مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

آيا مي‌دانيد تست روانشناسي تصويري و تست شخصيت شناسي تصويري چيست؟ پي‌بردن به ويژگي‌هاي شخصيتي، با استفاده از تست‌هاي روانشناسي تصويري، مورد علاقه بسياري از افراد است. تست‌هاي روانشناسي تصويري با نشان دادن تصاوير و پرسيدن نظرات شما انجام مي‌شوند. روانشناسان با تفسير و تحليل پاسخ‌ها و نظرات شما در مورد تصاوير مي‌توانند به شخصيت واقعي‌تان پي ببرند و در صورت وجود مشكلات رواني، روش درماني مناسبي را در نظر بگيرند. در اين مقاله نمونه اي از تصاوير تست شخصيت شناسي را براي شما قرار مي‌دهيم كه با استفاده از نتايج اين تست، مي‌توانيد به نكات مفيدي در مورد شخصيت خود دست يابيد.

منبع: تست روانشناسي تصويري

 

تست روانشناسي تصويري و كاربرد آن

از تست‌هاي روانشناسي تصويري جهت آگاهي يافتن از افكار ناخودآگاه، انگيزه و احساسات استفاده مي‌شوند و اين امكان براي روانشناسان فراهم مي‌شود كه بدون برانگيختن مقاومت افراد، در موضوعات پيچيده زندگي شما، به ادراكاتي دست يابند. تست‌هاي روانشناسي تصويري به شما كمك مي‌كند تا بدون نياز در به كارگيري جملات بسيار دقيق درباره خودتان، بتوانيد خود واقعي‌تان را بيان كنيد. 

زماني كه شما پاسخ خود را با انتخاب تصاوير در تست شخصيت شناسي مشخص مي‌كنيد، روانشناس با تجزيه و تحليل پاسخ هايتان در تلاش است كه پيوندهايي بين نقاط مختلف زندگي و شخصيت شما برقرار سازد. ارتباطاتي كه پيش از اين به آنها توجهي نداشته‌ايد چراكه در پس زمينه ذهن شما به صورت مخفي باقي مانده بودند. متخصص پس از دريافت اطلاعات به دست آمده و باز خورد دادن آن‌ها، شما را در جهت تغيير يا بهبود سبك زندگي‌تان راهنمايي مي‌كند.

 

تست روانشناسي تصويري | تست شخصيت شناسي تصويري 1

 در تصوير زير چه چيزي اول نظر شما را جلب مي‌كند
چهره دختر

اگر پسر هستيد و چهره يك دختر را مي‌بينيد اين احتمال وجود دارد كه تمركز شما روي جنس مخالفتان است. در واقع بيشتر از حد نرمال تحت تاثير حرف‌هاي فردي از جنس مخالف خود هستيد. همچنين اين امكان وجود دارد كه در حال حاضر دختري در زندگي شما باشد كه باعث احساس خوشبختي يا پريشاني احوال شما شده است و با نااميدي به دنبال گرفتن تاييد از سوي او هستيد. 

اگر دختر هستيد و در ابتدا تصوير يك دختر را مي‌بينيد مي‌تواند نشان دهنده اين باشد كه خودتان را براي برنامه ريزي‌هاي مثبت و شادي بخش در آينده آماده كرده ايد. اين تصوير همچنين نشان مي‌دهد كه  داراي اعتماد به نفس هستيد و در مورد خودتان به پذيرش و رضايت دست يافته ايد.  

چهره مرد

اگرپسر هستيد و چهره يك مرد را مي‌بينيد اين احتمال وجود دارد كه دچار نگراني بابت يك مرد در زندگي شغلي، خانواده يا تيم ورزشي خود هستيد كه اين نگراني مي‌تواند جنبه مثبت يا منفي داشته باشد.

اگر دختر هستيد و در ابتدا تصوير يك مرد را ديديد، احتمالا خواهان مردي هستيد كه به عنوان شريك زندگي شما باشد يا ممكن است در انتظار شاهزاده سوار بر اسب سفيد خود به سر مي‌بريد.

براي آگاهي بيشتر در زمينه روان درماني كليك كنيد.

تست روانشناسي تصويري | تست شخصيت شناسي تصويري 2

در تصوير زير چه چيزي اول نظر شما را جلب مي‌كند

تصوير ماشين

اگر در ابتدا تمركزتان به ماشين جلب شده است احتمالا فردي هستيد كه به دنبال آرمان‌هاي آزادي خواه و يافتن روش و سياق خود در زندگي هستيد. ماشين بخش كوچكي از تصوير است كه مي‌تواند بيانگر توانايي و دقت شما نسبت به جزئيات باشد. همچنين مي‌تواند به بزرگنمايي جزئيات اشاره داشته باشد كه در شرايط ناگوار تصميم گيري شما را مختل خواهد كرد. 

تصوير مردي با دوربين شكاري

اگر در ابتدا تصوير مرد را مشاهده كرده‌ايد، بيانگر توجه شما به كليات يك موضوع است تا اينكه به جزئيات بپردازيد. گرچه توجه به تصوير بزرگتر مي‌تواند مطلوب باشد ولي گاهي توجه به جزئيات نيز حائز اهميت است. ممكن است از آن دسته افرادي باشيد كه در موقعيت‌هاي مختلف به قضاوت سريع و كلي مي‌پردازيد بدون اينكه شرايط را تحليل كنيد.

تصوير A

تشخيص تصوير A، در ابتدا دشوار است و كم‌تر افرادي مي‌توانند به شناسايي آن بپردازند. بنابراين در صورتي كه در ابتدا نظرتان به اين حرف جلب شده است داراي اين توانايي هستيد كه به موضوعاتي توجه كنيد كه ديگران از آن عاجز هستند. پس احتمالا براي مشاغلي مانند كارآگاه جنايي مناسب هستيد.

تست روانشناسي تصويري | تست شخصيت شناسي 3

در تصوير زير چه چيزي اول نظر شما را جلب مي‌كند

تصوير تمساح

اگر در ابتدا به تصوير تمساح توجه كرده‌ايد، نشان دهنده اين است كه به تهديداتي كه پيرامون زندگي تان ممكن است رخ دهد توجه مي‌كنيد. نگاهتان به زندگي ممكن است بسيار محتاطانه يا همراه با بدبيني باشد و توجه بيش از حد روي نكات منفي مانع از اين مي‌شود كه به جزئيات مثبت زندگي‌تان توجه كنيد.

تصوير قايق

شناسايي تصوير قايق در نگاه اول اغلب دشوار است، در صورتي كه قايق را  در نگاه اول شناسايي كرديد احتمالا فردي هستيد كه جزئيات را از قلم نمي‌اندازيد و همچنين نشان دهنده خلاقيت شما در پيدا كردن راه حل‌هاي خاص و ويژه براي مسائل مختلف است.

براي آشنايي بيشتر درباره تست نئو كليك كنيد.

تست روانشناسي تصويري | تست شخصيت شناسي تصويري 4

در تصوير زير چه چيزي اول نظر شما را جلب مي‌كند 

تصوير پيرمرد

اگردر ابتدا تصوير پيرمرد را ديديد، احتمالا يك فرد عاطفي هستيد و همدلي زيادي با ديگران داريد. از آنجا كه براي شناسايي اوليه پيرمرد بايد تصوير را از سمت راست ببينيد، اين موضوع نشان مي‌دهد كه شما بيشتر از سمت راست مغز خود استفاده مي‌كنيد و اين حاكي از توانايي‌هاي خلاقانه و ماهيت هنري شما است.

تصوير زن

در صورتي كه نظرتان اول به تصويرزن جلب شده است، فعاليت بخش چپ مغزتان بيشتر است و فردي اهل منطق و تحليل هستيد. بنابراين قبل از انجام هر كاري سعي مي‌كنيد در مورد تمام جوانب آن بينديشيد البته بايد مراقب باشيد كه اين تمايل حالتي وسواس‌گونه به خود نگيرد. همچنين شما فردي خوش بين هستيد كه اميد داريد آينده اتفاقات خوشايندي برايتان به ارمغان بياورد.

تست روانشناسي تصويري | تست شخصيت شناسي تصويري 5

در تصوير زير چه چيزي اول نظر شما را جلب مي‌كند

تصوير ستون‌ها

اگر در ابتدا متوجه ستون‌ها شديد، افكار و برداشت‌هاي شما در مورد جهان، مانع از رسيدن به آن چيزي مي‌شود كه خواهان آن هستيد. شما در حال حاضر در منطقه امن و راحت خود مي‌باشيد و اگر مي‌خواهيد به اهداف و آرزوهاي خود برسيد ناچاريد كه از اين منطقه خارج شويد.

تصوير نيمرخ‌هاي مردانه

اگرتمركزتان روي تصوير مردان بوده است، فردي هستيد كه توسط موانع محدود نشده‌ايد و همچنين شخصي مردم محور مي‌باشيد كه به گفته‌هاي ديگران گوش مي‌دهيد و روي رفتار آن‌ها تمركز مي‌كنيد. 

براي دريافت مشاوره در زمينه تست روانشناسي تصويري مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: تست روانشناسي تصويري

امتیاز:
بازدید:
برچسب: تست روانشناسي تصويري،
موضوع:
[ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۴۷:۵۹ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی