مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

با انجام تست شخصيت ضد اجتماعي مي‌توان خود يا هر فرد ديگري را كه احساس مي‌كنيد رگه‌هايي از رفتارهاي ضد اجتماعي در او وجود دارد، مورد بررسي دقيق‌تر قرار دهيد. اگرچه اين تست مي‌تواند تا حدودي شما را نسبت به وضعيت خودتان آگاه كند با اين حال حتماً به خاطر داشته باشيد كه تشخيص گذاري راجع به اختلالات شخصيت و ساير بيماري‌هاي رواني، صرفاً برعهده متخصص باليني مي‌باشد چرا كه تشخيص گذاري راجع به ابتلا به يك اختلال يا عدم ابتلا، علاوه بر نمره آزمون به مصاحبه باليني و ساير شرايط زندگي فرد نيز بستگي  دارد. ما در ادامه اين مقاله سؤالاتي را در اختيار شما گذاشته‌ايم كه مي‌توانيد به كمك آن‌ها به وجود يا عدم وجود اين اختلال در خود دست يابيد پس تا انتها با ما همراه باشيد. براي اطلاع از ساير تست هاي شخصيت شناسي كليك كنيد.

منبع: تست آنلاين شخصيت ضد اجتماعي

 

اختلال شخصيت ضد اجتماعي يعني چه؟

شخصيت ضد اجتماعي گونه‌اي از اختلالات شخصيتي است كه فرد هيچ ارزشي براي ديگران در زندگي خود قائل نيست و به شدت سنگدلانه و بدون هيچگونه رحم و محبتي با ديگران برخورد مي‌كند. اين افراد اهميت چنداني به قانون و هنجارهاي اجتماعي نمي‌دهند و تنها چيزي كه براي آنها اهميت دارد سود خودشان است. آن‌ها براي دستيابي به سود شخصي، هر قانوني را زير پا مي‌گذارند و يا حقوق ديگران را ضايع مي‌كنند.

يكي از اصلي ترين ويژگي‌هاي افراد داراي شخصيت ضد اجتماعي اين است كه تنبيه نمي‌تواند روي آن‌ها اثر تربيتي داشته باشد. به عبارتي بر اساس نظر محققان، ميزان تاثير پذيري مغز افراد داراي اختلال شخصيت ضد اجتماعي، نسبت به تجربيات كمتر از سايرين بوده و به همين دليل آن‌ها از تنبيه‌ها درس نمي‌گيرند. همچنين از نشانه‌هاي اختلال شخصيت ضد اجتماعي مي‌توان به درگيري‌هاي بيش از حد با قانون، بي‌احترامي به ديگران و توجه به لذت‌هاي فردي اشاره كرد.

براي آگاهي بيشتر درباره اختلال شخصيت ضد اجتماعي كليك كنيد.

 

تست شخصيت ضد اجتماعي

رفتار خود را به صورت كلي در نظر بگيريد و به هر يك از سوالات زير با يكي از عبارات (كاملا مخالفم، تا حدي موافقم، كاملا موافقم) پاسخ دهيد. عبارت (كاملاً مخالفم)، به اين معناست كه اين جمله به هيچ عنوان شما را توصيف نمي‌كند. سوالاتي كه با عبارت (كاملا موافقم) به آن‌ها پاسخ مي‌دهيد معناي اين است كه اين جمله دقيقا شما را توصيف مي‌كند و تا (حدي موافقم) نشانه 70 درصدي ديدگاه شما نسبت به جملات زير است. نكته ديگري كه مي‌بايد به خاطر داشته باشيد اين است كه در پاسخ دادن به هر سال رفتار غالب خود را در نظر بگيريد و اگر اين عبارت صرفاً در يك يا دو مورد در شما مصداق داشته لازم نيست با توجه به آن‌ها پاسخ دهيد.

1. ديگران مرا فردي با جذابيت بالا و سهل انگار توصيف مي‌كنند اما من مي‌توانم جذابيتم را تحت كنترل داشته باشم.

كاملا مخالفم      تا حدي موافقم         كاملا موافقم

2. من بدون توجه به ديگران، كارهايي كه دوست دارم را انجام مي‌دهم.

كاملا مخالفم      تا حدي موافقم         كاملا موافقم

3. اتفاقات ناگوار يا خطاهايي كه پيش مي‌آيند ربطي به من ندارند.

كاملا مخالفم      تا حدي موافقم         كاملا موافقم

4. حداقل براي يك بار، دچار مشكلات قانوني شده‌ام.

كاملا مخالفم      تا حدي موافقم         كاملا موافقم

5. كارهايي كه به من سپرده شده‌اند را به بهترين شكل ممكن به پايان مي‌رسانم و هيچ كس نمي‌تواند در اين زمينه به پاي من برسد.

كاملا مخالفم      تا حدي موافقم         كاملا موافقم

6. من كارهايي كه برايم خوشايند باشند را بدون توجه به قانون يا احساس ديگران انجام مي‌دهم.

كاملا مخالفم      تا حدي موافقم         كاملا موافقم

7. من اهميتي به كمك به ديگران نمي‌دهم زيرا هركس صرفاً بايد به خودش توجه كند.

كاملا مخالفم      تا حدي موافقم         كاملا موافقم

8. در ايام نوجواني حداقل يك بار با قانون درگير شده‌ام.

كاملا مخالفم      تا حدي موافقم         كاملا موافقم

9. دروغ گفتن اگر براي رسيدن به خواسته‌ها باشد، ايرادي ندارد.

كاملا مخالفم      تا حدي موافقم         كاملا موافقم

10. فكر كردن به آينده يا درس عبرت گرفتن از گذشته براي من اهميتي ندارد من در لحظه حال زندگيم حضور دارم.

كاملا مخالفم      تا حدي موافقم         كاملا موافقم

11. من هرگز از رفتارهايم پشيمان نمي‌شوم حتي اگر آن‌ها به ديگران آسيب‌زده باشد.

كاملا مخالفم      تا حدي موافقم         كاملا موافقم

12. من مسئوليتي راجع به اطرافيان يا محيط پيرامونم ندارم.

كاملا مخالفم      تا حدي موافقم         كاملا موافقم

 

تفسير تست شخصيت ضد اجتماعي

براي سوال‌هايي كه به آن‌ها با عبارت (كاملاً مخالفم)، پاسخ داده‌ايد، نمره (1)، (تا حدي موافقم) نمره (2) و پاسخ‌هايي كه با (كاملاً موافقم) جواب داده‌ايد نمره (۳) را در نظر بگيريد و نمرات خود را با هم جمع كنيد.

نمرات بين ۱۲ تا ۲۴

اگر نمره شما در اين آزمون بين ۱۲ تا ۲۴ شده است، احتمال وجود اختلال شخصيت ضد اجتماعي در شما بسيار پايين يا حتي صفر است. باتوجه به اين‌كه نشانه‌هاي اختلال ضد اجتماعي از نوجواني يا بزرگسالي شروع مي‌شوند، اگر در اين بازه سني قرار داريد و نمره شما در اين دامنه قرار گرفته است، احتمالاً شما هرگز در دوره زندگي خود به اين اختلال مبتلا نخواهيد شد. با اين حال اگر رفتارهايي در شما باعث شده كه احساس كنيد مي‌بايد از اين جهت مورد بررسي باليني قرار بگيريد بهتر است با يك مشاور در اين زمينه مشورت كنيد.

نمرات بين ۲۵ تا ۳۰

اگر نمره شما در طيف (۲۵ تا ۳۰) قرار گرفته به اين معناست كه رگه‌هايي از اختلال شخصيت ضد اجتماعي در شما وجود دارد. ممكن است اين نشانه‌ها كمتر از حد آستانه باشند و شما تا به حال مشكلي جدي را تجربه نكرده باشيد. با اين حال توصيه مي‌شود يك متخصص روانشناسي را در جريان نمره تست خود قرار دهيد.

نمره ۳۱ و بالاتر

افرادي كه نمره آن‌ها در اين آزمون بالاتر از ۳۱ شده است، به احتمال قوي مبتلا به اختلال شخصيت ضد اجتماعي هستند. با توجه به آسيب‌هايي كه اختلال شخصيت مي‌تواند در زندگي شما، به لحاظ مشكلات قانوني كه برايتان پيش مي‌آيد ايجاد كند و همچنين آسيبي كه به زندگي اطرافيانتان زده مي‌شود، بهتر است هرچه سريع‌تر براي درمان اين اختلال اقدام كنيد. اما اگر احساس مي‌كنيد نتيجه اين تست متناسب با رفتار شما نيست و خودتان را دچار مشكل نمي‌دانيد، بهتر است يك بار ديگر آزمون را تكرار كنيد. شايد شما منظور برخي سوالات را اشتباه فهميده باشيد. اگر مجددا نمرات تست شما، در همين دامنه بود، بهتر است با يك متخصص در اين باره صحبت كنيد.

براي اطلاع بيشتر درباره روند دريافت مشاوره اختلالات شخصيت كليك كنيد.

 

مراجعه به متخصص

توجه داشته باشيد كه اين سوالات نوعي ارزيابي كلي هستند و به طور قطع وضعيت روانشناختي شما را نشان نمي‌دهند. در اين شرايط لازم است از يك روانشناس براي دريافت ارزيابي‌هاي دقيق‌تر و حرفه‌اي‌تر كمك بگيريد. ما در مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي اين امكان را براي شما فراهم كرده‌ايم تا بتوانيد به صورت تلفني به بررسي بيشتر ميزان اختلالات شخصيتي از جمله اختلالات شخصيت ضد اجتماعي در خود بپردازيد. همچنين مي‌توانيد با انجام ديگر تست‌هاي روانشناسي خودتان را در زمينه‌هاي مختلفي مورد سنجش قرار دهيد.

براي آگاهي بيشتر در زمينه مشاوره تلفني و تست روانشناسي كليك كنيد.

 

سوالات متداول درباره تست شخصيت ضد اجتماعي

تست اختلال شخصيت ضد اجتماعي را براي چه گروه سني مي‌توان استفاده كرد؟

به طور كلي تشخيص اختلال شخصيت براي تمامي افراد از اواخر نوجواني و اوايل جواني مطرح مي‌شود در نتيجه در سنين پايين‌تر استفاده از اين تست‌ها چندان كارآمد نخواهد بود.

براي دريافت مشاوره در زمينه تست شخصيت ضد اجتماعي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: تست آنلاين شخصيت ضد اجتماعي

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۱۴:۳۱ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی