مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

اگر با نشانه هاي غيرت در مردان آشنا باشيد، تفاوت آن را با زورگويي و كنترل افراطي درمي‌يابيد. مردان بطور معمول روي پوشش زنان حساس‌اند چرا كه ذهنيت مردان ديگر را مي‌شناسند و مي‌خواهند در مقابل چشم‌هاي آلوده از آنان محافظت كنند. اما از طرفي برخي مردان به بهانه‌ي غيرت سعي دارند حس قدرت و سلطه خود را نشان دهند. غيرت بي‌جا و افراطي نسبت به اعضاي خانواده به اندازه‌ي بي‌‌غيرتيباعث اختلافات فراوان مي‌شود. مهم است كه براي ازدواج موفق و انتخاب همسر آينده نشانه‌ هاي غيرت در مردان را بشناسيد. در ادامه راجع به اين علائم و همچنين نشانه‌هاي غيرت بي‌جا در مردان صحبت مي‌كنيم. اگر احساس مي‌كنيد با مردي طرف هستيد كه غيرت افراطي دارد بهتر است اين مسأله را در مشاوره قبل از ازدواج مطرح كنيد. 

منبع: غيرت مردان

 

نشانه هاي غيرت در مردان | مرد باغيرت چه شكلي است؟

غيرت از ويژگي‌هاي مهم در مردان محسوب مي‌شود كه بسياري از زنان دوست دارند همسرشان تا حدي اين ويژگي را داشته‌ باشد. مرد باغيرت، جزء مردان مناسب ازدواج محسوب مي‌شود. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مردان مناسب ازدواج كليك كنيد.

ممكن است شما نيز در بين دوستان و آشنايان خود زناني را ديده‌ باشيد كه از غيرت زياد مردان خود شكايت مي‌كنند. مرداني كه مدام به پوشش، رفتار و رفت و آمدهاي آنان حساسيت نشان مي‌دهند. اين مردان در نظر بسياري افراد مرد غيرتي به حساب مي‌آيند اما واقعا غيرتي بودن به اين معنا نيست. اين دسته از رفتارهاي كنترلي و سخت‌گيرانه هيچ ربطي به نشانه هاي غيرت در مردان ندارند و تنها مايه عذاب و دشواري و در برخي موارد دعواها و اختلافات خانوادگي هستند. همچنين بسياري از مردان تنها سعي دارند تا زورگويي و قدرت خود را نشان دهند. 

نشانه‌ هاي غيرت در مردان : محافظت از اعضاي خانواده

حمايت از همسر جزو اولين اصول يك زندگي مشترك موفق است. مردان غيرتي نسبت به حريم خانواده‌ي خود و به‌ويژه خانم‌هاي خانواده حساس هستند. نشانه هاي غيرت در مردان بايد به صورت نگهباني و محافظت از خانواده از لحاظ فطري و دروني باشد. براي كسب اطلاعات در زمينه حمايت از همسر كليك كنيد.

در واقع غيرت به معناي دفاع از افراد محبوب در برابر تجاوز، آزار و دستبرد به آن‌هاست. نشانه هاي غيرت در مردان تنها با گير دادن به پوشش و رفتار تعيين نمي‌شود بلكه بايد به رفتار او توجه كنيد. آيا در محافظت و نگهداري از شما در برابر آسيب‌هاي جسماني و رواني خود را به زحمت مي‌اندازد؟ آيا براي امنيت خانواده تلاش مي‌كند؟ براي آگاهي بيشتر در زمينه زندگي مشترك موفق كليك كنيد.

نشانه‌ هاي غيرت در مردان : پاكدامني

ممكن است پسراني را ديده باشيد كه در مورد پوشش و رفت و آمد به خواهران خود بسيار گير مي‌دهند و هميشه كاسه‌ي داغ‌تر از آش مي‌شوند! اگر برادر داشته‌ باشيد ممكن است اين قبيل جملات را زياد از او شنيده باشيد: «چرا دير به خانه آمدي؟»، «يك مانتوي پوشيده‌تر تنت كن»، «چرا با فلان پسر صحبت كردي؟» چنين افرادي خود عقيده دارند كه بسيار غيرتي هستند. اما از طرفي در خيابان‌ها و مكان‌هاي عمومي به انواع دختران متلك مي‌پرانند و براي خوش‌گذراني دنبال آن‌ها راه مي‌افتند. يكي از نشانه هاي غيرت در مردان پاكدامني است. اگر مردي ادعا مي‌كند كه نسبت به خانواده‌ي خود غيرت و حساسيت منطقي دارد بايد خود نيز عفت و پاكدامني داشته باشد و به اصولِ خانواده احترام بگذارد. غيرت واقعي ابتدا خود فرد را از گناه حفظ مي‌كند.

راه‌هاي شناخت غيرت بي‌جا در مردان

تقريبا تمام زنان دوست دارند شوهرشان در حد معقول و منطقي نسبت به آن‌ها غيرت و تعصب داشته باشد. از يك جنبه نشانه هاي غيرت در مردان نشان مي‌دهد كه چقدر به همسر خود علاقه‌مندند و براي امنيت و آرامش او ارزش قائل‌اند. از طرفي زنان براي حفاظت از خود در برابر مردان هرزه و بدخواه به پدر، برادر و همسر خود كه از لحاظ جسماني قوي‌تر هستند، نياز دارند. ويژگي حمايت و حراست از زن غيرت نام دارد كه البته بسياري از مردان از اين نام سوءاستفاده مي‌كنند. در ادامه راه‌هايي را براي شناخت نشانه‌ هاي غيرت در مردان در نامزدي و خواستگاري ذكر‌ كرده‌ايم.

1. به نحوه‌ي سوالات و پاسخ‌هاي او توجه كنيد

يكي از نشانه هاي غيرت در مردان سوالات هميشگي است كه مي‌پرسند. مرداني كه غيرت بي‌جا دارند بيشتر اوقات سوالاتي مي‌پرسند كه از طريق آن‌ها مي‌توان متوجه غيرت بي‌جاي آن‌ها شد. مثلا از شما مي‌پرسد: «نحوه‌ي برخوردت با محارمي مثل پدر و برادر چگونه است؟ آيا با آن‌ها صميمي هستي و زياد شوخي مي‌كني؟» همچنين ممكن است در پاسخ به سوال‌هاي شما جواب‌هاي غير قابل انتظار بدهد. مانند اينكه «من اعتقاد دارم بايد پيش محارم نيز حجاب داشته باشي!» آيا اين عقايد به نظر شما غير منطقي نيست؟

2. نشانه هاي غيرت در مردان : رفتار او را  بررسي كنيد

نشانه هاي غيرت در مردان را مي‌شود با دقت در اخلاق و رفتار فرد متوجه شد. توجه دقيق به رفتارهاي همسر آينده قبل از عقد، اهميت بسيار زيادي دارد. آنان در اين دوران بسياري از رفتارهاي خود را بروز مي‌دهند، فقط كافي است هشدارها را جدي بگيريد و به اميد تغيير همسر ازدواج نكنيد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه تغيير همسر كليك كنيد.

از نشانه هاي غيرت در مردان بي صورت بيجا اين است كه مدام از رفتارهاي شما در جمع ايراد مي‌گيرد. براي مثال وقتي با او بيرون مي‌رويد مدام با چشم غره و نگاه‌هاي معنا دار سعي دارد تا به شما بفهماند فلان كارتان اشتباه بوده است. در برخي موارد مردي كه غيرت بي‌جا دارد بهانه‌هاي غير منطقي هم مي‌آورد. مثلا از اينكه همسرش با عمو و دايي‌اش روبوسي كرده ناراحت و عصباني مي‌شود. براي آگاهي در زمينه ازدواج موفق كليك كنيد.

نشانه‌ هاي غيرت در مردان | درمان غيرت بيش از حد

خانم‌ها مي‌توانند با انجام برخي كارها، غيرت زياد از حد همسرشان را كنترل كنند. اول اينكه هيچگاه بر سر غيرت‌هاي غيرعادي همسرتان دعوا نكنيد چراكه تنها شرايط را بدتر مي‌كند. زماني كه هردو آرام هستيد، با او صحبت كرده و اطمينان دهيد كه عاشقش هستيد، بايد به يكديگر اعتماد كنيد و تصوير خوب هم را در ذهن همديگر تخريب نكنيد. همچنين بسيار مهم است كه از يك روانشناس كمك بگيريد چراكه برخورد اشتباه شما مي‌تواند نتيجه عكس داشته و شرايط را بدتر كند؛ به طوري كه نشانه هاي غيرت در مردان به بدبيني تبديل شود. متخصصان مركز مشاوره حامي هنر زندگي در خدمت شما هستند تا در هر كجا كه هستيد، در اين زمينه ياري‌تان كنند. براي كسب اطلاعات در زمينه مشاوره ازدواج كليك كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه نشانه هاي غيرت در مردان مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: غيرت مردان

امتیاز:
بازدید:
برچسب: غيرت مردان،
موضوع:
[ ۶ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۴۹:۲۰ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی