مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

پيش بيني كننده هاي ازدواج موفق شامل چه مواردي مي‌شوند و چه تاثيري در زندگي مشترك ايفا مي‌كنند؟ كيفيت روابط قبل از ازدواج يعني نحوه ارتباط و برخورد در دوران نامزدي، پيش‌بيني كننده خوبي براي دوران زندگي مشترك و ازدواج موفق محسوب مي‌شود. هرچه زوجين روابط گرم و صميمانه‌تري در دوران نامزدي داشته باشند، با رضايت و ميل باطني خودشان به ازدواج تن دهند، عشقي ماندگارتر را تجربه خواهند كرد. كساني كه در دوران شناخت پيش از ازدواج همديگر را درك مي‌كنند و انتظارات درست و واقع بينانه‌اي از زندگي و مسائل آن دارند، بهتر مي‌توانند با تضادها كنار بيايند و بر سر ارزش‌هاي اخلاقي به توافق برسند و جايگاه برابري نسبت به هم داشته باشند. در نتيجه زندگي رضايت‌بخش و موفقي خواهند داشت. در ادامه به معرفي پيش بيني كننده هاي ازدواج موفق مي‌پردازيم.

منبع: پيش بيني ازدواج

 

نقش پيش بيني كننده هاي ازدواج موفق در زندگي مشترك

زندگي مشترك، مسير پر پيچ و خمي است كه زوجين با تعاون و همكاري يكديگر در جهت رسيدن به هدف و مسير خوشبحتي قدم برمي‌دارند. هر نوع ازدواج با سختي‌ها و چالش‌هايي همراه است؛ همسرتان به تنهايي نمي‌تواند تضمين كننده زندگي رويايي و ايده آل براي شما باشد. پس پيش زمينه‌هايي در زوجين، براي رسيدن به ازدواج موفق بايد وجود داشته باشد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه ازدواج موفق كليك كنيد.

پيش بيني كننده هاي ازدواج موفق

برخي از پيش بيني كننده هاي ازدواج موفق به شرح زير هستند:

1- كساني كه انتظارات واقع بينانه اي از مشكلات زندگي مشترك دارند

زوج‌هاي موفق و خوشبخت، واقع بينانه وارد زندگي مشترك مي‌شوند. آن‌ها درك درستي از زندگي واقعي، مصائب و مشكلات آن دارند و مي‌دانند زندگي مشترك بدون مشكل نخواهد بود. زوج‌هاي موفق همچنين درك كرده‌اند كه زندگي موفق در گروي تلاش هر دو نفرشان در راستاي حل مشكلات است. بررسي كردن انگيزه‌هاي ازدواج، يكي از راه‌هايي است كه به شما كمك مي‌كند تا به ديدي روشن در اين زمينه دست يابيد. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه انگيزه هاي ازدواج كليك كنيد.

2- ازدواج موفق براي افرادي كه خوب ارتباط برقرار مي كنند

توانايي برقراري ارتباط موثر و بيان خواسته‌هايشان را به شيوه درست مي‌دانند و در جهت بهبود اين مهارت گام برمي‌دارند و تلاش مي‌كنند. توانايي برقراري ارتباط با ديگران يكي از پيش بيني كننده هاي ازدواج موفق است كه افراد با داشتن اين ويژگي مي‌توانند ازدواج موفقي داشته باشند. براي كسب اطلاعات در زمينه دوران نامزدي كليك كنيد.

3- ازدواج موفق با حل تعارض‌ها به شيوه درست و اصولي

يكي از پيش بيني كننده هاي ازدواج موفق، توانايي حل كردن اختلاف نظرهاست. نكته‌اي كه در مورد روابط مشترك وجود دارد، اين است كه امكان ندارد زوجين در همه مسائل هم نظر باشند، اما بايد نحوه برخورد درست با اينگونه تعارض‌ها و مسائل را بدانند و آن را بياموزند، تا در زندگي موفق و اثر بخش ظاهر شوند. تمرين براي حل اين تعارض‌‌ها در دوران نامزدي، فرصت خوبي براي محك زدن خود و فراگيري مهارت حل تعارض‌هاست.

4- احساس خوبي درباره شخصيت همسر خود دارند

همسرتان مي‌تواند بهترين دوست صميمي شما باشد. دوست داشتن صادقانه و از صميم قلب در دوران نامزدي مي‌تواند راهنماي خوبي براي تن دادن به ازدواج باشد. پس از ازدواج نيز اين احساسات قلبي و صادقانه بايد استمرار يابد. هرچه رابطه شما و همسرتان شبيه روابط بهترين دوست صميمي باشد، روابط سالم، موفق و شادتري خواهيد داشت. هميشه توجه داشته باشيد كه احساس خوب به همسر و شخصيت وي يكي از پيش بيني كننده هاي ازدواج موفق است.

5- توافق در ارزش هاي اخلاقي و مذهبي از شروط ازدواج موفق 

داشتن باورها و نگرش‌هاي مشترك، باعث ايجاد صميميت و ارتباط بهتر بين شما و همسرتان مي‌شود. ارزش‌هاي مشترك و داشتن توافق كلي بر سر آن‌ها موجب ايجاد روابط با ثبات و پايدار در زندگي مشترك خواهد شد. براي كسب اطلاعات در زمينه شناخت پيش از ازدواج كليك كنيد.

6- در ازدواج موفق زوجين نقش برابري در روابط‌شان دارند

ازدواج بايد بستري براي رشد توانمندي‌هاي دو طرف، شكوفايي استعدادها و ظرفيت‌هاي زوجين باشد. همسران موفق براي روابط خويشاوندي و دوستي‌هاي قديمي همسرشان احترام قائل‌اند و همسر خود را به داشتن اينگونه روابط تشويق مي‌كنند چون باعث پر بار شدن زندگي همسرشان و نهايتا زندگي مشترك‌شان مي‌شود. همسران شاد و موفق در همه موقعيت‌هاي زندگي، چه زماني كه با هم هستند يا درحين كار و شوخي، رضايت و شادي را براي يكديگر حاصل مي‌كنند. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه زندگي مشترك موفق كليك كنيد.

مشاوره پيش از ازدواج مكمل پيش بيني كننده هاي ازدواج موفق

مواردي كه در تا اينجا ذكر كرديم نقش مهمي در پيش بيني ازدواج موفق دارند. مشكلي كه بعد از ازدوج بسياري از زوج‌ها با آن روبرو مي‌شوند، عدم صداقت در روابط پيش از ازدواج است. به گونه‌اي كه برخي از افراد قبل از ازدواج خود را بسيار موجه نشان مي‌دهند. با آغاز زندگي مشترك، بسياري از مشكلات و تعارضات تازه خود را نشان مي‌دهند. حتي ممكن است شرايطي را تجربه كنيد كه انگار طرف مقابل خود را اصلا نمي‌شناسيد. مشاوره قبل از ازدواج با بهره گيري از تست‌هاي روانشناختي و مصاحبه‌هاي جامع و همچنين آموزش مهارت‌هاي لازم براي ازدواج موفق، به شما كمك مي‌كند تا بهترين انتخاب را داشته باشيد و بسياري از سو تفاهم‌هاي بعدي كه به دليل عدم شناخت كافي پيش مي‌آيد، رفع شوند. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه مهارت هاي لازم براي ازدواج موفق كليك كنيد.

مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي

مشاوره به شما كمك مي‌كند تا تمام جوانب ازدواج را به خوبي بررسي كنيد و با آگاهي از پيش بيني كننده هاي ازدواج موفق‌، احتمال تجربه يك ازدواج و خانواده سالم را افزايش دهيد. با توجه به اينكه امروزه اكثر افراد مشغله‌هاي بسيار زيادي دارند و امكان شركت در جلسات مشاوره حضوري برايشان مهيا نيست، مركز مشاوره حامي هنر زندگي اين امكان را مهيا كرده تا به صورت تلفني در هر كجا كه هستيد با مشاوران و متخصصان تماس گرفته و در اين زمينه با آنان مشورت نماييد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاوره قبل از ازدواج كليك كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه ازدواج مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق شماره 02122018502 و يا از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: پيش بيني ازدواج

امتیاز:
بازدید:
برچسب: پيش بيني ازدواج،
موضوع:
[ ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۱۶:۴۰ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی