مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

پوزيشن هاي جنسي رايج

پوزيشن هاي جنسي بسيار متنوع هستند. برخي از رايج ترين آن ها به شرح زير مي باشند:

1. حالت معمولي

در اين حالت كه بسيار مرسوم است زن به پشت مي‌خوابد و پاهايش را باز مي‌كند و مرد روي او دراز مي‌كشد و دخول را انجام مي‌دهد. در اين حالت مرد بايد آرام دخول را انجام دهد به طوري كه از فشار زياد خبري نباشد و زن بتواند تا حدودي فشار را كنترل كند. بهتر است دستانش را در طرفين بدن زن قرار دهد تا فشار وارد شده به بدن زن كاهش پيدا كند.

2.حالت پهلو به پهلو

در اين پوزيشن هر دو به پهلو دراز مي‌كشند و دخول انجام مي‌گيرد. در اين پوزيشن، صورت بايد روبروي يكديگر قرار بگيرد.

3. حالت متقاطع

در حالت متقاطع زن به پهلو دراز مي‌كشد و مرد در بين پاهاي او قرار مي‌گيرد. زن بايد يكي از پاهايش را روي مرد قرار دهد. اين روش مي‌تواند احساس بسيار خوبي را براي زنان ايجاد كند.

4. حالت زانوهاي خميده

در اين پوزيشن زن به پشت دراز مي‌كشد و پاهايش را دور گردن يا دور كمرمرد قفل مي‌كند، در اين حالت مرد مي‌تواند به خوبي دخول را انجام دهد.

5. حالت دخول از پشت يكي از پوزيشن هاي جنسي رايج

در حالت دخول از پشت زن زانوها و دست‌هايش را به موازات هم روي زمين قرار مي‌دهد و مرد در پشت او ايستاده و آلت خود را وارد واژن مي‌كند. در حالت ديگر زن مي‌تواند روي زمين دراز بكشد و دخول انجام شود.

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه  آموزش سكس كليك كنيد.

6. حالت زانو زدن

در اين پوزيشن زن به روي زمين زانو مي‌زند و بدن خود را به سمت جلو مي‌كشد، مرد پشت او مي‌نشيند و عمل دخول را انجام مي‌دهد.

7. حالت نشسته

در اين حالت مرد دراز مي‌كشد و زن به روي آلت تناسلي او مي‌نشيند؛ در اين پوزيشن زن فشار وارد شده را تنظيم مي‌كند و بالا و پايين مي‌رود. (ممكن است در اين پوزيشن زن به ارگاسم برسد). درحالت ديگر زن مي‌تواند در اين پوزيشن بعد از دخول روي مرد دراز بكشد.

8. حالت ضربدر  

اين پوزيشن مانند پوزيشن پهلو به پهلو است اما در اين حالت هردو پاهايشان را پشت يكديگر قفل مي‌كنند و با عقب و جلو كردن پاها رابطه جنسي را انجام مي‌دهند. در اين حالت بايد فشار بسيار كم باشد در غير اين صورت دخول دردناك مي‌شود.

9. حالت دنوكا از جمله پوزيشن هاي جنسي

در اين پوزيشن در حالي كه زن ايستاده و پاهايش را باز كرده مرد از پشت دخول را انجام مي‌دهد و زن تا جايي كه دستش را روي زمين قرار دهد خم مي‌شود. اگرهردو قدرت بدني و توانايي كافي داشتند مرد مي‌تواند كمر زن را نگه دارد تا پاهايش را بالا نگه دارد.

10. حالت ايستاده و معلق

در اين پوزيشن مرد در جاي خود مي‌ايستد، زن دستانش را به دور گردن مرد مي‌اندازد و پاهايش را به دور پاهاي مرد قفل مي‌كند. اين حالت براي كساني كه مي‌خواهند يك رابطه طولاني داشته باشند بسيار دشوار است و نيازمند تعادل بسيار بالايي است. اين پوزيشن تنها در مواردي كه مي‌خواهيد بعد از مدت‌ها تنوع ايجاد كنيد مناسب است، در غير اين صورت توصيه نمي‌شود.

11. مرد ايستاده و زن نشسته

در اين پوزيشن زن بر روي ميز يا تخت مي‌نشيند و مرد روبروي او ايستاده است. در اين حالت زن مي‌تواند پاهايش را دور كمر مرد قفل كند و يا با دست، پاهايش را بالا نگه دارد.

12. چرخيدن از پوزيشن هاي جنسي

در اين پوزيشن مرد بايد به پشت روي زمين دراز بكشد و زانوهايش را از زمين جدا كند بعد از جدا كردن زانو بايد ران‌ها را نيز بالا نگه دارد ( به صورتي كه پل درست شود) و زن روي الت تناسلي او بنشيند. براي استفاده از اين پوزيشن بايد از قدرت بدني فوق‌العاده‌اي برخوردار باشيد و بهتر است براي مدت زيادي ادامه پيدا نكند. 

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه راه‌هاي باردار شدن كليك كنيد.

13. كوه جادويي

هم شما و هم همسرتان رو به روي يكديگر مي نشينيد و زانو ها را خم كرده و پاهايتان را از يكديگر فاصله مي دهيد. در همين حالت به هم نزديك مي شويد و ذخول را انجام مي دهيد. اين پوزيشن احساس صميميت ميان شما را افزايش مي دهد و تحريك زيادي را به همراه دارد.

14. گاو چران

در اين حالت مرد به پشت دراز مي كشيد و زانوهاي خود را كمي خم مي كند. زن بر روي او نشسته و پاهاي خود را اطراف همسرش قرار ميدهد و زانو هايش را بر روي زمين مي گذارد. بهتر است زن در اين حالت كمي به عقب متمايل شود و مقداري از وزن خود را بر روي پاهاي همسرش تكيه دهد.

15. گاو چران برعكس

اين حالت نيز درست مانند پوزيشن قبلي است؛ مرد به پشت دراز كشيده و پاهاي خود را كمي خم مي كند وزن بر روي او قرار مي گيرد. اما در اين پوزيشن زن برعكس بر روي همسر خود مي نشيند و پشتش به صورت مرد است. در اين وضعيت زن مي تواند سرعت رابطه جنسي را به ميل خود تعيين كند.

16. مرد گاو چران از پوزيشن هاي جنسي

در اين حالت زن به پشت دراز مي كشد و پاهاي خود را از زانو خم مي كند. مرد بر روي او قرار گرفته و دخول را انجام مي دهد. مرد بايد بسيار مراقب باشد كه تمام وزنش بر روي زن قرار نگيرد.

17. رقص باله

در اين پوزيشن در حالت ايستاده رابطه جنسي انجام مي گيرد. زن و مرد هر دو مي ايستند و زن يكي از پاها خود را بالا آورد و بر دور پاي همسرش گره مي كند و سپس دخول جنسي انجام مي گيرد. اگر زن بدن منعطفي داشته باشد بهتر است كه پاي خود را كمي بالاتر بياورد و آن را بر روي شانه همسر خود قرار دهد. در اين صورت دخول بسيار عميق تر مي شود و با تحريك بيش تر كليتوريس لذت جنسي بيش تري به وجود مي آيد.

18. تكيه گاه

در اين پوزيشن مرد بر روي تخت يا زمين مي نشيند و پاهاي خود را دراز مي كند. زن نيز به همسر خود تكيه كرده و در آغوش او مي نشيند. در اين حالت دخول از پشت انجام مي گيرد. افرادي كه در ابتداي رابطه جنسي از ديدن صورت همسرشان خجالت مي كشند، مي توانند از اين پوزيشن استفاده كنند.

19. پوزيشن صدفي

در اين حالت زن به پشت دراز مي كشد و پاهاي خود را از هم دور مي كند. حال پاها را در حا امكان بالا مي آورد و بر پشت گردن خود خود نگه مي دارد. حال مرد بر روي زن قرار گرفته و رابطه جنسي را انجام مي دهد. در اين حالت دخول بسيار عميق صورت مي گيرد.

20. صندلي چرخدار

در اين پوزيشن مرد بر روي تخت يا صندلي و يا هر سطحي كه كمي بالا باشد مي نشيند و زن به پشت بر روي دراز مي كشد. در اين حالت باسن زن بر روي پاهاي مرد قرار مي گيرد و پاهاي خود را دو طرف همسرش بر روي تخت دراز مي كند. هم چنين كف دستان خود را هم بر روي زمين قرار مي دهد و بازوهاي خود را صاف مي كند. در اين حالت دخول بسيار عميق مي باشد.

21. ميز

در اين حالت زن بر روي ميز به پشت دراز مي كشد و پاهاي خود را از هم باز مي كند. مردان نيز رو به روي او مي ايستند و دخول را انجام مي دهد. در اين حالت با ديدن چهره يكديگر صميميت زوجين در رابطه حفظ مي شود. هم چنين اين پوزيشن براي زوجيني كه تفاوت قد زيادي دارند بسيار مناسب است.

انتخاب پوزيشن هاي جنسي مناسب

انتخاب پوزيشن مناسب بستگي به خود فرد دارد و اين كه در كدام يك از آن‌ها بيشتر احساس راحتي مي‌كند و لذت بيشتري براي فرد به وجود مي‌آيد اما بايد نسبت به شرايط بدني و محيط اطراف پوزيشن، مناسب انتخاب شود.

مناسب‌ترين پوزيشن هاي جنسي براي افراد با شرايط خاص

زنان داراي اضافه وزن: بهترين روش براي اين اشخاص روش معمولي است كه زن به پشت دراز بكشد. در اين حالت مي‌تواند از بالشت براي زير باسن خود استفاده كند. 

مرداني با درد كمر: بهترين روش براي اين زوج‌ها، پوزيشن نشسته است كه زن روي مرد مي‌نشيند و پاهايش را روي زمين قرار مي‌دهد اما بايد بدانيد كه در اين پوزيشن درصد تحريك و لذت كم است.

جلوگيري از بارداري : در اين حالت بهتر است از روش پهلو به پهلو استفاده شود اما با اين تفاوت كه پايش را روي شانه مرد قرار دهد و همان زاويه را حفظ كند.

باردار شدن: حالت مناسب براي باردار شدن پوزيشن معمولي است به طوري كه پاهاي زن به طور كامل باز شده باشد.

زنان باردار :  شيوه انجام رابطه جنسي در زمان بارداري بسيار مهم است زيرا در صورت فشار آوردن به رحم و شكم نه تنها به مادر بلكه به كودك نيز مي‌تواند آسيب برساند. در اين حالت زن بايد به پشت دراز بكشد و مرد به صورت برعكس روي او قرار بگيرد اما با او تماس نداشته باشد و از اين راه به آرامي دخول را انجام دهد. براي اطلاع بيشتر درباره رابطه جنسي حين بارداري كليك كنيد.

رابطه جنسي با مردان داراي آلت تناسلي كوچك و باريك : در اين حالت مي‌توان از پوزيشني كه زن مي‌نشيند و مرد مي‌ايستد استفاده كرد به طوري كه زن روي يك صندلي بنشيند و باسنش را از آن خارج كند كه مرد بتواند به راحتي با فشار، آلت تناسلي خود را وارد واژن زن كند.

براي آگاهي بيشتر در زمينه عوارض رابطه جنسي زياد كليك كنيد.

 

مزاياي تنوع در پوزيشن

ممكن است رابطه جنسي با يك نوع پوزيشن بعد از مدت‌ها شما را خسته كند و ديگر علاقه‌اي به ادامه آن نداشته باشيد و اين موضوع مي‌تواند براي شما و شريك جنسي‌تان خوشايند نباشد. با ايجاد تنوع در انجام رابطه جنسي مي‌توانيد به بهتر شدن و لذت بيشتر رابطه‌ خود كمك كنيد.

معايب تنوع در پوزيشن هاي جنسي

تنوع دادن متداول و ممتد در پوزيشن هاي جنسي مي‌تواند نارضايتي در شريك جنسي شما ايجاد كند و از حالتي كه در آن لذت بيشتري داريد دور شويد. ممكن است بعضي از پوزيشن‌ها اصلا براي شما مناسب نباشد و موجب به وجود آوردن بعضي از مشكلات شود. حتما قبل از امتحان كردن يك نوع پوزيشن با شخص مقابلتان مشورت كنيد كه از رخ دادن بعضي مشكلات جلوگيري شود.

 

تاثيرات پوزيشن‌ هاي جنسي بر جنسيت فرزند

پوزيشن هاي جنسي تا حدودي مي‌تواند باعث تعيين جنسيت فرزند شود. صفات جنسي مردانه خيلي زودتر از صفات جنسي زنانه از بين مي‌روند. اگر شما از پوزيشني استفاده كنيد كه با آن اسپرم، قبل از اين كه صفات جنسي مرد از بين برود به دهانه رحم برسد و خود را به تخمك برساند مي‌تواند احتمال پسر شدن جنين بالا مي‌رود و اگر از پوزيشني استفاده شود كه در آن اسپرم ديرتر به دهانه رحم وارد شود و به ديواره‌ها بچسبد احتمال دختر شدن جنين زياد مي‌شود.

براي آشنايي كامل درمورد اولين رابطه جنسي كليك كنيد.

سخن آخر

پوزيشن هاي جنسي نقش بسيار مهمي در كيفيت رابطه جنسي دارند. بسياري از زوجين در طول رابطه با مشكلاتي هم چون درد در حين دخول مواجه مي شوند. اين در حاليست كه گاهي مواقع تنها با تغيير پوزيشن مي توانيد اين مساله را برطرف سازيد. هم چنين يكنواختي پوزيشن جنسي از مهم ترين دلايل سردي جنسي است پس يادگيري پ.زيشن ها به شما كمك مي كند تا از يكنواختي در رابطه پيشگيري نماييد. آموزش جنسي در افزايش كيفيت رابطه نقش بسيار مهمي دارد؛ متخصصان و روانشناسان حامي هنر زندگي در خدمت شما هستند تا با ارائه خدمات حضوري و تلفني در اين زمينه ياري تان كنند. براي كسب اطلاعات بيش تر در زمينه مشاوره تلفني كليك كنيد.

سوالات متداول درباره‌ پوزيشن هاي جنسي

تغيير پوزيشن مي‌‌تواند از درد واژن موقع رابطه جنسي كم كند؟

ممكن است درد واژن در زمان رابطه جنسي به دليل پوزيشن نامناسب انتخاب شده باشد پس تغيير آن مي‌تواند درد واژن را كاهش دهد.

بهترين پوزيشن در رابطه جنسي چيست؟

انتخاب بهترين پوزيشن‌ بستگي به خود و شريك جنسي‌ شما دارد كه با كدام يك لذت بيشتري مي‌بريد.

تغيير پوزيشن مي‌تونه به ارگاسم رسيدن اثر داشته باشه؟

تغيير پوزيشن و امتحان كردن مدل‌هاي متفاوت ممكن است در به ارگاسم رسيدن بهتر نقش داشته باشد. استفاده از روش معمولي اما به طوري كه زن روي مرد باشد مي‌تواند كمك بسياري كند.

منبع:‌ پوزيشن هاي جنسي

براي دريافت مشاوره در زمينه پوزيشن هاي جنسي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: پوزيشن هاي جنسي،
موضوع:
[ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۴۰:۵۹ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی