مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

موفقيت در زندگي مقوله‌اي است كه بسياري از افراد تمام عمر خود را صرف رسيدن به آن مي‌كنند. اما واقعا چه كساني از اين بين مي‌توانند يك زندگي موفق را تجربه كنند؟ كليد موفقيت در زندگي چيست؟ از آنجايي كه تعداد بسياري از افراد در جهان با تلاش و پيمودن مسير درست و رعايت اصولي خاص به موفقيت در زندگي دست يافته‌اند، اين شانس براي شما نيز وجود دارد كه با رعايت اصول موفقيت و قرار گرفتن در مسير درست به موفقيت دلخواه خود در زندگي دست يابيد. با آگاهي از راه‌هاي رسيدن به موفقيت مي‌توانيد اين امكان را براي خود به وجود آوريد. در ادامۀ مطلب به ارائه نكاتي در مورد موفقيت در زندگي خواهيم پراخت كه مطالعۀ آن در دستيابي به اين امر مي‌تواند سودمند باشد. براي كسب اطلاعات در زمينه مباني موفقيت كليك كنيد.

منبع: موفقيت در زندگي

 

كليدهاي موفقيت در زندگي

خوشبختانه كليدهاي اصلي براي رسيدن به موفقيت براي همه افراد يكسان است. شما با رعايت نكاتي كه در زير به عنوان كليدهاي موفقيت در نظر گرفته شده، مي‌توانيد از درستي مسير خود اطمينان حاصل نماييد. اين نكات به روش زندگي افراد موفق اشاره دارند، يعني عواملي كه در موفقيت آن‌ها تاثير داشته است. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه روش زندگي افراد موفق كليك كنيد.

1. براي موفقيت در زندگي اهداف تعيين كنيد

براي آنكه زندگي موفقي داشته باشيد بايد از خود بپرسيد دقيقا خواسته‌تان از زندگي چيست و مي‌خواهيد به چه جايگاهي دست پيدا كنيد. بسياري از افراد تنها مي‌گويند كه مي‌خواهند زندگي موفقي داشته باشند؛ اما براي خود روشن نمي‌كنند كه موفقيت دقيقا به معني دست‌يابي به چه چيزهايي است. اگر خواسته‌هاي خود را به صورت جزئي و دقيق تعريف كنيد، آن وقت برنامه ريزي براي آن‌ها نيز آسان‌تر و اصولي‌تر صورت خواهد گرفت.

2. تسليم موانع و مشكلات نشويد

در زندگي مسلما موانع زيادي بر سر راهتان قرار خواهند گرفت تا شما را از رسيدن به آن چه كه مي‌خواهيد بازدارند. اما اين مشكلي است كه همه انسان‌ها را با اشكال مختلف درگير خود مي‌كند. در واقع هيچ كس بدون مواجهه با سختي‌ها مسير موفقيت را طي نكرده؛ تفاوت افراد موفق با غير موفق، در نحوۀ برخورد با موانع و هرگز تسليم نشدن است. براي كسب اطلاعات در زمينه اصول موفقيت كليك كنيد.

3. براي خواسته هاي خود زمان بندي مشخصي تعيين كنيد

اگر براي اهداف خود زمان خاص و محدودي را در نظر نگيريد، جوري رفتار خواهيد كرد كه انگار تا ابد براي رسيدن به آن‌ها وقت داريد. نداشتن برنامۀ زماني دقيق منجر به اهمال كاري و به تعويق انداختن كارها مي‌شود. مسلما افرادي كه دائما كارهاي خود را به روز ديگري موكول مي‌كنند، در زندگي خود به اهداف مهم دست نخواهند يافت. 

4. برنامه ريزي را فراموش نكنيد

بدون برنامه ريزي درست نيز نمي‌توانيد به موفقيت در زندگي برسيد. در حقيقت شما خواسته‌هاي خود را به طور جزئي و دقيق تعريف مي‌كنيد تا بر اساس آن يك برنامۀ عملي مشخص و كامل تعيين نماييد. تا زماني كه برنامۀ عمل نداشته و ندانيد كه براي رسيدن به هدف خود چه كارهايي بايد انجام دهيد، دائما در حال آزمون و خطا خواهيد بود؛ به اين ترتيب زمان زيادي از دست مي‌دهيد.

اگر با وجود برنامه ريزي‌هايتان همچنان در رسيدن به اهداف خود مشكل داريد، از يك مشاور روانشناس كمك تخصصي دريافت كنيد. در مشاوره روانشناسي اين امكان به شما داده مي‌شود تا خطاهاي برنامه ريزي خود را شناسايي كرده و با اصلاح آن‌ها به اهداف خود نزديك‌تر شويد.

5. از تجربيات ساير افراد موفق در زندگي استفاده كنيد

عمر انسان آنقدر طولاني نيست تا بتواند به همه تجارب دست يابد. در حقيقت زماني كه مي‌توانيد از تجارب ديگران بهره ببريد، چرا بايد زمان خود را با مسيرهاي اشتباه هدر دهيد؟

افراد زيادي در دنيا وجود داشته و دارند كه مسيري مشابه مسير شما را در زندگي خود پيموده‌ و در اين راه موفق هم شده‌اند. استفاده از تجربيات آن‌ها مي تواند زمان زيادي را حفظ كرده و شما را در اين مسير به سمت جلو هدايت كند. براي اين منظور، مقاله كارهايي كه افراد موفق انجام نمي دهند را مطالعه فرماييد.

براي مثال اگر شما مي‌خواهيد يك نويسنده يا هنرمند حرفه‌اي در زندگي خود شويد به زندگينامۀ موفق ترين افراد در اين حوزه سري بزنيد. شكست‌ها و پيروزي‌هاي آنان را در موقعيت‌هاي متفاوت زندگي مطالعه كرده و آن‌ها در زندگي روزمرۀ خود نيز استفاده كنيد. براي اطلاعات بيشتر، مقاله كتاب هاي روانشناسي موفقيت را مطالعه فرماييد.

6. موفقيت در زندگي | هوشيار و آگاه باشيد

با هوشياري در زندگي مي‌توانيد موقعيت‌هايي كه برايتان به وجود مي‌آيد را به خوبي شناسايي كرده و با آگاهي كامل به سمت موفقيت گام برداريد. افراد موفق همواره به شرايط و فرصت‌هاي خوب توجه كرده و از آن‌ها استفاده مي‌كنند. تمام موقعيت‌ها را با هوشياري كامل بسنجيد و با خود فكر كنيد كه آيا اين مي‌تواند مسيري به سوي هدف و موفقيت من باشد؟

7. به خودتان باور داشته باشيد

بزرگ‌ترين راز موفقيت در زندگي اين است كه به خود، اهداف و روياهايتان باور داشته باشيد. از تمسخر و تفكر ديگران نهراسيد و خواسته‌هايتان را با صداي بلند براي خود تكرار كنيد. وقتي به توانايي و خواسته خود ايمان نداشته باشيد، امكان رسيدن به آن نيز تقريبا از بين مي‌رود. با ايمان داشتن به اهداف خود، مي‌توانيد راه رسيدن به آن را نيزپيدا كنيد. براي اطلاعات بيشتر در زمينه احساس ارزشمندي كليك كنيد.

8. موفقيت در زندگي | تغيير سبك زندگي

سبك زندگي‌تان را تغيير دهيد و روي خود و سلامتي‌تان سرمايه گذاري كنيد. روزانه به طور منظم ورزش كرده و غذاهاي سالم و مقوي ميل كنيد. كتاب خواندن و مطالعه را شروع نمايد و از نكات مهم كتاب‌ها براي تغيير مسير زندگيتان استفاده كنيد. براي كسب اطلاع بيشتر از سبك زندگي كليك كنيد.

نكات مهم براي موفقيت در زندگي

1. تمام كارهاي خود را براي منافع شخصي‌تان انجام ندهيد. به خوشحالي ديگران نيز در كنار خود بينديشيد و مطمئن باشيد كه آنان هم روزي به شما كمك مي‌كنند. 

2. گذشته و شكست‌هايتان را فراموش كنيد و با انرژي و قدرت تمام به سوي آينده گام برداريد. براي آگاهي از  ترس از شكست كليك كنيد.

3. با احساسات تصميم نگيريد. زماني كه بسيار ناراحت، عصباني و حتي بسيار خوشحال هستيد هيچ اقدام بزرگي انجام ندهيد. اول آرام شويد و سپس با عقل و منطق تصميم گيري نماييد. 

4. سرعت خود را در انجام كارها بيشتر كنيد و زمان خالي و بيهوده‌اي را نگه نداريد. 

5. نگرش خود را عوض كنيد؛ ممكن است بسياري از كارها براي شما سخت و طاقت‌فرسا باشد اما به جاي غر زدن، با شادي و خوشحالي آن كار را انجام دهيد. براي كسب اطلاع از قانون جذب كليك كنيد.

سخن آخر

فراموش نكنيد كه موفقيت شما در زندگي و آينده، به امروزتان بستگي  دارد و امروز شما خيلي زود تبديل به گذشته مي‌شود. پس قدر لحظه را بدانيد و هرچه سريع‌تر براي موفقيت گام برداريد. روانشناس به شما كمك مي‌كند تا مسير درست زندگي و اهداف خود را شناسايي كرده و بهترين را براي رسيدن به آن را انتخاب كنيد. متخصصان مركز مشاوره حامي هنر زندگي در خدمت شما هستند تا در هر كجا كه هستيد ياري‌تان كنند. 

براي دريافت مشاوره در زمينه موفقيت در زندگي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: موفقيت در زندگي

امتیاز:
بازدید:
برچسب: موفقيت در زندگي،
موضوع:
[ ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۱۱:۴۱ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی