مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

 

رابطه دهاني (oral ***)

رابطه دهاني نوعي از رابطه جنسي است كه زن براي مرد يا مرد براي زن و يا هردو به صورت همزمان اندام جنسي يك‌ديگر را با دهانشان تحريك مي‌كنند. در اين نوع از رابطه جنسي همه اجزاي دندان يعني زبان، دندان‌ها و حلق مداخله دارند. 

براي آگاهي بيشتر در زمينه رابطه جنسي كليك كنيد.

 

دلايل جسمي لذت بدن از رابطه دهاني

علت فيزيولوژيك علاقه آقايان به رابطه دهاني

تحريك آلت تناسلي آقايان به وسيله دهان، فشاري را بر روي آلت مردان ايجاد مي‌كند كه اين فشار باعث تجمع خون در اندام جنسي او مي‌شود كه براي آقايان بسيار خوش‌آيند است كه حالت تحريك را براي او به وجود مي‌آورد. علاوه بر اين حركت ورود و خروج آلت در دهان و فشاري كه لب‌ها بر آن وارد مي‌كند باعث به وجود آمدن اين لذت مي‌شود.

علت فيزيولوژيك علاقه بانوان به رابطه دهاني

تحريك و برخورد لب و زبان با لبه‌هاي بيروني اندام تناسلي بانوان به شدت مي‌تواند براي زنان لذت بخش باشد كه در تحريك و به ارگاسم رسيدن بدون دخول بسيار موثر است. در مواردي كه واژن بانوان ترشح عادي و معمولي ندارد و خشكي واژن براي آن‌ها اتفاق مي‌افتد، اين نوع رابطه قبل از دخول مي‌تواند به سهولت رابطه كمك كند.

براي آشنايي بيشتر در زمينه اوج لذت جنسي زنان كليك كنيد.

 

دلايل رواني لذت بردن از رابطه دهاني

علت رواني علاقه آقايان به رابطه دهاني

عامل رواني در مردان نقش بيشتري را براي لذت جنسي نسبت به عامل فيزيكي ايفا مي‌كند. به صورتي كه حتي مي‌توانند بدون تماس فيزيكي به انزال برسند كه معمولا اين اتفاق در خواب براي آن‌ها مي‌افتد. تحريك جنسي مردان مي‌تواند در كمتر از چند ساعت به سرعت اتفاق بيفتد. در اين بين رابطه دهاني در بعد رواني به اين علت لذت بخش است كه به مرد حس برتري را القا مي‌كند و همچنين عملكرد همسر خودش را به علت دوست داشتن و فداكاري مي‌داند. فكر به اين نوع رابطه براي آن‌ها لذت بخش است به اين دليل يك واكنش مثبت در ذهن ايجاد مي‌كند.

علت رواني علاقه آقايان به رابطه دهاني

اگرچه در زنان دو فاكتور لمس و احساس نقش بسيار مهمي در برانگيختكي و لذت جنسي دارد اما اين به اين معني نيست كه ذهنيت و تخيلات جنسي آن‌ها اهميت نداشته باشد. اين نوع رابطه براي زنان حس خوشايندي را ايجاد مي‌كند كه در نتيجه اعتقادي كه همسرشان اين لذت را به آن‌ها تقديم كرده، به وجود آمده است. اين موضوع در پرورش حس تعلق دروني هم نقش بسزايي دارد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه آموزش سكس كليك كنيد.

علت اجتناب بانوان و آقايان از رابطه دهاني

كثيف و چندش‌آور دانستن

به اين دليل كه آلت تناسلي هر دو جنس وسيله‌اي براي دفع ادرار است، در نظر بسياري از افراد قسمتي است كه از نظر بهداشتي پاكيزه نمي‌شود و انجام رابطه دهاني را كثيف و چندش آور مي‌دانند. اما بايد بدانيد كه اگر نظافت اين قسمت رعايت شود محل غيربهداشتي محسوب نمي‌شود.

در شان خودشان نمي‌دانند

بسياري از افراد فكر مي‌كنند كه اين نوع از رابطه جنسي مخصوص افراد خاصي است كه روسپي هستند يا اين كه مخصوص فيلم‌هاي پورن است. از اين بابت انتظار همسرشان از آن‌ها براي انجام اين رابطه را غيرعاقلانه و غيرمنطقي مي‌دانند و حتي اصرار براي انجام اين كار را نوعي توهين به خود مي‌دانند كه باعث كوچك شدن آن‌ها مي‌شود به همين دليل از آن دوري مي‌كنند.

ترس و تصوير نامطلوب از اين رابطه

ممكن است بعضي افراد دچار تعارضات جنسي شده باشند و به زور بدون اين كه بخواهند از آن‌ها استفاده جنسي شده باشد. به همين دليل به طور ناخودآگاه به اين قضيه واكنش منفي نشان مي‌دهند و از انجام آن اجتناب مي‌كنند. 

خودداري همسر از انجام اين رابطه‎

اگر خود فرد راضي به انجام اين كار براي همسر خود نباشد اما در مقابل درخواست انجام آن‌ را از همسر خود بكند عادي است كه همسرش از انجام اين‌ كار اجتناب مي‌كند.

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه پوزيشن هاي جنسي كليك كنيد.

 

بيماري‌هايي كه از راه رابطه دهاني منتقل مي‌شوند

هرپس

هرپس يكي از شايع‌ترين بيماري‌هايي است كه مي‌تواند در رابطه دهاني ايجاد شود. شامل 2 نوع است كه در نوع اول آن يك سري دانه قرمز مانند تبخال در دور دهان ايجاد مي‌شود و در نوع دوم آن زخم‌هاي تناسلي ايجاد مي‌گردد.

hpv

يكي ديگر از انواع اين بيماري hpv  است كه از طريق انتقال گنوره از فرد آلوده به وجود مي‌آيد و زگيل‌هايي را در دور دهان ايجاد مي‌كند. در اين صورت اين بيماري به گلو وارد مي‌شود و ممكن است در رابطه دهاني بعدي به آلت تناسلي شخص ديگر وارد شود.

سيفليس

اگر روي آلت تناسلي زخم باز يا راش پوستي عفوني وجود داشته باشد و دهان با آن تماس پيدا كند ممكن است اين بيماري در او به وجود بيايد. احتمال انتقال بيماري‌هاي گوارشي و انگل‌ها هم در اين نوع از رابطه وجود دارد.

براي آشنايي بيشتر در زمينه سفليس كليك كنيد.

زونا

زونا با تماس پوست با پوست انتقال پيدا مي‌كند. در نتيجه احتمال انتقال آن در رابطه دهاني هم وجود دارد. ممكن است هيچ زخمي روي پوست شكل نگرفته باشد اما ويروس زونا وجود داشته باشد و انتقال پيدا كند.

براي شناخت بيشتر در زمينه بيماري هاي مقاربتي كليك كنيد.

 

نكات مهم براي داشتن رابطه دهاني ايمن

استفاده از روش‌هايي مانند استفاده از كاندوم مي‌تواند ايمني رابطه دهاني را تا حدود زيادي بالا ببرد و حتي مي‌توان از كاندوم‌هاي طعم دار براي اين كار استفاده كرد. حتما بعد از انجام اين نوع رابطه دهان و آلت تناسلي خود را به خوبي شست و شو بدهيد.

 

سوالات متداول

همسرم علاقه داره رابطه جنس دهاني داشته باشه اما من دوست ندارم اين كارو انجام بدم چه كاري مي‌شه كرد؟

سعي كنيد كه ابتدا با صحبت كردن با او توجيهش كنيد كه از روش‌هاي ديگري مي‌توانيد به لذت جنسي برسيد اما اگر او موافقت نكرد و خواستار رابطه دهاني بود بهتر است كه ابتدا دليل اجتنابتان از اين‌كار را بفهمد و در پس حل كردن اين مشكل باشيد. مي‌توانيد در اين راه از يك متخصص هم كمك بگيريد.

براي آگاهي بيشتر در زمينه مشاوره جنسي كليك كنيد.

اگر كسي براي همسرش رابطه دهاني انجام نده يعني علاقه‌اي بهش نداره؟

انجام ندادن اين كار براي شخص مقابل به معني اين نيست كه او علاقه‌اي به طرف مقابل ندارد. ممكن است دلايل خاصي داشته باشد كه از اين كار اجتناب مي‌كند با او صحبت كنيد و علت را بيايد. در نهايت مي‌توانيد براي حل اين مشكل به يك متخصص مراجعه كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه ارتباط با جنسي مخالف مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : رابطه دهاني | نكاتي كه بايد قبل از رابطه دهاني بدانيد

امتیاز:
بازدید:
برچسب: رابطه دهاني،
موضوع:
[ ۵ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۷:۱۵ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی