مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...
 

ارتباط بين لباس پوشيدن و شخصيت | ارتباط رنگ لباس با شخصيت

انتخاب رنگ لباس ارتباط مستقيمي با نوع شخصيت افراد دارد. ارتباط ميان رنگ لباس و نوع شخصيت به شرح زير مي‌باشد. شناخت موارد ذكر شده به شما در انتخاب دوست، كارمند و حتي همسر كمك شاياني مي كند. شما مي توانيد با دريافت مشاوره ازدواج حتي در چند جلسه در انتخاب همسر خود دقيق تر عمل كنيد.

رنگ سبز

به طور معمول، انتخاب رنگ سبز براي لباس نشان دهنده شخصيت قوي و اراده بالا است. اين افراد در هنگام تصميم گيري بسيار قاطع هستند و تا حدودي خودرأي و مغرور مي‌باشند. اين گونه افراد از اعتماد به نفس بسيار بالايي برخوردار هستند.

ارتباط بين لباس پوشيدن و شخصيت | رنگ آبي

افرادي كه بيشتر آبي مي‌پوشند، شخصيت شفاف و حساس دارند و نسبت به زندگي، عميق نگاه مي‌كنند. اين گونه افراد شجاعت و جسارت مختص به خود را دارند و نظرات خود را به خوبي به ديگران انتقال مي‌دهند. افراد آبي پوش زندگي را زيبا مي‌بينند و تلاش مي‌كنند كه بهترين استفاده را از زندگي خود بكنند.

رنگ مشكي

رنگ مشكي نشان دهنده رويايي بودن و شاعرانه بودن افراد است. اين افراد بسيار دست و دل باز هستند و تمام تلاش خود را براي كمك به ديگران مي‌كنند. مشكي پوش‌ها افراد بسيار اجتماعي، ساده پسند و ظريف هستند.

براي آگاهي بيشتر در زمينه اثر روانشناسي رنگ ها در زندگي كليك كنيد.

رنگ قهوه‌اي

رنگ قهوه‌اي نشان دهنده محبت و مهرباني مي‌باشد. افرادي كه معمولا قهوه‌اي مي‌پوشند، افراد با محبت و خونسردي هستند كه به راحتي همه چيز را تصاحب مي‌كنند. اين افراد در بدترين شرايط نيز خونسرد هستند و مي‌توانند به بهترين نحو تصميم گيري كنند.

ارتباط بين لباس پوشيدن و شخصيت | رنگ خاكستري

روانشناسان معتقدند كه افراد خاكستري پوش، شخصيت عصبي دارند كه به دنبال آرامش هستند. اين افراد آرام به نظر مي‌آيند و از اعتماد به نفس بالايي برخوردارند. اين افراد انسان‌هاي سرسختي مي‌باشند اما اگر محبت كسي وارد قلبشان شود ديگر از بين نمي‌رود.

رنگ سفيد

سفيد پوش‌ها بسيار خوش قلب هستند و همواره به دنبال دوست شدن با افراد جديد مي‌باشند. اين افراد بسيار مستقل هستند و دوست ندارند كه به ديگري تكيه كنند. بسيار سخت كوش هستند و معتقدند كه از هر فرصتي بايد استفاده كرد.

ارتباط بين لباس پوشيدن و شخصيت | رنگ‌هاي روشن

افرادي كه معمولا رنگ‌هاي روشن را براي لباس انتخاب مي‌كنند، انسان‌هاي سرشار از عشق و انرژي مثبت مي‌باشند و اين انرژي را به اطرافيان خود نيز منتقل مي‌كنند. ديدار با اين افراد، انرژي روزانه شما را تامين خواهد كرد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه چگونگي داشتن شخصيتي قوي كليك كنيد.

 

ارتباط بين لباس پوشيدن و شخصيت

همان طور كه گفته شد، طرز لباس پوشيدن اطلاعات زيادي را در مورد شخصيت و جهان بيني افراد نشان مي‌دهد. در ادامه به چند تيپ لباس پوشيدن و ارتباط آن با شخصيت افراد مي‌پردازيم.

ساده و معمولي

اين گونه افراد تيپ خود را با محيطي كه در آن قرار دارند هماهنگ مي‌كنند. مثلا آقايان اين تيپي ترجيح مي‌دهند كه در محل كار خود، كت و شلوارهايي به رنگ تيره بپوشند. خانم‌هاي اين تيپي نيز تمايل به پوشيدن رنگ‌هاي تيره دارند. اين تيپ نشان دهنده اين است كه افراد از ريسك كردن مي‌ترسند و اعتماد به نفس بالايي ندارند. اين گونه افراد بيشتر درون گرا هستند و ممكن است كسل كننده به نظر برسند.

ارتباط بين لباس پوشيدن و شخصيت | آشفته و ژوليده

اين افراد لباس‌هاي ژوليده و ناهماهنگي به تن مي‌كنند، موهاي خود را شانه نمي‌كنند و به نظر مي‌آيد كه از خواب بيدار شده و با همان لباس‌ها بيرون آمده‌اند. آرايش‌هاي غليظ و عجيب براي خانم‌ها نيز از همين دسته تيپ مي‌باشد. تيپ آشفته در ميان جوانان محبوب شده است. اين افراد فكر مي‌كنند كه با اين گونه تيپ زدن هنجارهاي اجتماعي را به هم مي‌زنند اما در واقع افرادي هستند كه تصوير مشخصي از خودشان ندارند و هويت‌شان به درستي شكل نگرفته است. اين گونه افراد، انسان‌هاي بي خيالي هستند و اين بي‌خيالي در تمام ابعاد زندگي‌شان مشاهده مي‌شود.

شيك و معمولي

اين افراد نيز مانند تيپ‌هاي ساده، خود را با محيط هماهنگ مي‌كنند اما بر خلاف آن‌ها، علايق خود را نيز در تيپ‌شان لحاظ مي‌كنند. مثلا آقايان از كروات‌هاي برند استفاده مي‌كنند و خانم‌ها با روسري‌هاي زيبا و زيورآلات ظريف، تيپ خود را تكميل مي‌كنند. اين افراد همواره آراسته به نظر مي‌رسند و انسان‌هاي موفق و با اعتماد به نفس هستند.

برندپوش

اين گونه افراد همواره لباس‌هاي برند مي‌پوشند، به آرايشگاه‌هاي گرون قيمت مي‌روند و از مغازه‌هاي لوكس خريد مي‌كنند. اين افراد در ظاهر به شدت موفق و پولدار به نظر مي‌آيند اما در حقيقت انسان‌هاي مادي گرا هستند و از نظر شخصيتي افرادي سطحي، متزلزل و ضعيف مي‌باشند.

براي آگاهي بيشتر در زمينه چگونگي داشتن ظاهري جذاب كليك كنيد.

ارتباط بين لباس پوشيدن و شخصيت | گوتيك پوش

گوتيك پوش ها معمولا از لباس‌ها، رنگ موها و آرايش‌هاي تيره و غليط استفاده مي‌كنند و خالكوبي‌ها و زيورآلات عجيب و ترسناك دارند. گوتيك پوش‌ها فكر مي‌كنند كه هنرمندانه لباس مي‌پوشند و بسيار حساس و ظريف هستند اما در واقع انسان‌هايي افسرده، پرخاشگر و هنجارشكن مي‌باشند كه با طرز لباس پوشيدن خود به دنبال خشونت مي‌گردند. براي درك بهتر موضوع مي توانيد نشانه ها و علائم افسردگي را در آن ها جستجو كنيد.

ورزشي

بسياري از افرادي كه تيپ ورزشي مي‌زنند، ورزشكار نيستند چراكه معمولا افراد ورزشكار علاقه‌اي ندارند كه با لباس ورزشي و عرق كرده ديده شوند. افرادي كه تيپ ورزشي مي‌زنند، دلايل مختلفي دارند. ممكن است كه وقت و انگيزه كافي براي پوشش مناسب نداشته باشند و يا چون نتوانسته‌اند به يك ورزشكار تبديل شوند، اين گونه حسرت خود را پنهان كنند.

براي دريافت مشاوره در زمينه ارتباط لباس پوشيدن با نوع شخصيت مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

 منبع: ارتباط بين لباس پوشيدن و شخصيت

امتیاز:
بازدید:
[ ۹ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۰:۰۳ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی