مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

مشاوره طلاق تلفني چه كمكي به شما مي‌كند؟ اگر شما به فكر طلاق باشيد، احتمالاً دوست داريد فردي آگاه و متخصص مثل يك دوست صميمي در كنار شما باشد و با شما راجع به طلاق درد دل كند. در مشاوره طلاق تلفني كارشناسي كه مي‌تواند به شما كمك كند در دسترس شماست. مي‌توان به جرأت گفت هيچ زندگي مشتركي نيست كه عاري از مشكل باشد؛ خصوصاً در سال‌هاي ابتدايي زندگي مشترك. اما برخي از زوجين نمي‌توانند اين مشكلات را كنترل كنند و به راحتي به گزينه طلاق به عنوان تنها راه‌حل پيش رو فكر مي‌كنند. مشاوره به زوجين كمك مي‌كند كه اين مشكلات را شناسايي و آن‌ها را حل كنند. با توجه به اين كه برخي از افراد امكان شركت در جلسات حضوري را ندارند، مشاوره تلفني مي‌تواند براي آن ها بسيار مفيد باشد. شما مي‌توانيد پيش از آنكه به تصميم‌گيري نهايي برسيد از خدمات مشاوره طلاق كمك بگيريد.

منبع: مشاوره تلفني طلاق

 

چرا برخي از ازدواج ها به طلاق ختم مي‌شوند؟

اگر به مراحل طلاق توافقي دقت كنيد مي‌بينيد پروسه اين كار خيلي سريع اتفاق مي‌افتد. يعني ظرف چند ماه مي‌شود يك زندگي را به هم ريخت و تمام كرد! بهتر است قبل از آن چاره‌اي بينديشيم و ريشه‌هاي بروز طلاق را پيدا كنيم. بخشي از اين موضوع به دليل عدم تناسب زن و شوهر و خانواده‌هاي آن‌هاست. ازدواج‌هايي كه با شناخت كافي صورت نگرفته باشند، معمولا دوامي ندارند و خيلي زود به طلاق ختم مي‌شوند. معمولا زوجين سعي مي‌كنند كه علت طلاق را بر گردن ديگري بيندازند و خود را تبرئه كنند. اما تحقيقات نشان داده است كه در پايان يك ازدواج هر دو طرف مقصر هستند. اگر يكي رفتار اشتباهي انجام مي‌دهد، ديگري تلاشي براي حل مشكل نمي‌كند و به اين صورت مشكلات كوچك و بزرگ به قدري جدي مي‌شوند كه كار به طلاق مي‌كشد. مشاوره تلفني به دليل در دسترس بودن امكان پيشگيري از مشكلات را بيشتر مي‌كند.

براي آگاهي بيشتر درباره مراحل طلاق توافقي كليك كنيد.

چرا بايد مشاوره تلفني طلاق را جدي گرفت؟

متاسفانه آمار طلاق در كشور ما بسيار بالاست؛ به طوري كه در شهرهاي بزرگي همچون تهران، آمار طلاق نزديك به پنجاه درصد است. يعني به طور ميانگين از هر دو زوج، يكي از آن‌ها طلاق مي‌گيرند. جالب اينجاست كه در ابتداي ازدواج هيچ يك از زوجين فكر نمي‌كرده‌اند كه روزي برسد كه بخواهند طلاق بگيرند. مشاوره تلفني با روانشناسي با تجربه مي‌تواند تا حد زيادي به پيشگيري از طلاق كمك كند. اما توجه داشته باشيد كه اكثر طلاق‌ها در سال‌هاي اوليه زندگي اتفاق مي‌افتد. به همين دليل مشاوره تلفني طلاق در سال هاي اول زندگي و مخصوصا سه سال اول، بسيار مهم است. طلاق بگيرم يا نه؟ سوالي است كه اكثر زوج‌ها در مواقع بحراني از خود و ديگران مي‌پرسند.

براي دريافت پاسخ به سوال طلاق بگيرم يا نه كليك كنيد.

مشاوره بعد از عوامل زمينه ساز طلاق

تحقيقات نشان داده است كه عوامل بسياري زيادي در بروز طلاق و جدايي نقش دارند. مهم ترين دلايل طلاق موارد زير را دربر مي‌گيرد كه در جلسات مشاوره طلاق تلفني به طور جامع مي‌توانيد درباره آن صحبت كنيد.

- مشكل در روابط زناشويي و خانوادگي

- عدم تفاهم

- مشكلات مالي

- دخالت‌هاي خانواده

- عدم تناسب فرهنگي و خانوادگي

- اختلاف سني زياد

- ازدواج در سنين پايين

- ازدواج در سنين بالا

- خيانت زن يا مرد

- كمبود در روابط جنسي

براي آگاهي بيشتر درباره رابطه جنسي كليك كنيد.

اهميت توجه به مشاوره طلاق

تحقيقات نشان داده است كه بسياري از طلاق‌ها به دليل مشكلات كوچك به وجود آمده‌اند. زندگي مشترك موفق در سالهاي اول نيازمند توجه بسيار زياد است چرا كه نقش افراد و مسئوليت‌هايشان تغيير مي‌كند و شرايط زندگي به حد چشمگيري عوض مي‌شود. به طور معمول افراد در طول آشنايي سعي مي‌كنند بهترين بعد شخصيت خود را نشان دهند اما پس از شروع زندگي مشترك شخصيت واقعي آن‌ها نيز نمايانگر مي‌شود. در اين شرايط ممكن است كه همسر او فكر كند كه قبل از ازدواج او را فريب داده است. مشاوره تلفني به افراد كمك مي‌كند كه با جنبه‌هاي مختلف زندگي مشترك و جنبه‌هاي مختلف شريك زندگيشان آشنا شوند. جلسات مشاوره تلفني باعث مي‌شود كه زوجين راحت‌تر ناگفته‌هاي يكديگر را بشنوند و درك كنند و براي جلوگيري از شكست ازدواج خود تلاش كنند.

براي آشنايي بيشتر درباره زندگي مشترك موفق كليك كنيد.

مشكلات مشاوره طلاق حضوري

متاسفانه ديدگاه افراد نسبت به مشاوره طلاق تلفني منفي است و به ندرت پيش مي‌آيد كه هر دو طرف راضي به شركت در جلسه مشاوره تلفني طلاق شوند. ممكن است افراد در جلسات حضوري احساس معذب بودن داشته باشند و نتوانند به راحتي ناراحتي هاي خود را بروز دهند. همچنين شركت در جلسات حضوري نيازمند صرف وقت و هزينه است و امكان دارد كه برخي از افراد به دليل مشغله كاري يا مشكلات مالي نتوانند در جلسات حضوري شركت كنند. برخي از افرادي كه در نقاط دور و روستاها زندگي مي‌كنند نيز امكان دسترسي به مشاوره طلاق حضوري را ندارند. بنابراين مشاوره تلفني مزاياي بيشتري براي اين دست افراد دارد.

مسلم است كه افرادي كه درگير طلاق هستند، حال و روز خوبي ندارند و با توجه به مشكلات ذكر شده، زوج‌هاي كمي هستند كه به شركت در جلسات حضوري يا مشاوره تلفني طلاق تمايل نشان دهند. با اين حال آنچه كه مشخص است اهميت نقش روانشناس در اين زمينه است و لازم مي‌باشد كه شما از تجربه و آگاهي او بهره ببريد.

مشاوره طلاق تلفني | مزاياي منحصر بفرد

مشاوره طلاق تلفني به شما اين امكان را مي‌دهد كه به راحتي با مشاوران در ارتباط باشيد. مشاوره تلفني هزينه بسيار كمتري نسبت به مشاوره حضوري دارد و همچنين بدون نياز به رفت و آمد به انجام مي‌رسد. همچنين در مشاوره تلفني احساس شرم و خجالت تا حد زيادي از بين مي‌رود و افراد مي‌توانند به راحتي و بدون سانسور كردن، مشكلات خود را بيان كنند. مشاوره تلفني به افراد اين امكان را مي‌دهد كه با صرف هزينه كم همان مشاوره حضوري را دريافت كنند. افرادي كه به مشاوره حضوري دسترسي ندارند به راحتي مي‌توانند از هر مكاني مشاوره تلفني با متخصصان داشته باشند. در همين راستا مركز مشاوره حامي هنر زندگي آماده خدمت رساني به شما عزيزان مي‌باشد.

مركز مشاوره طلاق تلفني هنر زندگي در مسائل گوناگون ديگر مانند ازدواج، خانواده، كودك، اعتياد و... با استفاده از متخصصاني با تجربه خدمات درماني و مشاوره‌اي ارائه مي‌دهد. اين مركز با داشتن مشاوراني برجسته امكان مشاوره تلفني در هر ساعت از شبانه روز را براي شما فرآهم آورده است.

براي اطلاع از روند دريافت مشاوره تلفني كليك كنيد.

سوالات متداول

بهره بردن از مشاوره طلاق تلفني چه مزايايي دارد؟

در مشاوره تلفني هزينه‌هاي رفت و آمد بين مي‌رود و محدوديت زماني و مكاني ندارد. همچنين به شما كمك مي‌كند تا در كمترين زمان و بدون اتلاف وقت مشكلات خود را برطرف كنيد. در كنار اين مسائل در مشاوره تلفني احساس شرم و خجالت تا حد زيادي از بين مي‌رود و افراد مي‌توانند به راحتي و بدون سانسور كردن، مشكلات خود را بيان كنند.

براي دريافت مشاوره طلاق به صورت تلفني و ديگر خدمات مشاوره تلفني مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق شماره 02122018502 و يا از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: مشاوره تلفني طلاق

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مشاوره تلفني طلاق،
موضوع:
[ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۲۲:۰۸ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی