مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

امروزه مشاوره تحصيلي با توجه به پيشرفت و تخصصي‌تر شدن دانش، مشاغل و كسب و كارها در هر حوزه تحصيلي اهميت زيادي پيدا كرده است. هر كسي در زندگي تحصيلي خود با گزينش‌هاي زيادي روبروست و مشاوره تحصيلي در اين ميان نقش تاثير گذاري در سرنوشت شما ايفا مي‌كند. با انتخاب‌ صحيح، مي‌توانيد آينده تحصيلي و شغلي درخشاني را براي خود رقم بزند. حال سوال اصلي اين است كه چگونه مي‌توان انتخاب‌هاي تحصيلي درستي داشت؟ بهترين راه حل براي داشتن انتخاب‌ تحصيلي صحيح، شناخت استعداد‌ها، علايق و پتانسيل‌هاي خود و همچنين بررسي آينده تحصيلي و شغلي پيش رو است. پس تصميم آگاهانه و منطقي رمز موفقيت مي‌باشد. براي داشتن چنين انتخابي استفاده از خدمات مشاوره تحصيلي تلفني و حضوري بهترين راه حل است.

منبع: مشاوره تحصيلي | مشاوره تحصيلي تلفني

 

كاربرد مشاوره تحصيلي تلفني و حضوري

با توجه به تخصصي و پيچيده‌تر شدن دنياي امروزي نسبت به گذشته، پاسخگويي به سوالات و چالش‌هاي زندگي‌هاي امروزي نياز به روش‌هاي نوين و حرفه‌اي تري دارد. مشاوره تحصيلي تلفني و حضوري با آگاه كردن شما نسبت به آينده تحصيلي، كمك مي‌كند تا به انتخابي صحيح دست يابيد. از خدمات مشاوره تحصيلي مي‌توان به برنامه ريزي درسي روزانه، معرفي بهترين منابع درسي، آموزش سبك مطالعه مفيد، افزايش انگيزه تحصيلي، آموزش تكنيك‌هاي تست زني، ارزيابي و نظارت بر پيشرفت تحصيلي و تعيين اهداف كوتاه مدت و بلند مدت با توجه به توانايي‌هاي فردي و... اشاره كرد.

چرا بايد از مشاور تحصيلي كمك بگيريم؟

يكي از مسائلي كه بسياري از مراجعان و خانواده‌هاي آنان را دچار سردرگرمي مي‌كند، چالش‌هاي تحصيلي پيش رويشان است كه سبب تحميل تنش بسيار زيادي بر روي افراد مي‌شود. از اين چالش‌ها مي‌توان به موارد زير اشاره داشت:

1- انتخاب رشته سال 9 به 10 دبيرستان

2- كنكور سراسري

3- انتخاب رشته كنكور سراسري (براي كسب اطلاع از انتخاب رشته كنكور كليك كنيد.)

4- كنكور كارشناسي ارشد

5- انتخاب رشته كنكور كارشناسي ارشد

6- كنكور دكتري

7- انتخاب رشته دكتري

8- مصاحبه دكتري

9- تغيير رشته تحصيلي در تمامي مقاطع از مهم‌ترين موارد نيازمند به مشاوره تحصيلي

10- انصراف از دانشگاه (براي آگاهي بيشتر در زمينه ترك تحصيل كليك كنيد.)

11- تحصيل بدون كنكور

12- تحصيل در خارج

انجام اقدامات هيجاني در زمان قرارگيري در هر كدام از چالش‌هاي تحصيلي و عدم توجه به استعدادها، علاقه و مهارت‌هاي خود يا آينده پيش رو به سبب تصميمي كه گرفته‌ايد، همان چيزي است كه بسياري از افراد را متحمل تنش‌هاي بزرگ در زندگي مي‌كند. به همين دليل ضروري است كه تيپ شخصيتي، علايق و استعدادهاي خود را علاوه بر شرايط زندگي و آيندۀ شغلي انتخابي‌تان در نظر بگيريد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه استعداديابي كليك كنيد.

اهميت مشاوره روانشناسي در پيشرفت تحصيلي

در مشاوره روانشناسي ابتدا با آموزش مهارت‌هاي كنترل استرس به شما كمك مي‌شود تا در هنگام تنش‌ها و موقعيت‌هاي بحراني بتوانيد آرامش خود را حفظ كنيد. سپس با استفاده از تست‌هاي روانشناسي و مصاحبه تشخيصي اين امكان فراهم مي‌شود تا به شناخت بهتري از شخصيت، هوش، استعداد، مهارت‌ها، شرايط زندگي و پتانسيل‌هاي خود برسيد.  يك فرد متخصص در زمينه روانشناسي به شما كمك مي‌كند تا به خودشناسي دست يابيد. سپس با توجه به تمامي اين پارامترها و به واسطه مشاوره تحصيلي، آينده انتخاب‌هاي متفاوت شما بررسي مي‌شود تا انتخابي آگاهانه و تصميمي درست بگيريد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه خودشناسي كليك كنيد.

مشاوره تحصيلي در مدرسه

دوران مدرسه يكي از مهم‌ترين سال‌هاي تحصيلي است چراكه عادت به درس خواندن و تقويت پايه‌هاي درسي در اين دوران شكل مي‌گيرند. به همين دليل ضروري است كه والدين با روش‌هاي صحيح به دنبال ارتقاي پيشرفت تحصيلي فرزندانشان باشند. مشاوره تحصيلي تلفني و آنلاين از بهترين گزينه‌ها براي كمك به پيشرفت تحصيلي دانش‌آموزان است. نحوه مديريت كلاس يكي از مهم‌ترين كارهايي است كه به درس خواندن دانش آموزان كمك مي‌كند. براي آگاهي در زمينه مديريت كلاس كليك كنيد.

مشاوره كنكور و انتخاب رشته

دوران كنكور و بعد از آن انتخاب رشته، براي تمام افراد يك مرحله بسيار مهم در زندگي تلقي مي‌شود چرا كه مسير آينده شغلي آنان را مشخص مي‌سازد. هرچه رتبه كنكور بهتر باشد، انتخاب‌هاي بهتري نيز براي رشته دانشگاهي در دسترس قرار خواهد گرفت. رتبه خوب در كنكور نيازمند آگاهي از اصول صحيح درس خواندن و روش‌هاي تست زني است. كمك گرفتن از مشاوره تحصيلي يكي از مهم‌ترين كارها براي موفقيت در كنكور و انتخاب رشته تلقي مي‌شود. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه موفقيت در كنكور كليك كنيد.

مشاوره تحصيلي كنكور كارشناسي ارشد و دكتري

پس از كنكور سراسري و اتمام دوره كارشناسي، افراد بايد در كنكور كارشناسي ارشد و سپس كنكور دكتري شركت كنند. مسلم است كه هرچه سطح تحصيلي بالاتر برود، كنكور و وارد شدن به دانشگاه نيز سخت‌تر خواهد شد. نكته مهم ديگر اين است كه افراد در اين دوره مشغله‌هاي ديگري همچون كار و مديريت زندگي شخصي را نيز دارند و بايد از وقت اندك خود براي درس خواندن بهترين استفاده را كنند. به همين دليل ضروري است كه از مشاوره تحصيلي كمك بگيرند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه موفقيت تحصيلي كليك كنيد.

 

مشاوره تحصيلي خارج كشور

درس خواندن در خارج كشور اصول و قواعد خاص خود را دارد و مسلما نمي‌توان به راحتي در كشورهاي ديگر شروع به درس خواندن كرد. اما شما مي‌توانيد با كمك گرفتن از مشاوره تحصيلي، از شرايط درس خواندن در خارج كشور آگاهي كسب كرده و حتي بورسيه شويد. 

مشاوره پايان نامه و آزمون‌هاي زبان

افراد در پايان مقطع تحصيلي كارشناسي ارشد و دكتري ملزم به ارائه پايان نامه هستند تا از آن مقطع فارغ التحصيل شوند. معمولا افراد در اين زمينه هيچ تجربه‌اي ندارند و دچار نگراني خواهند شد. همچنين ورود به مقطع دكتري و تحصيل در خارج كشور به يك مدرك زبان معتبر نياز دارد. با كمك گرفتن از يك روانشناس در حوزه تحصيلي مي‌توانيد اين مرحله را نيز با موفقيت بگذرانيد. براي كسب اطلاعات بيشتر از روش صحيح درس خواندن كليك كنيد.

مزيت مشاوره تحصيلي تلفني چيست؟

دسترسي به مشاوران متخصص و با تجربه در زندگي‌هاي امروز با توجه به سرعت زندگي، كمبود وقت، هزينه‌هاي رفت و آمد و...  نيازمند صرف هزينه، وقت و انرژي زيادي است. مشاوره تلفني يك راه حل مناسب براي برطرف كردن اين مشكلات مي‌باشد. در صورتي كه نگران از دست دادن زمان ارزشمند خود هستيد و نمي‌خواهيد زمان زيادي را در رفت و آمد يا نوبت انتظار باشيد، مشاوره تحصيلي تلفني گزينه مناسبي براي شماست. در نتيجه مي‌توانيد در هر زمان و مكاني از خدمات مشاوره تحصيلي تلفني استفاده كنيد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاوره تلفني كليك كنيد.

 

براي دريافت مشاوره تحصيلي در زمينه هاي مختلف مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: مشاوره تحصيلي | مشاوره تحصيلي تلفني

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۴۳:۵۷ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی