مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

انواع سكس سه نفره يا تري سام

سكس سه نفره داراي اشكال مختلفي است كه هركدام مي‌تواند دلايل متفاوتي داشته باشد. پس ابتدا لازم است كه نگاه مختصري به چگونگي انواع مختلف آن داشته باشيم:

1. سكس سه مرد

اين نوع سكس كه بيشتر در بين افراد همجنسگرا (گي) مشاهده مي‌شود، مي‌تواند انواع مختلفي داشته باشد. 1) دو نفر به آميزش مقعدي بپردازند و يكي تحريك دهاني دريافت كند. 2) يك نفر به تحريك دهاني دو نفر ديگر بپردازد. 3) افراد هم‌زمان و از يك‌جهت با يكديگر آميزش مقعدي برقرار كنند.4) در اين رابطه مي‌تواند يك فرد فقط تماشاگر باشد كه در اين حالت مي‌توان گفت ديگر سكس سه‌نفره يا تري سام صورت نگرفته است و دلايل آن مي‌تواند متفاوت باشد.

2. سكس سه زن

اين حالت نيز بيشتر در بين افراد همجنس گرا و البته از نوع لزبين مشاهده مي‌شود. در اين رابطه نيز مي‌توان موقعيت‌هاي مختلفي را تصور كرد و البته به دليل نقاط بيشتر تحريك جنسي در بين زنان مثل سينه‌ها، مقعد، مهبل، گوش، گردن، پاها و… احتمالاً فراگيري و شيوع آن بيشتر از گزارش‌ها مطرح‌شده باشد.

3. سكس دو مرد و يك زن

به دليل اينكه زنان ازلحاظ زيستي و تناسلي و فيزيكي مي‌توانند به‌صورت مكرر ارضا شوند بدون اينكه از توان آن‌ها براي ادامه سكس كاسته شود اين روش نيز طرفداران زيادي دارد. به اين صورت كه: 1) زن مي‌تواند به تحريك دهاني يكي از مردان بپردازد و مرد ديگر با او رابطه مهبلي و يا مقعدي برقرار كند. 2) مردان مي‌توانند با زن به‌صورت هم‌زمان رابطه مهبلي و مقعدي برقرار كنند. 3) در حين رابطه مردان نيز با يكديگر رابطه برقرار كنند. 4) يك مرد تماشاگر رابطه جنسي بين دو نفر ديگر باشد.

4. سكس يك مرد و دو زن

تنوع‌طلبي مردان مي‌تواند باعث شود كه آن‌ها اين نوع سكس را دوست داشته باشند. در اين‌گونه از سكس معمولاً هر دو زن هم به يكديگر و هم به مرد كمك مي‌كنند تا رابطه جنسي لذت بيشتري داشته باشد.

مقايسه رابطه جنسي نرمال و سكس سه‌نفره

رابطه جنسي گونه‌اي از ارتباط بين انسان‌ها و حيوانات است و باعث تثبيت و پايداري و استحكام رابطه‌ي بين مرد و زن مي‌شود. اين رابطه موجب ارضاي نيازهاي جنسي و رواني ما انسان‌ها مي‌گردد. نيازهاي رواني از قبيل دوست داشتن و دوست داشته شدن، اعتماد و پذيرش ديگري، احساس تسليم و رهايي در آغوش ديگري، صميميت و احساس نزديكي، قدرت و كنترل داشتن بر زندگي و احساسات خود و ديگري، احساس تملك و …

دليل اينكه رابطه سكس سه‌نفره در بين عموم رويكرد قالب و پذيرفته‌شده‌اي به‌حساب نمي‌آيد، مي‌تواند دلايل گوناگوني را شامل شود، مثل انحصارطلبي، حسادت، تملك طلبي و … مهم‌ترين دليل تكاملي عدم علاقه مردان به اين‌گونه انحرافات جنسي اين است كه مردان لازم دارند كه مطمئن باشند توانسته‌اند ژن‌هايشان را به نسل بعدي انتقال دهند و در روابط جنسي سه‌نفره نمي‌توان از انتقال ژن‌ها مطمئن بود چون نفر سومي نيز وجود دارد.

مهم‌ترين دليل عدم استقبال عمومي زنان بر طبق نظريه تكاملي مي‌تواند به احساس همدلي و حمايت مالي و عاطفي همسر مربوط باشد. زنان نياز دارند كه بدانند در هنگام بزرگ كردن بچه و در طول زايمان و سختي‌هاي ناشي از آن و همچنين در هنگام بزرگ كردن بچه تنها نيستند. از ديدگاه زيستي اگر قضيه را ملاحظه كنيم اين موضوع نمايان مي‌شود كه اندام‌هاي تناسلي طبيعي مرد و زن در يك‌زمان فقط توانايي ارتباط برقرار كردن با يك نفر رادارند. اگر اين نيازها به‌صورت طبيعي و مناسب قابليت ارضا شدن نداشته باشند، مي‌توانند باعث ايجاد انحرافاتي در رفتارهاي جنسي به‌خصوص در انسان‌ها شوند. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه انحرافات جنسي كليك كنيد.

عوامل آشكاركننده تمايل به سكس سه نفره

عنصر مشترك همه انواع سكس سه‌نفره كه در بالا به آن پرداخته شد خيال‌پردازي جنسي در اين زمينه است. به‌طور كلي انسان‌ها قبل از شروع هر عملي ابتدا در مورد آن فكر مي‌كنند و تصويرسازي‌ها و خيال‌پردازي‌هايي را در مورد آن موضوع به وجود مي‌آورند و سپس منتظر فرصتي مي‌مانند تا بتوانند تخيلات و تمايلات خود را آشكار نمايند.

موقعيت‌هاي خصوصي و در مكان‌هايي كه افراد اعتماد بيشتري به حمايت شدن از جانب اطرافيان دارند، اين موضوع مي‌تواند مطرح شود و سپس در صورت موافقت ديگران آغاز مي‌گردد. در اجتماع‌هايي كه از هم فكران يك گروه تشكيل مي‌شود نيز اين موضوع مي‌تواند مطرح شود. مثلاً در گروه‌هاي افراد همجنسگرا، در پارتي‌هايي كه فقط افراد متأهل امكان حضور دارند و… .

اين رابطه مي‌تواند فقط به‌عنوان نوعي تجربه و نه به‌عنوان موضوعي هميشگي و به‌عنوان يك سبك رابطه جنسي اتفاق بيافتد. گزارش‌ها نشان داده است كه اكثر افرادي كه رابطه جنسي سه‌ نفره يا تري سام را تجربه كرده‌اند فقط يك‌بار و براي كسب تجربه اين كار را انجام داده‌اند.

دلايل علاقه‌مندي به سكس سه‌ نفره

از دلايل علاقه مندي به سكس سه نفره مي توان به موارد زير اشاره كرد:

1. تنوع‌طلبي

با توجه به اينكه در فرهنگ مدرن تنوع و هيجان خواهي به يكي از ويژگي‌هاي اصلي جوامع تبديل‌شده است، روابط جنسي نيز دستخوش تغييرات زيادي گرديده است. يكي از دلايل اين ميزان از تنوع‌طلبي ناشي از بيگانگي فرد با جامعه و ديگران است. افراد براي اين كه اضطراب ناشي از تنهايي جوامع صنعتي را سركوب كنند ممكن است به سمت گرايش‌هاي انحرافي تمايل پيدا كنند.

2. عدم تمايز و مرزبندي روابط

گال و شاپلي در تحقيقات خود نشان داده‌اند كه در خانواده‌هايي كه تمايز بيشتري بين نقش‌هاي مردانه و زنانه و كودكانه وجود دارد، روابط تري سام خيلي كمتر مشاهده مي‌شود. اين موضوع به اين مطلب اشاره مي‌كند كه اگر ثبات نقش در خانواده و جامعه به‌خوبي شكل‌گرفته باشد و همه افراد وظايف خود را به‌خوبي انجام دهند تضاد نقش به وجود نمي‌آيد و طبيعتاً روابط هم‌ شكل نمي‌گيرد.

3. احساس ارزشمندي

بعضي افراد از اين كه در مركز توجه بيش از يك نفر باشند احساس ارزشمندي مي‌كنند. اين موضوع مي‌تواند ناشي از تربيت سخت‌گيرانه و محدودكننده والدين باشد. اگر كودك در سنين پايين احساس كند كه توانايي انجام كارهاي بزرگ و اداره زندگي خودش را ندارد اين موضوع در او تبديل به عقده حقارت خواهد شد كه مي‌تواند منجر به ايجاد نياز به ديده شدن و تائيد شدن به‌صورت افراطي در فرد گردد.

پيرو گفته‌هاي بالا بايد اضافه كرد كه سكس سه‌نفره در بين زن‌ها بيشتر به وجود مي‌آيد و زن‌ها علاقه بيشتري به اين‌گونه روابط دارند كه مي‌تواند ناشي از تحقير شدن و ناديده‌گيري بيشتر آن‌ها در طول تاريخ بوده باشد.

4. سكس سه نفره | خشم نسبت به همسر

گاهي اوقات به دليل مشكلات بين زن و مرد در روابط زناشويي افراد نسبت به يكديگر احساس خشم و ناراحتي دارند. در اين‌گونه موارد شكل‌گيري سكس سه‌ نفره غالباً به‌منظور تحقير و توهين همسر صورت مي‌گيرد.

5. افراد دوجنسگرا (بايوسكشوال)

بعضي از افراد به‌صورت زيستي و محيطي به‌گونه‌اي پرورش‌يافته‌اند كه تمايل دارند هم با جنس موافق و هم‌جنس مخالف ارتباط برقرار كنند. در اين‌گونه افراد به دليل تنوع‌طلبي بيش تري كه در آن‌ها وجود دارد تمايل به سكس سه‌نفره يا تري سام بيش تر ديده مي‌شود. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه بايسكشوال كليك كنيد.

6.تأثير فيلم‌هاي پورن و يادگيري

فيلم‌هاي پورن نيز باعث شده است كه افراد آشنايي بيشتري با انواع مختلف روابط جنسي پيدا كنند و به‌نوبه خود باعث رواج بيشتر سكس سه‌ نفره گرديده است. يكي از انواع يادگيري، يادگيري از طريق مشاهده كردن ديگران و به‌خصوص الگوهاي موجود در زمينه مورد نظر است. وقتي پورن استارهاي معروف اين رابطه را با يكديگر برقرار مي‌كنند باعث تهييج ديگران و به‌صورت كلي جامعه مي‌شود. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه ***گرافي كليك كنيد.

7. احساس يكنواختي در روابط جنسي همسران

گاهي اوقات زن و مرد قادر به تنوع دادن به رابطه خود نيستند و به‌ مرور زمان رابطه جنسي براي آن‌ها تكراري و خسته‌كننده مي‌شود. اين موضوع نيز مي‌تواند باعث تحريك افراد شود تا به‌صورت رضايت دوطرفه فرد سومي را وارد رابطه جنسي خود نمايند.

دلايل علاقه از نگاه افراد تجربه كننده سكس سه‌ نفره يا تري سام

در مصاحبه‌هايي كه با اين افراد در آمريكا ترتيب داده‌شده بود نكات جالبي مشاهده شد. فردي عنوان كرده بود كه سكس سه‌نفره به معناي تماشاي پورن به‌صورت زنده و هم‌زمان انجام دادن آن است و او درنهايت گفته بود كه من هر دوي آن‌ها را دوست دارم. فرد ديگري عنوان كرده بود كه سكس سه‌نفره باعث شده است كه درباره تمايلات همسرم بيشتر بدانم زيرا مي‌توانم از بيرون رفتار او را در هنگام سكس مشاهده كنم. قوانيني كه براي انجام سكس سه‌نفره مطرح مي‌كردند نيز جالب بود، به‌عنوان‌مثال فردي مي‌گفت كه بوسيدن نفر سوم، لاس زدن، صميميت، پيام دادن و… ممنوع است زيرا اين كار فقط سكس است.

در سايت‌هاي ايراني نيز اظهارات جالبي در مورد آن ديده شد. از نگاه كساني كه اين تجربه را داشته‌اند به نظر كاري تأييد شده است و فقط بايد ديد كه آيا شرايط انجام آن وجود دارد يا نه؟ مثلاً اگر زن و مرد رابطه پر چالشي با يكديگر دارند احتمالاً برقراري سكس سه‌نفره مي‌تواند باعث فروپاشي آن شود اما درصورتي‌كه رابطه زن و مرد صميمي باشد سكس سه‌نفره مي‌تواند حتي علاقه آن‌ها با يكديگر را افزايش دهد!

پيامدهاي سكس سه‌ نفره يا تري سام

از پيامدهاي رابطه جنسي سه نفره مي توان به موارد زير اشاره كرد:

1. احساس حسادت

شايد قبل از انجام سكس سه‌ نفره افراد توافق كرده باشند و با رضايت يكديگر به اين كار پرداخته باشند اما اكثريت قريب به‌اتفاق كساني كه اين نوع روابط را تجربه كرده‌اند به دنبال آن نسبت به نفر سوم و همچنين شريك جنسي احساسات متناقضي را تجربه كرده‌اند. به دليل اينكه تملك طلبي يكي از ويژگي‌هاي دروني و ذاتي همه انسان‌ها است، تقسيم كردن خود و شريك جنسي خود با نفر سوم مي‌تواند باعث ايجاد حسادت در افراد گردد.

2. احساس گناه

خواه‌ ناخواه سكس سه‌ نفره به معناي سرپيچي از قوانين طبيعي و هم چنين عشق و علاقه و وفاداري معنا مي‌دهد. پس طبيعي است كه افرادي كه سكس سه‌نفره را تجربه كرده‌اند، به‌خصوص شركاي جنسي اصلي، نسبت به عمل خود دچار احساس گناه شوند. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه احساس گناه كليك كنيد.

3. عدم لذت از رابطه سالم

يكي ديگر از مشكلاتي كه به دليل تجربه سكس سه‌نفره يا تري سام ايجاد مي‌شود اين است كه افراد بعد از انجام اين روش جديد و غيرمعمول احتمالاً براي انجام دوباره آن تقويت مي‌شوند. زيرا در اين رابطه تحريك جنسي گاهي تا دو برابر بيش تر مي‌شود. به‌خصوص در زن‌ها كه مي‌توانند هم از مقعد و هم از مهبل تحريك شوند اين رابطه مي‌تواند براي آن‌ها بسيار لذت‌بخش‌تر هم باشد.

4. احتمال بالاي بيماري‌هاي مقاربتي

به دليل عدم پذيرش سكس سه‌نفره در بين عموم، كساني كه تمايل به انجام آن دارند معمولاً از افراد غريبه براي ايجاد اين رابطه استفاده مي‌كنند و اين موضوع مي‌تواند احتمال ابتلا به بيماري‌هاي مقاربتي را بيشتر كند. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه بيماري هاي مقاربتي كليك كنيد.

5. سكس سه نفره | تضاد در روابط

سكس سه‌نفره مي‌تواند به‌صورت سلسله‌اي گسترش پيدا كند و روابط همسران را به‌شدت دچار اختلال كند. در تري سام اين حالت پيش مي‌آيد كه من به تو علاقه دارم و تو به يك نفر ديگر و نفر سوم نيز به يك نفر ديگر و… پس در اين روابط گاهي اوقات تنوع آن‌قدر زياد مي‌شود كه افراد حتي نمي‌توانند بر سر نفر سوم به توافق برسند تا چه برسد به جنبه‌هاي ديگر روابطشان با يكديگر.

6. تغيير پويايي‌هاي رابطه

رابطه با نفر سوم به‌طوركلي مي‌تواند پويايي‌هاي رابطه را تغيير دهد. افكار زن و مرد در مورد يكديگر، ميزان علاقه و دل‌بستگي، اعتماد، امنيت و… اگر فرد سوم آشنا باشد حتي مي‌تواند باعث بدبيني و سوءظن دو نفر اصلي گردد.

ميزان شيوع سكس سه‌ نفره

در ايران به دليل اعتقادات مذهبي و ممنوعيت اجتماعي و… برآورد ميزان آن امكان‌پذير نمي‌باشد. آمارهاي جهاني نشان داده است كه ميزان سكس سه‌نفره در استراليا بيش از كشورهاي ديگر است. در بيشتر موارد همجنسگرايان و دو جنس گرايان كه تنوع‌طلبي بيشتري دارند اين كار را انجام مي‌دهند. تحقيقات شيوع آن را در آمريكا بين 1 تا 3 % گزارش كرده‌اند.

كاكولدينگ؛ نوعي فرعي از سكس سه‌ نفره

بعضي از مردان تمايل دارند كه همسرشان را در اختيار ديگران قرار دهند و معمولاً خودشان نيز به‌عنوان تماشاچي هستند. اسم اين نوع از انحراف جنسي به‌نوعي از پرنده به نام كاكو برمي‌گردد كه تمايل دارد تخم‌هاي خود را در لانه پرندگان ديگر قرار دهد.

اين رفتار مي‌تواند گونه‌اي از مازوخيسم نام‌گذاري شود. در مازوخيسم جسمي فرد دوست دارد كه در طول سكس مورد آزار و اذيت قرار بگيرد و اين اذيت‌ها باعث ايجاد لذت در فرد مي‌شود، اما در مازوخيسم روحي فرد به دليل عدم اعتمادبه‌نفس سعي در تحقير خود دارد. اشتراك گذاشتن همسر با فردي ديگر باعث ارضاي حس تحقير در فرد مي‌شود و فرد با اين كار سعي دارد به‌صورت ناخودآگاه خود را تنبيه كند. براي كسب اطلاع بيشتر در زمينه مازوخيسم كليك كنيد.

راهكارهاي اصلاح و تغيير تمايل به سكس سه‌ نفره يا تري سام

براي اينكه بتوانيد تمايلات انحراف جنسي را در خود اصلاح كنيد نياز داريد كه ابتدا بتوانيد دلايل خود را براي اين تمايلات مشخص كنيد، يكي از تكنيك‌هايي كه در اين راستا مي‌تواند به شما كمك كند استفاده از تكنيك تصويرسازي است.

1. تكنيك تصويرسازي

لازم است كه بتوانيد خودتان را در يك رابطه سه‌نفره تجسم كنيد و سپس به مجموعه‌اي از سؤالات درباره علاقه‌تان به اين روابط جواب بدهيد. به عبارتي در اين تكنيك هم‌زمان از خود گويي هاي شناختي نيز استفاده مي‌كنيد.

آيا از اينكه فكر مي‌كنيد دو نفر ديگر را به‌صورت هم‌زمان تحت تملك خود درآورده‌ايد شما را خوشحال مي‌كند؟

آيا ديده شدن و تحسين شدن و اثبات قدرت جنسي شما را به وجد مي‌آورد؟

آيا از ديدن خشونت‌هاي موجود در رابطه سه‌نفره خوشحال مي‌شويد؟

آيا فكر مي‌كنيد همسرتان به‌خوبي توانايي ارضاي شما را ندارد و به همين دليل به رابطه سه‌نفره تمايل داريد؟

آيا از اينكه شريك جنسي‌تان را به اشتراك مي‌گذاريد احساس لذت مي‌كنيد؟

آيا از اينكه به همسرتان خيلي نزديك شويد و به‌عبارت‌ديگر ترس از صميميت زياد موجب تمايل به رابطه سه‌نفره شده است؟

آيا دوست داريد با اين كار شريك جنسي‌تان لذت بيشتري را تجربه كند؟ آيا از همسرتان خسته شده‌ايد و مي‌خواهيد به نحوي او را از اولويت خارج كنيد؟و…

بعدازاينكه با استفاده از تكنيك تصويرسازي به كند و كاو در مورد علل تمايل تان آگاهي پيدا كرديد، نياز است كه در مورد سود و زيان آن تصميم‌گيري كنيد. آيا به نظرتان اين روابط سودهاي بيش تري براي زندگي مشترك دارد يا زيان‌هاي آن بيشتر است.

در اكثر اوقات نياز است كه به‌وسيله تكنيك هاي اصلاح هيجان، شيوه نگاه و رويكرد شما نسبت به مشكلات و نحوه برخورد با مشكلات را آموزش ببينيد. گاهي اوقات هيجانات به‌صورت ناخودآگاه و بدون اينكه فرد متوجه باشد او را سمت‌وسوي خاصي سوق مي‌دهند. پس شيوه اصلاح هيجانات و آموختن معنا و مفهوم پشت اعمال مي‌تواند به شما كمك كند تا با ديد درست‌تري به موضوعات نگاه كنيد و راه‌حل‌هايي متناسب با علل و ريشه‌هاي مشكلات بيابيد. براي كسب اطلاع در زمينه مشاوره فردي كليك كنيد.

سخن آخر

همان‌طور كه ذكر شد رابطه سه‌نفره مي‌تواند مشكلات زيادي را در روابط بين زوجين و همچنين شان اجتماعي افراد به وجود بياورد. پس اگر احساس مي‌كنيد كه به اين روابط علاقه داريد و يا در اين روابط شركت مي‌كنيد، مي‌توانيد براي گرفتن مشاوره از روان شناسان متخصص و باتجربه آموزش‌ديده مركز روان‌شناسي حامي هنر زندگي در اين زمينه استفاده كنيد. براي كسب اطلاعات در زمينه مشاوره تلفني كليك كنيد.

منبع: سكس سه نفره

براي دريافت مشاوره در زمينه سكس سه نفره مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: سكس سه نفره،
موضوع:
[ ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۲۶:۲۹ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی