مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

خاندان وياگرا

از خانواده وياگرا يا سيلدنافيل، در طي چند سال اخير مشتقات ديگري هم به بازار عرضه شده است. تا امروز غير از وياگرا (سيلدنافيل) دو عضو ديگر اين خانواده با تاييد FDA به بازار عرضه شده‌اند: سياليس (تادالافيل) و لويترا (واردنافيل)، پنج سال بعد از وياگرا يعني در سال 2003 تاييديه FDA را گرفتند. سياليس و لويترا و وياگرا با مكانيسم مشابهي باعث نعوظ مي‌ شوند و از سيلدنافيل قدرتمند‌تر هم نيستند. تفاوت باليني آن ها در چهار چيز است؛ تداوم اثر دارو، زمان شروع اثر دارو، عوارض جانبي‌شان و توصيه‌هاي غذايي همراه مصرف‌شان.

قرص وياگرا براي پسردار شدن | اثرات قرص وياگرا

عوامل مهمي كه در مصرف سيلدنافيل موثر هستند به شرح زير مي باشند:

1:خون رساني مناسب در آلت تناسلي
2:برانگيختگي جنسي
3:سلامت سيستم عصبي
در صورتي كه يكي از عوامل ذكر شده در بدن مختل باشد باعث بي اثر شدن داروي وياگرا مي شود. نكته مهم ديگر اينكه مصرف اين دارو تاثيري در ميل جنسي مردان ندارد. براي كسب اطلاعات در زمينه ميل جنسي در زنان و مردان كليك كنيد.

افرادي كه نبايد وياگرا مصرف كنند

در اين بخش از مقاله قرص وياگرا براي پسردار شدن به بررسي موارد منع مصرف وياگرا مي پردازيم. افراد داراي بيماري ها و مشكلات زير نبايد از قرص وياگرا استفاده كنند:

1: افراد مبتلا به فشار خون
2: افراد مبتلا به بيماري هاي كبدي و كليوي
3: افراد مبتلا به بيماري هاي خود ايمني و سرطاني مانند لوسمي
4: افراد داراي بيماري زخم معده فعال
در صورت ابتلا به يكي از بيماري هاي فوق بهتر است براي استفاده از قرص وياگرا با پزشك خود مشورت كنيد. براي كسب اطلاعات در زمينه اختلال نعوظ كليك كنيد.

زمان اثرگذاري سيلدنافيل پس از مصرف

در اين بخش از مقاله وياگرا براي پسردار شدن به بررسي زمان اثرگذاري سيلدنافيل مي پردازيم. زمان اثربخشي با توجه به برخي موارد متفاوت خواهد بود كه به شرح زير هستند:

1. دوز دارو

به طور كلي مي دانيم كه هر قرصي با مقدار دوز بالاتر، همان قدر موثرتر و اثربخشي طولاني تري خواهد داشت. يك دارو با ميزان دوز مشخص ممكن است در افراد اثرات مختلفي داشته باشد. به همين علت براي استفاده از دارو با دوز معين حتما بايد با پزشك متخصص مشورت كنيد.

2. قرص وياگرا براي پسردار شدن | مشكلات كبدي و كليوي

اين بيماري ها با توجه به وظيفه اي كه در متابوليسم بدن دارند، باعث اختلال در عملكرد متابوليسم بدن مي شوند. افراد داراي اين گونه مشكلات، تجزيه و متابوليسم قرص وياگرا در بدن آن ها آهسته تر انجام مي شود.

3. رژيم غذايي

به طور كلي استفاده از هر دارويي با معده خالي با سرعت بيش تري اثر مي گذارد. معمولا مدت زمان اثرگذاري وياگرا با معده پر يك ساعت دير تر از مصرف آن با معده خالي است.

4. تاثير سن

از آنجايي كه با افزايش سن، سيستم متابوليك بدن آهسته تر مي شود، قرص وياگرا ديرتر در بدن اثر مي كند.

قرص وياگرا براي پسردار شدن | عوارض وياگرا

1.سو مصرف اين قرص باعث افزايش يا اختلال در نظم ضربان قلب و در موارد معدود منجر به سكته قلبي و مغزي مي شود. همان طور كه قبلا گفته شد افراد مبتلا به مشكلات قلبي-عروقي حتما قبل از مصرف بايد با پزشك متخصص مشورت كنند.
2.بعضي از افراد بعد از استفاده از اين دارو دچار تاري ديد مي شوند و حتي بينايي خود را به طور كامل از دست مي دهند.
3.يكي ديگر از عوارض قرص وياگرا بروز حساسيت در بدن مثل ورم اعضاي بدن، ابريزش بيني و عطسه است.
4. اغلب افرادي كه اين قرص را مصرف مي كنند گرماي شديدي را در ناحيه صورت احساس مي كنند.
5. هم چنين مي تواد مشكلات گوارشي مثل درد معده و سوزش معده به وجود بياورد.
6. عارضه جانبي ديگر اين قرص، نعوظ طولاني مدت است. آلت بعضي از افراد ممكن است ساعت ها بعد از مصرف اين دارو هم در حالت نعوظ بماند. در صورت ادامه اين حالت امكان اين كه به آلت تناسلي آسيب وارد شود وجود دارد.
7.نكته مهم اين كه اغلب افراد بعد از مصرف قرص وياگرا دچار سرگيجه، تشنج و حالت تهوع مي شوند. در صورتي كه شدت اين علايم در شما زياد بود مصرف دارو را قطع كنيد و حتما با پزشك خود مشورت كنيد.

قرص وياگرا براي پسردار شدن | نحوه مصرف قرص وياگرا

وياگرا را دقيقاً همان طور كه براي شما تجويز شده مصرف كنيد. تمام دستورالعمل هاي روي برچسب نسخه خود را دنبال كنيد. اين دارو را در مقادير بيش تر يا كم تر يا بيش از مدت توصيه شده مصرف نكنيد .وياگرا معمولاً فقط در صورت نياز، 30 دقيقه تا 1 ساعت قبل از فعاليت جنسي مصرف مي شود. ممكن است 4 ساعت قبل از فعاليت جنسي اين كار را انجام دهيد. بيش از يك بار در روز وياگرا مصرف نكنيد. در صورت تحريك جنسي، وياگرا مي تواند به شما در نعوظ كمك كند. نعوظ فقط با مصرف قرص اتفاق نخواهد افتاد پس دستورالعمل هاي پزشك خود را دنبال كنيد.

مصرف وياگرا در زمان بارداري

آزمايش هاي گسترده روي حيوانات هيچ اثري منفي بر روي جنين نشان نداده است. وياگرا به طور جامع در زنان باردار مورد مطالعه قرار نگرفته است. هم چنين هيچ تاثيري در تعداد اسپرم يا تحرك اسپرم در مردان وجود ندارد. براي كسب اطلاعات بيش تر در زمينه مصرف دارو در بارداري كليك كنيد.

آيا مي توان همزمان وياگرا و تستوسترون را مصرف كرد؟

تستوسترون و وياگرا هنگامي كه با هم استفاده شوند هيچ واكنش شناخته شده يا عوارض جدي ايجاد نمي كنند. مصرف تستوسترون مي تواند به درمان مردان مبتلا به تستوسترون پايين براي بهبود غريزه جنسي كمك نمايد اما نمي تواند اختلال نعوظ را درمان كند. مصرف وياگرا مي تواند به درمان اختلال نعوظ كمك كند اما ميل جنسي را بهبود نمي بخشد. هم تستوسترون و هم وياگرا مي توانند مصرف شوند، اما هر دو مشكلات مختلف را درمان مي كنند. از هر دو نمي توان براي درمان كمبود انگيزه جنسي و اختلال نعوظ استفاده كرد.

مصرف وياگرا مي تواند به درمان اختلال نعوظ كمك كند اما ميل جنسي را بهبود نمي بخشد. هم تستوسترون و هم وياگرا مي توانند مصرف شوند، اما هر دو مشكلات مختلف را درمان مي كنند. از هر دو نمي توان براي درمان كمبود انگيزه جنسي و اختلال نعوظ استفاده كرد. اگر شخصي فقط با ميل جنسي طبيعي دچار اختلال نعوظ باشد، تركيب وياگرا و تستوسترون هيچ مزيت ديگري ندارد و فقط وياگرا كافي است. برخي مطالعات نشان داده اند كه وياگرا ممكن است سطح تستوسترون را به ميزان ناچيزي افزايش دهد اما براي درمان سطح پايين تستوسترون قابل توجه نيست.

قرص وياگرا براي پسردار شدن | تستوسترون چيست؟

تستوسترون يك هورمون جنسي مردانه است. اين ماده مسئول توليد اندام هاي توليد مثل در مردان، خصوصيات جنسي ثانويه، افزايش حجم استخوان و عضله و ميل جنسي است. تستوسترون ممكن است به صورت قرص تزريق تجويز شود. اين به بهبود علائمي كه به دليل كمبود تستوسترون در بدن اتفاق مي افتد، كمك مي كند. براي اطلاع بيش تر در زمينه تستوسترون كليك كنيد.

جايگزين هاي طبيعي قرص وياگرا


توصيه طب سنتي به جاي قرص وياگرا

در اين بخش از مقاله قرص وياگرا براي پسردار شدن به بررسي توصيه هاي طب سنتي مي پردازيم. برخي از مواد غذايي كه در طب سنتي براي تقويت ميل جنسي مفيد ناميده شده اند عبارتند از:

1. قرص وياگرا براي پسردار شدن | جينكوبيلوبا

جينكو بيلوبا يك مكمل گياهي محبوب در طب سنتي چيني است كه با افزايش سطح اكسيد نيتريك در خون و باز كردن رگ هاي خوني به بهبود جريان خون كمك مي كند و در نتيجه موجب درمان اختلال نعوظ مي شود.

2. ال سيترولين

ال-سيترولين اسيد آمينه اي است كه به طور طبيعي توسط بدن توليد مي شود. ال-سيترولين به عنوان مكمل غذايي و به شكل كپسول يا پودر در داروخانه ها به فروش مي رسد. اما به طور طبيعي در غذاهايي مانند هندوانه، شكلات تلخ و آجيل نيز وجود دارد. بدن ال-سيترولين را به ال آرژنين تبديل مي كند كه با توليد اكسيد نيتريك به گشاد كردن رگ هاي خوني و بهبود جريان خون كمك مي كند و به دنبال آن اختلال نعوظ را درمان مي كند.

3. آجيل

يكي از موادي كه به بهبود عملكرد جنسي كمك مي كند مصرف آجيل مي باشد. در يك بررسي گروهي از مردان كه به طور مرتب كمي آجيل را به رژيم غذايي خود اضافه كرده بودند با يك گروه مرداني كه همان رژيم غذايي را بدون آجيل مي خوردند، مقايسه شد. اضافه كردن آجيل به يك رژيم غذايي سبك مي تواند كيفيت ارگاسم و تمايل جنسي را در اين مردان بهبود بخشد و سبب درمان اختلال نعوظ شود. سلنيوم موجود در اين دانه ها علاوه بر افزايش تعداد اسپرم هاي سالم و فعال در بدن، حركت و فعاليت اسپرم را هم بهبود مي بخشد. سلنيوم هم چنين سبب افزايش سطح هورمون تستسترون و قدرت باروري مي شود.

4. قرص وياگرا براي پسردار شدن | قهوه

قهوه باعث افزايش جريان خون در ناحيه اندام تناسلي مي شود. تحقيقات نشان داده مرداني كه دو تا سه فنجان قهوه در روز مي نوشند كمتر دچار اختلال نعوظ مي شوند. كافئين فعاليت جنسي را بهبود مي بخشد.

5. شكلات سياه

مصرف ميزان متوسط شكلات سياه براي سلامت قلب و عرق خوب است، اين نوع شكلات علاوه بر عملكرد قلب و عروق در عملكرد جنسي نيز تاثير مي گذارد. هم چنين بايد بدانيد در شكلات موادي براي بهبود خلق و خو وجود دارد كه توصيه مي شود حتما آن را بخوريد.

وياگراي زنانه چه فرقي با وياگراي مردانه دارد؟

وياگرا و ديگر داروهاي مشابه، مشكل اختلال نعوظ مردان را برطرف مي كنند. مرداني كه از اين مشكل رنج مي برند اغلب از ميل جنسي برخوردارند اما وقتي قصد برقراري رابطه جنسي دارند، بدن آن واكنش فيزيكي لازم را ندارد. اين داروها با آرام كردن ماهيچه هاي درون آلت تناسلي مردانه و افزايش گردش خون باعث نعوظ آلت مي شوند. اما ميل جنسي كم در زنان مشكل پيچيده تري است و عوامل بيش تري در ميل جنسي زنان دخيل هستند. در نتيجه براي رفع اختلال كمبود ميل جنسي روش پيچيده تري را بايد در پيش گرفت. براي كسب اطلاعات در زمينه بي ميل جنسي زنان و افزايش ميل جنسي در زنان كليك كنيد.

داروهاي وياگراي زنانه كدام هستند؟

دو دارويي كه به تأييد سازمان غذا و داروي آمريكا رسيده اند عبارتند از:

1:فليبانسرين (Flibanserin) با نام تجاري آدي (Addyi): نوعي قرص كه بايد هر روز يك عدد از آن مصرف شود.
2:برملانوتايد (Bremelanotide) با نام تجاري وايليسي (Vyleesi): نوعي آمپول كه بايد توسط خود مصرف كننده ۴۵ دقيقه قبل از برقراري رابطه جنسي، به شكم يا ران تزريق شود. در هر ۲۴ ساعت فقط يك آمپول بايد تزريق شود و پزشكان توصيه مي كنند در ماه بيشتر از ۸ آمپول تزريق نشود.

عملكرد وياگراي زنانه

هر دو دارو فعاليت پيام رسان هاي شيميايي درون مغز را كه به آن ها انتقال دهنده هاي عصبي گفته مي شود، افزايش مي دهند. اين انتقال دهنده هاي عصبي نقشي اساسي در كمك به برانگيختگي جنسي دارند. ممكن است پزشك تان به شما توصيه كند در كنار مصرف دارو، آموزش و مشاوره جنسي هم داشته باشيد. به علاوه، اگر دچار هر گونه مشكل فيزيكي مثل خشكي واژن باشيد كه رابطه جنسي را تحت تأثير قرار مي دهد، ممكن است نياز به هورمون درماني هم داشته باشيد.

قرص وياگرا براي پسردار شدن | عوارض وياگراي زنانه

محققان عمدتاً تأثير اين داروها را بر روي زناني كه هنوز يائسه نشده اند مورد بررسي قرار داده اند. به همين دليل سازمان غذا و داروي آمريكا اين دو دارو را تنها براي مصرف زناني كه هنوز يائسه نشده اند تأييد كرده است. در دوران بارداري و شيردهي هم نبايد از هيچكدام اين داروها استفاده شود. به علاوه هر دو داروي وياگراي زنانه مي توانند با بسياري از داروهايي كه زنان معمولاً مصرف مي كنند تداخل پيدا كنند؛ مثل فلوكونازول كه نوعي داروي ضد قارچ است و همين طور بعضي آنتي بيوتيك ها. بنابراين در مورد داروهاي مصرفي خود حتماً با پزشك خود صحبت كنيد.

زناني كه از داروهاي مخصوص اختلال كمبود ميل جنسي استفاده مي كنند، از ۲ ساعت قبل از مصرف دارو تا صبح روز بعد بايد از خوردن الكل خودداري كنند، چون الكل مي تواند فشار خون را تا ميزان خطرناكي كاهش دهد.

سخن آخر

اختلال در نعوظ يكي از مشكلات سلامتي است و كساني كه اين اختلال در آن ها به‌مدت چند هفته يا بيش تر ادامه پيدا كرده است بايد به پزشك مراجعه كنند. به‌ويژه كساني كه گمان مي‌ كنند اختلال در نعوظ آن ها ممكن است با علتي زمينه‌اي مانند بيماري قلبي يا ديابت مرتبط باشد، حتما بايد به پزشك مراجعه كنند. بعضي از داروهاي تجويزي نيز با اختلال در نعوظ مرتبط هستند. كساني كه از داروهاي تجويزي خاصي استفاده مي‌كنند، بايد درمورد عوارض جانبي احتمالي و درمان‌هاي جايگزين با پزشك خود صحبت كنند.

اما از سويي ديگر دليل اختلال نعوظ در بسياري از افراد به دليل مشكلات روانشناختي است. در اين شرايط مصرف دارو تنها راهكاري گذرا و موقتي است و ضروري مي باشد كه فرد از كمك متخصصان روانشناسي استفاده نمايد. متخصصان حامي هنر زندگي در خدمت شما هستند تا به صورت حضوري و تلفني در اين زمينه ياري تان كنند. براي كسب اطلاعات بيش تر در زمينه مشاوره تلفني كليك كنيد.

منبع: قرص وياگرا براي پسردار شدن

براي دريافت مشاوره در زمينه قرص وياگرا براي پسردار شدن مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۱۰:۱۱ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی