مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

طلاق به دليل خيانت | چرا خيانت اتفاق مي افتد؟

دلايل خيانت به همسر مي‌تواند بسيار متنوع و گسترده باشد. يكي از عمده ترين دلايل خيانت، نارضايتي در روابط زناشويي است. سستي از طرف يكي از زوجين يا ناكارآمدي و عدم توافق در مورد داشتن رابطه جنسي مي‌تواند فرد را به سمت خيانت و ارضاي نيازهاي جنسي بكشاند. نداشتن اعتماد به نفس، مشكلات روانشناختي، تعارضات فرهنگي، مشكلات مالي، انتقام و... مي‌توانند از دلايل خيانت باشند. در هر صورت خيانت قابل توجيه و قابل دفاع نيست اما لازم است كه قبل از هر تصميمي دلايل آن بررسي شود. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه دلايل خيانت به همسر كليك كنيد.


آيا هميشه مقصر كسي است كه خيانت كرده؟

ممكن است در نگاه اول همه انگشت اتهام را به سوي كسي كه خيانت كرده ببرند. اما واقعا مقصر اوست؟ هيچكس در زندگي كامل نيست. همه نواقصي دارند كه براي جبران آن دست به كارهاي نادرستي مثل خيانت مي‌زنند. ممكن است مردي كه خيانت كرده، بابت عدم رفع نيازهاي جنسي خود يا بد اخلاقي هاي همسرش به ستوه آمده و دست به خيانت زده باشد. يا ممكن است زني به دليل عدم برطرف شدن نيازهاي عاطفي و عدم توجه همسرش، براي جبران كمبود هاي رواني خود به سمت كسي برود كه نيازهاي او را برطرف سازد.

خيانت هميشه بدترين تصميم در مقابل ناكامي‌ها و شكايت هاست و شكستن پيمان‌هاي زناشويي در هيچ آيين و فرهنگي پذيرفته شده نيست. بنابراين لازم است فردي كه خيانت كرده درباره انگيزه‌ها و فردي كه مورد خيانت واقع شده در مورد احساس خود با يك روانشناس يا زوج درمانگر صحبت كند. اغلب خيانت‌ها يك مرتبه نبوده و در طول زمان شكل مي‌گيرند؛ پس بهتر است پيش از آن كه خيانتي شكل گرفته و طلاق به دليل خيانت اتفاق بيفتد، به فكر رفع مشكلات خود با همسرتان باشيد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه عوامل طلاق كليك كنيد.

طلاق به دليل خيانت | طلاق يا بخشش خيانت؟

اولين و مهم ترين آسيبي كه خيانت به افراد وارد مي‌كند، آسيب به اعتماد آن هاست. احياء اعتماد خدشه دار شده بسيار سخت مي‌باشد. ممكن است فردي كه خيانت كرده با تمام قوا سعي در از سرگرفتن زندگي داشته باشد و از كرده خود پشيمان باشد. در اينجا فرد خيانت ديده، بايد تصميم بگيرد. آيا مي‌تواند اعتماد خود را برگرداند يا نه؟ در صورتي كه زن يا مرد با خود فكر كند كه هيچ اشتباهي نكرده؛ خيانت همسر را گناهي نابخشودني مي‌داند و در مقابل فردي كه خيانت كرده از رفتار خود پشيمان نيست. در نتيجه چاره اي جز طلاق باقي نخواهد ماند.

در اين مسير حضور يك روانشناس متخصص ضروري است. نصيحت‌ها و رهنمودهاي اطرافيان چراغ راه خوبي براي شما نيست؛ چرا كه هر كس بر اساس نظرات شخصي خودش راهنمايي مي‌كند. بنابراين لازم است كه فقط خودتان، همسرتان و درمانگر در مورد اين مسائل بحث كنند.

چرا طلاق نمي گيريم؟

خيلي از مراجعان ما كه اكثر خانم‌ها هستند، از پيامد‌هاي طلاق و مسائل فرهنگي پيرامون زن طلاق گرفته مي‌ترسند و قصد جدايي ندارند. تعدادي از سرنوشت فرزندانشان ترسيده و عده‌اي هم از نظر مالي يا حمايتي در شرايط مطلوبي به سر نمي‌برند. در اين شرايط درست است كه طلاق صورت نمي‌گيرد اما اگر اقدامي از طرف زوجين صورت نگيرد روابط سرد و سردتر شده و باز هم آسيب‌هايي به زوجين و فرزندانشان وارد مي‌شود. در اين شرايط طلاق عاطفي ميان زن و شوهر اتفاق مي‌افتد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه طلاق عاطفي كليك كنيد. 

اگر سرنوشت شما را به سمت طلاق پيش برد، بايد بدانيد چه چيزهايي براي بازگشت به زندگي بعد از طلاق لازم داريد. استقلال مالي، حمايت خانواده، شرايط فرزندان، فضاي فرهنگي و انگيزه براي ادامه زندگي و ساختن زندگي جديد مي‌تواند در تصميم گيري بهتر به شما كمك كند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه  بازگشت به زندگي بعد از طلاق كليك كنيد.

پشيماني بعد از طلاق به دليل خيانت

گاهي فردي كه خيانت كرده و يا فردي كه بخاطر خيانت از همسرش جدا شده پشيمان مي‌شوند. اين مسئله بسيار حساس بوده و ممكن است فرد به دليل تصميمات لحظه‌اي و احساسي، شرايط منطقي پيش روي بازگشت به زندگي را نبيند و بدون فكر سعي در احيا زندگي گذشته بكند.

پشيماني فرد خيانت كار متداول‌تر است؛ اما چالش زماني اتفاق مي‌افتد كه فرد مورد خيانت واقع شده فكر كند اگر تحمل مي‌كرد و مي‌بخشيد، شرايط بهتري در انتظارشان بود. اگر پشيمان شديد بايد به گذشته برگرديد و خودتان را در زندگي قبلي تصور كنيد. حال با خود فكر كنيد كه آيا مي توانيد اين حادثه را ناديده بگيريد و براي اصلاح خود و همسرتان تلاش كنيد يا نه. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه جلوگيري از طلاق كليك كنيد.

طلاق به دليل خيانت | مسائل حقوقي بعد از طلاق

زوجيني كه به سمت طلاق مي روند، بايد نسبت به حقوق و وظايف خود نسبت به جدايي مطلع باشند. خيانتِ هر كدام از زوجين از سوي قانون پذيرفته شده نيست و فردي كه مورد خيانت واقع شده بايد نسبت به حقوق خود آگاه باشد. بسياري از زنان تحت فشار تصميم به طلاق توافقي مي‌گيرند، در صورتي كه پشتوانه مالي خوبي هم ندارند كه اين مسئله باعث ايجاد مشكلات فراوان ديگري نيز مي‌شود. شرايط حضانت فرزندان، مهريه و نفقه، شرايط اسكان و... بايد توسط زوجين بررسي شود. براي بررسي بهتر تمام جوانب، بهتر است با يك متخصص در زمينه طلاق صحبت كنيد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه  مشاوره طلاق كليك كنيد.

اهميت كمك گرفتن از روانشناس

با وجود تمام اين شرايط و غيرقابل بخشش بودن خيانت، ممكن است گرفتن تصميم طلاق براي برخي‌ها سخت باشد. شايد شما بين طلاق و تصميم به بخشش همسرتان مردد شده باشيد. اين شك و ترديد كاملا طبيعي است چرا كه تصميم براي پايان يك زندگي يا ادامه مسير و بخشش كار بسيار سختي است. در اين شرايط كمك گرفتن از يك روانشناس مي‌تواند به شما كمك كند تا با ارزيابي تمام جوانب، بهترين تصميم ممكن را بگيريد. مشاوران ما در مركز هنر زندگي مي‌توانند با ارائه خدمات مشاوره طلاق شما را راهنمايي كنند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاوره طلاق تلفني كليك كنيد.

مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي

همان طور كه گفته شد تصميم براي طلاق گرفتن به هيچ عنوان كار راحتي نيست و با توجه به پيامدهاي بسيار مهمي كه دارد، لازم است افراد با آگاهي كامل در اين زمينه تصميم بگيرند. از سوي ديگر تصميم بخشش خيانت نيز كار راحتي نيست و اگر فرد اين تصميم را بگيرد اما مهارت اصلاح و ترميم رابطه را نداشته باشد، باز هم زندگي و فرزندان با مشكلات زيادي مواجه مي شود. به همين دليل لازم است كه افراد از متخصصين در اين زمينه كمك بگيرند. اما براي بسياري از افراد سخت است كه بتوانند در جلسات حضوري شركت كنند.

از سوي ديگر معمولا افرادي كه با خيانت مواجه مي شوند، بسيار هيجاني شده و نمي توانند در آن موقعيت به دنبال نوبت گرفتن و شركت در جلسه حضوري باشند. به همين منظور مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي اين امكان را مهيا كرده تا در هر كجا كه هستيد با متخصصان و روانشناسان حرفه اي و با تجربه در اين زمينه به صورت تلفني تماس گرفته و از راهنمايي هاي آنان بهره مند شويد. توجه داشته باشيد كه هيچ گونه كاهش كيفيتي در جلسات مشاوره تلفني وجود ندارد و مي توانيد خدمات روانشناسي را با بيش ترين كيفيت دريافت نماييد. متخصصان حامي در خدمت شما هستند تا در زمينه حل مسائل و مشكلات ياري تان كنند. براي كسب اطلاعات بيش تر در زمينه مشاوره تلفني كليك كنيد.

 

منبع: طلاق تنها راه درمان خيانت!

براي دريافت مشاوره در زمينه طلاق تنها راه درمان خيانت! مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ تير ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۵۲:۰۵ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی