مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

رابين ويليامز چگونه به شهرت رسيد و چگونه خودكشي كرد؟

رابين ويليامز هنرپيشه و كمدين مشهور آمريكايي در تاريخ ۲۱ ژانويه ۱۹۵۱ چشم به جهان گشود. او در اواخر دهه 1970 وارد هاليوود شد و در نقشي در مورك و ميندي بازي كرد. او با نمايش اين برنامه به سرعت به عنوان يك استعداد فوق‌العاده در برنامه‌هاي كمدي شناخته شد و در نقش‌هاي زيادي بازي كرد. درصبح به خير ويتنام او در نقش يك ديجي بازي كرد. هر چند اين كارمعمول شد، اما او در آن زمان از اين توانايي برخوردار بود كه نقش‌ها را با توانايي‌هاي ويژه شخصيت خودش، بازنويسي كند. اين استعداد به او اين امكان را داد تا در سال 1986 ميزبان برنامه اسكار شود و در فهرست بازيگران درجه يك قرار بگيرد.

كمدي بي نظير ويليامز را بيش از همه در فيلم خانم دات فاير در سال 1993 مي‌توان ديد. در سال ۱۹۹۷ رابين ويليامز به عنوان بامزه‌ترين مرد سال معرفي شد. رابين طرفداران زيادي داشت و تا زماني كه در قيد حيات بود بسياري از مخاطبانش را به خنده وا داشت. اكنون بيشتر در مورد علل خودكشي و تصميم به خودكشي رابين ويليامز صحبت خواهيم كرد.

علت خودكشي رابين ويليامز؟

ارتباط پاركينسون و خودكشي

پاركينسون يكي از بيماري‌هاي مخرب سيستم مغز و اعصاب است كه معمولا بعد از ‎ 60سالگي اتفاق مي‌افتد. لرزش دست و پا در حالت استراحت، كندي حركات، سختي و خشك شدن دست و پا و بدن و نداشتن تعادل، چهار علامت اصلي اين بيماري را تشكيل مي‌دهد. رابين از بيماري پاركينسون رنج مي‌برد و سعي داشت اين مشكل را از اطرافيان پنهان كند.
خانم سوزان اشنايدر همسر سوم او اظهار داشت كه اين مسئله روي روحيه رابين خيلي اثر مخربي داشت و نمي‌توانست با آن كنار بيايد. اين بيماري را تا حد زيادي با خودكشي او در ارتباط مي دانست.

براي آشنايي كامل با بيماري پاركينسون كليك كنيد.

افسردگي از علل خودكشي رابين‌ويليامز

در پشت نقاب خندان رابين، يك روح افسرده وجود داشت. او بارها گفته بود به دليل مصرف الكل احساس افسردگي مي‌كند و از اين بابت اظهار ناراحتي مي‌كرد. زماني كه متوجه شد در كنار پاركينسون به بيماري دمانس لوئي بادي نيز مبتلا است اميد او براي جنگيدن با مشكلات آينده كمتر شد. با شناخت علائم افسردگي مي توان از پيشروي افسردگي و خودكشي جلوگيري كرد.

اعتياد به الكل و كوكائين از علل خودكشي رابين ويليامز

وي اعتياد به الكل و كوكائين را در اوايل دهه 1980 بعد از تولد دومين فرزندش كنار گذاشت اما دوباره بعد از بيست سال در سال 2003 به مصرف آن بازگشت.
او در پاسخ به خبرنگار گاردين درباره علت بازگشت‌اش به اعتياد گفته بود ((من در شهر كوچكي زندگي مي‌كردم كه خُب آخر دنيا نبود اما من احساس تنهايي و ترس مي‌كردم و فكر مي‌كردم شايد با الكل بتوانم بر اين ترس و تنهايي غلبه كنم اما بي‌فايده بود. اول احساس گرما مي‌كني و فكر مي‌كني فوق‌العاده است اما بعد تبديل به يك مشكل مي‌شود. تو منزوي شده‌اي)).

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه اعتياد به الكل و عوامل تشديد كننده خودكشي كليك كنيد.

واكنش‌ها به خودكشي رابين ويليامز چه بود؟

نظر باراك اوباما درباره خودكشي رابين ويليامز

باراك اوبارا در واكنش به خودكشي او اعلاميه‌اي با متن زير منتشر كرد.
رابين ويليامز، يك هوانورد، يك پزشك، يك نابغه، يك رئيس جمهور، يك پرستار بچه، يك پروفسور، يك پيتر پن، و چيزي بين اين‌ها بود. اما او در نوع خودش بي‌نظير بود. او همچون يك غريبه وارد زندگي ما شد اما در ‌‌نهايت همه عناصر روح انساني را به تسخير خود درآورد.

او ما را خنداند، او ما را به گريه انداخت، او استعداد بي‌اندازه‌اش را آزادانه و در كمال سخاوت به آن‌ها كه بدان نياز بيشتري داشتند بخشيد؛ از سربازان ما در سرزمين‌هاي ديگر تا حاشيه‌نشينان خيابان‌هاي ما. 

نظر استيون اسپيلبرگ درباره خودكشي رابين ويليامز

رابين ويليامز دنيا را به خنده و تفكر واداشت، من او را هميشه به ياد خواهم داشت و به او افتخار خواهم كرد. او يك دوست‌، هنرمند و بزرگ‌مرد بود كه فقدانش هميشه احساس خواهد شد.

نظر آرنولد شوارتزنگر درباره خودكشي رابين ويليامز

ما براي از دست دادن مردي بزرگ عزاداريم. او دوست من و چهره‌اي افسانه‌اي بود و من او را تحسين مي‌كنم.
با توجه به آن چه كه گفته شد براي جلوگيري از خودكشي لازم است علاوه بر خود فرد، اطرافيان نيز گفته‌ها و رفتارهاي مرتبط با خودكشي او را جدي گرفته و براي پيشگيري از خودكشي اقداماتي بكنيد. براي اطلاع بيشتر درباره علائم خودكشي كليك كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه خودكشي و جلوگيري از خودكشي ، تحليل شخصيت خود و اطرافيانتان مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : خودكشي رابين ويليامز | علل خودكشي و واكنش دنيا نسبت به اين اقدام چه بود؟

امتیاز:
بازدید:
برچسب: خودكشي رابين ويليامز،
موضوع:
[ ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۸:۴۶ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی