با خبر باشد و آن را بسنجد. به اين دليل كه به آينده‌اش همراه شما فكر مي‌كند. همچنين زياد در مورد آينده با شما صحبت مي‌كند.

_به شوخي هاي شما زياد ميخندد. ممكن است شوخي خيلي بامزه اي نباشد اما او خيلي همواره به صحبت‌هاي شما علاقه دارد.

_ يكي از نشانه‌هاي رفتاري در دختران عاشق اين است كه نسبت به چيزهايي كه به آن ها توجه نشان مي‌دهيد و برايتان مهم است حساس مي‌شوند و حسادت خود را نشان مي‌دهند.

_دختري كه واقعا عاشق شما باشد به شما اجازه مي‌دهد بدون حد و مرز نزديكش شويد و برايتان هركاري انجام مي‌دهد. براي اطلاع از ديگر نشانه‌هاي عاشق شدن زنان كليك كنيد.

 

نقش زبان بدن در ابراز عشق دختر به پسر

زبان بدن هميشه در ارتباطات بخش مهمي را ايفا مي‌كند. بايد بسيار به آن توجه كنيد چرا كه دختري كه به شما علاقه دارد با زبان بدنش خودش را لو مي دهد. رفتارهاي زير مي‌تواند نشانه‌ي علاقه‌ي دختر به پسر باشد.

_اشاره كردن در جهت شما با پا و شانه

_خم شدن به طرف شما هنگام صحبت كردن

_بازي كردن مداوم با موها

_بازي كردن با زيورآلات

_داشتن ارتباط چشمي مداوم با شما

_لبخند زدن هنگامي كه شما او را نگاه مي‌كنيد

 

تاثيري كه ابراز علاقه‌ي پسر بر دختر مي‌گذارد

يك رابطه عاطفي رابطه اي متقابل است و احساسات هر دو طرف بر هم تاثير گذارند. به طور قطع زماني كه پسري عواطف و احساسات خود را به طور واضح و روشن بيان كند، بازتابي كه به طور مستقيم و يا غير مستقيم از شخص مورد نظر دريافت مي‌كند بسيار بهتر است. زماني كه پسر خود را به بهترين نحو به دختر ثابت مي‌كند او نيز خود را موظف مي‌داند كه اين كار را جبران كند و احساساتش تحريك مي‌شوند.

 

تاثيرات فيزيولوژي عشق بر دختران

عموما عشق باعث مي‌شود تا در بدن انسان دوپامين كه هورمون لذت است ترشح شود و احساس خوشحالي و رضايت به فرد دست دهد. زماني كه خانم‌ها عاشق مي‌وشوند، نوراپي‌نفرين و همينطور فنيل اتيلامين ترشح مي‌شود. اين هورمون ها باعث بالا رفتن تمركز شادي و رضايت ميشوند. به همين دليل است كه وقتي عاشق مردي مي‌شوند تمام توجهشان روي او متمركز شده و چيزهاي ديگر را ناديده ميگيرند.

ماده ديگري نيز توليد ميشود كه اكسي توسين نام دارد و در زمان هاي مختلف و بيشتر هنگام رابطه جنسي و عشق بازي توليد ميشود. اين ماده در دختران حس وابستگي ايجاد ميكند و اگر شخص موردنظر در كنارشان نباشد بدن به اندازه كافي آن را توليد نمي‌كند در نتيجه دچار بي تابي شده و بدن مقدار بيشتري از اكسي توسين را طلب مي‌كند.

 

عشق دختر به پسر | وابستگي بيش از حد

دختران بيشتر از پسران وابسته مي‌شوند. اين مسئله ممكن است براي طرفين آزاردهنده باشد و موجب شكست در روابط شود. دختري كه وابستگي بيش از حد دارد دوست ندارد كه بيش از حد از پارتنرش دور شود، مدام او را زير نظر دارد، موقعي كه از كنارش دور مي‌شود به شدت بي تاب است، از نزديك شدن كسي به او به شدت جلوگيري ميكند، تمام وقت خود را با او ميگذراند و اطرافيانش را به خاطر او كنار ميگذارد. اين گونه از رفتارها در دختران معمولا در افراد مبتلا به شخصيت وابسته بيشتر ديده مي‌شود و طرف مقابل را آزار مي‌دهد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه عشق دختر ميتوانيد با مشاوران مركز روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : عشق دختر به پسر | نشانه‌هاي عشق دختران را بشناسيد

امتیاز:
بازدید:
برچسب: عشق دختر به پسر،
موضوع:
[ ۶ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۵۸:۴۱ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی