مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

نقاط حساس بدن زن چه نقاطي هستند؟ آگاهي از آن‌ها چه تأثيري بر روابط زناشويي خواهد داشت؟ آشنايي با زبان بدن و نقاط حساس بدن زن در كيفيت رابطه جنسي زوجين تأثير بسزايي مي‌گذارد چرا كه زنان براي تجربه يك رابطه لذتبخش به معاشقه و پيش نوازي كافي نياز دارند. در حقيقت معاشقه زنان را براي شروع رابطه جنسي كامل آماده مي‌كند. آشنايي با نقاط حساس بدن زن به شما كمك مي‌كند معاشقه دلچسبي داشته باشيد و رابطه جنسي هيجان‌انگيزي را تجربه كنيد. در ادامه اين مطلب به نكاتي در مورد نقاط حساس بدن زن اشاره كرده‌ايم. ضمن اينكه مشاوره جنسي هم مي‌تواند به شناخت شما از اين مقوله كمك كند.

منبع: بدن زن

 

نقاط حساس بدن زن كدامند؟

نقاط حساس بدن نقش اصلي را در برانگيختگي و رابطه جنسي برعهده دارد. نقاط مختلفي در بدن زنان وجود دارد كه لمس و تحريك آن‌ها به كيفيت رابطه جنسي شما كمك بسياري خواهد كرد. از آنجا كه لمس و نوازش اين مناطق منجر به واكنش‌هاي جنسي بهتر در زنان مي‌شود، تحريك اين مناطق براي مردان نيز لذت بيشتري را به همراه خواهد داشت. آشنايي با بدن زنان به مردان اين امكان را مي‌دهد تا در رابطه با آن‌ها رفتار بهتري داشته باشند. در ادامه به هر يك از اين مناطق اشاره خواهيم كرد. شما در عشق بازي با همسر و يا شريك جنسي خود به اين نقاط نياز داريد.

براي آگاهي بيشتر درباره آشنايي با بدن زنان كليك كنيد.

1- نقاط حساس : كليتوريس

بسياري از تحقيقاتي كه در مورد لذت جنسي در زنان انجام شده است نشان مي‌دهد كه تحريك كليتوريس يكي از آسان‌ترين راه‌ها براي تجربه ارگاسم در زنان محسوب مي‌شود. ايجاد فشار و لرزش در اين ناحيه منجر به احساس لذت زيادي در زن مي‌شود. تحريك كليتوريس زماني كه با تحريك سينه‌ها به خصوص نوك سينه‌ها همراه مي‌شود بيشترين تأثير را بر روي زنان مي‌گذارد.

2- نقاط حساس بدن زن : واژن

اگر بخواهيم بدانيم چگونه يك زن را به اوج لذت برسانيم بايد با اندام جنسي او آشنايي داشته باشيم. آيا در مورد نقطه جي چيزي شنيده‌ايد؟ نقطه جي ناحيه‌اي فرضي درون واژن است كه تحريك آن در حين دخول لذت زيادي را براي زن به همراه دارد و منجر به ارگاسم در او مي‌شود. البته برخي از محققان معتقدند كه نقطه جي عملاً وجود ندارد و نوعي تجربه ذهني محسوب مي‌شود. اما برخي از زنان گزارش مي‌كنند كه تحريكات عميق در حين دخول لذت بيشتري براي آن‌ها به همراه مي‌آورد و منجر به تجربه ارگاسم مي‌شود. اين مي‌تواند به اين دليل باشد كه نورون‌هاي عصبي زيادي در نواحي انتهايي واژن وجود دارد كه تحريك آن‌ها پيام‌هاي بيشتري از لذت را به مغز مي‌رساند.

براي اطلاع بيشتر درباره چگونگي به اوج لذت رساندن زنان كليك كنيد.

3- نقاط حساس بدن زن : لب و دهان

تحقيقات اخير نشان مي‌دهند كه بوسيدن بيشتر از اين كه در تحريك جنسي مؤثر باشد در ساختن يك رابطه عاطفي عميق اثرگذار است. با اين حال بسياري از زنان گزارش مي‌دهند كه لب‌ها يكي از مهم‌ترين نقاط بدن آن‌ها براي تحريك جنسي محسوب مي‌شود. در هر صورت اين دو نظر منافاتي با يكديگر ندارند و هر دوي آن‌ها مي‌تواند درست باشد. در حقيقت بوسه نه تنها مقدمه مناسبي براي شروع و ادامه رابطه جنسي است بلكه مي‌تواند در تقويت ارتباط عاطفي و عشق بازي ميان زوجين نيز مؤثر باشد.

براي آشنايي بيشتر درباره عشق بازي با همسر كليك كنيد.

4- گردن

بر اساس مطالعات گسترده‌اي كه در مورد پاسخ‌هاي جنسي زنان انجام شده است، زنان به نوازش آرام گردن خود بسيار حساس هستند و اين نوازش‌ها تا حد زيادي به تحريك شدن هر چه بيشتر زنان كمك مي‌كند. نكته جالب اين جاست كه تحقيقات نشان داده زنان با وزن كم‌تر نسبت به تحريكات ملايم گردن خود بيشتر حساس هستند و به آن واكنش بيشتري نيز نشان مي‌دهند. گرچه هنوز براي اين ادعا توجيه علمي يافت نشده است.

5- سينه‌ها

جالب است بدانيد زنان و مردان هردو به تحريك سينه‌ها به خصوص نوك سينه بسيار حساس هستند. تحريك نوك سينه در زنان همان مناطقي از مغز را فعال مي‌كند كه هنگام تحريك كليتوريس و واژن فعال مي‌شود. درست مانند كليتوريس ايجاد فشار و لرزش در نوك سينه‌ها منجر به ايجاد لذت بسيار در زن مي‌شود و به تجربه ارگاسم كمك زيادي مي‌كند.

6- گوش‌ها  

گوش‌ها به لمس شدن بسيار حساس هستند علت اين امر اين است كه عصب‌هاي انتهايي زيادي در اين منطقه وجود دارند. البته هنوز دانشمندان نمي‌دانند كه چرا تحريك گوش‌ها موجب پاسخ جنسي مي‌شود با اين ‌حال گوش‌ها نواحي رايجي هستند كه در تحريك جنسي بيشتر در زن بسيار تأثير گذار هستند.

7. باسن

با تحريك نواحي مختلف بدن همسرتان جريان خون در ناحيه باسن نيز افزايش پيدا مي‌كند و شما مي‌توانيد با دست زدن آرام به اين ناحيه به تحريك همسر خود كمك كنيد. توجه داشته باشيد كه ماساژ دادن ناحيه باسن و پرهيز از اقدامات خشن كمك كننده است. 

8. نقاط حساس بدن زن : سر

سر و مخصوصا نوازش موها مي‌تواند در قبل و بعد از رابطه جنسي تاثير بسيار زيادي در ارتباط شما با همسرتان داشته باشد و يكي از نقاط حساس بدن زن محسوب مي‌شود. خانم‌ها علاقه زيادي دارند كه همسرشان با نوازش موها قبل و بعد از رابطه محبت‌شان را نشان دهند.

براي شناخت بيشتر درباره رابطه جنسي كليك كنيد.

9. شكم و ناف

نوازش شكم و ناف براي خانم‌ها مي‌تواند با لذت بالايي همراه باشيد. سعي كنيد كه با بوسيدن، نوازش، ليسيدن و غلغلك دادن اين ناحيه همسر خود را تحريك كنيد. مي‌توانيد به آرامي شروع به بوسيدن اين ناحيه كرده و به طرف لگن و ناحيه كليتوريس حركت كنيد.

10. نقاط حساس بدن زن : دست‌ها

از جمله نقاط حساس در بدن خانم‌ها دست‌ها و مخصوصا ناحيه مچ دست است. ناحيه نبض را با بوسه‌هاي آرام و نوازش در كنار حركات زبان تحريك كنيد. بيشتر خانم‌ها و آقايان از اين موضوع اطلاعي ندارند پس مطمئن باشيد كه بعد از يك بار تجربه آن شگفت زده مي‌شويد. همچنين براي نوازش دست‌ها بهتر است كه از ناحيه انگشتان شروع كرده و به آرامي كل دست را نوازش كنيد.

كلام آخر

به عنوان نكته پاياني بايد بدانيد كه شناخت بدن همسر از طرف هر دو زوج لازم و ضروري است. زوج‌هايي كه در رابطه خود داراي صميميت بيشتري هستند، نسبت به جسم و علايق يكديگر در زمينه‌هاي مختلف اطلاعات بيشتري دارند. در صورتي كه در رابطه جنسي با همسرتان در شناخت نقاط حساس بدن او با مشكل مواجه هستيد لازم است كه با بهره بردن از مشاور و متخصص در زمينه مسائل جنسي، موضوع را با او در ميان گذاشته و بتوانيد لذت را دوباره به رابطه جنسي خود بازگردانيد.

براي آگاهي بيشتر درباره شناخت بدن همسر كليك كنيد.

سوالات متداول

چرا شناسايي نقاط حساس بدن زن اهميت دارد؟

شناسايي نقاط حساس كمك مي‌كند تا بتوانيد رابطه و معاشقه بهتري را تجربه كنيد و به اوج لذت جنسي برسيد. در كنار آن يك رابطه جنسي با كيفيت به صميميت و عشق و علاقه بيشتر ميان زوجين منجر مي‌شود كه لازمه آن شناخت بهتر بدن همسر و نقاط حساس او است.

براي دريافت مشاوره در زمينه نقاط حساس بدن زن مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق شماره 02122018502 و يا از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: بدن زن

امتیاز:
بازدید:
برچسب: بدن زن،
موضوع:
[ ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۱۶:۲۶ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی