مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

چك كردن گوشي همسر كار درستي است يا نه؟ امروزه بسياري از افراد به دنبال برنامه و نرم‌افزارهاي گوناگون براي كنترل تماس‌ها، تلگرام و پيام‌هاي گوشي همسرشان هستند. تلاش براي چك كردن گوشي همسر مي‌تواند ناشي از عدم اعتماد به همسر يا ترسِ از دست دادن او باشد. اما حفظ و نگهداري از هر چيزي روش اصولي و صحيح خود دارد و چك كردن مداوم گوشي و محدود كردن و كنترل همسرتان نتيجه‌اي جز تشديد بي‌اعتمادي و دور شدن شما از يكديگر به همراه نخواهد داشت. در ادامه به توضيحات بيشتري در مورد چك كردن گوشي همسر و موارد مهم در اين باره اشاره خواهيم كرد. اگر احساس مي‌كنيد همسرتان به شما خيانت كرده و يا در حال خيانت است مي‌توانيد از مشاوره خيانت همسر بهره ببريد. 

منبع: چك كردن گوشي

 

چك كردن گوشي همسر | درست يا غلط 

بسياري از زوجين به دلايل مختلفي تمايل دارند تا به اطلاعات گوشي همسرشان دسترسي داشته باشند و با اين كار احساس امنيت خاطر بيشتري مي‌كنند. براي مثال برخي اين كار را براي پيشگيري از خيانت همسر انجام مي‌دهند. اما معمولاً افراد از اين رفتار استقبال نكرده و اين را دليلي بر بي‌اعتماد بودن طرف مقابل مي‌پندارند؛ به همين خاطر برخي اين كار را پنهاني و دور از چشم همسر خود انجام مي‌دهند و ممكن است پس از آن احساس گناه و عذاب وجدان داشته باشند. در بسياري از مواقع اين رفتارهاي كنترل كننده با انتقال پيام‌هايي مبتني بر بي‌اعتمادي، شك و ترديد به طرف مقابل، روابط زوجين را دستخوش تعارضات و درگيري‌هاي زيادي مي‌كند كه به شك و ترديدهاي بيشتري مي‌انجامد.

به اين ترتيب زن و شوهر در يك چرخه معيوب گرفتار مي‌شوند. به گونه‌اي كه چك كردن‌هاي مدام منجر به رنجش و واكنش‌هاي طرف مقابل مي‌شود. اين واكنش‌ها شك و ترديد را تشديد مي‌كند و دوباره رفتارهاي كنترل كننده بيشتر مي‌شود و اين مسئله به همين شكل ادامه مي‌يابد و در نهايت ممكن است در زندگي به يك بحران تبديل شود.

درنتيجه بهتر است كه به حريم شخصي همسرتان احترام بگذاريد و اگر به رفتارهاي او در فضاي مجازي مشكوك هستيد، از راه‌هاي اصولي‌تري وارد شويد تا بتوانيد به نتيجه مثبتي در اين باره برسيد. براي مثال مراجعه به روانشناس و دريافت مشاوره خيانت به شما كمك مي‌كند تا دلايل و نشانه هاي خيانت به همسر را بيشتر بشناسيد و با راهكارهاي مقابله با آن آشنا شويد.

براي آشنايي بيشتر درباره دلايل خيانت به همسر كليك كنيد.

چك كردن گوشي همسر | حريم شخصي در زندگي مشترك چه جايگاهي دارد؟

ازدواج موفق زماني شكل مي‌گيرد كه افراد بتوانند به سطحي از رشد و بلوغ اجتماعي برسند كه جنبه‌هاي مختلف زندگي خود را با ديگري شريك شوند و با همكاري يكديگر براي ساختن يك زندگي تلاش كنند؛ اما اين مسئله به اين معنا نيست كه شما نبايد هيچ حريم شخصي براي خود داشته باشيد و فرديت يكديگر را زير پا بگذاريد. در نتيجه شما در عين حال كه آزادانه مسائل روزمره خود را با ديگري در ميان مي‌گذاريد بايد براي استقلال هم ارزش قائل شويد. اين كار اعتماد به نفس را در هردو طرف ارتقا داده و صميميت را به ميزان بيشتري ميان شما شكل مي‌دهد. براي اطلاع بيشتر درباره اعتماد به نفس كليك كنيد.

همچنين در صورتي كه اين رفتار در ميان شما تداوم يابد به يك عادت تبديل مي‌شود و تمايل داريد كه ادامه پيام‌هايي كه در آينده دوستان و آشنايان مي‌فرستند را دنبال كنيد. در ابتدا ممكن است بخاطر پيشگيري از خيانت اين رفتارها را انجام بدهيد اما بعد از مدتي به اين عمل وسواس پيدا مي‌كنيد. علاوه بر اين ممكن است به پيام‌هايي از جمله وجود يك حساب بانكي ديگر در همسرتان پي ببريد كه باعث مي‌شود كدورت و مشكلاتي ميان شما شكل بگيرد و صميميت قبل را در رابطه نداشته باشيد. همچنين اين رفتار باعث مقابله به مثل در همسرتان مي‌شود. براي شناخت بيشتر درباره پيشگيري از خيانت همسر كليك كنيد.

راهكارهاي جايگزين بجاي چك كردن گوشي همسر

براي آنكه بتوانيد در زندگي احساس امنيت خاطر كنيد و از وفاداري همسرتان مطمئن شويد راه‌هاي بهتري به جز چك كردن گوشي همسرتان وجود دارد در ادامه به برخي از اين راهكارها اشاره خواهيم كرد.

مشكلاتتان را ريشه‌يابي كنيد

قبل از هر چيز ابتدا بايد بتوانيد تكليفتان را با خودتان مشخص كنيد و بدانيد چرا به چك كردن گوشي همسر خود تمايل داريد. براي فهم ريشه مشكل، بررسي كنيد كه آيا فكر مي‌كنيد به او اعتماد كافي نداريد؟ آيا مي‌ترسيد كه همسر و زندگي‌تان را از دست بدهيد؟ يا اين كه اين رفتار تنها نوعي عادت بد محسوب مي‌شوند؟ زماني كه مشخص شود مشكل اصلي كجاست مي‌توانيد راهكار مناسب را براي حل اين مسئله پيدا كنيد. 

ارتباط عاطفي خود را با همسرتان بازنگري كنيد 

تا به حال از خود پرسيده‌ايد كه چرا امروزه بسياري از افراد دائماً در فضاي مجازي فعاليت مي‌كنند؟ در دنياي امروز مشغله‌هاي زياد كاري و اجتماعي فرصت ارتباطات سالم، عميق و لذت بخش را از انسان‌ها گرفته و آن‌ها را دچار احساس تنهايي دروني كرده است. همين موضوع باعث مي‌شود كه به فضاي مجازي و ارتباطات متعدد با ديگران پناه ببرند و مدام سرشان در گوشي باشد. اين عامل سبب مي‌شود كه زوجين شك كرده و به چك كردن گوشي همسر خود بپردازند. در اين شرايط اگر ارتباط عاطفي با همسر نيز دچار مشكلاتي باشد، اين وضعيت تشديد خواهد شد.

در نتيجه بهتر است به رابطه عاطفي چند ماه اخير خود نگاهي بيندازيد و ببينيد چقدر توانسته‌ايد در يك فضاي صميمانه با يكديگر گفت‌وگو كنيد و رابطه مؤثر و سالمي با يكديگر داشته باشيد. اگر چنين ارتباطي ميان شما وجود ندارد و باعث شكل گيري انواع خيانت و روابط فرا زناشويي در شما شده بهتر است براي ترميم روابط عاطفي خود به يك روانشناس متخصص در حوزه زوج درماني يا خانواده درماني مراجعه كنيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد انواع خيانت و روابط فرازناشويي كليك كنيد.

به يك زوج درمانگر مراجعه كنيد

اگر در زندگي مشترك خود احساس بي‌اعتمادي مي‌كنيد يا ترس از دست دادن همسرتان را داريد، ممكن است به سادگي نتوانيد اين مشكلات را رفع كنيد. اگر براي مدت طولاني در شك و ترديد زندگي كنيد سلامت روان شما تهديد خواهد شد و احتمال ابتلا به انواع اختلالات رواني نظير افسردگي و وسواس فكري افزايش مي‌يابد. براي شناخت بيشتر با اختلالات افسردگي و وسواس فكري عملي كليك كنيد.

در اين شرايط مراجعه به يك زوج درمانگر كمك بسيار زيادي مي‌تواند به شما بكند؛ چرا كه او به عنوان يك شخص بي‌طرف در جريان مشكلات شما قرار مي‌گيرد و در يك فضاي امن و عاري از قضاوت با بررسي سبك ارتباطي شما و همسرتان، اشتباهات رفتاري و شناختي رابطه تان را پيدا كرده و روش‌هاي رفتاري جايگزين را پيشنهاد مي‌دهد. با تمرين اين رفتارها به مرور اعتماد و احساس امنيت به رابطه شما بازخواهد گشت و شما براي داشتن يك زندگي رضايت بخش به كنترل همسرتان نياز نخواهيد داشت. در همين راستا مركز مشاوره حامي هنر زندگي آماده هرگونه خدمت رساني به شما عزيزان به صورت تلفني و حضوري مي‌باشد. براي آگاهي بيشتر درباره روند دريافت مشاوره خيانت همسر كليك كنيد.

سوالات متداول

دلايل چك كردن گوشي همسر چيست؟

معمولا زوجين براي كنترل كردن يكديگر، ديدن رفتارهاي مشكوك از جانب همسر خود و همچنين بي اعتقادي به وجود حريم شخصي اين كار را انجام مي‌دهند. با اين حال اصلي‌ترين دليل چك كردن گوشي همسر عدم اعتماد و صميميت ميان زوجين است.

براي دريافت مشاوره در زمينه روابط زوجين مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق شماره شماره 02122018502 و يا از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: چك كردن گوشي

امتیاز:
بازدید:
برچسب: چك كردن گوشي،
موضوع:
[ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۳۱:۰۵ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی