مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

ارضا شدن يا ارگاسم همزمان يكي از مسائل بسيار مهم در رابطه جنسي است كه باعث افزايش اعتماد به نفس و رضايت در طرفين مي‌شود. در واقع ارضا همزمان به اين معناست كه هردو شريك جنسي در يك زمان مشخص و در طي ارتباط جنسي كامل، دچار احساس ارگاسم مي‌شوند. با توجه به اينكه معمولاً با ارضا يكي از طرفين، تمايل وي براي ادامه پيدا كردن رابطه جنسي كاهش پيدا مي‌كند، ارضا شدن همزمان اهميت ويژه‌اي در ايجاد رضايت از رابطه و بهداشت رواني افراد دارد. با اين حال بسياري از افراد نمي‌توانند اين مسئله را مديريت كنند و با مشكلات زيادي دست و پنجه نرم مي‌كنند. ما در ادامه با ارائه راهكارهايي به شما كمك خواهيم كرد تا بتوانيد ارضا شدن همزمان را تجربه نماييد. در اين راه بهره بردن از مشاوره جنسي نيز مي‌تواند بسيار كمك كننده باشد.

منبع:  ارضا شدن همزمان زن و مرد در رابطه چگونه امكان پذير است؟​​​​​​​

 

دلايل اهميت ارضا شدن همزمان

شايد اين سوال براي شما نيز مطرح شده باشد كه چرا ارگاسم همزمان براي بسياري از افراد مهم است و اين مسئله چه تأثيراتي بر هر دو طرف خواهد داشت؟ اين مسئله دلايلي از جمله موارد زير دارد.

افزايش اعتماد به نفس در آقايان

هنگام برقراري رابطه جنسي، خانم‌ها بيش از هر چيز نگران اندام خود و جذاب به نظر رسيدن هستند. اين در حالي است كه مردان بيش از هر چيز نگران توانايي خود براي لذت بخشيدن به زنان مي‌باشند. به عبارتي اعتماد به نفس مردان در زمينه مسائل جنسي بيش از هر چيز به اين بستگي دارد كه تا چه حد مي‌توانند باعث رضايت شريك جنسي خود باشند. مرداني كه زودتر از طرف مقابل به ارگاسم مي‌رسند، احساس مطلوبي راجع به توانايي‌هاي جنسي خود ندارند و در مقابل در صورتي‌ كه بتوانند شريك جنسي خود را به ارگاسم برسانند، احساس مطلوبي نسبت به خود پيدا خواهند كرد. در نتيجه ارضا شدن همزمان اهميت بسياري براي آقايان پيدا خواهد كرد.

با توجه به اهميت اين موضوع براي احساس اعتماد به نفس و رضايت ذهني، در صورتي كه احساس مي‌كنيد در اين زمينه با مشكلاتي مواجه هستند مي‌توانيد از يك مشاور روانشناسي در زمينه مسائل جنسي كمك دريافت كنيد. استفاده از راهكارهايي كه درمانگران جنسي با توجه به سيستم بدني شما و طرف مقابلتان ارائه مي‌كنند تا حد زيادي مي‌تواند مؤثر واقع شود.

براي اطلاع بيشتر در زمينه مشاوره جنسي كليك كنيد.

رضايت و سلامت از رابطه جنسي براي هردو طرف

ارضا شدن همزمان به اين معناست كه هر دو طرف به يك اندازه از رابطه جنسي لذت برده و به ارگاسم رسيده‌اند، اين موضوع مي‌تواند باعث تمايل آن‌ها به تكرار رابطه با يكديگر باشد و همچنين تأثير بسياري در رابطه عاطفي ميان زوجين خواهد داشت.

ناتواني آقايان در ايجاد لذت جنسي براي خانم‌ها، مي‌تواند باعث ايجاد بيماري‌هاي رواني نظير افسردگي در زنان بشود. علاوه بر اين، نارضايتي خانم‌ها از رابطه جنسي و بي‌ميلي نسبت به آن، به‌تدريج و در اثر بي‌توجهي شريك جنسي به احساس رضايت در آن‌ها، ايجاد مي‌شود. با توجه به آنچه گفته شد، ارضا شدن همزمان خانم‌ها و آقايان مي‌تواند تأثير بسياري در سلامت روحي و رضايت خانم‌ها از رابطه با همسر به‌طوركلي داشته باشد.

كاهش مشكلات جنسي

سردمزاجي در خانم‌ها يا آقايان معمولاً به دليل نارضايتي از رابطه جنسي، ارضا نشدن يا مشكلات ديگري در رابطه ايجاد مي‌شود. درصورتي‌كه خانم‌ها و آقايان بتوانند ارضا شدن همزمان را در رابطه با يكديگر تجربه كنند، بروز مشكلات جنسي نظير سردمزاجي يا مشكلات مربوط به تحريك جنسي در هردو طرف كاهش پيدا مي‌كند.

 

راهكارهايي براي ارضا شدن همزمان 

توجه به زمان و مكان مناسب

برقراري رابطه جنسي همواره بايد در زمان و مكان مناسبي صورت بگيرد. در غير اين صورت تمايل به برقراري ارتباط جنسي، تحريك فيزيولوژيك و يا ارگاسم با مشكل مواجه مي‌شود. در شرايطي كه يكي از طرفين معذب است و احساس آرامش براي برقراري رابطه جنسي نمي‌كند، شانس رسيدن به ارگاسم، پايين خواهد آمد.

براي شناخت بيشتر در زمينه رابطه جنسي كليك كنيد.

طولاني كردن رابطه جنسي به حد كافي

مردان معمولاً در مسائل جنسي با سرعت بالاتري نسبت به خانم‌ها، دچار تحريك فيزيولوژيك شده و به همين ميزان، سريع‌تر نيز به ارگاسم مي‌رسند. ناآگاهي از اين مسئله كه خانم‌ها نسبت به آن‌ها به زمان بيشتري احتياج دارند، باعث مي‌شود كه آن‌ها نتوانند همسر خود را در رابطه جنسي به ارگاسم برسانند.

براي مديريت اين شرايط بهتر است آقايان تلاش كنند تا با طولاني‌تر كردن رابطه و معاشقه، خانم‌ها را به لحاظ جسمي و رواني براي برقراري رابطه آماده كنند. چنانچه احساس مي‌كنيد در زمينه تفاوت‌هاي ميان دو جنس در مسائل جنسي، اطلاعات كافي نداريد، مي‌توانيد با كمك گرفتن از يك مشاور اطلاعات خود را در اين زمينه افزايش بدهيد و راهكارهاي مناسب را آموزش ببينيد.

حضور در لحظه از راهكارهاي ارضا شدن همزمان

يكي از مشكلاتي كه در احساس لذت و ارگاسم مانع ايجاد مي‌كند، بي‌توجهي به لحظه حال است. در صورتي كه شما نتوانيد ذهن خود را در لحظه حال نگه‌داريد، نمي‌توانيد به ارضا شدن همزمان يا حتي ارضا شدن به‌طوركلي دست پيدا كنيد.

كنترل ذهني

زمان ارگاسم جنسي مي‌تواند براي فرد قابل كنترل كردن باشد. براي اينكه بتوانيد اين احساس را در خود كنترل كنيد، مي‌بايست بتوانيد با استفاده از قدرت تمركز خود، تغييرات بدني و ذهني خود را باهم هماهنگ كنيد. شما با استفاده از تمركز ذهني مي‌توانيد زمان ارگاسم را در خود به تعويق انداخته و آن را با زمان ارگاسم در شريك جنسي‌تان هماهنگ كنيد.

حفظ ارتباط از راهكارهاي ارضا شدن همزمان

رابطه جنسي يك ارتباط كامل است كه علاوه بر سكس، ارتباط چشمي، نوازش، استفاده از كلمات مناسب و بسياري شرايط ديگر را ايجاب مي‌كند. به ميزاني كه بتوانيد در ارتباط جنسي خود، از مسائل فوق استفاده كنيد، ارتباط جنسي شما موفق‌تر بوده و بهتر مي‌توانيد ارضا شدن همزمان را مديريت كنيد.

پيدا كردن حالت‌هاي مناسب

پوزيشن‌هاي جنسي كه براي هر دو نفر شما لذت ايجاد مي‌كند را پيدا كنيد. استفاده از اين حالت‌ها به هردوي شما كمك مي‌كند تا بتوانيد ارتباط جنسي موفق و ارضا شدن همزمان را تجربه كنيد. حالت‌هايي كه در آن يكي از طرفين احساس مطلوبي نداشته باشد، تلاش شما براي رسيدن به ارگاسم همزمان را با مشكل مواجه مي‌كند.

براي آگاهي بيشتر در زمينه آموزش رابطه زناشويي كليك كنيد.

استفاده از تمامي امكانات موجود از راهكارهاي ارضا شدن همزمان

ارضا شدن در يك ارتباط جنسي، صرفاً با عمل سكس ايجاد نمي‌شود. برخي از افراد عادت‌ها و تمايلات خاصي دارند كه در صورت رعايت آن‌ها، مي‌توانيد به ارضا همزمان برسيد. درنتيجه علاوه بر برقراري رابطه جنسي، از هر آنچه فكر مي‌كنيد مي‌تواند شريك جنسي شما را به لذت برساند، استفاده كنيد.

صحبت كردن راجع به رابطه جنسي

به دليل تابو بودن مسائل جنسي، بعضي از افراد از اينكه درخواست‌هاي جنسي خود را مطرح كنند، خجالت مي‌كشند. بااين‌حال يكي از مهم‌ترين راهكارهايي كه مي‌تواند شريك جنسي شما را با وضعيت بدني و تمايلات شما آشنا و به هدف ارضا شدن همزمان نزديك كند، اين است كه راجع به اين مسائل با طرف مقابل صحبت كنيد و انتظاراتتان را بيان كنيد. اين مسئله باعث مي‌شود طرف مقابل بتواند بهتر به خواسته‌هاي شما در طول رابطه جنسي توجه كند و كيفيت رابطه جنسي شما بالاتر خواهد رفت.

كمك گرفتن از درمانگران جنسي

يك حيطه تخصصي در روانشناسي به نام درمان مشكلات جنسي يا سكس تراپي وجود دارد كه به مشكلات موجود در ارتباط جنسي، برطرف كردن آن‌ها و بالا بردن كيفيت رابطه جنسي در ميان زوجين توجه دارد. درصورتي‌كه احساس مي‌كنيد نياز به دريافت مشاوره يا اطلاع پيدا كردن راجع به مسائل مختلف در زمينه رابطه جنسي داريد و از طرفي نمي‌توانيد با اطرافيانتان راجع به اين مسائل صحبت كنيد، با يك متخصص مسائل جنسي مشورت كنيد.

براي آشنايي بيشتر در زمينه مشاوره جنسي تلفني كليك كنيد.

 

سؤالات متداول

ارضا شدن همزمان چه تأثيري بر سلامت روان آقايان دارد؟

اعتمادبه‌نفس آقايان در زمينه مسائل جنسي تا حد زيادي بستگي به اين دارد كه آن‌ها بتوانند لذت جنسي را در شريك جنسي خود ايجاد نمايند. درنتيجه توانايي ارضا شدن همزمان تأثير مطلوبي در اعتماد به نفس آقايان در زمينه مسائل جنسي و باور آن‌ها به توانايي خود دارد.

طولاني شدن رابطه چه كمكي به ارضاي جنسي خانم‌ها مي‌كند؟

خانم‌ها معمولاً به زمان بيشتري احتياج دارند تا بتوانند آمادگي لازم براي برقراري رابطه جنسي و رسيدن به ارگاسم را به دست آورند. طولاني كردن رابطه جنسي به خانم‌ها كمك مي‌كند كه در شرايط مطلوب‌تري قرار بگيرند و به ارضا همزمان دست پيدا كنند.

چطور مي‌توانم ارضا جنسي را به تأخير بياندازم؟

با استفاده از قدرت ذهن و تمركز مي‌توانيد تغييرات فيزيولوژيك بدن را كنترل كرده و ارضا جنسي را به تأخير بياندازيد تا همسرتان نيز براي ارگاسم آماده باشد. براي آموزش راهكارهاي كنترل ذهني مي‌توانيد از مشاورين در اين زمينه كمك بگيريد.

براي دريافت مشاوره در زمينه ارضا شدن همزمان مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع:  ارضا شدن همزمان زن و مرد در رابطه چگونه امكان پذير است؟​​​​​​​

امتیاز:
بازدید:
[ ۳۰ تير ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۵۸:۱۶ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی