مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

ازدواج با شخصيت نمايشي | مهره مار داشتن!

شخصيت نمايشي از جمله اختلالات شخصيت دسته B است كه در ادامه با طرح داستاني به شرح آن پرداخته‌ايم. براي اطلاع از ديگر اختلالات شخصيت دسته B كليك كنيد.

به يك مهماني دعوت مي‌شويد مشغول معاشرت با ميزبان و جمعي از دختران هستيد، در همان لحظه دختري جذاب با آرايش زياد و لباس و جواهرات پر زرق و برق وارد مي‌شود. محو تماشاي او مي‌شويد. مرتب در طول سالن حركت مي‌كند و با همه مشغول سلام و احوالپرسي مي‌شود. اتفاقا ديگر مردان مجلس هم توجه خاصي به او دارند.

در همين لحظه است كه آن دختر لوند جذاب، توجهش به شما جلب مي‌شود و زودتر از بقيه دختران به شما نزديك مي‌شود و مي‌خواهد سر صحبت را با شما باز كند. خودش را آتوسا معرفي مي‌كند و از شغل مدلينگ صحبت مي‌كند. طرز صحبت كردنش به دلتان مي‌نشيند و خيلي مشتاق مي‌شويد كه بيشتر با او آشنا شويد.

ناگهان مردي ميانسال با ظاهري شيك و لباس‌هايي فاخر وارد مي‌شود. همان طور كه آتوسا با شما گرم صحبت هست متوجه مي‌شويد كه به آن مرد خيره شده، چشمكي مي‌زند و مي‌رود. با نگاه او را دنبال مي‌كنيد، آتوسا با عشوه و ناز از اين سر سالن به سمت ديگر مي‌رود تا اينكه فرصت مناسبي پيدا مي‌كند تا با مرد ميانسال صحبت كند.

ازدواج با شخصيت نمايشي | كانديدهاي قهرمان براي زنان نمايشي

اين زنان عاشق هيجان و تنوع طلبي هستند. شايد كنجكاو باشيد كه چرا آتوسا در آن مهماني بيشتر اطراف شما و آن مرد ميانسال بوده است. آتوسا، دختري با اختلال شخصيت هيسترونيك است و شما پسري مغرور و خوش تيپ با موقعيتي مناسب هستيد كه دخترها هميشه اطرافتان هستند و معمولا با هر دختري گرم نمي‌گيريد. پس مورد خوبي براي او هستيد تا بتواند خودش را ثابت كند و از طرفي به دختران ديگر نشان دهد كه اين قدرت را دارد كه توجه‌تان را جلب كند.

حالا برمي گرديم به آن مرد ميانسال كه فردي متأهل و پولدار است و از موقعيت اجتماعي خوبي برخوردار است. زنان نمايشي با فريبندگي خود دنبال قدرت و اعمال كنترل هستند پس اين مرد چالشي هيجان انگيز براي آتوسا است.

اغواگري و قدرت فريبندگي، حشره اي در دام عنكبوت!

آتوسا تا زماني كه مرد ميانسال را در دام عشق پوشالي خود بيندازد با او رابطه برقرار مي‌كند پس شروع به تنيدن تار جادويي اغواگري خود مي‌كند تا زماني كه كنترل او را در دست بگيرد. البته روابط آن‌ها در حد عشوه‌گري است و تمايلي براي رابطه جنسي كامل ندارند و گاه از مردان براي سواستفاده مالي نيز استفاده مي‌كنند.

اين زنان خشم خود را پشت نقاب فريبندگي‌شان پنهان مي‌كنند، مردي قدرتمند كه داراي خانواده و موقعيت اجتماعي است، مي‌خواهد آبرو و موقعيت او را به خطر بيندازد و نابود كند، محبت زن و بچه اش را از دست بدهد و زماني كه مرد را از مسند قدرت پايين آورد، درخشندگي خودش را براي شخصيت هيسترونيك از دست مي‌دهد. پس از آن آماده مي‌شود كه دام خودش را براي مردي ديگر پهن كند.

رابطه عاشقانه و ازدواج با شخصيت نمايشي تا كجا دوام دارد؟

با اينكه واقعا به آتوسا علاقه مند هستيد ولي حد و مرزتان را حفظ كرديد و مانند بقيه مردان به ساز او نمي‌رقصيد، تمام خواسته‌هاي او را برآورده نمي‌كنيد، پس همچنان مردي هستيد كه عطش او را براي جلب توجه سيراب نكرديد. پس آتوسا هنوز علاقه مند است با شما رابطه داشته باشد. از طرفي شما هم گمان مي‌كنيد او دختر رويايي شماست.

ازدواج با شخصيت نمايشي | دختري عاشق پيشه

حس مي‌كنيد رابطه با آتوسا خيلي خوب پيش مي‌رود، با شما مي‌خندد و هر موقع كه ناراحتيد گريان مي‌شود. هيچ زماني دختري با اين همه احساسات نديده بوديد از اينكه در نهايت شما قلب او را به دست آورديد خيلي خوشحال هستيد. لبخندهاي زيبايي مي‌زند، هر موقع شما را مي‌بيند با علاقه سمت شما مي‌دود و شما را بغل مي‌كند.

پس از چند قرار عاشقانه متوجه مي‌شويد كه صحبت هايش بسيار سطحي است يعني محتواي ذهني خاصي ندارد ولي توجهي نمي‌كنيد چون جذب دلبري‌هاي او شده ايد. دوست داريد بيشتر با او در ارتباط باشيد و او هم از اين موضوع استقبال مي‌كند. انتظارات زيادي از شما دارد ولي پيش خود فكر مي‌كنيد كه اين دختر رويايي شماست كه ارزش همه چيز را دارد با اين حال هنوز قواعد خاص خودتان را رعايت مي‌كنيد. پس هنوز مشتاق رابطه با شماست. در نهايت از او درخواست ازدواج مي‌كنيد از خوشحالي فرياد مي‌كشد، بالا و پايين مي‌پرد و  و همان موقع جواب مثبت مي‌دهد.

تبديل ازدواج با شخصيت نمايشي به صحنه تئاتر!

سه ماه از زندگي مشتركتان گذشته است ولي آتوسا هنوز اجازه رابطه جنسي كامل به شما نداده است. دچار سردرگمي مي‌شويد كه چرا با وجود شور و هيجاني كه در شروع رابطه دارد به شما اجازه دخول نمي‌دهد. او صرفا با دلبري مي‌خواهد شما را در كنترل خودش بگيرد. به تدريج متوجه مي‌شويد كه او نمي‌تواند يك رابطه عاطفي صميمانه با شما داشته باشد و رفتارهاي او صرفا نمايشي است و عمقي ندارد. در واقع براي شما نقش بازي مي‌كند و شما هم مهره اي در صحنه نمايش او هستيد. براي آشنايي بيشتر با ويژگي‌هاي اختلال شخصيت نمايشي كليك كنيد.

دختر روياها يا كابوس شبانه

با گذشت زمان متوجه مي‌شويد كه انتظارات آتوسا تمامي ندارد و ديگر قادر به برآورده كردن نيازهاي او نيستيد، انتظار دارد هميشه به او توجه كنيد در غير اين صورت احساساتش خيلي سريع تغيير مي‌كند و خشمگين مي‌شود، ماجراجويي بالايي دارد و هميشه دنبال اين است كه تجربه اي جديد و هيجان انگيز داشته باشد حتي ممكن است در مكاني نامناسب از شما بخواهد با او رابطه جنسي برقرار كنيد كه اصلا برايتان قابل هضم نيست و اين آغازي براي بحث و جدل‌هاي شديد مي‌شود.

ازدواج با شخصيت نمايشي | لبريز شدن كاسه صبر!

دختري كه فكر مي‌كرديد پر از احساس و عاطفه است و شما را درك مي‌كند اكنون به زني خودمحور تبديل شده است. هميشه اتتظار دارد كه قهرمان و مرد رويايي او باقي بمانيد. خسته از سركار باز مي‌گرديد مي‌خواهيد كمي استراحت كنيد يا برنامه اي تلويزيوني تماشا كنيد، ولي آتوسا مي‌خواهد تمام انرژي تان را براي او بگذاريد و اگر موفق نشود با بهانه گيري‌هاي مختلف سعي در جلب توجه تان خواهد كرد. اگر به او بگوييد كه "خسته هستم" با شما بحث مي‌كند و با حالت قهر از منزل خارج مي‌شود.

آتوسا كماكان خيلي آرايش مي‌كند و لباس‌هايي براي جلب توجه مي‌پوشد. هميشه نگران ظاهر خودش است و بعد از هر چيزي كه مي‌خورد سريع آينه خودش را در مي‌آورد و رژ لب مي‌زند. راحت با مردان ديگر صحبت مي‌كند و صميمي مي‌شود، اگر او را مورد انتقاد قرار دهيد به شدت عصباني مي‌شود و پرخاشگري مي‌كند حتي ممكن است به شما فحش‌هاي ركيك بدهد. اصلا قبول نمي‌كند كه خطايي كرده است.

سكانس آخر، تصميم گيري براي طلاق

به مرور زمان متوجه مي‌شويد كه اين شرايط برايتان غير قابل تحمل شده است پس به فكر طلاق مي‌افتيد. زماني كه اين موضوع را با آتوسا مطرح مي‌كنيد وارد سكانس نمايشي ديگري مي‌شويد. حالا كه ديگر با عشوه گري و دلبري نمي‌تواند شما را كنترل كند، ترفند ديگري را رو مي‌كند. الان وارد نقش قرباني مي‌شود و خودكشي‌هاي نمايشي شروع مي‌شوند. براي اطلاع از علائم خودكشي كليك كنيد.

شايد علائم خودكشي را نشان دهند و حتي اقدام به خودكشي كند؛ پيشنهاد مي‌شود براي جدايي و طلاق بدون دردسر به يك مشاوره خانواده مراجعه كنيد. و يا براي ادامه زندگي با اين شخصيت درباره نحوه برخورد با شخصيت نمايشي اطلاع كسب كنيد. در اين زمينه پيشنهاد مي‌كنيم مقاله برخورد با شخصيت نمايشي را بخوانيد.

به دليل نمايشي بودن آتوسا تا به حال هر موقع مهماني داشتيد خانه را تميز و مرتب كرده و انواع و اقسام غذاها را مي‌پخته. پس وقتي اطرافيان از موضوع درخواست طلاق شما با خبر مي‌شوند، همه شما را سرزنش مي‌كنند كه چرا زن به اين خوبي را مي‌خواهيد طلاق بدهيد. ولي الان شما با تمام وجود معني ضرب المثل گرگي در لباس ميش را لمس كرديد. اگر مايل به ادامه زندگي با چنين فردي هستيد براي بهتر شدن اوضاع از كمك‌هاي تخصصي براي درمان شخصيت نمايشي بهره مند شويد. مطالعه مقاله درمان اختلال شخصيت نمايشي اطلاعات مفيدي را در اين زمينه در اختيارتان قرار مي‌دهد.

ازدواج با شخصيت نمايشي | سؤالات متداول

اختلال شخصيت نمايشي در مردان چگونه است؟

اختلال شخصيت نمايشي در مردان كمتر بروز پيدا مي‌كند و تقريبا همان علائم يكسان در زنان را دارند. اغلب بيش از حد به ظاهر خود مي‌رسند، در بروز احساسات بزرگنمايي مي‌كنند و هنگامي كه قصد جدا شدن از آن‌ها را داريد، دست به خود زني  خودكشي مي‌زنند. بنابراين پيش از تصميم به ازدواج با چنين فردي تمام جوانب را درنظر بگيريد و حتما به مشاوره قبل از ازدواج مراجعه كنيد.

آيا شخصيت نمايشي درمان مي‌شود؟

افراد مبتلا به اختلال شخصيت نمايشي اغلب وجود مشكل و اختلال را در خود انكار مي‌كنند و به همين دليل براي درمان اقدام نمي‌كنند. علاوه بر اين به خاطر اين كه در احساسات و اتفاقاتي كه برايشان افتاده بزرگ نمايي مي‌كنند، روند درمان با دشواري همراه مي‌شود. تنها ممكن است براي درمان افسردگي و مشكلات ديگر از مشاور كمك بخواهند و علائم كاهش پيدا كند.

براي دريافت مشاوره در زمينه ازدواج با اختلال شخصيت نمايشي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : ازدواج با شخصيت نمايشي | زندگي با شخصيت هيستريونيك چطور مي باشد؟

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ازدواج با شخصيت نمايشي،
موضوع:
[ ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۱۳:۱۰ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی