مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

افراد موفق عادات و سبك زندگي خاص خود را دارند و در واقع اين امر يكي از مهم‌ترين دلايل موفقيت آنان است. يكي از عادات افراد موفق هدايت و پيشروي آن‌ها به سمت رشد و توسعه مي‌باشد. افراد موفق از هوشمندي خاصي بهره‌مند هستند كه اين امكان را به آن‌ها مي‌دهد تا در صورت داشتن يك تجربه ناموفق، نااميد نشده و در صدد پيدا كردن راه ديگري براي دست يابي به هدف خود برآيند. جالب است بدانيد يكي از مهم‌ترين رمزهاي پيروزي افراد موفق در زندگي همين است كه نه تنها اشتباهات گذشته خود را تكرار نمي‌كنند بلكه از آن‌ها در جهت موفقيت در زندگي، كسب و كار يا روابط خود استفاده مي‌كنند. با آگاهي از عادات افراد موفق مي‌توانيد سبك زندگي خود را مشخص كرده و به سوي پيشرفت و موفقيت گام برداريد. براي آگاهي بيشتر از موفقيت در زندگي كليك كنيد.

منبع: افراد موفق

 

افراد موفق چه عاداتي دارند؟

برخاستن مجدد بعد از هر سقوط ممكن است كاري بس دشوار باشد ولي امكان پذير است. پس در مسير تحقق روياهايتان حركت كنيد و هراسي از موانع راه نداشته باشيد، توجه كنيد كه در سفر به سرزمين روياهايتان بايد انعطاف پذير باشيد، پس اگر اتفاق‌ها مطابق ميل‌تان نبود چاره در تغيير مسير است. موقعيت خود را تحليل كنيد تا اشتباهات گذشته  تكرار نشوند. نگران تاخيرهاي پيش آمده نباشيد چراكه بهره مندي صحيح از اين اشتباهات مانند سكوي پرشي به سمت پيشرفتي غير منتظره است. در ادامه 10 كاري كه افراد موفق هرگز انجام نمي‌دهند را بررسي مي‌كنيم:

1. عادات افراد موفق | تكرار اشتباهات گذشته و گير افتادن در تله هاي قديمي

افراد موفق در پايان يك شكست عشقي يا عدم موفقيت شغلي، موقعيت را با دقت بررسي مي‌كنند، تمام ريسك فاكتورها يا عوامل دخيل در عدم موفقيت خود را پيدا كرده و از اشتباهات خود درس مي‌گيرند. پس از آمادگي لازم و تغيير در شرايط موجود دوباره وارد عمل مي‌شوند.

2. شروع به كار يا فعاليت قبل از اطمينان يافتن از صلاحيت خود

درست است كه آدم‌هاي موفق دنبال روياهاي خود مي‌روند و شادكامي دروني خود را دنبال مي‌كنند ولي قبل از آن كه وارد عمل شوند، اطلاعات كافي به دست مي‌آورند و با آگاهي، اراده و اميد وارد ميدان مي‌شوند. قبل از شروع هر كاري از خود مي‌پرسند كه چرا اين كار را انجام مي‌دهم؟ آيا موقعيت فعلي من براي اين كار مناسب هست؟ آيا اطلاعات لازم براي انجام اين كار را دارم؟ اگر جواب خوبي براي انجام اين سوالات پيدا نكنند، به دنبال مشكل مي‌گردند و تا زمان برطرف كردن آن شروع به كار نمي‌كنند.

3. تلاش در جهت تغيير ديگران

دير يا زود متوجه اين قضيه مي‌شويد كه شما نمي‌توانيد كسي را مجبور به انجام كاري كرده يا او را تغيير دهيد. به همين دليل بايد به ديگران اجازه دهيد تا خودشان عواقب كارها و نتايج تصميماتشان را تجربه كنند. آگاهي و كسب بينش نسبت به اين واقعيت كه شما قادر به تغيير ديگران نيستيد به شما كمك مي‌كند تا با تلاش در جهت تغيير رفتار خود، شاهد رشدي چشم‌گير در شيوه‌هاي تبادلي ديگران با خودتان باشيد و به اهدافتان نزديكتر شويد. در واقع يكي ديگر از عادات افراد موفق، توانايي برقراري ارتباط موثر است. براي اطلاع بيشتر از ارتباط موثر كليك كنيد.

4. عادات افراد موفق | تلاش براي راضي نگه داشتن همه

راضي نگه داشتن همه غير ممكن است پس شما نبايد وقت خود را براي راضي نگه داشتن تمامي اشخاص تلف كنيد بلكه بايد فرصت دهيد تا همه چيز به مرور زمان آشكار شود. سعي كنيد با قدرت در جهت رسيدن به هدف خود قدم برداريد، با رسيدن به هدفتان مي‌توانيد كم كم همه را خشنود سازيد كه در اين بين رضايت و خشنودي افراد مهم زندگيتان بايد در اولويت باشد. براي اطلاع بيشتر از ويژگي‌هاي شخصيتي افراد ناموفق كليك كنيد. 

5. ترجيح دادن راحتي هاي كوتاه مدت بر منافع بلند مدت

افراد موفق مي‌دانند كه رسيدن به هدف مستلزم تحمل سختي و زمان طولاني است؛ پس تسليم شرايط سخت نشده و قبول مي‌كنند كه رسيدن به هدف نيازمند خارج شدن از منطقه امن يا زندگي راحت خود و توانايي ريسك پذيري بالا است.

6. اعتماد كردن بي چون و چرا به عالي رتبه ها

انسان به طور طبيعي جذب افراد يا چيزهايي مي‌شود كه به نظر بي عيب و نقص يا استثنايي و باورنكردني هستند. انسان‌ها عاشق رشد و تعالي‌اند و هميشه به دنبال تقويت ويژگي‌ها و خصوصيات مثبت خود هستند. به همين دليل اشخاصي را دنبال مي‌كنيد كه در نظرتان بلند مرتبه هستند و در صدد كار كردن با افرادي هستيد كه عملكردي عالي دارند. با افرادي دوست مي‌شويد كه خصوصيات شخصيتي بي نظيري داشته باشند تا از همراهي با آن‌ها خوشحال باشيد اما واقعيت اين است كه هيچ چيز يا هيچ كسي كامل نيست. از عادات افراد موفق اين است كه به خوبي به اين موضوع واقف‌اند كه عيب و نقص، ذات وجودي جهانيان است پس چشم بسته به هيچ چيز اعتماد نمي‌كنند.

7. عادات افراد موفق | فاجعه نمايي شكست ها و تعميم آن به كل زندگي

شكست در هر كاري به معني تباه شدن كل زندگي نيست. افراد موفق ترس از شكست ندارند چون مي‌دانند كه اين شكست جزئي از زندگي است و آن را به تمام موقعيت‌هاي زندگي خود تعميم نمي‌دهند. افراد موفق آگاهند كه برندگان اصلي كساني هستند كه زماني كه با بروز مشكل، تمركزشان بر موفقيت از بين نمي‌رود و به دنبال علت عدم موفقيت خود مي‌گردند. برايي كسب اطلاعات بيشتر از ترس از شكست كليك كنيد.

8. نااميد شدن و دست برداشتن از تلاش و كوشش

افراد موفق در مقابل ناكامي‌ها و بدبياري‌ها نا اميد نمي‌شوند چراكه به هدف خودشان باور دارند پس تمام ناملايمتي‌ها را در مسير هدف خود تحمل مي‌كنند تا سرانجام به مطلوب خود دست يابند. آنان با اراده اي خستگي ناپذير به كار خود ادامه مي‌دهند چون بي انگيزگي در برابر سختي‌ها دشمن اصلي در راه كسب موفقيت است. براي اطلاع بيشتر از بي انگيزگي كليك كنيد. 

9. عادات افراد موفق | ترس از شكست و تحمل نكردن شرايط بحراني

يكي از بزرگترين تفاوت‌هاي بين افراد موفق و ديگران اين است كه در تمامي مسائل زندگيشان از جمله شغل، زندگي، عشق، روابط و هر چيز ديگري به بررسي نقش و كيفيت عمكردشان در آن كار مي‌پردازند. حتي پس از شكست خوردن به دنبال مقصر نمي‌گردند بلكه به دنبال يافتن علت شكست و راهي براي جبران آن هستند. به همين دليل از شكست و به وجود آمدن شرايط بحراني نمي‌هراسند.

10. فراموش كردن ارتباط بين موفقيت بيروني با هيجانات و باور دروني

از عادات افراد موفق احساس شادي و خوشبختي دروني است، حتي اگر در زندگي حال، شرايط به صورت ديگري پيش رود. آن‌ها به خوبي مي‌دانند كه حالت روحي و طرز فكر آن‌ها مانند خودباوري، موفقيت بيروني‌شان را شكل مي‌دهد و آنان را از شرايط بد زندگي بيرون مي‌كشد. براي آگاهي بيشتر از خودباوري كليك كنيد.

عادت هاي روزانه افراد موفق

افراد موفق به طور روتين كارهايي را در طول روز انجام مي‌دهند كه به شرح زير است:

1. شب‌ها به موقع مي‌خوابند و پس از يك خواب خوب و كافي صبح زود بيدار مي‌شوند. 

2. كارهاي روزانه خود را در ذهنشان منظم كرده و اتافاقات آن روز را به  بهترين شكل در ذهنشان تصور مي‌كنند. 

3. از عادات افراد موفق اين است كه صبحانه كامل و سالمي مي‌خورند. 

4. ورزش صبحگاهي انجام مي‌دهند تا خلق‌شان بالا برود و انرژي كافي براي انجام كارهايشان داشته باشند. 

5. كار سخت را در ابتداي روز انجام مي‌دهند تا كل روز را نگران آن نباشند. 

6. اطلاعات و افكار گدشته را دور مي‌ريزند و فقط  در آن روز و لحظه زندگي مي‌كنند. 

7. براي روز و حتي هفته خود برنامه ريزي دارند و كارهاي خود را مشخص مي‌كنند. 

8. كار خود را تمام كرده و سراغ كار ديگر مي‌روند. در واقع هيچ كار نيمه تمامي ندارند. 

9. از تمام دقايق خود استفاده مي‌كنند و كار بيهوده انجام نمي‌دهند. 

10. عادت‌هاي روزانه خود را معمولا با نظم انجام مي‌دهند و اين روتين را برهم نمي‌زنند. 

براي كسب اطلاعات بيشتر از روش زندگي افراد موفق كليك كنيد. 

عادات غذايي افراد موفق

تغذيه و عادات غذايي در انرژي و كاركرد افراد نقش بسيار مهمي دارد به طوري كه بسياري از افراد موفق در سطح جهاني، تغذيه خود را از رازهاي موفقيت‌شان دانسته‌اند. خوردن به اندازه قهوه، پرهيز از خوردن غذاهاي سنگين و مصرف ميوه و سبزيجات، مي‌تواند انرژي شما را در طول روز فراهم كند تا كارهاي خود را به خوبي انجام دهيد. براي مثال سث گودين نويسنده معروف بيان كرده كه هر روز صبح يك اسموتي با موز يخ زده، آلو، گردو، شاهدانه و شير بادام مصرف مي‌كند. به صبحانه خود اهميت دهيد و خوردن آن را هيچگاه فراموش نكنيد. 

كمك گرفتن از روانشناس

در آخر اينكه تغيير سبك زندگي آن‌ هم بعد از سال‌ها عادت به يك سبك خاص كار چندان راحتي نيست و حتي مي‌تواند فشار رواني زيادي به شما وارد كرده و نتيجه عكس دهد. به همين دليل ضروري است كه از كمك يك روانشناس بهره‌مند شويد. روانشناس به شما كمك مي‌كند تا به خودشناسي برسيد و با انگيزه بسيار زياد در جهت تغيير سبك زندگي خود گام برداريد تا به اين صورت به موفقيت هرچه بيشتر برسيد. 

براي دريافت مشاوره در زمينه عادات افراد موفق مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق موبايل با شماره 02122018502 از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: افراد موفق

امتیاز:
بازدید:
برچسب: افراد موفق،
موضوع:
[ ۲۶ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۵:۰۴:۵۳ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی